PDA

Bekijk de volledige versie : the others



Koen Verheyden
22-06-2003, 13:30
Ik vond dit een geweldige film en kon niet wachten om hem op dvd te hebben, maar toen hij uiteindelijk uitkwam heb ik hem niet gekocht. Reden: niks extra, nada, niente...

Zou dat betekenen dat er nog een special edition aankomt? IK hoop van wel, klasse film, maar wil wel wat extra's, anders kan ik al evengoed wachten tot ie op tv komt

Eddy
22-06-2003, 14:44
Op de Engelse release, een 2 discversie, staan wel wat extra's hoewel je er niet teveel van moet verwachten. Het gaat om een vrij standaard 'making of...', een korte uitleg over de gebruikte special effects en er staat een featurette op over de huidziekte xeroderma pigmentosum, de ziekte die de kinderen hebben in The Others. Al deze extra's inclusief een Still Gallery en de trailer staan op de tweede disc.
Ik heb gehoord dat de beeld- en geluidskwaliteit een stuk beter is dan de Nederlandse versie, dus als Nederlandse ondertiteling niet essentieel is dan lijkt het me dat je in ieder geval voor de Engelse versie moet gaan.

Koen Verheyden
22-06-2003, 19:14
well, ik zou toch graag nl'se ondertitels hebben...dan zal het wachten worden. Zo'n geweldige film kan toch niet zonder special edition blijven :-)

Ghast
22-06-2003, 19:23
Reken niet op een SE met NL subtitles.

Deze film is welliswaar een topper maar niet voor het grote publiek (lees commercieel) en dus zal er zeer waarschijnlijk geen SE van komen, kijk maar naar Memento SE die is er ook alleen in R1 en dat is ook een topper maar wederom voor een klein publiek en dus niet commercieel interressant.

SLASH
26-06-2003, 17:13
de uk versie van Memento die is redelijk uitgebreid hoor vind ik.
heb er geen spijt van dat ik die heb aangeschaft :)

chimera01
27-06-2003, 23:40
Ik vond ém ook geweldig en wilde hem ook kopen uiteindelijk niet gedaan.
In de bioscoop vond ik 'm fenomenaal maar toen ik de film later voor een deel op dvd bij iemand zag kon ie mij niet boeien.

Mogelijk zo'n film om te zien en daarna pas weer 10 jaar later of zo als je hem vergeten bent.
En daar geef ik geen geld aan uit.