PDA

Bekijk de volledige versie : House of 1000 corpses



Peefie
22-06-2003, 13:47
Helleu,

Meestal weet ik wel of ik een film goed vind of niet, maar deze heeft me ietwat overdonderd. Het is overduidelijk een TCM rip off, maar heeft ook zijn eigen stijl. Wat zijn jullie meningen? Hot or not?

:twisted:

http://www.houseof1000corpses.com/main/pics.html#

Peefie
22-06-2003, 21:04
Laat ik het anders stellen: wie heeft 'm gezien??

UP :D

godofgamblers
22-06-2003, 21:36
Dit is toch die film met en/of van Rob Zombie de zangerl?

Dan weet je toch al genoeg? Kortom negeren.


Dushen

Daan de G.
22-06-2003, 22:32
ja idd, jou mening is natuurlijk ieders mening....
:roll:

Peefie
22-06-2003, 23:14
ZO mag ik het zien....wordt het DRAADJE van de 1000 lijken straks :twisted:.

Harry B.
23-06-2003, 17:51
Dit is toch die film met en/of van Rob Zombie de zangerl?

Dan weet je toch al genoeg? Kortom negeren.

Dushen
Ik denk eerder dat ik jouw post negeer :wink: Omdat een film van Rob Zombie is moet je hem negeren? Dat slaat dus nergens op en ik vind je opmerking dan ook een beetje kort door de bocht.

P.S. Ik heb de film helaas nog niet gezien maar ben wel erg benieuwd 8)

DonnieDarko
25-06-2003, 20:18
Ik heb deze film al een aantal keren gezien (2 keer in de bios) en de rest op VCD (binnenkort heb ik hem op DVD)

Ik vind het een erg geslaagde film, ik zie het meer als een ode aan the texas chainsaw massacre. Dus als je TCM leuk vond vind je house of 1000 corpses waarschijnlijk ook wel leuk :)

Peefie
28-06-2003, 23:02
:twisted: It is one f*cked up family yes !

Harry B.
29-06-2003, 11:20
Ik hem hem nog niet gezien, ik heb echter wel vernomen dat er in de US alleen een RATED versie uitkomt, en geen UNRATED versie. Weet iemand hier misschien iets meer over want een geknipte RATED versie hoef ik niet.

riny
12-07-2003, 11:55
vond hem nogal wisselvallig... de trippy psychedelische scenes zijn super maar als geheel vond ik de film niet echt boeiend... maar hij heeft zeker zijn momenten.

ik denk dat rob zombie beter videoclips kan regisseren of korte films van een minuut of 10, daar is hij vast geweldig in.

Harry B.
30-08-2003, 14:16
HIER (http://www.dvdtalk.com/cineschlock/zombie/index.html) is een interview met regisseur Rob Zombie te lezen waar hij ook 1 en ander over de unrated-kwestie uit de doeken doet :P

Pinhead
30-08-2003, 15:06
Ik heb er goeie dingen over gehoord.
IK ben n fan van Zombie's muziek dus ik kan niet wachten op z'n film.
Btw, ear & eye heeft de import-dvd al voor iets van 31 euro, hehe.

Harry B.
30-08-2003, 15:26
Ik heb er goeie dingen over gehoord.
IK ben n fan van Zombie's muziek dus ik kan niet wachten op z'n film.
Btw, ear & eye heeft de import-dvd al voor iets van 31 euro, hehe.De Rated-versie wel ja :evil:

kruspe
30-08-2003, 15:57
Dit is toch die film met en/of van Rob Zombie de zangerl?

Dan weet je toch al genoeg? Kortom negeren.

Dushen
Ik denk eerder dat ik jouw post negeer :wink: Omdat een film van Rob Zombie is moet je hem negeren? Dat slaat dus nergens op en ik vind je opmerking dan ook een beetje kort door de bocht.

P.S. Ik heb de film helaas nog niet gezien maar ben wel erg benieuwd 8)

idd,ik ben het helemaal met je eens!!!
Ik persoonlijk vind de muziek van Rob Zombie al helemaal te gek!!!
Dus ga ik deze dvd zeker een keer aanschaffen!!!
Ik hoop wel dat het nummer house of 1000 corpses te horen is in de film....te gek nummer!!!!

DonnieDarko
30-08-2003, 18:20
Het nummer is te horen in de film dat kan ik je wel vertellen ik heb die film nu thuis op DVD en ik heb de eer gehad hem 2 keer in de bioscoop mogen te zien (amsterdams filmfestival, en het brusselse filmfestival)

Ik vind het een erg goede film een van de betere horror films van afgelopen jaren.

Jaded
18-06-2005, 23:24
Net gezien.

Het begin vind ik sterk, heel sterk. Al mocht er wat meer 'grain/noise' in het beeld, het ziet er soms té strak uit.
Vanaf het midden wordt het me wat rommelig en saai. Het einde is ook wat cliché misschien.
Wel spijtig want ik had goede verwachtingen na het eerste half uur.

Jaded
18-06-2005, 23:43
Toch nog even aanvullen dat ik de kleine vondsten wel kan smaken en dat er een paar héél goede momenten insteken.
Het is hetzelfde, maar toch net iets anders.
Scoort in ieder geval beter dan 90% van de rest van het gespuis.

Philippe
19-06-2005, 10:19
Behoorlijke film maar zeker geen hoogvlieger in het genre.

Jeroen D
19-06-2005, 12:21
Shit. Ik ben waarschijnlijk tot nu toe de enige in deze thread die met pijn en moeite 'House of 1000 Corpses' heeft uitgezeten. Kijk dus ook niet uit naar 'The Devil's Rejects'.

Ik wel ! :lol:

BrownB
19-06-2005, 13:52
Shit. Ik ben waarschijnlijk tot nu toe de enige in deze thread die met pijn en moeite 'House of 1000 Corpses' heeft uitgezeten. Kijk dus ook niet uit naar 'The Devil's Rejects'.

Nee hoor. Ik vond het ook heel zwaar. Bah, slechte film.

Kornuit
19-06-2005, 14:14
House of a 1000 corpses is vooral in het begin erg storend. Heel jammer alleen dat er monsters bij moesten komen. Dat gezin was ziek genoeg voor een avondvullende horrorfilm.