PDA

Bekijk de volledige versie : wie weet de titel van deze film



sharky
22-06-2003, 22:41
ik weet niet of mensen wel eens de trailers op filmtime kijken maar ik zie deze maand elke een stuk van een film maar weet niet hoe deze heet.

je ziet een vrouw lopen met een snipergun en die knalt ook mensen neer maar die verdwijnen dan ineens (ze vallen ook eerst in 3 stukken uiteen)
en dan komt er een of ander spaceship en die schiet ze ook neer.
oh ja het is geen engelse film maar volgens mij frans of zoiets

verder weet ik niks want dan kapt de film ermee

wie kan mij vertellen welke film dit is want het zag er namelijk wel erg cool uit zodat ik hem een keer kan huren of kopen

Lex v/d Moolen
22-06-2003, 22:49
ik weet niet of mensen wel eens de trailers op filmtime kijken maar ik zie deze maand elke een stuk van een film maar weet niet hoe deze heet.

je ziet een vrouw lopen met een snipergun en die knalt ook mensen neer maar die verdwijnen dan ineens (ze vallen ook eerst in 3 stukken uiteen)
en dan komt er een of ander spaceship en die schiet ze ook neer.
oh ja het is geen engelse film maar volgens mij frans of zoiets
Avalon misschien ? Dat is een Poolse film over een vrouw die in game-simulators speelt

Jaded
22-06-2003, 22:52
Avalon misschien ?
Was ook het eerste dat in me opkwam.

Ze spreken er Pools in plaats van Frans ... niet dat het veel uitmaakt, beide zijn Chinees voor mij.

sharky
22-06-2003, 22:55
ok ga ik morgen ff naar de videotheek

is deze film wat?

qua verhaal/actie

Jaded
22-06-2003, 22:57
is deze film wat?

Meningen verschillen.
Persoonlijk vind ik het wel origineel vormgegeven. Maar de uiteindelijke uitwerking van het verhaal kon beter.

Hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12364&highlight=avalon) kan je de recensie lezen.

Lex v/d Moolen
22-06-2003, 23:00
ok ga ik morgen ff naar de videotheek

is deze film wat?

qua verhaal/actieIk vond het een goede film. Duister, mooi geschoten en een apart verhaal, beetje Matrix-achtig. De Poolse taal maakt het allemaal nog mysterieuzer. Er zit een werkelijk schitterend mooi muzikaal nummer in. Maar goed dit is mijn enkele mening. :)

Buscemi
23-06-2003, 13:48
ik weet niet of mensen wel eens de trailers op filmtime kijken maar ik zie deze maand elke een stuk van een film maar weet niet hoe deze heet.

je ziet een vrouw lopen met een snipergun en die knalt ook mensen neer maar die verdwijnen dan ineens (ze vallen ook eerst in 3 stukken uiteen)
en dan komt er een of ander spaceship en die schiet ze ook neer.
oh ja het is geen engelse film maar volgens mij frans of zoiets

verder weet ik niks want dan kapt de film ermee

wie kan mij vertellen welke film dit is want het zag er namelijk wel erg cool uit zodat ik hem een keer kan huren of kopen
Dit is beslist AVALON zoals Lex en Jaded al opmerkten :wink:

Meanrat
24-06-2003, 14:26
Ja, Avalon moest ik ook gelijk aan denken. Mooie muziek hoor. Alleen de film was inderdaad zoals Jaded het beschreef: slecht uitgewerkt. Ik voelde me erg aangetrokken tot het concept dus ging met volle hoop naar het filmhuis. De film kon me van begin tot eind niet geheel boeien.

Maar luister eens naar de muziek op CD ofzo. Gebruik een mooie stereoset en zet de volume keihard. Bijna net zo mooi als Carl Orff's "Oh Fortuna". (Carmina Burana)

MeanRat

godofgamblers
24-06-2003, 14:54
Yep, dit is Avalon.
Ik heb hem op het Filmfestival gezien vorig jaar. Toppertje.

Ik heb ook de 2disc Regio 3 versie natuurlijk.

Dushen

patrick_h
24-06-2003, 19:37
Nog even ter extra info, het is dus geen Franse of Poolse, maar een Japanse film.

Lex v/d Moolen
24-06-2003, 19:38
Nog even ter extra info, het is dus geen Franse of Poolse, maar een Japanse film.Klopt, maar in het Pools gesproken. Aparte combinatie :?