PDA

Bekijk de volledige versie : Collectie Beoordeling



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

FLEPSER
23-06-2003, 11:45
Hallo,

Is het misschien een leuk idee om elkaars collectie te beoordelen?
Iedereen kan hier in deze topic zijn of haar link plaatsen naar bv. zijn of haar DVDprofiler.
Iedereen kan iedereen punten geven. Klik gewoon op een link van iemand die je wilt beoordelen of waarnaar je nieuwsgierig bent.
Ga niet uit van de hoeveelheid DVD's maar kijk puur naar de kwaliteit van de films en DVD uitgaves.

Leuk idee??

Groeten,
FLEPSER

FLEPSER
23-06-2003, 11:52
Hier is mijn link:

http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker/index2.php?user=JESPER

Nog niet toegevoegd:
Shymalan Boxset (R2)
Bevat o.a.
- The Sixth Sense, collectors edition
- Unbreakable, collectors edition
- Signs
In bestelling:
Seven S.E.
American Beauty
Fight Club S.E.

daviddekam
23-06-2003, 11:57
Ik vindt het wel een leuk idee, zolang Ronald Stiebolt maar niet langs komt met zijn collectie :shock: Ik heb nog meer te doen :wink:

Ik moet zeggen dat je een mooie collectie heb en die DVD's die je nog in bestelling hebt staan maken je collectie er alleen maar beter op (y)

Ik geef je collectie een 8 (dan reken ik de titels die er nog niet in staan er ook bij)

rink
23-06-2003, 12:12
Het is echt een leuk idee ben blij dat ik dan als derde ben want als je over een paar dagen kijkt moet je wel een heleboel mensen punten gaan geven.

Ik geef voor allebei een 7.5

groeten
Rink

daviddekam
23-06-2003, 12:18
Het is echt een leuk idee ben blij dat ik dan als derde ben want als je over een paar dagen kijkt moet je wel een heleboel mensen punten gaan geven.

Ik geef voor allebei een 7.5

groeten
Rink

Oh, je hoeft nu alleen nog maar FLEPSER te beoordelen, toch? Anders moet je te veel doen lijkt me, anders spreek je af dat er bijv. naar 10 reacties op de collectie van FLEPSER iemand anders zijn collectie mag posten ter beoordeling. Dat is wat makkelijker. Dus hoef je die van mij niet te beoordelen.

Alexander V
23-06-2003, 13:05
Geinig idee, wat best werkt bij kleine collectie's, maar zou er iemand zin hebben mijn 365 titels door te worstelen? Ik verwacht het niet.

Mocht iemand wel zin hebben, mijn collectie staat in mijn sig.

Flepser krijgt van mij een 7.5, zou een 8 zijn geweest maar ik geef een half puntje aftrek omdat Harry Potter 4:3 is.
Zou de Shymalan box erin zitten ging er nog een half punt af, ik kan die films (vooral Signs) ECHT niet uitstaan.

Rink ook een 7.5, vind de kinderfilms in je collectie nogal misstaan (maarja, die zijn waarschijnlijk ook niet echt van jezelf.

David krijgt een 8

En ben ik blij dat mijn reply voor die van Ronald kwam zeg :D

*even ge-edit, vond wel dat ik iedereen collectie moest beoordelen

Ronald Stiebolt
23-06-2003, 13:07
Ik vindt het wel een leuk idee, zolang Ronald Stiebolt maar niet langs komt met zijn collectie :shock: Ik heb nog meer te doen :wink:

Ik EIS dat iedereen hier titel voor titel doorneemt en mijn collectie derhalve beoordeelt! "Ik heb nog meer te doen", tsssssss........ :lol:

daviddekam
23-06-2003, 13:09
Ik vindt het wel een leuk idee, zolang Ronald Stiebolt maar niet langs komt met zijn collectie :shock: Ik heb nog meer te doen :wink:

Ik EIS dat iedereen hier titel voor titel doorneemt en mijn collectie derhalve beoordeelt! "Ik heb nog meer te doen", tsssssss........ :lol:

Shit ik dacht al: Daar is die :shock: :mrgreen:

johnno
23-06-2003, 13:38
leuk idee is dit...ik ga ook mee doen... :D

flepser een 8 ik vind je profiler erg mooi..
daviddekam ook een 8
rink hetzelfde een 8
alexander ook een 8 enne ik ben jaloers op de 24 box :evil:
allemaal een 8 omdat het een beetje dezelfde films zijn die ik heb of nog wil hebben...goede smaak dus allemaal :lol:

en ja ronald..ppfffffff die krijgt gewoon een 10 die collectie heeft echt alles.alle goede films staan erin..

X
23-06-2003, 13:48
Leuk idee ;)

Flesper krijgt een 8 omdat ik ook bijna al die films in mijn bezit heb.

David ook een 8. Mooie collectie ook.

Rink een 7. Een hoop titels heb ik niks mee maar wel een grote collectie.

Ronald geven we bij voorbaat een 9 voor de grootste en dan ook vanwege de toppers de beste ;)

Alexander V een 8. Grote collectie ook en vele toppers. Jammer dat er ook veel regio 1 aanwezig is.

Mijn link :

Collectie (http://magik.8m.net/index.html)

Mark de Jong
23-06-2003, 13:51
Vooruit dan maar. Hier is mijn collectie:

Mijn DVD's :) (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=MarkdeJong)

flepser: 8
daviddekam: 9
rink: 8
alexander v: 7
ronald stiebolt: 9
johnno: 7
x: 8

Ronald Stiebolt
23-06-2003, 14:14
flepser: 8 (vanwege aantal - wel uitsluitend toptitels! - en inderdaad: HP 4:3)
daviddekam: 8.5 (ook hier vanwege aantal. compenseert prima door de toptitels!)
rink: 9 (prima titels, persoonlijk had ik Bassie en Adriaan eruit gelaten....)
alexander v: 9 (helaas hier en daar incosistent: buffy 1, 2 & 5 bv. en ook de Franse weergave van de X-files movie)
johnno: 9.5 (prachtcollectie, ontbreken wat 'klassiekers' maar ik heb zo'n idee dat dat dik in orde komt!)
x: 9 (niets mis mee, het percentage 'grabbelbaktitels' is me persoonlijk iets te hoog)
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: 9.5 (uitsluitend toppers, met name de Disney's)

Excuses dat ik zo 'streng' ben. Mijn mening is vanzelfsprekend uitermate subjectief......

Nathan Strik
23-06-2003, 14:48
Flepser: 8 (prima collectie met enkel topfilms, okee Star Wars II is je vergeven, maar die heb ik ook dus ik zal niet al te streng zijn)
daviddekam: 8,5 (prachtige collectie, alleen al omdat je The Messenger hebt krijg je van mij een 8,5 ;) Geintje hoor... allemaal topfilms)
rink: 7,5 (niet alles spreekt me aan, K3 haalt het niveau een beetje naar beneden, maar goed... ;))
alexander v: 8 (je hebt enkele toptitels, maar Exit Wounds en Scooby-Doo hadden niet gehoeven)
johnno: 8 (mooie collectie, klasse)
x: 8 (Nightmare on Elmstreet in je collectie geeft je sowieso een streepje voor bij mij, verder prima toptitels)
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: 8,5 (topcollectie)
Ronald Stiebolt: 9 (tsja, wat moet ik hier nog van zeggen? *doet buiging* ;))

daviddekam
23-06-2003, 15:23
Tof dat iedereen zo ethousiast reageerd (y)
ff een update sinds mijn laatste post:

Rink: een mooie collectie, maar niet echt mijn smaak titels: 7,5
johnno: een erg mooie collectie met veel titels, maar eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Rink: toch er mooi: 8,0
Alexander V: erg veel titels met mooie films en mooie boxen: 8,5
Ronald Stiebolt: Nou vooruit dan maar, Ronald :wink: Natuurlijk uitmuntend: 9,5 (het kan altijd beter :twisted: )
X: ook een grote collectie met mooie titels: 9,0

Mark en Nathan, sorry jongens maar ik had ruzie met jullie profilers zal hem jullie toevoegen als de problemen zijn verholpen.

Hoewel Mark al kan rekenen op een 9, omdat hij mijn collectie zo goed vindt :wink: :twisted:

Ernest Hamstra
23-06-2003, 15:29
Ik vind het erg moeilijk om andere collecties te beoordelen. Ik zal er vanavond eens een quotering op los laten, misschien dat ik dan ergens kom.

Wat vinden jullie van mijn collectie? Ik heb zelf een aantal films, die ik specifiek tot mijn smaak vind behoren, met name Fargo, U-Turn, The Last Seduction en Bound.

daviddekam
23-06-2003, 15:33
Ik vind het erg moeilijk om andere collecties te beoordelen. Ik zal er vanavond eens een quotering op los laten, misschien dat ik dan ergens kom.

Wat vinden jullie van mijn collectie? Ik heb zelf een aantal films, die ik specifiek tot mijn smaak vind behoren, met name Fargo, U-Turn, The Last Seduction en Bound.

Hey zo gaat dat hier niet :twisted: Je wil wel dat wij jou collectie beoordelen, maar je wil er niks voor terugdoen :wink: :twisted:

Haha, vooruit dan maar:

Erg mooi titels en die titels die je noemt die specifiek tot jou smaak behoren lijken me ook erg goed. Van bijna elke titel heb jij de beste versie en een paar mooie boxen! Echt een hele mooie collectie, bijna perfect te noemen: 9.0

P.S: Jammer van: Rob de Nijs :wink: :twisted:

Ernest Hamstra
23-06-2003, 15:35
Hey zo gaat dat hier niet :twisted: Je wil wel dat wij jou collectie beoordelen, maar je wil er niks voor terugdoen :wink: :twisted:

Ik ga er vanavond mee aan de slag, menneke :wink: .

daviddekam
23-06-2003, 15:36
Hey zo gaat dat hier niet :twisted: Je wil wel dat wij jou collectie beoordelen, maar je wil er niks voor terugdoen :wink: :twisted:

Ik ga er vanavond mee aan de slag, menneke :wink: .

Haha, voor deze keer dan maar :wink: (y)

RobW
23-06-2003, 15:44
Ik wil ook wel een beoordeling.

Hierzo! (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=rw)

daviddekam
23-06-2003, 15:47
Ik wil ook wel een beoordeling.

Hierzo! (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=rw)

Zo blijf ik bezig :wink:

Mooie collectie, met veel moie uitgaves en boxen, maar niet echt mijn smaak: 8,5 (door alle mooie boxen en dergelijken)

Oudgebruiker3
23-06-2003, 15:56
Mijn Profilerlink staat in m'n onderschrift... ik heb maar 71 dvd's, dus beoordeel me alsjeblieft niet op hoeveelheid ;)

daviddekam
23-06-2003, 15:57
Probelemen met de profilers zijn inmiddels opgelost:

Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: Echt een super collectie (y) Veel mooie titels en uitgaves met veel films die ik zelf ook erg goed vindt: 9,5

Nathan Strik: Ook al zo'n mooie collectie. Ik denk dat wij een beetje dezelfde smaak hebben, leuke animatie's en toffe anime's en dan ook nog de nodige "vage" films :wink: Ook super, een erg hoge: 9,7

daviddekam
23-06-2003, 16:00
Mijn Profilerlink staat in m'n onderschrift... ik heb maar 71 dvd's, dus beoordeel me alsjeblieft niet op hoeveelheid ;)

Ik heb er maar 28 (uit mijn hoofd :wink: ) Dus het aantal DVD's valt wel mee.

Best een mooie collectie, met veel SE's en CE's enzo. Niet allemaal titels die ik zou willen maar er zitten zeker mooie bij: 8,0

Oudgebruiker3
23-06-2003, 16:01
...zelf beoordeel ik overigens helemaal niemand, omdat zo'n beetje iedereen wel een film in z'n collectie heeft die ik nog niet ken, en dat belemmert het maken van een correcte beoordeling toch wel een beetje ;)

Charley Baak
23-06-2003, 16:09
Komtie, zonder onderbouwing, is meer een "gut-feeling":

Flepser: 8
daviddekam: 8,5
rink: 7,5
Alexander V: 8,5
johnno: 7,5
X: 8
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: 8,5
Ronald Stiebolt: 6 ;) ... nee geintje 9 al was het alleen maar voor de kwantiteit.
Nathan Strik: 9
Ernest Hamstra: 8
RobW: 7,5
Kaz van Kooten: 7,5

Hopelijk niemand vergeten ... ;)

Hier mijn link: Profiler (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=charleybaak) Hij is niet helemaal up-to-date, ben aan het verhuizen, dus helaas ff geen tijd.

Eddy
23-06-2003, 16:13
Ik heb de reeds genoemde collecties de volgende cijfers gegeven:

Flepser 8 (zitten mooie titels tussen, maar driemaal FOTR???)
Daviddekam 8,5 (mooie collectie, ben benieuwd naar Fucking Amal, ken ik zelf helaas nog niet)
Rink 7,5 (zitten toppers tussen, maar ook een aantal die buiten mijn smaak vallen)
Alexander V 7,5 (eigenlijk zelfde reden als bij Rink, wel mooie grote collectie!)
Johnno 8 (leuke titels, ben benieuwd naar Taken, lijkt me een mooie serie)
X 8 (leuke collectie en erg mooie collectie-site)
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó® 8,5 (mooie films, bijna geen slechte titel ertussen)
Ronald Stiebolt 9 (dat zijn er wel heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel)
Nathan Strik 8,5 (veel toppers, ben zelf alleen niet zo dol op anime)
Ernest Hamstra 8,5 (Duel in de Diepte snap ik niet goed, maar verder heel fraai)
RobW 7,5 (zeer gevarieerde collectie, helaas niet alles naar mijn smaak)
Kaz van Kooten 8 (van Speurneuzen tot Taxi Driver, mooi hoor)

Wat me wel opvalt is dat er bij de meeste mensen weinig oude filmklassiekers tussen zitten als Citizen Kane, Casablanca, On The Waterfront etc.

Oudgebruiker3
23-06-2003, 16:15
Ter verdediging: ik ben van plan om Citizen Kane aan te schaffen, dus Eddy? Kom op maar op met die 9 ;)

daviddekam
23-06-2003, 16:16
Daviddekam 8,5 (mooie collectie, ben benieuwd naar Fucking Amal, ken ik zelf helaas nog niet)


Mooi cijfer 8)

Ik neem aan dat jij mijn mening wel hebt gelezen over deze film?

KIJKEN!!!

Hij is bij de FRS voor niet al te veel geld te bestellen en de uitgave is niet super maar voor dat geld (rond de 15 euro) kan je hem niet laten liggen (y)

Eddy
23-06-2003, 16:18
Ter verdediging: ik ben van plan om Citizen Kane aan te schaffen, dus Eddy? Kom op maar op met die 9 ;)
edit
Kaz van Kooten 8,5 (wegens voornemen om Citizen Kane te gaan aanschaffen :wink:

RemcoZ
23-06-2003, 16:19
Wat denken jullie van mijn bescheiden collectie?
Pulp Fiction CE staat er nog niet bij, heb ik ook liggen.

Ik ga zo eens aan de slag met het beoordelen van jullie collectie's

Oudgebruiker3
23-06-2003, 16:19
;)

daviddekam
23-06-2003, 16:21
Eddy: Echt een mooie collectie, ook wel mijn smaak. Behalve sommige oude films of "klasiekers" zoals jij ze noemt :wink: Een paar leuke alternatieve films (y) Erg mooi: 9,0

Charley Baak: Desondanks dat je profiler niet helemaal klopt deze tijd toch een mooie verzameling schijfjes :wink: 8,5

Robert F.
23-06-2003, 16:25
Op volgorde:
FLEPSER – 8.5 - Klein maar heel fijn
Daviddekam – 8.5 – Zitten hele goede titels tussen, allemaal mijn smaak.
Rink – 8 – Leuke titels
Alexander V – 8.5 – Mooie collectie
Ronald Stiebolt – 9+ - Een hele mooie ruime collectie
X – 8.5 - Mooie collectie en site
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó® - 9.5- Hele mooie titels alleen Scary Movie 2 (dat koste een half puntje :lol: )
Nathan Strik – 9.0 – Mooie titels (david lynch fan? :wink: )
Ernest Hamstra – 8 - Leuke titels
RobW – 8 – Ben alleen niet zo’n Star Trek fan
Kaz van Kooten - 8 - Leuke titels

Ik zal later verder gaan met beoordelen, want ik zag dat er al weer nieuwe zijn.

Mijn collectie staat in hieronder.

Eddy
23-06-2003, 16:28
Daviddekam 8,5 (mooie collectie, ben benieuwd naar Fucking Amal, ken ik zelf helaas nog niet)


Mooi cijfer 8)

Ik neem aan dat jij mijn mening wel hebt gelezen over deze film?

KIJKEN!!!

Hij is bij de FRS voor niet al te veel geld te bestellen en de uitgave is niet super maar voor dat geld (rond de 15 euro) kan je hem niet laten liggen (y)

Ik heb hem inmiddels op mijn wishlist staan. :)

Chris Howitt
23-06-2003, 16:29
iemand zin om mijn collectie te beoordelen ??

My DVD Collection (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=ChrisHowitt)

Mark de Jong
23-06-2003, 16:30
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó® - 9.5- Hele mooie titels alleen Scary Movie 2 (dat koste een half puntje :lol: )

De titels zonder nummer zijn van de andere familieleden dus maak er maar weer mooi een 10 van :P :lol: (6)

daviddekam
23-06-2003, 16:31
Daviddekam – 8.5 – Zitten hele goede titels tussen, allemaal mijn smaak.

Dan zal ik jouw collectie ook wle weten te waarderen denk ik :wink:
Even kijken...........

Wow, grote collectie erg mooi, hier en daar een Disney en veel mooie boxen en dergelijken. De LE van Amélie en American Beauty dat levert je punten op :wink:

9,0

daviddekam
23-06-2003, 16:32
Daviddekam 8,5 (mooie collectie, ben benieuwd naar Fucking Amal, ken ik zelf helaas nog niet)


Mooi cijfer 8)

Ik neem aan dat jij mijn mening wel hebt gelezen over deze film?

KIJKEN!!!

Hij is bij de FRS voor niet al te veel geld te bestellen en de uitgave is niet super maar voor dat geld (rond de 15 euro) kan je hem niet laten liggen (y)

Ik heb hem inmiddels op mijn wishlist staan. :)

Een wijs besluit mijn vriend :wink:

godofgamblers
23-06-2003, 16:40
Is mijn collectie een beetje goed?

Dushen

Kars
23-06-2003, 16:42
Nu ff geen tijd om cijfers te gaan geven, maar in mijn sig staat mijn collectie!

Charley Baak
23-06-2003, 16:42
Robert F.: 8,5
Chris Howitt: 9 (Criterions :kwijl:)
godofgamblers:7,5 (azie --> niet mijn ding)
Karsehole: 7,5

Chris Howitt
23-06-2003, 16:46
Charley Baak : 8,5

daviddekam
23-06-2003, 16:49
Karsehole: Redelijke collectie met aardig wat mooi titels, niet allemaal mijn smaak: 7,7

godofgamblers: Veel asian films waar ik persoonlijk niet echt warm van wordt :wink: Maar daarnaast ook echt erg mooie titels zoals de LE van Amélie, American Beauty en ook nog de LE van Memento. Dit levert bij mij punten op (y) 8,5

daviddekam
23-06-2003, 16:52
Oeps Chris Howitt vergeten :oops:

Echt een mooie collectie :shock:
Veel SE, CE, boxen en criterions!!
Echt heel mooi 9.5

Britte
23-06-2003, 16:53
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: idd een erg mooie collectie!!!!!! 9/10
Punten geven, dat vind ik maar niets. De examenperiode is net achter de rug voor mij en ik heb al niets anders gedaan dan punten gegeven! 8)

EDIT: ik zal af en toe toch eens een puntje geven.... om het af te leren!

Oudgebruiker3
23-06-2003, 16:54
...waar beoordelen we nu eigenlijk op? Kwantiteit (Stiebolt), inhoud, uitgave (Howitt)... of plaatst iedereen gewoon z'n eerste gedachten bij het zien van een collectie?

...laten we een puntensysteem opzetten 8)

Kwantiteit / Diversiteit in genres / Diversiteit in uitgaven / etc ;)

Britte
23-06-2003, 16:56
Chris Howitt: een nog mooiere collectie!!!! 8,5/10
Alleen die American Pie dingen en Austin Powers gedoe is niets voor mij :P

Ernest Hamstra
23-06-2003, 17:05
...waar beoordelen we nu eigenlijk op? Kwantiteit (Stiebolt), inhoud, uitgave (Howitt)... of plaatst iedereen gewoon z'n eerste gedachten bij het zien van een collectie?

...laten we een puntensysteem opzetten 8)

Kwantiteit / Diversiteit in genres / Diversiteit in uitgaven / etc ;)

Ik heb 't even volgens een puntensysteem geprobeerd, 't is mij teveel werk (sorry David, ik ga er niet mee verder :oops: ).

Drexl II
23-06-2003, 17:17
FLEPSER – 7,5
Daviddekam – 7,5
Rink – 8
Alexander V – 8
Ronald Stiebolt – 8
X – 9
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó® - 9
Nathan Strik – 8
Ernest Hamstra – 8
RobW – 7,5
Kaz van Kooten - 8
Chris Howitt - 8

Britte
23-06-2003, 17:19
Karsehole: redelijk wat titels die ik ook heb al staan er nog een paar tussen die ik niet zou willen....... 7/10

Britte
23-06-2003, 17:22
Ernest Hamstra: teveel muziektitels waarvan ik denk ?!?!? En ook de scream reeks en dat Urban Legend gedoe :evil: dus 6/10
(jaja, ben door die examens gewend om lage punten te geven!)

Britte
23-06-2003, 17:23
daviddekam: van jouw titels is wel een groot percentage de moeite: 8/10

madelon
23-06-2003, 17:24
hier mijn collectie. Wat ik leuk zou vinden is om te weten hoe je tot je collectie komt. Ik ben gestart met van alles en nog wat (eerst een aantal goedkope films om maar een stapeltje te hebben) Nu ben ik echt aan het verzamelen. Disney, Sandra Bullock, Brad Pitt, Hugh Grant (ja eh ik ben een vrouw hoor) Nicolage Cage, Mel Gibson enz... Koop uiteraard ook nog losse films omdat de verhaallijn mij aanspreken.
Tot nu toe zie ik alleen maar prima collecties, uiteraard verschilt mijn smaak met sommige van jullie maar dat haalt de kwaliteit uiteraard niet naar beneden.. 8)

Britte
23-06-2003, 17:25
Charley Baak: best wel OK alleen "Last action Hero" ???? 7,5/10

Britte
23-06-2003, 17:27
godofgamblers: een aantal titels die me aanspreken, een aantal titels die ik absoluut niet de moeite vind (TFATF, American Pie) en een aantal titels die me niets zeggen: 7/10

daviddekam
23-06-2003, 17:28
Ik heb 't even volgens een puntensysteem geprobeerd, 't is mij teveel werk (sorry David, ik ga er niet mee verder :oops: ).

Het is je vergeven :wink:

daviddekam
23-06-2003, 17:33
Britte: Ook een mooie collectie met veel leuke titels (y)
Ook veel titels die ik zelf ook graag zou hebben of al heb: 8,5

calex
23-06-2003, 17:43
Het lijkt me toch moeilijk om iemand z,n collectie
te beoordelen, wat voor de een bagger is, is voor de ander misschien een topper.
Maar oke hier is mijn collectie, ben benieuwd :wink: :wink:

Grtz.Henny

johnno
23-06-2003, 17:46
hee Drexl II
ik kan je collectie niet zien want je hebt blijkbaar gekozen om je collectie privé te houden....jammer...enne je bent mij vergeten met punten geven.... :cry:

Britte...een erg mooie collectie wel mijn smaak...niet alles maar dat hoeft ook niet....8

Madelon...van hetzelfde erg mooi en weer de 24 box grrrrr die wil ik ook....een 8ook je profiler is erg mooi met dat zwart...

Dushen, een mooie collectie alleen veel films die niet mijn smaak zijn een 7

Charley Baak ook eeen mooie verzameling...veel films die ik ook heb een 8

zo weer ff bijgewerkt.

rink
23-06-2003, 17:47
rink: 9 (prima titels, persoonlijk had ik Bassie en Adriaan eruit gelaten....)
Excuses dat ik zo 'streng' ben. Mijn mening is vanzelfsprekend uitermate subjectief......

Kan er ook niks aan doen dat mijn kinderen van 5 en 7 bassie en adriaan toch leuker dan Lord of the Rings vinden.
(maar K3 waardeer je dus wel Ronald???????)

Drexl II
23-06-2003, 18:00
hee Drexl II
ik kan je collectie niet zien want je hebt blijkbaar gekozen om je collectie privé te houden....jammer...enne je bent mij vergeten met punten geven.... :cry:


Nu is ie te zien (als het goed is).

Oudgebruiker3
23-06-2003, 18:03
Britte is genadeloos! Beoordeel mij 'ns, als je wil? ;)

daviddekam
23-06-2003, 18:05
Ik heb lekker een 8 gekregen van Britte :P (of ze heeft een typ fout gemaakt :roll: )


daviddekam: van jouw titels is wel een groot percentage de moeite: 8/10

Roberto G
23-06-2003, 18:15
ok mensen beoordeel de mijne ook maar even dan :D
ben benieuwd.

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=TapionSan

heb cast away SE en the exorcist in bestelling.

johnno
23-06-2003, 18:19
ok mensen beoordeel de mijne ook maar even dan :D
ben benieuwd.

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=TapionSan

heb cast away SE en the exorcist in bestelling.



ok dan hier istie een 7, omdat er wat films bij zitten waar ik niet van hou..zoals kruimeltje en never ending story....

Oudgebruiker3
23-06-2003, 18:29
Ik heb lekker een 8 gekregen van Britte :P (of ze heeft een typ fout gemaakt :roll: )


daviddekam: van jouw titels is wel een groot percentage de moeite: 8/10

Ik denk dat ze 8 gedééld door 10 bedoeld, en da's een 0.8... een 1- dus. Niet zo best, David ;)

daviddekam
23-06-2003, 18:32
Ik heb lekker een 8 gekregen van Britte :P (of ze heeft een typ fout gemaakt :roll: )


daviddekam: van jouw titels is wel een groot percentage de moeite: 8/10

Ik denk dat ze 8 gedééld door 10 bedoeld, en da's een 0.8... een 1- dus. Niet zo best, David ;)

Die mogelijkheid is er altijd :roll:

X
23-06-2003, 18:45
Chris een 8.

Veel titels en ook mooie edities. Voor de rest wel mijn smaak films op een aantal na dan ;)

Joost v.d. Ham
23-06-2003, 18:49
aangezien iedereen erg positief cijfers geeft: kijk eens bij mijn collectie :)

ik ga nu die van jullie bekijken 8)

Joost v.d. Ham
23-06-2003, 19:02
zo ik heb er een aantal (snel) bekeken.
Ik heb puur naar mijn eigen smaak films gekeken, en of je al het geld dat je erin gestoken hebt naar mijn inziens ook nuttig besteed hebt :)

komt ie:
Stiebolt 6,5 (hoop toppers, maar ook zoveel slechte films)
Music Instr. 9 (veel dezelfde, Xfiles + Simpsons = punten)
daviddekam 7,5 (heel leuke collectie)
gogofgamblers 6,5 (aantal dezelfde, maar een hoop wat ik niet eens ooit zal willen zien)
chris 8 (xfiles :) )
charley 7 (mooie lijst)
FLEPSER 10 (alleen maar goede titels)


op school was ik altijd al blij met een 6 dusss, nee ben redelijk eerlijk nu.
Met "dezelfde" bedoel ik dat ik ze ook heb :)

De rest ga ik vanavond eens bekijken :P

chino
23-06-2003, 19:07
Ik moet je zeggen ik kijk snuffel vaak wel even in de profiler van anderen. Veel tiels zie je over terug, LOTR, Star Wars, Fight Club, Se7en en 007. Niet verassend, ik heb ze zelf namelijk ook.

Toch probeer ik ook wel wat variatie in m'n collectie te brengen. Films als: C'est Arrivé Près De Chez Vous, Pi, Andrei Rublev, Clerks en mijn persoonlijk favoriet Funny Games, zijn toch wel erg leuk. Sinds kort heb ik ook wat Criterions gekocht (Brazil en Spartacus) heel erg mooie uitgaven. Ook van regiseurs als Lynch, Kubrick, Hitchcock en Tarantino vind ik het leuk om ze allemaal te verzamelen. Verkopen doe ik ook nooit, alles wat ik koop blijft in m'n bezit.

In de lijst van Nathan staan een aantal erg leuke titels en ook de (nog) betrekkelijk kleine lijst van daviddekam lijkt wel een beetje op mijn lijst van 1,5 jaar geleden. Vaak is er in elke lijst wel iets van m'n gading bij, al zijn er zat titels die ik nooit zal kopen.

Greetz, Martin

HdeB
23-06-2003, 19:08
Wat een leuk idee zeg, ik kijk regelmatig in de profilers van andere forumleden.
Mijn link staat hieronder, ik ben benieuwd wat jullie van mijn verzameling vinden.

Ik zal jullie profilers ook eens goed bestuderen en mijn punten geven.

Britte
23-06-2003, 19:12
Ik heb lekker een 8 gekregen van Britte :P (of ze heeft een typ fout gemaakt :roll: )


daviddekam: van jouw titels is wel een groot percentage de moeite: 8/10

Ik denk dat ze 8 gedééld door 10 bedoeld, en da's een 0.8... een 1- dus. Niet zo best, David ;)

Die mogelijkheid is er altijd :roll:

Neenee, 't is een acht op 10 dus dat is heel goed!!

De rest volgt later... ben nu bezig met de tafelschikking voor het trouwfeest... en da's moeilijk!!

FLEPSER
23-06-2003, 19:19
komt ie:
Stiebolt 6,5 (hoop toppers, maar ook zoveel slechte films)
Music Instr. 9 (veel dezelfde, Xfiles + Simpsons = punten)
daviddekam 7,5 (heel leuke collectie)
gogofgamblers (aantal dezelfde, maar een hoop wat ik niet eens ooit zal willen zien)
chris 8 (xfiles )
charley 7 (mooie lijst)
FLEPSER 10 (alleen maar goede titels)

BEDANKT!! (y)

Roberto G
23-06-2003, 19:20
Ok hierkomen de cijfers .

Flepser 7.5
Daviddekam 8.2
Rink 8
AlexanderV 8.2
RonaldStiebolt 9
Johnno 7.5
X 8.2
musicinstructor 8.2
NathanStrik 8.2
Ernest Hamstraa 8.2
Rob W 7.8
Kaz van kooten 8
Charley Baak 8.5
Eddy 8
Remcoz 8.5
Roberto F 8.8
Chris Howitt 8.5
Godofgamblers 7.5
Karsehole 8
Britte 8.5
Drexl II 8
Madelon 8
Calex 8.5
Joost VD HAm 8.2

FLEPSER
23-06-2003, 19:21
Ik heb lekker het HOOGSTE punt! Lekker Puh!! :P

Chris Howitt
23-06-2003, 19:22
Chino - 8,5
Daviddekam - 8
godofgamblers - 7,5
Britte - 7,5
Drexl II - 8,5
X - 8
Joost vd Ham - 8
Flepser - 8,5
Roberto G - 8,5

Wat ik nog wel over mijn eigen collectie wil zeggen, deze is erg veelzijdig van Disney naar Criterion en van Mainstream Hollywood naar Asian . Ik heb gewoon een zeer brede smaak en sta overal voor open.

Acinony
23-06-2003, 19:30
Nou, na een beetje de kat uit de boom gekeken te hebben.... waag ik jullie mijn collectie toe. >slik<

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Chris Howitt
23-06-2003, 19:38
Acinony - 8

Roberto G
23-06-2003, 19:49
Update!!!!!!

Chino 8.2
HdeB 8.5
Acinony 8.2

HdeB
23-06-2003, 20:38
Nou hier gaan we dan. Dat is nog niet eenvoudig:

Flepser: 8
daviddekam: 7,5
rink: 7,5
Alexander V: 9
Ronald Stiebolt: 9,5
Johnno: 9
X: 9
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: 8
Nathan Strik: 8
Ernest Hamstra: 9,5
RobW: 8
Kaz van Kooten: 7,5
Charley Baak: 8,5
Eddy: 8
Remco Z: 7,5
Robert F.: 8,5
Chris Howitt: 9
godofgamblers: 8
Karsehole: 7,5
Britte: 8
Drexl II: 8
madelon: 8
calex: 9
Roberto G: 7
Joost v.d. Ham: 8,5
chino: 8
Acinony: 9,5

Ik zie heel wat mooie collecties. 12 Monkeys is zo te zien een gewilde film. Er moeten nog heel wat mensen de Friends serie volledig maken volgens mij.
Leuk om te zien dat sommige de blockbusters mengen met de wat minder gangbare films. In ieder geval een (y) voor al jullie prachtige collecties.

Sander Haarmans
23-06-2003, 21:58
En dit is hoe ik erover denk, eigenlijk is elke collectie uniek maar ja er zijn natuurlijk altijd verschillen.
Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat iemand z'n smaak is.


Flepser: 8
daviddekam: 8
rink: 7,5
Alexander V: 8,5
Ronald Stiebolt: 9
Johnno: 8
X: 8
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: 8
Nathan Strik: 8,5
Ernest Hamstra: 9
RobW: 7
Kaz van Kooten: 7,5
Charley Baak: 8
Eddy: 8
Remco Z: 7,5
Robert F.: 8
Chris Howitt: 8,5
godofgamblers: 8
Karsehole: 8
Britte: 7,5
Drexl II: 7
madelon: 8,5
calex: 8,5
Roberto G: 7,5
Joost v.d. Ham: 9
chino: 8
Acinony: 9
HdeB: 8

Dus nu ben ik ook stiekem wel benieuwd hoe jullie over mijn collectie denken, zelf ben ik er erg tevreden mee maar ja zoals ik al zei: Smaken verschillen.

Sander Haarmans
23-06-2003, 22:15
Ik zie heel wat mooie collecties. 12 Monkeys is zo te zien een gewilde film.
Deze film valt idd vaak op in een collectie, dat komt eigenlijk omdat als je collectie op alfabet staat dan staat 12 Monkeys bijna altijd als eerste omdat die film met een cijfer begint.

Cat
23-06-2003, 22:30
Tjee, dat wordt een heel karwei om diverse collecties te gaan bekijken. Maar ik ga mijn best doen!

Hier alvast de resultaten van:

Daviddekam : 7.5
Sander H: 9 (mooie lijssie!)
Flepser: 8

Zo nu eerst een tukkie doen, en morgen weer verder.....

Jaded
23-06-2003, 23:40
Die van mij:

12 Monkeys
2001 : A Space Odyssey
24 seizoen 1
9 1/2 Weeks
A Midsummer Night's Sex Comedy
A Nightmare Before Christmas SE
Abre Los Ojos
Absolutely Fabulous seizoen 1
Absolutely Fabulous seizoen 2
Absolutely Fabulous seizoen 3
Absolutely Fabulous seizoen 4
Abyss, The
Ace Ventura : Pet Detective
Acid House, The
Adventures Of Baron Von Munchhausen, The
Akira
Alien
Aliens
All About My Mother
Almost Famous
Amadeus SE
Amelie SE
American Beauty
Amores Perros
Android Of The Notre Dame
Animal Factory
Animal Farm
Annie Hall
Antz
Apocalypse Now: Redux
Arie & Sylvester : Vet!
Arlington Road
Artificial Intelligence
Astronaut's Wife, The
Atlantis
Avalon SE
Awakenings
Babylon 5 seizoen 1
Back To The Future
Back To The Future 2
Back To The Future 3
Bad Taste
Bananas
Band Of Brothers tin
Basic Instinct SE
Batman
Batman Returns
Beetlejuice
Being John Malkovich
Benny & Joon
Bert Visscher : Don Chaot
Bert Visscher : Fijne Nuances
Bert Visscher : Geluk Zit In Hele Grote Dingen
Bert Visscher : Jammer
Bert Visscher : Voor Ons Hoeft Het Niet
Big Lebowksi, The
Black Adder, The
Blackadder Goes Forth
Blackadder seizoen 2
Blackadder seizoen 3
Blade
Blade II
Blood: The Last Vampire
Bloody Moon
Blow
Boogie Nights
Born On The 4th Of July
Braindead
Braveheart
Bug's Life, A
Caligula
Cannibal Holocaust
Cape Fear
Cape Fear 1962
Carlito's Way
Cast Away SE
Casualties Of War
Cecil B. DeMented
C'est Arrivé Près De Chez Vous
Chicken Run SE
Chocolat
Cider House Rules, The
Cleopatra
Close Encounters Of The Third Kind
Couleur : Blanc
Couleur : Bleu
Couleur : Rouge
Count Of Monte Cristo, The
Cruel Intentions
Crying Game, The
Dancer In The Dark
Dark Crystal Superbit
De Zee Die Denkt
Dead Poets Society
Dead Ringers: Criterion
Deer Hunter, The
Delicatessen
Deuce Bigalow : Male Gigalow
Die Hard : Die Harder SE
Die Hard SE
Die Hard With A Vengeance SE
Dinosaur
Dinotopia
Discovery Of Heaven, The tin
Don Juan De Marco
Donnie Brasco
Donnie Darko
Doors, The
Dune
Ed Wood SE
Edward Scissorhands
Eight Legged Freaks
Elephant Man, The
Empire Of The Sun SE
Eraserhead 2000
Everything You Always Wanted To Know About Sex
Evil Dead : Book Of The Dead
Evil Dead 2 : Dead By Dawn
eXistenZ
Exorcist, The 25th Anniversary
Fall Of The Roman Empire, The
Fargo SE
Fawlty Towers box
Fear And Loathing In Las Vegas
Festen
Fight Club
Final Fantasy
Fly 2, The
Fly, The
Frailty, The
Frank & Frey
Frighteners, The
From Dusk Till Dawn
From Hell
Full Metal Jacket
Futurama seizoen 1
Futurama seizoen 2
Futurama seizoen 3
Game, The
Gandhi
Geert Hoste : Puur En Onversneden
Ghost In The Shell
Ghost World
Gladiator
Go
Godfather 2, The
Godfather 3, The
Godfather, The
Good Morning Vietnam
Good Will Hunting
Grinch, The
Guyver episode 1, 2 en 3
Guyver episode 4, 5 en 6
Guzman : Guzman Deelt Uit
Hans Teeuwen : Dat Dan Weer Wel
Hans Teeuwen : Hard & Zielig
Hans Teeuwen : Met Een Breierdeck
Hans Teeuwen : Trui
Heaven & Earth
Hellbound : Hellraiser 2
Hellraiser : The Original
Henry 1 : Portrait Of A Serial Killer
Henry 2 : Mask Of Sanity
Holy Grail, The SE
Hot Shots Part Deux
Iedereen Beroemd
Ilsa : Haremkeeper Of The Oilsheiks
Ilsa : She Wolf Of The SS
Ilsa : The Tigress Of Siberia
IMAX : Antarctica
IMAX : Blue Planet
IMAX : Destiny in Space
IMAX : Fires of Kuwait
IMAX : Hail Columbia
IMAX : Mission to Mir
IMAX : The Dream Is Alive
IMAX : T-Rex
Interiors
Jackie Brown
James And The Giant Peach
Jurassic Park 1
Jurassic Park 2 : The Lost World
Jurassic Park 3
Karakter
Keizer Kuzco
Koyaanisqatsi
K-Pax
La Vie Rêvée Des Anges
La Vita É Bella
Labyrinth
Last Temptation Of Christ, The
Lawrence Of Arabia
Leaving Las Vegas
Lenette Van Dongen : Een Echte Van Dongen
Life As A Dog
Life Of Brian
Lilo & Stitch
Little Shop Of Horrors, The
Lost Highway
LOTR : The Fellowship Of The Ring (4 Discs)
Love And Death
Majestic, The
Man On The Moon
Man Who Cried, The
Manhattan
Matrix & The Matrix Revisited, The
Meet The Feebles
Memento
Men Behind The Sun
Mermaid In A Manhole
Microcosmos
Minority Report
Monsters & Co
Mortal Kombat
Moulin Rouge
Nacht Van De Wansmaak, De
Najib Amhali : Veni Vidi Vici
Naked Lunch
Natural Born Killers
Neverending Story 2, The
Neverending Story, The
Nick Of Time
Nightmare Before Christmas, The SE
Ninth Gate, The
No Man's Land
Once Were Warriors
One Flew Over The Cuckoo's Nest
Open Haard
Opera
Pauline & Paulette
Payback
Perfect Storm, The
Pi
Pinokkio SE
Piratenplaneet
Plan 9 From Outer Space
Planet Of The Apes : Battle For
Planet Of The Apes : Behind The
Planet Of The Apes : Beneath The
Planet Of The Apes : Conquest Of
Planet Of The Apes : Escape From
Planet Of The Apes : Original
Planet Of The Apes 2001
Platoon SE
Porn : Awesome Pussy
Porn : Coming Of Age
Porn : Conquest
Porn : Double Feature
Porn : Dream Quest
Porn : Film Buff
Porn : Immortal
Porn : Las 7 Magnificas
Porn : Not The Loving Kind
Porn : Pleasure Hotel
Porn : Pleasure Map, The
Porn : Private Life Of Silvia Saint, The
Porn : Puur Natuur
Porn : Pyramid, The
Porn : Scent Of passion
Porn : Sex Crimes
Porn : Shades Of Blonde
Porn : Shayla Wants More
Porn : Speed Sex
Porn : Taboo Of Tarot
Porn : The Wish Of A Pornstar
Porn : Wet
Porn : XRCO Awards, The Movie
Powaqqatsi
Predator SE
Prophecy 2, The
Prophecy 3 : The Ascent, The
Prophecy, The
Pulp Fiction
Raging Bull SE
Rammstein : Live Aus Berlin
Requiem For A Dream
Reservoir Dogs
Ring, The Original
Road To El Dorado, The
Rockbitch
Rocky Horror Picture Show, The
Rocky SE
Rosemary's Baby
Rounders
Scarface
Se7en
Shawshank Redemption, The
Short Films Of David Lynch, The
Shrek
Silence Of The Lambs, The
Singles
Sixth Sense, The
Sleeper
Sleepy Hollow
Sopranos, The seizoen 1
Sopranos, The seizoen 2
Sopranos, The seizoen 3
South Park: Bigger, Better and Uncut
Spaceballs
Spartacus
Spirit
Star Trek 1 : The Motion Picture DE
Star Trek 2 : The Wrath Of Khan SE
Star Trek 3 : The Search For Spock SE
Star Wars 1 : The Phantom Menace
Star Wars 2 : Attack Of The Clones
Starship Troopers
Straight Story, The
Suspiria
Tarzan
Taxi Driver
Ten Commandments, The
Terminator 2: Judgement Day Ultimate Edition
Terminator, The
Time Bandits
Toy Story 1
Toy Story 2
Treasure Planet
Truman Show, The
Twin Peaks seizoen 1
Unbreakable
Usual Suspects, The
V : Final Battle, The
V : Original Mini Series, The
Vampires
Virgin Among The Living Dead
Virgin Suicides, The
What Becomes Of The Broken Hearted
What's Eating Gilbert Grape?
What's Up Tiger Lily?
Who Framed Roger Rabbit SE
Within Temptation : Mother Earth Tour
X-Men 1.5
Young Ones, The seizoen 1
Zelig
Zombie 2

Roberto G
24-06-2003, 00:30
update

Sander H 8.5
CAT 7.5
Jaded 8.8

Martijn_R
24-06-2003, 06:42
Ik moet zo naar school :(, maar ik ga vanavond kijken voor punten, dit is alvast mijn collectie.

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=tijntje

maximus
24-06-2003, 07:08
zie link voor collectie.

Martijn_R: 8.5
jaded: 7.5
Daviddekam: 7.5
Sander H: 8.5

Erwin_W
24-06-2003, 07:55
Bij deze doe ik ook mee, wat vinden jullie van mijn collectietje???

maximus
24-06-2003, 08:11
Bij deze doe ik ook mee, wat vinden jullie van mijn collectietje???

niet groot maar wel goede geselecteerde titels een 8.5

en mijn collectie?

R. Schaap
24-06-2003, 09:40
leuk idee is dit...ik ga ook mee doen... :D


en ja ronald..ppfffffff die krijgt gewoon een 10 die collectie heeft echt alles.alle goede films staan erin..

Daarom zou hij van mij nooit een 10 krijgen. Van mij mogen er een heel stel wel uit....hij krijgt een 7 (sorry Ronald :wink: )

En de mijne?

daviddekam
24-06-2003, 10:22
Jaded: Mooie collectie met veel titels: 9,0

Rein Schaap: Ook erg mooie collectie veel titels die ik ook zou willen aanschaffen of ook al heb: 9,0

Maximus: Ook al een mooie collectie, maar niet echt mijn smaak 8,0

Erwin Weber: Ik zie geen 1 titel in jouw collectie die ik ook heb :wink: 7,0

Martijn_R: Wow, echt een mooie collectie en ook nog Fucking Åmål (y) Dat levert punten op: 9,5!

Charley Baak
24-06-2003, 10:28
Joost vd Ham: 8,5 (hoop goeie uitgaves)
Roberto G: 7 (hoop standaard titels, die ik ook heb trouwens...)
Drexl II: 9 (veel hele goeie uitgaves, criterions)
calex: 7,5 (niet veel speciale titels, wel aardig wat)
Britte: 8 (Disney SE's + wat vage titels (y) )
madelon: 7,5 (niet veel speciale titels, een min voor idols -de audities ;) )

DonnieDarko
24-06-2003, 11:09
Doe mij ook maar zo een keuring... dan ga ik vanavond die van jullie eens doen.

Nico de Graaf
24-06-2003, 13:02
Ik wil ook wel een keuring van mijn DVD collectie. Hij is gelukkig voor jullie niet zo groot. :(
Ik zal ook mijn visie geven over de andere verzamelingen. Jullie moeten alleen even geduld hebben.

Charley Baak
24-06-2003, 13:18
chino: 8
HdeB: 7,5
Acinony: 8,5 Erg divers, zitten een aantal verrassende titels tussen
Sander H: 8
Cat: 7
Jaded: Heel erg divers.... een 8. Waarom geen profiler eigenlijk?
Martijn_R: 7,5
Rein Schaap: 9 (mooie versies, veel cabaret ook trouwens)
Erwin Weber: 7 (wat minpuntjes: American History X en Jackie Brown --> 4:3 en Costa!)
maximus: 8 (mmmm Star Wars IV, V en VI... dat kan volgens mij niet legaal zijn...)

X
24-06-2003, 14:36
Even een update :

Jaded een 8,5 (mooie titels en beetje dezelfde smaak)
Sander H een 8,5 (mooie titels ook en een hoop heb ik zelf ook)
Martijn R een 8 (zeker een leuk lijstje)
Rein een 7 (niet echt veel titels die mij aanspreken)
DonnieDarko een 8 (mooie collectie hoor)
Nico een 7,5 (leuk lijstje ook)
Cat een 7 (klein lijstje met titels die mij ook niet echt aanspreken)

Eddy
24-06-2003, 16:23
Even weer een kleine update. Ik kon bij een aantal de profilersite niet openen, maar die komen een volgende keer wel aan de beurt.

Jaded 9 (hele mooie collectie, ik wist niet dat Empire Of The Sun(regio 2?) al uit was, oh ja waarom geen profiler?)
Rein Schaap 8 (mooie films (o.a. Kubrick, Stone, Coppola), maar ook films die buiten mijn smaak vallen, wat is er met Eraserhead en de Short Films gebeurt???)
Maximus 7,5 (wel een aantal leuke films, maar ook veel die mij niet erg boeien)
Charley Baak 7,5 (paar toppers, maar daarnaast ook een aantal voor mij minder interessante titels)

johnno
24-06-2003, 16:46
leuk idee is dit...ik ga ook mee doen... :D


en ja ronald..ppfffffff die krijgt gewoon een 10 die collectie heeft echt alles.alle goede films staan erin..

Daarom zou hij van mij nooit een 10 krijgen. Van mij mogen er een heel stel wel uit....hij krijgt een 7 (sorry Ronald :wink: )

En de mijne?

rein van mij krijg je een 8 mooie titels staan erin... (y)

chino
24-06-2003, 16:54
Al eerder gemeld, maar 12 monkeys zie ik bijna in elke lijst. Toch niet zo'n gangbare fim...dus toch wel.

Eddy en Jaded hebben wel veel titels die ook nog wel ga aanschaffen...ok een cijfer, mooie lijstjes dus een 8,5...

greetz, MARTIN

Martin de Goeij
24-06-2003, 17:00
Ben toch wel een tikkeltje nieuwsgierig naar het oordeel over mijn collectie :oops: :shock: Anyone? (6) :)

Chris Howitt
24-06-2003, 17:03
Martin de Goeij - 7,5

Martin de Goeij
24-06-2003, 17:05
Martin de Goeij - 7,5 :oops: http://www.squash-hillegom.nl/startpagina/gastenboek/gfx/mood/face22.gif Obv gevarieerdheid? :wink:

Martin de Goeij
24-06-2003, 17:07
Ik wil ook wel een keuring van mijn DVD collectie. Hij is gelukkig voor jullie niet zo groot. :(
Ik zal ook mijn visie geven over de andere verzamelingen. Jullie moeten alleen even geduld hebben.7+ :)

Martin de Goeij
24-06-2003, 17:08
Doe mij ook maar zo een keuring... dan ga ik vanavond die van jullie eens doen. 8 (y) Goed horrror-en SF gehalte en gevarieerd :D

Martin de Goeij
24-06-2003, 17:11
iemand zin om mijn collectie te beoordelen ??

My DVD Collection (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=ChrisHowitt) 8,5 vanwege de interessante en toch vreemde mix aan genres (6) :wink:

Martin de Goeij
24-06-2003, 17:15
Hallo,

Is het misschien een leuk idee om elkaars collectie te beoordelen?
Iedereen kan hier in deze topic zijn of haar link plaatsen naar bv. zijn of haar DVDprofiler.
Iedereen kan iedereen punten geven. Klik gewoon op een link van iemand die je wilt beoordelen of waarnaar je nieuwsgierig bent.
Ga niet uit van de hoeveelheid DVD's maar kijk puur naar de kwaliteit van de films en DVD uitgaves.

Leuk idee??

Groeten,
FLEPSERWil jij, als threadstarter, dan ook de schone taak :rolleyes: op je nemen om wekelijks ofzo de top 10 of top 20 (jouw feestje ;) op te stellen en bij te houden? :lol:

Martin de Goeij
24-06-2003, 17:19
Nog eentje dan: Jaded: 8,5. Vooral vanwege omvangrijke bizarre mix aan genres (y), wel zo verfrissend :oops: :wink:

Coen P.
24-06-2003, 17:45
leuk initiatief dit...

ik doe graag mee, al zal ik pas over een week of 2 actief gaan beoordelen, omdat ik dit weekend lekker naar Griekenland ga...

ik persoonlijk vind het leuk om van een bepaalde "serie" films alle delen te hebben, b.v. Mad Max, Lethal Weapon, Jurassic Park enz., ook al zijn sommige van deze delen beduidend minder als de andere delen...ben ik daarin de enige?

wat ik trouwens opvallend vind, is dat iedereen zo aardig is over elkaars collectie, helemaal geen (positieve, goed bedoelde) kritiek!!! bv. over titels die helemaal niet in de collectie als geheel passen...

nou, de toon is gezet, kom maar met wat kritiek :lol:

gr. Coen

FLEPSER
24-06-2003, 17:52
FLEPSER schreef:
Hallo,

Is het misschien een leuk idee om elkaars collectie te beoordelen?
Iedereen kan hier in deze topic zijn of haar link plaatsen naar bv. zijn of haar DVDprofiler.
Iedereen kan iedereen punten geven. Klik gewoon op een link van iemand die je wilt beoordelen of waarnaar je nieuwsgierig bent.
Ga niet uit van de hoeveelheid DVD's maar kijk puur naar de kwaliteit van de films en DVD uitgaves.

Leuk idee??

Groeten,
FLEPSER
Wil jij, als threadstarter, dan ook de schone taak op je nemen om wekelijks ofzo de top 10 of top 20 (jouw feestje op te stellen en bij te houden?
________________

Dit wil ik best doen, maar dit is een onmogelijke taak denk ik.
Aangezien heel veel mensen dezelfde punten krijgen/verdienen. En tot nu toe is er volgens mij nog geen lager punt gegeven dan een 7-?

Martin de Goeij
24-06-2003, 18:05
FLEPSER schreef:
Hallo,

Is het misschien een leuk idee om elkaars collectie te beoordelen?
Iedereen kan hier in deze topic zijn of haar link plaatsen naar bv. zijn of haar DVDprofiler.
Iedereen kan iedereen punten geven. Klik gewoon op een link van iemand die je wilt beoordelen of waarnaar je nieuwsgierig bent.
Ga niet uit van de hoeveelheid DVD's maar kijk puur naar de kwaliteit van de films en DVD uitgaves.

Leuk idee??

Groeten,
FLEPSER
Wil jij, als threadstarter, dan ook de schone taak op je nemen om wekelijks ofzo de top 10 of top 20 (jouw feestje op te stellen en bij te houden?
________________Dan zou je het moeten doen als bij het Songfestival: als de stemmen staken, kijken naar het aantal x-en dat iemand het hoogste aantal punten heeft? Ik noem maar wat...is ook maar een idee :oops: :wink:

Dit wil ik best doen, maar dit is een onmogelijke taak denk ik.
Aangezien heel veel mensen dezelfde punten krijgen/verdienen. En tot nu toe is er volgens mij nog geen lager punt gegeven dan een 7-?

Martin de Goeij
24-06-2003, 18:07
[Dan zou je het moeten doen als bij het Songfestival: als de stemmen staken, kijken naar het aantal x-en dat iemand het hoogste aantal punten heeft? Ik noem maar wat...is ook maar een idee :oops: :wink:

?[/quote]

Roberto G
24-06-2003, 22:23
update:

Martijn R 7.5
Maximus 8.8
Erwin Weber 7.5
Rein Schaap 9
Donnie Darko 8
Nico de Graaf 7
Martin de Goeij 7.2

Mensen beoordeel mij ook ff AUB :D

Eddy
24-06-2003, 22:28
Mensen beoordeel mij ook ff AUB :D

Roberto G 8 (de collectie is nog niet zo groot, maar er staan mooie titels tussen, ben benieuwd welke kant het opgaat)

R. Schaap
24-06-2003, 22:29
Even weer een kleine update. Ik kon bij een aantal de profilersite niet openen, maar die komen een volgende keer wel aan de beurt.

Jaded 9 (hele mooie collectie, ik wist niet dat Empire Of The Sun(regio 2?) al uit was, oh ja waarom geen profiler?)
Rein Schaap 8 (mooie films (o.a. Kubrick, Stone, Coppola), maar ook films die buiten mijn smaak vallen, wat is er met Eraserhead en de Short Films gebeurt???)
Maximus 7,5 (wel een aantal leuke films, maar ook veel die mij niet erg boeien)
Charley Baak 7,5 (paar toppers, maar daarnaast ook een aantal voor mij minder interessante titels)

Eraserheid en Short heb ik gewoon, maar ik heb er de upc niet van. Dus staan ze niet in mijn profiler

Nathan Strik
24-06-2003, 22:36
Eraserheid en Short heb ik gewoon, maar ik heb er de upc niet van. Dus staan ze niet in mijn profiler
Eraserhead: 00000-02000
Shorts: 00001-01023

;)

Eddy
24-06-2003, 22:45
En weer een paar:

Chino 8,5 (mooie films, je mist nog de eerste twee seizoenen van de X-Files?, waren met het derde seizoen toch de beste in mijn opinie)
Martin de Goeij 7,5 (je bent een wijnliefhebber? Verder een aantal leuke titels die ik niet zo vaak ben tegengekomen, maar ook veel die ik zelf niet snel zal kopen )
Chris Howitt 8 (indrukwekkende lijst qua aantal en er zitten ook mooie films en vooral mooie versies tussen, aan de andere kant ook films die je bij mij niet zo snel zal tegenkomen)

Eddy
24-06-2003, 22:52
Eraserheid en Short heb ik gewoon, maar ik heb er de upc niet van. Dus staan ze niet in mijn profiler
The Shorts staan ook onder disc ID: B0E1-20F0
Je kan dvd's zonder upc meestal wel vinden onder titel.

edit
Rein Schaap 9 (wegens Eraserhead en the Shorts) :wink:

R. Schaap
24-06-2003, 22:59
Thanks eddy en Nathan voor de nummers en tips.

ik ga vanavond ook groot aantal collecties cijfers geven.

Alle anderen uiteraard ook bedankt voor de 9ens die ik krijg, top!

Roberto G
24-06-2003, 23:08
oeps iemand vergeten.

Coen 7.8

dckoppen
24-06-2003, 23:19
Ben ik ook nog waardig voor een beoordeling :)

Roberto G
24-06-2003, 23:26
Ben ik ook nog waardig voor een beoordeling :)

Natuurlijk , ik geef jouw collectie een 8.
Wil je de mijne ook ff beoordelen :)

R. Schaap
24-06-2003, 23:37
ok, mijn cijferlijst.
De namen tussen haakjes erachter zijn voor mezelf om hun profilerid (ongeveer) te onthouden. Profiler doet het nu niet, maar deze post ga ik wel aanpassen zodra ik cijfers kan geven.

FLEPSER: 7,5
daviddekam:
rink (fresh):
Alexander V (lordlynx):
Ronald Stiebolt: 9
johnno:
X: 8
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: 8,5
Nathan Strik (zerodown):
Ernest Hamstra:
RobW (rw):
Kaz van Kooten:
Charley Baak:
Eddy (synchronicity):
RemcoZ:
Robert F. (robertman):
Chris Howitt:
godofgamblers (dushen):
Karsehole:
Britte (giger):
Drexl II (Robbie Lange):
madelon:
calex:
Roberto G (TapionSan):
Joost v.d. Ham:
chino (mr white4):
HdeB:
Acinony:
Sander H (kenwood):
Cat:
Jaded: 8,5
Martijn_R (Tijntje):
maximus:
Erwin Weber:
DonnieDarko (StarScreaM):
Nico de Graaf (Pe33ias):
Martin de Goeij (Martin71):
Coen:
dckoppen (Dchris):

dckoppen
25-06-2003, 00:00
Natuurlijk , ik geef jouw collectie een 8.
Wil je de mijne ook ff beoordelen :)
Thnx Roberto

Jij krijgt van mij een 8,5
Veel mooi titels,veel afwisseling.
Mooie films zoals The Godfather en daartegenover Minority report

Greetz van

Dchris

Martin van Tuijl
25-06-2003, 00:39
Ik geef mijn eigen collectie een 10 8) :wink:
En de rest krijgt een 8, stelletje freaks :wink:

Martin de Goeij
25-06-2003, 07:24
update:

Martijn R 7.5
Maximus 8.8
Erwin Weber 7.5
Rein Schaap 9
Donnie Darko 8
Nico de Graaf 7
Martin de Goeij 7.2

Mensen beoordeel mij ook ff AUB :D

Robert G. 7.1 Bescheiden, maar veelbelovende collectie
Rein Schaap: 9 veel interessante films, mooie mix, zitten beslist een paar tussen die ik wil zien :D
Eddy: (ja, ik ben een wijnliefhebber) 7,5. Leuke flims, spannende thrillers en je hebt de RHPS (y)
dckoppen: 7

Oudgebruiker3
25-06-2003, 08:05
Flepser, het neemt helemaal niet zoveel tijd in beslag om een top 10 te maken - je berekent gewoon van elk lid het gemiddelde cijfer, en dat werk je van dag tot dag bij.

...maar van mij hoeft 't niet hoor ;)

Charley Baak
25-06-2003, 09:39
Martin de Goeij: 7,5 (Veel horror, aantal vreemde eenden (Eurovisiesongfestival :?: ))
Nico de Graaf: 8
Donniedarko: 8- (min voor Austin powers en American History X 4:3 )
Coen: 7,5
dckoppen: 7

Martin de Goeij
25-06-2003, 10:09
Martin de Goeij: 7,5 (Veel horror, aantal vreemde eenden (Eurovisiesongfestival :?: ))
vreemd maakt het juist lekker (6) :wink:

Nico de Graaf
25-06-2003, 10:26
Martin de Goeij: 7,5 (Veel horror, aantal vreemde eenden (Eurovisiesongfestival :?: ))
Nico de Graaf: 8- (de min voor Harry Potter 4:3 :nono: )
Donniedarko: 8- (min voor Austin powers en American History X 4:3 )
Coen: 7,5
dckoppen: 7

Even een correctie Charley, Harry Potter is breedbeeld hoor. Dus heel snel die min eraf halen.

Heb nog even in mijn profiler gekeken, moet dat inderdaad nog corrigeren zie ik.
vanavond maar even doen.

Kasper P.
25-06-2003, 10:42
Beoordeel mijn collectie ook maar eens, dan ga ik vanavond aan die van andere beginnen (k zit nu op school duss...) (link hieronder)

Martin de Goeij
25-06-2003, 11:07
Kasper Peters: 6-

Vanwege 't hoge Ozzy gehalte :nono: , aanwezigheid van "the mummy" http://smiliez.de/images/1059.gif en met name flims als "flodder" en "Porky" http://smiliez.de/images/83.gif..en de afwezigheid van "The Matrix" :nono: Deze collectie is niet echt mijn ding, sorry :lol:

Geen onvoldoende door aanwezigheid van flims als : LOTR, BTTF (y)

Coen P.
25-06-2003, 11:48
ik ben het niet eens met de 6- voor Kasper Peters...

aanwezigheid van Robocop Trilogie, beide Terminators, BTTF, alle 3 de Die Hards, LOTR en the Rock S.E en met name the usual suspects zorgen ervoor dat ik een 7- geef!

wat ik wel mis zijn de echte klappers zoals BOB en the Godfather box

gr. Coen

PS je hebt zeker geen credit card, want alle films komen volgens mij rechtstreeks uit de schappen van de FRS....

Charley Baak
25-06-2003, 11:57
Kasper Peters: een 6½ voor een behoorlijk aantal titels waarvan veel betere uitvoeringen te vinden zijn.

Coen P.
25-06-2003, 12:02
Roberto, ik geef je voorlopig een 7,5...
dit omdat je collectie nog niet supergroot is...dit is niet lullig bedoeld, want wanneer je op deze voet door gaat (qua films) ga je zeker richting 8 / 8.5...

mijn advies is dan ook: ga zo door, kwaliteit boven kwantiteit...

gr. Coen

PS the neverending story vind ik een beetje een vreemde eend in de bijt, ik had hem ook, maar heb hem aan mijn jongere broertje gegeven...

Coen P.
25-06-2003, 12:09
Charley Baak: mooie collectie, fiks aantal S.E, (y)
je krijgt van mij een dikverdiende 8...

dat was een 8.5 geweest als je een mr. versie van reservoir dogs had gehad! (ik heb mr. brown, hehe)

Charley Baak
25-06-2003, 12:26
Charley Baak: mooie collectie, fiks aantal S.E, (y)
je krijgt van mij een dikverdiende 8...

dat was een 8.5 geweest als je een mr. versie van reservoir dogs had gehad! (ik heb mr. brown, hehe)Mijn versie is qua inhoud ongeveer hetzelfde en hij was een stuk goedkoper.

En volgens www.michaeldvd.com.au: http://www.michaeldvd.com.au/Reviews/Reviews.asp?ID=2778

R4 vs R1
the R1 is noticeably sharper, but suffers from poorer black levels, and a greenish tinge.
The Region 4 DVD misses out on:
Full-screen edition
Dolby Digital Stereo Surround audio
The option of different covers, which each feature one of the Reservoir Dogs' main characters.

Ik heb deze serieus vergeleken met elkaar en omdat het elkaar niet veel ontloopt, alleen qua prijs (€ 25 tegen AUD 25) heb ik uiteindelijk voor deze versie gekozen.

Coen P.
25-06-2003, 12:33
een weloverwogen keuze dus! levert je weer wat krediet op!

ik heb mijn mr brown voor omgerekend 19 euro aangeschaft...

nu is bij cdwow.com de mr. blonde versie 14,99 POND (x1,41 voor euro's) met de kortingslink, maar dat ff terzijde! (let op, is uiteraard wel R1)

gr. Coen

Charley Baak
25-06-2003, 12:36
een weloverwogen keuze dus! levert je weer wat krediet op! :D Ik heb inmiddels wel geleerd beter om me heen te kijken welke versie ik wil hebben.


nu is bij cdwow.com de mr. blonde versie 14,99 POND (x1,41 voor euro's) met de kortingslink, maar dat ff terzijde! (let op, is uiteraard wel R1)
gr. Coenff offtopic: de pond is de laatse tijd iets duurder geworden: x 1,45 voor euro's http://finance.yahoo.com/m5?a=1&s=GBP&t=EUR&c=0

Coen P.
25-06-2003, 12:47
ok! thx voor de info, vandaar dat mijn CC rekening steeds hoger worden :D

weer ff ontopic: collectiebeoordelingen van:
dckoppen: een diverse collectie: van kerstfeest met Jose Carreras tot driving miss Daisy tot Terminator 1 tot American Pie!!!
ik zie veel mooie titels, zoals BHD S.E. (alleen waar is de linnen hoes) en Minority report, alsmede BTTF en F&tF L.E (wat ik persoonlijk een prima film vind) en de zeer mooie C.E van LOTR enz. enz...

ik geef je een 8-, als je de BOB had gehad was het een 8 geweest...

Rein Schaap: need I say more...kwijl kwijl...9+ nuff' said...

gr. Coen

Martin de Goeij
25-06-2003, 13:00
ik ben het niet eens met de 6- voor Kasper Peters...
... Hoeft ook niet...smaken verschillen en het blijft een persoonlijk oordeel http://smiliez.de/images/2461.gif :)

DonnieDarko
25-06-2003, 13:38
Flepser= 7 (kleine collectie met goede titels)
Daviddekam = 7(kleine collectie met een aantal aardige titels)
Rink = 6,5(wat aardige titels, veel kinder prut en kwa muziek titels ook niet echt mijn ding)
Alexander V = moet ik nog doen profiler ligt plat
X = 7 (aardig grote colectie, aantal titels die mij aanspreken)
Ronald Stiebolt een 8 (waarvan een 0,5 voor het aantal titels, waarvan heel veel mij niet aanspreken)
Johnno een 7,5 (een nette collectie)
Music Instructor een 7 (nix op aan te merken)
Nathan Strik een 8 (extra 0,5 punt vanwege Lynch films)
Ernest Hamstra = 7 (standaard titels)
RobW = 7 (standaard titels)
Kaz van kooten = 7 (standaard titels)
Charley baak = 7 (veel standaard titels)
Eddy = een 7,5 (een aantal interresante titels
RemcoZ = een 7 (paar leuke titels)
Robert F = een 7 (had een 7,5 kunnen wezen maar er zit veels te weinig horror in :D )
Chris Howitt = een 8,5 (veel leuke titels en veel aziatische titels wat natuurlijk + punten opleverd :twisted: )


Let wel dit is mijn mening en niet iedereen heeft dezelfde smaak..

Ik geef de rest wel punten zodra profiler het weer redelijk normaal doet..

Chris Howitt
25-06-2003, 15:36
DonnieDarko = 8,5 (kwam films tegen waarbij ik gelijk dacht oh ja die moet ik ook nog hebben)
Rein Schaap = 8
HdeB = 7,5
SanderH = 8
Jaded = 8,5
Cat = 7,5
Erwin Weber = 7
Nico De Graaf = 8

zullen er vast wel meer volgen, maar dvdprofiler deed weer eens moeilijk.

chino
25-06-2003, 16:37
Chino 8,5 (mooie films, je mist nog de eerste twee seizoenen van de X-Files?, waren met het derde seizoen toch de beste in mijn opinie)

Klopt die eerste twee seizoenen komen er idd nog. Beetje vreemde volgorde....maar ach ja ik ben vreemd. Trouwens net de trainspotting definitive version ontvangen, zo zeg die's pas ORANJE.

Chris Howitt, lange lijst, voor mij veel onbekende titels, die ik waarschijnlijk niet snel zal kopen, maar toch ook veel van mijn gading.

Greetz, Martin

Kasper P.
25-06-2003, 17:04
PS je hebt zeker geen credit card, want alle films komen volgens mij rechtstreeks uit de schappen van de FRS.... Hmm er komt toch veel uit australie ofzo....... mess 10 % komt maar uit de winkel :wink:

Kasper P.
25-06-2003, 17:05
ik ben het niet eens met de 6- voor Kasper Peters...
... Hoeft ook niet...smaken verschillen en het blijft een persoonlijk oordeel http://smiliez.de/images/2461.gif :) Daarom ik ben blij met Ozzy, flodder ed. ieder zijn smaak! (y) bedankt voor je mening!

DonnieDarko
25-06-2003, 17:06
ik ben het niet eens met de 6- voor Kasper Peters...
... Hoeft ook niet...smaken verschillen en het blijft een persoonlijk oordeel http://smiliez.de/images/2461.gif :) Daarom ik ben blij met Ozzy, flodder ed. ieder zijn smaak! (y) bedankt voor je mening!


Ozzy RULED!

Kasper P.
25-06-2003, 17:09
ik ben het niet eens met de 6- voor Kasper Peters...
... Hoeft ook niet...smaken verschillen en het blijft een persoonlijk oordeel http://smiliez.de/images/2461.gif :) Daarom ik ben blij met Ozzy, flodder ed. ieder zijn smaak! (y) bedankt voor je mening!


Ozzy RULED!
and still Rulez!

Alexander V
25-06-2003, 18:22
Reactie op mijn 2 commentaren

X: Ik vind de vele Regio 1 titels eerder een pluspunt :lol:

Ronald, wat bedoel je met incosistent van de Buffy boxen? ik heb gewoon season 1 t/m 5 erin zitten (6 vind ik nog een beetje te duur). En ja, een franse X-files, DVD is gewoon dezelfde als hier in nederland, alleen het hoesje is anders)

Nathan, met Exit Wounds geef ik je helemaal gelijk, maarja, ik raak die DVD echt aan de straatstenen niet kwijt (ik ben zelfs bang dat ik geen reacties op een weggeefactie zou krijgen) maar Scooby Doo vind ik een heerlijke grappige film.

En nu ga ik beoordelen:

Ronald Stiebolt: 8, ongelooflijk grote collectie, maar waarschijnlijk daardoor ook veel titels welke ik nooit zou kopen. En jammer dat er wat kwalitatief toch wel achterblijvende versies tussenzitten zoals Romper Stomper en Lola Rennt (ook vraag ik me af hoe je bij bijvoorbeeld Lola Rennt en American History X nederlandse covers erin hebt staan, maar met specs van andere versies?)


Johno: 7, hoop films die mij totaal niet aanspreken, en ook weer wat missers kwa uitgave zoals American History X en Romper Stomper

X: 7, hoop mooie titels maar jammer dat je van de meeste titels niet even de specs op kan vragen.

En toen klapte Profiler er weer uit dus valt bijna iedereen zijn collectie niet meer te bekijken :(

Joost v.d. Ham
25-06-2003, 18:45
Nathan, met Exit Wounds geef ik je helemaal gelijk, maarja, ik raak die DVD echt aan de straatstenen niet kwijt (ik ben zelfs bang dat ik geen reacties op een weggeefactie zou krijgen)

:(

gewoon uit je profiler halen en er nooit meer over praten :)

Joost v.d. Ham
25-06-2003, 18:56
ok, daar ben ik weer.
Nogmaals ik heb puur naar mijn eigen smaak films beoordeeld, en zoals je weet smaken verschillen.

Alexander V 6,5 (jammer van je muziek keuze, spierbalfilms en ook van Buffy)
Martin de Goeij 6,5 (tja StarTrek doet me niets en songfestival :nono:)
DonnieDarko 8 (veel mooie maar hooror is niet mijn ding)
Chino 8,5 (heel leuke lijst)
Kaspar Peters 6(een aantal hele mooie gemixt met bar slechte tiltels)

Kasper P.
25-06-2003, 19:08
Kasper Peters 6(een aantal hele mooie gemixt met bar slechte tiltels) Mag ik (puur uit intresse) weten welke je bar slecht vindt?

Erwin_W
25-06-2003, 19:21
Erwin Weber: 7 (wat minpuntjes: American History X en Jackie Brown --> 4:3 en Costa!)


Costa! : Sommige mensen vinden dit een leuke film.. een aantal vriendinnen van mij namelijk ;) en 4:3... deze films zijn toch niet in widescreen verkrijgbaar? (als je niet via internet besteld !)

Blauwoogje
25-06-2003, 19:37
Hallo ik wil hier ook wel eens aan mee doen, moet ik dan van de laatste 10 een cijfer geven over hun collectie en geven jullie dan mijn collectie ook een cijfer

mijn profiler staat in mijn siganture

X
25-06-2003, 20:27
X: Ik vind de vele Regio 1 titels eerder een pluspunt :lol:

X: 7, hoop mooie titels maar jammer dat je van de meeste titels niet even de specs op kan vragen.


Ja dat is ieder voor zich denk ik. Ik heb liever één bepaalde regio in mijn collectie en ik vind NL subs vrij belangrijk, vandaar mijn reactie ;)

Bedankt voor een mooi cijfer. De site is nog volledig under construction dus daarom is lang niet alles toegankelijk, compleet of klaar. Maar vandaag ben ik een druk bijtje geweest door even 24 titels toe te voegen en ik ga dadelijk nog even aan de slag met een aantal dingen ;)

X
25-06-2003, 20:29
Nathan, met Exit Wounds geef ik je helemaal gelijk, maarja, ik raak die DVD echt aan de straatstenen niet kwijt (ik ben zelfs bang dat ik geen reacties op een weggeefactie zou krijgen) maar Scooby Doo vind ik een heerlijke grappige film.





Voor 2 euro's inclusief wil ik hem van je overnemen hoor :lol:

X
25-06-2003, 20:32
Blauwoogje heeft zeker een mooie collectie ! Vind mijn eigen smaak er wel in terug en weinig regio 1 zo ik even kon beoordelen. Dus een 8 is zeker wel op zijn plaats ;)

Joost v.d. Ham
25-06-2003, 21:26
Kasper Peters 6(een aantal hele mooie gemixt met bar slechte tiltels) Mag ik (puur uit intresse) weten welke je bar slecht vindt?
o.a.:
Airport
Amsterdamned
Bean: Ultimate Disaster Movie
Better Tomorrow II, A
Better Tomorrow, A
Blade
Bullet in the head
De nacht van de wansmaak, the very best of
Escape from LA
Escape from New York
Escape to Athena
Flodder 3

ach ieder zn eigen meuk, anderen vinden mijn disney's helemaal niks :)

rink
25-06-2003, 21:31
Rink = 6,5(wat aardige titels, veel kinder prut en kwa muziek titels ook niet echt mijn ding)


die kinderprut is wel door mijn kinderen zelf uitgezocht en die
horen er dan wel in

Roberto G
25-06-2003, 21:40
Hallo ik wil hier ook wel eens aan mee doen, moet ik dan van de laatste 10 een cijfer geven over hun collectie en geven jullie dan mijn collectie ook een cijfer

mijn profiler staat in mijn siganture

Hey hey jij hebt echt een hele mooie collectie veel films die ik erg graag zou willen hebben , en gewoon titels die heel erg bij mij in de smaak vallen .
ik geef jou collectie een 8.8 , ken je de mijne ook even beoordelen .

thanks

DonnieDarko
25-06-2003, 22:04
Rink = 6,5(wat aardige titels, veel kinder prut en kwa muziek titels ook niet echt mijn ding)


die kinderprut is wel door mijn kinderen zelf uitgezocht en die
horen er dan wel in

ik stop toch ook niet mijn broertje zn dvd's in mijn collectie?? of de dvd's van mijn ouders..

Verder begrijp ik het ook wel hoor daar niet van.. ik was vroeger ook bassie fan :twisted:

Mark de Jong
25-06-2003, 22:06
Rink = 6,5(wat aardige titels, veel kinder prut en kwa muziek titels ook niet echt mijn ding)


die kinderprut is wel door mijn kinderen zelf uitgezocht en die
horen er dan wel in

ik stop toch ook niet mijn broertje zn dvd's in mijn collectie?? of de dvd's van mijn ouders..

Is dat zo vreemd ? Ik heb ook titels van andere familieleden in m'n collectie. Alleen hebben deze geen nummer, dat is het enigste verschil.

X
25-06-2003, 22:08
Bij mij zitten er ook een paar tussen die eigenlijk van mijn moeder zijn :) Niks mis mee ;)

DonnieDarko
25-06-2003, 22:18
ach ja.. ik neem andere mensen hun dvd's niet in mijn collectie op anders zou het niet mijn collectie zijn dan zou het een gezamenlijke collectie zijn.

Niet dat ik het afkeur ofzo dat moeten jullie uiteraard zelf weten.

Jaded
25-06-2003, 22:50
Ik heb enkel een cijfer gegeven of de collectie mijn interesse opwekt of niet. Ik ben op de eerste plaats een filmliefhebster en dan pas een dvd liefhebster. De uitvoering van de dvd's maakt me dus minder uit. De hoeveelheid maakt me dus weinig (of toch minder) uit.

Ohja ... en ik ben streng. :)

FLEPSER: 6,5
daviddekam: 7
rink: 6,5
Alexander V: 6
Ronald Stiebolt: 6
johnno: 5,5-6
X: 7
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: 7
Nathan Strik: 8,5
Ernest Hamstra: 6
RobW: 6-6,5
Kaz van Kooten: 6
Charley Baak: 6,5-7
Eddy: 7,5
RemcoZ: 7,5
Robert F.: 7
Chris Howitt: 7,5
godofgamblers: 6
Karsehole: 7
Britte: 7,5
Drexl II: 8
madelon: 5,5-6
AAAAAHHHHH Invalid_Session bij een Preview!! Alles opnieuw maken ... :evil:
calex: 6
Roberto G: 5,5-6
Joost v.d. Ham: 6-6,5
chino: 7,5-8
HdeB: 6
Acinony: 6-6,5
Sander H: 6-7
Cat: 6
Martijn_R: 7,5
maximus: 6-7
Erwin Weber: 5,5
Rein Schaap: 8
DonnieDarko: 9
Nico de Graaf: 6
Martin de Goeij: 6
Coen: 6-6,5
dckoppen: 5-5,5
Kasper Peters:5,5
Blauwoogje: 6,5

Algemeen mag je dus aannemen dat als ik je een 6 heb gegeven, ik vind dat je een (vrij) standaard collectie hebt. Alles wat daaronder zit, sorry maar dan ben je gebuist. ;)

PS: Waarom geen dvdprofiler? Wegens ontzettend veel problemen met crashes en het spel ligt meer plat dan wat anders. Alles staat bij mij gewoon in een excel bestand en al wie het wil zien moet het maar vragen denk ik dan ...

PPS: Omdat het er zo veel zijn is de beoordeling natuurlijk niet wat het moet zijn ... Dus als je vindt dat ik je collectie te weinig punten geef, steek het daar dan maar op. ;)

PPPS: Uiteraard hebben de punten voor een collectie niets te maken met wat ik van die persoon vind ... :)

Roberto G
25-06-2003, 23:04
je bent inderdaad wel heel erggg streng :shock: :shock: :shock: :roll: :roll: :roll:

nee geintje :wink: :wink:

Jaded
25-06-2003, 23:09
je bent inderdaad wel heel erggg streng :shock: :shock: :shock: :roll: :roll: :roll:
nee geintje :wink: :wink:
Nee je hebt gelijk, ik ben heel streng geweest.
Neem maar eens wraak op mijn collectie. :)

Ik zal mijn collectie nog eens posten (voor de laat- en nieuwkomers).

12 Monkeys
2001 : A Space Odyssey
24 seizoen 1
9 1/2 Weeks
A Midsummer Night's Sex Comedy
A Nightmare Before Christmas SE
Abre Los Ojos
Absolutely Fabulous seizoen 1
Absolutely Fabulous seizoen 2
Absolutely Fabulous seizoen 3
Absolutely Fabulous seizoen 4
Abyss, The
Ace Ventura : Pet Detective
Acid House, The
Adventures Of Baron Von Munchhausen, The
Akira
Alien
Aliens
All About My Mother
Almost Famous
Amadeus SE
Amelie SE
American Beauty
Amores Perros
Android Of The Notre Dame
Animal Factory
Animal Farm
Annie Hall
Antz
Apocalypse Now: Redux
Arie & Sylvester : Vet!
Arlington Road
Artificial Intelligence
Astronaut's Wife, The
Atlantis
Avalon SE
Awakenings
Babylon 5 seizoen 1
Back To The Future
Back To The Future 2
Back To The Future 3
Bad Taste
Bananas
Band Of Brothers tin
Basic Instinct SE
Batman
Batman Returns
Beetlejuice
Being John Malkovich
Benny & Joon
Bert Visscher : Don Chaot
Bert Visscher : Fijne Nuances
Bert Visscher : Geluk Zit In Hele Grote Dingen
Bert Visscher : Jammer
Bert Visscher : Voor Ons Hoeft Het Niet
Big Lebowksi, The
Black Adder, The
Blackadder Goes Forth
Blackadder seizoen 2
Blackadder seizoen 3
Blade
Blade II
Blood: The Last Vampire
Bloody Moon
Blow
Boogie Nights
Born On The 4th Of July
Braindead
Braveheart
Bug's Life, A
Caligula
Cannibal Holocaust
Cape Fear
Cape Fear 1962
Carlito's Way
Cast Away SE
Casualties Of War
Cecil B. DeMented
C'est Arrivé Près De Chez Vous
Chicken Run SE
Chocolat
Cider House Rules, The
Cleopatra
Close Encounters Of The Third Kind
Couleur : Blanc
Couleur : Bleu
Couleur : Rouge
Count Of Monte Cristo, The
Cruel Intentions
Crying Game, The
Dancer In The Dark
Dark Crystal Superbit
De Zee Die Denkt
Dead Poets Society
Dead Ringers: Criterion
Deer Hunter, The
Delicatessen
Deuce Bigalow : Male Gigalow
Die Hard : Die Harder SE
Die Hard SE
Die Hard With A Vengeance SE
Dinosaur
Dinotopia
Discovery Of Heaven, The tin
Don Juan De Marco
Donnie Brasco
Donnie Darko
Doors, The
Dune
Ed Wood SE
Edward Scissorhands
Eight Legged Freaks
Elephant Man, The
Empire Of The Sun SE
Eraserhead 2000
Everything You Always Wanted To Know About Sex
Evil Dead : Book Of The Dead
Evil Dead 2 : Dead By Dawn
eXistenZ
Exorcist, The 25th Anniversary
Fall Of The Roman Empire, The
Fargo SE
Fawlty Towers box
Fear And Loathing In Las Vegas
Festen
Fight Club
Final Fantasy
Fly 2, The
Fly, The
Frailty, The
Frank & Frey
Frighteners, The
From Dusk Till Dawn
From Hell
Full Metal Jacket
Futurama seizoen 1
Futurama seizoen 2
Futurama seizoen 3
Game, The
Gandhi
Geert Hoste : Puur En Onversneden
Ghost In The Shell
Ghost World
Gladiator
Go
Godfather 2, The
Godfather 3, The
Godfather, The
Good Morning Vietnam
Good Will Hunting
Grinch, The
Guyver episode 1, 2 en 3
Guyver episode 4, 5 en 6
Guzman : Guzman Deelt Uit
Hans Teeuwen : Dat Dan Weer Wel
Hans Teeuwen : Hard & Zielig
Hans Teeuwen : Met Een Breierdeck
Hans Teeuwen : Trui
Heaven & Earth
Hellbound : Hellraiser 2
Hellraiser : The Original
Henry 1 : Portrait Of A Serial Killer
Henry 2 : Mask Of Sanity
Holy Grail, The SE
Hot Shots Part Deux
Iedereen Beroemd
Ilsa : Haremkeeper Of The Oilsheiks
Ilsa : She Wolf Of The SS
Ilsa : The Tigress Of Siberia
IMAX : Antarctica
IMAX : Blue Planet
IMAX : Destiny in Space
IMAX : Fires of Kuwait
IMAX : Hail Columbia
IMAX : Mission to Mir
IMAX : The Dream Is Alive
IMAX : T-Rex
Interiors
Jackie Brown
James And The Giant Peach
Jurassic Park 1
Jurassic Park 2 : The Lost World
Jurassic Park 3
Karakter
Keizer Kuzco
Koyaanisqatsi
K-Pax
La Vie Rêvée Des Anges
La Vita É Bella
Labyrinth
Last Temptation Of Christ, The
Lawrence Of Arabia
Leaving Las Vegas
Lenette Van Dongen : Een Echte Van Dongen
Life As A Dog
Life Of Brian
Lilo & Stitch
Little Shop Of Horrors, The
Lost Highway
LOTR : The Fellowship Of The Ring (4 Discs)
Love And Death
Majestic, The
Man On The Moon
Man Who Cried, The
Manhattan
Matrix & The Matrix Revisited, The
Meet The Feebles
Memento
Men Behind The Sun
Mermaid In A Manhole
Microcosmos
Minority Report
Monsters & Co
Mortal Kombat
Moulin Rouge
Nacht Van De Wansmaak, De
Najib Amhali : Veni Vidi Vici
Naked Lunch
Natural Born Killers
Neverending Story 2, The
Neverending Story, The
Nick Of Time
Nightmare Before Christmas, The SE
Ninth Gate, The
No Man's Land
Once Were Warriors
One Flew Over The Cuckoo's Nest
Open Haard
Opera
Pauline & Paulette
Payback
Perfect Storm, The
Pi
Pinokkio SE
Piratenplaneet
Plan 9 From Outer Space
Planet Of The Apes : Battle For
Planet Of The Apes : Behind The
Planet Of The Apes : Beneath The
Planet Of The Apes : Conquest Of
Planet Of The Apes : Escape From
Planet Of The Apes : Original
Planet Of The Apes 2001
Platoon SE
Porn : Awesome Pussy
Porn : Coming Of Age
Porn : Conquest
Porn : Double Feature
Porn : Dream Quest
Porn : Film Buff
Porn : Immortal
Porn : Las 7 Magnificas
Porn : Not The Loving Kind
Porn : Pleasure Hotel
Porn : Pleasure Map, The
Porn : Private Life Of Silvia Saint, The
Porn : Puur Natuur
Porn : Pyramid, The
Porn : Scent Of passion
Porn : Sex Crimes
Porn : Shades Of Blonde
Porn : Shayla Wants More
Porn : Speed Sex
Porn : Taboo Of Tarot
Porn : The Wish Of A Pornstar
Porn : Wet
Porn : XRCO Awards, The Movie
Powaqqatsi
Predator SE
Prophecy 2, The
Prophecy 3 : The Ascent, The
Prophecy, The
Pulp Fiction
Raging Bull SE
Rammstein : Live Aus Berlin
Requiem For A Dream
Reservoir Dogs
Ring, The Original
Road To El Dorado, The
Rockbitch
Rocky Horror Picture Show, The
Rocky SE
Rosemary's Baby
Rounders
Scarface
Se7en
Shawshank Redemption, The
Short Films Of David Lynch, The
Shrek
Silence Of The Lambs, The
Singles
Sixth Sense, The
Sleeper
Sleepy Hollow
Sopranos, The seizoen 1
Sopranos, The seizoen 2
Sopranos, The seizoen 3
South Park: Bigger, Better and Uncut
Spaceballs
Spartacus
Spirit
Star Trek 1 : The Motion Picture DE
Star Trek 2 : The Wrath Of Khan SE
Star Trek 3 : The Search For Spock SE
Star Wars 1 : The Phantom Menace
Star Wars 2 : Attack Of The Clones
Starship Troopers
Straight Story, The
Suspiria
Tarzan
Taxi Driver
Ten Commandments, The
Terminator 2: Judgement Day Ultimate Edition
Terminator, The
Time Bandits
Toy Story 1
Toy Story 2
Treasure Planet
Truman Show, The
Twin Peaks seizoen 1
Unbreakable
Usual Suspects, The
V : Final Battle, The
V : Original Mini Series, The
Vampires
Virgin Among The Living Dead
Virgin Suicides, The
What Becomes Of The Broken Hearted
What's Eating Gilbert Grape?
What's Up Tiger Lily?
Who Framed Roger Rabbit SE
Within Temptation : Mother Earth Tour
X-Men 1.5
Young Ones, The seizoen 1
Zelig
Zombie 2

DonnieDarko
25-06-2003, 23:14
weer een update van mij

godofgamblers = 7 (aantal leuke titels)
karsehole = 7 (kleine collectie, wel leuke titels)
Britte = 7 (aantal leuke titels)
Drexl II = 7,5 (een paar interresante titels)
Madelon = 7 (aantal leuke titels)
Calex = 6 (na het zien van oesters van nam kee, en under siege opgehouden)
Roberto G = 6,5 (kleine collectie, aantal leuke titels)
Joost v.d. Ham = 7 (leuke titels)
Jachino = 8 (lynch films + TOOL extra punten waard)
HdeB = 7,5 (veel titels waarvan een aantal wel leuk zijn)
Acinony = 7 (leuke titels)
Sander H = 7 (aantal leuke titels)
Cat = 6,5 (klein aantal titels enkele leuke titels)
Martijn_R (standaard collectie)
Maximus = 7 (aantal leuke titels)
Erwin Weber = 6,5 (niet veel interresants)
Nico de graaf = 7 (leuke titels)
Martin de goeij = 6,5 (enkele leuke titels)
Coen = 7 (standaard collectie)
Rein Schaap = 7,5 (leuke titels+lynch)
dckoppen = 7 (standaard collectie)
kasper peters = 6,5 (enkele leuke titels)
jaded = 9 (porn, lynch films + rammstein + cabaret + the evil dead :twisted: )

Roberto G
25-06-2003, 23:28
ff kijken jaded , ik had jou collectie al becijferd .
En ik had je een 8.8 gegeven Niet slecht he .
Maar je hebt gewoon een hele mooie collectie , die errug gevarieert is, dus die 8.8 is verdiend :roll: :wink:

Jaded
26-06-2003, 00:34
Naam: Gemiddelde / Aantal stemmen
FLEPSER: 7,91 / 22
daviddekam: 7,94 / 22
rink: 7,62 / 17
Alexander V: 7,95 / 16
Ronald Stiebolt: 8,47 / 18
johnno: 7,73 / 13
X: 8,12 / 18
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: 8,48 / 16
Nathan Strik: 8,49 / 11
Ernest Hamstra: 7,85 / 12
RobW: 7,57 / 11
Kaz van Kooten: 7,64 / 11
Charley Baak: 7,85 / 13
Eddy: 8,00 / 9
RemcoZ: 7,67 / 6
Robert F.: 8,10 / 8
Chris Howitt: 8,39 / 14
godofgamblers: 7,35 / 13
Karsehole: 7,52 / 9
Britte: 7,85 / 10
Drexl II: 8,00 / 8
madelon: 7,63 / 8
calex: 7,64 / 7
Roberto G: 7,38 / 12
Joost v.d. Ham: 7,96 / 8
chino: 8,17 / 10
HdeB: 7,57 / 7
Acinony: 8,09 / 8
Sander H: 8,06 / 9
Cat: 7,07 / 7
Martijn_R: 7,94 / 8
maximus: 7,76 / 7
Erwin Weber: 7,13 / 8
Rein Schaap: 8,35 / 13
DonnieDarko: 8,19 / 8
Nico de Graaf: 7,31 / 8
Martin de Goeij: 7,09 / 8
Coen: 7,36 /5
dckoppen: 7,21 / 7
Kasper Peters: 6,42 / 6
Blauwoogje: 7,83 / 4
Jaded: 8,48 / 11

PS: De volgende update is aan iemand anders.

Jaded
26-06-2003, 00:42
Gerangschikt volgens punten:

Nathan Strik: 8,49
Jaded: 8,48
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: 8,48
Ronald Stiebolt: 8,47
Chris Howitt: 8,39
Rein Schaap: 8,35
DonnieDarko: 8,19
chino: 8,17
X: 8,12
Robert F.: 8,10
Acinony: 8,09
Sander H: 8,06
Eddy: 8,00
Drexl II: 8,00
Joost v.d. Ham: 7,96
Alexander V: 7,95
daviddekam: 7,94
Martijn_R: 7,94
FLEPSER: 7,91
Ernest Hamstra: 7,85
Britte: 7,85
Charley Baak: 7,85
Blauwoogje: 7,83
maximus: 7,76
johnno: 7,73
RemcoZ: 7,67
calex: 7,64
Kaz van Kooten: 7,64
madelon: 7,63
rink: 7,62
RobW: 7,57
HdeB: 7,57
Karsehole: 7,52
Roberto G: 7,38
Coen: 7,36
godofgamblers: 7,35
Nico de Graaf: 7,31
dckoppen: 7,21
Erwin Weber: 7,13
Martin de Goeij: 7,09
Cat: 7,07
Kasper Peters: 6,42

Jaded
26-06-2003, 00:45
Wie de volgende update wil doen kan het excel bestand krijgen van deze update.

PS: Om alles zo juist mogelijk te houden vraag ik aan iedereen om geen punten, in vorige berichten, meer aan te passen. Of openstaande namen aan te vullen. Gelieve dit gewoon in een nieuw bericht te zetten.

Kasper P.
26-06-2003, 06:36
Jaded verveel je je ofzo? :shock: :wink:

Edwin V
26-06-2003, 06:57
*12 Monkeys
*2001 : A Space Odyssey
*24 seizoen 1
9 1/2 Weeks
A Midsummer Night's Sex Comedy
*A Nightmare Before Christmas SE
*Abre Los Ojos
*Absolutely Fabulous seizoen 1
*Absolutely Fabulous seizoen 2
*Absolutely Fabulous seizoen 3
*Absolutely Fabulous seizoen 4
*Abyss, The
Ace Ventura : Pet Detective
Acid House, The
*Adventures Of Baron Von Munchhausen, The
*Akira
*Alien
*Aliens
*All About My Mother
Almost Famous
Amadeus SE
*Amelie SE
*American Beauty
Amores Perros
Android Of The Notre Dame
Animal Factory
Animal Farm
Annie Hall
*Antz
*Apocalypse Now: Redux
Arie & Sylvester : Vet!
*Arlington Road
*Artificial Intelligence
*Astronaut's Wife, The
*Atlantis
*Avalon SE
Awakenings
Babylon 5 seizoen 1
*Back To The Future
*Back To The Future 2
*Back To The Future 3
Bad Taste
Bananas
*Band Of Brothers tin
*Basic Instinct SE
*Batman
*Batman Returns
Beetlejuice
*Being John Malkovich
Benny & Joon
Bert Visscher : Don Chaot
Bert Visscher : Fijne Nuances
Bert Visscher : Geluk Zit In Hele Grote Dingen
Bert Visscher : Jammer
Bert Visscher : Voor Ons Hoeft Het Niet
*Big Lebowksi, The
*Black Adder, The
*Blackadder Goes Forth
*Blackadder seizoen 2
*Blackadder seizoen 3
*Blade
*Blade II
Blood: The Last Vampire
Bloody Moon
*Blow
Boogie Nights
Born On The 4th Of July
*Braindead
*Braveheart
*Bug's Life, A
Caligula
Cannibal Holocaust
*Cape Fear
Cape Fear 1962
*Carlito's Way
*Cast Away SE
Casualties Of War
Cecil B. DeMented
C'est Arrivé Près De Chez Vous
*Chicken Run SE
*Chocolat
Cider House Rules, The
*Cleopatra
*Close Encounters Of The Third Kind
Couleur : Blanc
Couleur : Bleu
Couleur : Rouge
*Count Of Monte Cristo, The
Cruel Intentions
Crying Game, The
Dancer In The Dark
*Dark Crystal Superbit
De Zee Die Denkt
Dead Poets Society
Dead Ringers: Criterion
*Deer Hunter, The
Delicatessen
*Deuce Bigalow : Male Gigalow
*Die Hard : Die Harder SE
*Die Hard SE
*Die Hard With A Vengeance SE
*Dinosaur
*Dinotopia
*Discovery Of Heaven, The tin
*Don Juan De Marco
*Donnie Brasco
*Donnie Darko
Doors, The
*Dune
*Ed Wood SE
*Edward Scissorhands
*Eight Legged Freaks
Elephant Man, The
Empire Of The Sun SE
Eraserhead 2000
*Everything You Always Wanted To Know About Sex
*Evil Dead : Book Of The Dead
Evil Dead 2 : Dead By Dawn
*eXistenZ
*Exorcist, The 25th Anniversary
Fall Of The Roman Empire, The
*Fargo SE
*Fawlty Towers box
*Fear And Loathing In Las Vegas
Festen
*Fight Club
*Final Fantasy
Fly 2, The
*Fly, The
*Frailty, The
*Frank & Frey
Frighteners, The
*From Dusk Till Dawn
*From Hell
*Full Metal Jacket
*Futurama seizoen 1
*Futurama seizoen 2
*Futurama seizoen 3
*Game, The
*Gandhi
Geert Hoste : Puur En Onversneden
Ghost In The Shell
Ghost World
*Gladiator
Go
*Godfather 2, The
*Godfather 3, The
*Godfather, The
Good Morning Vietnam
Good Will Hunting
*Grinch, The
Guyver episode 1, 2 en 3
Guyver episode 4, 5 en 6
Guzman : Guzman Deelt Uit
Hans Teeuwen : Dat Dan Weer Wel
Hans Teeuwen : Hard & Zielig
Hans Teeuwen : Met Een Breierdeck
Hans Teeuwen : Trui
*Heaven & Earth
*Hellbound : Hellraiser 2
*Hellraiser : The Original
Henry 1 : Portrait Of A Serial Killer
Henry 2 : Mask Of Sanity
*Holy Grail, The SE
*Hot Shots Part Deux
Iedereen Beroemd
Ilsa : Haremkeeper Of The Oilsheiks
Ilsa : She Wolf Of The SS
Ilsa : The Tigress Of Siberia
*IMAX : Antarctica
IMAX : Blue Planet
IMAX : Destiny in Space
IMAX : Fires of Kuwait
IMAX : Hail Columbia
IMAX : Mission to Mir
IMAX : The Dream Is Alive
IMAX : T-Rex
Interiors
Jackie Brown
James And The Giant Peach
*Jurassic Park 1
*Jurassic Park 2 : The Lost World
*Jurassic Park 3
Karakter
*Keizer Kuzco
*Koyaanisqatsi
*K-Pax
La Vie Rêvée Des Anges
*La Vita É Bella
*Labyrinth
Last Temptation Of Christ, The
*Lawrence Of Arabia
Leaving Las Vegas
Lenette Van Dongen : Een Echte Van Dongen
Life As A Dog
*Life Of Brian
*Lilo & Stitch
Little Shop Of Horrors, The
Lost Highway
*LOTR : The Fellowship Of The Ring (4 Discs)
Love And Death
Majestic, The
Man On The Moon
*Man Who Cried, The
Manhattan
*Matrix & The Matrix Revisited, The
Meet The Feebles
*Memento
Men Behind The Sun
Mermaid In A Manhole
*Microcosmos
*Minority Report
*Monsters & Co
*Mortal Kombat
*Moulin Rouge
*Nacht Van De Wansmaak, De
Najib Amhali : Veni Vidi Vici
Naked Lunch
*Natural Born Killers
*Neverending Story 2, The
*Neverending Story, The
*Nick Of Time
*Nightmare Before Christmas, The SE
*Ninth Gate, The
*No Man's Land
Once Were Warriors
*One Flew Over The Cuckoo's Nest
Open Haard
Opera
Pauline & Paulette
*Payback
*Perfect Storm, The
Pi
*Pinokkio SE
*Piratenplaneet
Plan 9 From Outer Space
*Planet Of The Apes : Battle For
*Planet Of The Apes : Behind The
*Planet Of The Apes : Beneath The
*Planet Of The Apes : Conquest Of
*Planet Of The Apes : Escape From
*Planet Of The Apes : Original
*Planet Of The Apes 2001
*Platoon SE
Porn : Awesome Pussy
Porn : Coming Of Age
Porn : Conquest
Porn : Double Feature
Porn : Dream Quest
Porn : Film Buff
Porn : Immortal
Porn : Las 7 Magnificas
Porn : Not The Loving Kind
Porn : Pleasure Hotel
Porn : Pleasure Map, The
Porn : Private Life Of Silvia Saint, The
Porn : Puur Natuur
Porn : Pyramid, The
Porn : Scent Of passion
Porn : Sex Crimes
Porn : Shades Of Blonde
Porn : Shayla Wants More
Porn : Speed Sex
Porn : Taboo Of Tarot
Porn : The Wish Of A Pornstar
Porn : Wet
Porn : XRCO Awards, The Movie
*Powaqqatsi
*Predator SE
Prophecy 2, The
Prophecy 3 : The Ascent, The
*Prophecy, The
*Pulp Fiction
Raging Bull SE
Rammstein : Live Aus Berlin
Requiem For A Dream
*Reservoir Dogs
*Ring, The Original
*Road To El Dorado, The
Rockbitch
Rocky Horror Picture Show, The
Rocky SE
*Rosemary's Baby
Rounders
*Scarface
*Se7en
*Shawshank Redemption, The
Short Films Of David Lynch, The
*Shrek
*Silence Of The Lambs, The
Singles
*Sixth Sense, The
Sleeper
*Sleepy Hollow
*Sopranos, The seizoen 1
*Sopranos, The seizoen 2
*Sopranos, The seizoen 3
*South Park: Bigger, Better and Uncut
*Spaceballs
*Spartacus
*Spirit
Star Trek 1 : The Motion Picture DE
Star Trek 2 : The Wrath Of Khan SE
Star Trek 3 : The Search For Spock SE
*Star Wars 1 : The Phantom Menace
*Star Wars 2 : Attack Of The Clones
*Starship Troopers
Straight Story, The
Suspiria
*Tarzan
Taxi Driver
Ten Commandments, The
*Terminator 2: Judgement Day Ultimate Edition
*Terminator, The
*Time Bandits
*Toy Story 1
*Toy Story 2
*Treasure Planet
*Truman Show, The
*Twin Peaks seizoen 1
*Unbreakable
*Usual Suspects, The
*V : Final Battle, The
*V : Original Mini Series, The
Vampires
Virgin Among The Living Dead
Virgin Suicides, The
What Becomes Of The Broken Hearted
*What's Eating Gilbert Grape?
What's Up Tiger Lily?
Who Framed Roger Rabbit SE
Within Temptation : Mother Earth Tour
*X-Men 1.5
*Young Ones, The seizoen 1
Zelig
Zombie 2

De DVD's met een sterretje heb ik ook.

1 punt voor de moeite, 1 punt extra voor de DVD's die ik misschien nog wel aanschaf (nee, niet de porn :wink: ), 1 punt extra voor het aantal echt goede DVD's en 5,5 punten voor het percentage DVD's dat ik ook heb.
Jaded 8,5 points. :)

Edwin V
26-06-2003, 07:05
Kasper Peters 1 punt voor de moeite, 0,5 punt voor de DVD's die ik misschien nog aanschaf, 0,7 punt extra voor het aantal toppers en 5,1 punten voor het percentage DVD's dat ik ook heb.
Kasper 7,3 points ;)

Raydel Valdés da Silva
26-06-2003, 08:08
Hoi, ben nieuw hier op het forum, leuke site,

mijn dvd collectie: http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=raydelvaldes

Blauwoogje
26-06-2003, 08:28
Blauwoogje heeft zeker een mooie collectie ! Vind mijn eigen smaak er wel in terug en weinig regio 1 zo ik even kon beoordelen. Dus een 8 is zeker wel op zijn plaats ;)

ik heb een regio 2 dvd speler dus aan regio 1 heb ik niks :D

verder heb ik jou collectie bekeken en ik zie daar veel in terug van wat ik heb of zou willen hebben (wishlist)

jou collectie geef ik een 9

Blauwoogje
26-06-2003, 08:30
je bent inderdaad wel heel erggg streng :shock: :shock: :shock: :roll: :roll: :roll:
nee geintje :wink: :wink:
Nee je hebt gelijk, ik ben heel streng geweest.
Neem maar eens wraak op mijn collectie. :)

Ik zal mijn collectie nog eens posten (voor de laat- en nieuwkomers).


ik ben zo een laat-nieuwkomer en heb jou colletie even bekeken en vond hem goed, mooi

veel titels die ik wil hebben nog, en een aantal waarvan ik nog nooit gehoord had die ik even heb opgezocht wat het is en zag er wel interresant uit

jouw collectie krijgt van mij een 8,5

Blauwoogje
26-06-2003, 08:32
Hoi, ben nieuw hier op het forum, leuke site,

mijn dvd collectie: http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=raydelvaldes

jij heb jouw collectie op prive staan zodat niemand hem kan zien- beoordelen

FLEPSER
26-06-2003, 08:33
Ik zal mijn collectie nog eens posten (voor de laat- en nieuwkomers).

Geen link naar DVDprofiler? :roll:

X
26-06-2003, 08:43
Ik had de collectie van Jaded nog niet beoordeeld dus bij deze :

Een mooi groot aantal titels met een hoop DVD's die mij aanspreken. Zowiezo al een groot streepje voor omdat je de drie seizoenen van Futurama in je collectie heb. Alleen mijn vraag is dan wel waarom je géén Simpsons collector's boxen in je collectie heb zitten ?

Voor de rest zie ik een aantal disney's , hans teeuwen dvd's en bert visscher dvd's dat ook voor een pluspuntje zorgt. Met de IMAX titels heb ik weinig dus die hadden van mij wel weg mogen blijven. Maar goed dat is ieder zijn smaak.

Ik geef jouw collectie een 8.5

X
26-06-2003, 08:47
Mocht het trouwens zijn dat ik mensen ben 'vergeten' te beoordelen, laat het dan eventjes weten, dan zal ik eventjes aan de slag gaan.

Charley Baak
26-06-2003, 09:02
Costa! : Sommige mensen vinden dit een leuke film.. een aantal vriendinnen van mij namelijk ;) en 4:3... deze films zijn toch niet in widescreen verkrijgbaar? (als je niet via internet besteld !)Ik vind Costa dus 3x niets, maar dat bleek al. De andere 2 films zijn idd niet in Nederland anders verkrijgbaar. Maar daar gaat het hier niet over, toch? Ik vind dit gewoon slechte uitgaves. Als je ze niet had gehad, had je een 7½ gekregen ;)

Raydel Valdés da Silva
26-06-2003, 09:14
de link doet het nu, hij stond nog op private om een of andere reden,

http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=raydelvaldes

X
26-06-2003, 09:20
Leuke titels Raydel, mijn eigen smaak kan ik er best in terug vinden. Voor sommige titels zou ik niet kiezen maar dat is verschillend. Jammer dat er wel zoveel regio 1 terug te vinden is in je collectie. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar regio 2.

Daarom geef ik jouw collectie een 7.0

Charley Baak
26-06-2003, 09:30
Raydel Valdés da Silva: 8
X: 7 (hoop standaard titels, wel mooie spreadsheet trouwens (y) )
Blauwoogje: 7,5

Edwin V
26-06-2003, 09:56
Blauwoogje 1 punt voor de moeite, 0,1 punt voor de DVD's die ik misschien nog aanschaf, 0,1 punt extra voor het aantal toppers en 5,9 punten voor het percentage DVD's dat ik ook heb.
Blauwoogje 7,1 points ;)

X
26-06-2003, 10:00
X: 7 (hoop standaard titels, wel mooie spreadsheet trouwens (y) )


Thank You (y)

Edwin V
26-06-2003, 10:02
Charley 1 punt voor de moeite, 0,2 punten voor het aantal toppers 7,6 punten voor het percentage DVD's dat ik ook heb.
Charley 8,8 points :)

Duncan _206
26-06-2003, 10:07
Hier is mijn collectie http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Duncan_206

Edwin V
26-06-2003, 10:14
Duncan 1 + 0,1 + 0,1 + 6,5 = 7,7 points

Chris Howitt
26-06-2003, 10:19
Raydel Valdés da Silva = 8
Duncan_206 = 7,5

He Edwin V waar is jou profiler ?

Charley Baak
26-06-2003, 10:21
Duncan _206: 8

X
26-06-2003, 10:25
Duncan heeft ook een leuke collectie maar ook weer jammer van de groot aantal regio 1 titels. Toch omdat het wel een beetje dezelfde smaak is een 8.0.

Chris Howitt
26-06-2003, 10:30
Duncan heeft ook een leuke collectie maar ook weer jammer van de groot aantal regio 1 titels. Toch omdat het wel een beetje dezelfde smaak is een 8.0.

Wat is er mis met Regio 1 titels ??

X
26-06-2003, 10:37
Duncan heeft ook een leuke collectie maar ook weer jammer van de groot aantal regio 1 titels. Toch omdat het wel een beetje dezelfde smaak is een 8.0.

Wat is er mis met Regio 1 titels ??

Daar gaat mijn voorkeur niet uit :roll:

Chris Howitt
26-06-2003, 10:39
Daar gaat mijn voorkeur niet uit :roll:

Is dat omdat ze geen NL subs hebben? Want ik vind in het algemeen dat de R1 disc vaak beter zijn dan de R2 uitvoeringen, er zijn uitzonderingen dat wel. Thank god I'm british so I don't need dutch subs :)

Edwin V
26-06-2003, 10:39
Raydel Valdés da Silva = 8
Duncan_206 = 7,5

He Edwin V waar is jou profiler ?Als ik tijd heb en 't niet zulk mooi weer is ga ik 'm maken. Moet wel 970 DVD's invoeren. :oops: :roll:

Chris Howitt
26-06-2003, 10:44
Als ik tijd heb en 't niet zulk mooi weer is ga ik 'm maken. Moet wel 970 DVD's invoeren. :oops: :roll:

Zou je mijn collectie nog willen beoordelen dan ?

X
26-06-2003, 10:46
Daar gaat mijn voorkeur niet uit :roll:

Is dat omdat ze geen NL subs hebben? Want ik vind in het algemeen dat de R1 disc vaak beter zijn dan de R2 uitvoeringen, er zijn uitzonderingen dat wel. Thank god I'm british so I don't need dutch subs :)

Ik vind NL subs wel prettig, gebruik ze laatste tijd ook steeds minder :)

Nee maar ik weet het niet, ik vind het prettig om gewoon een bepaalde regio te hebben in de collectie, anders heb je wel zoveel verschillende regios waar je rekening mee moet houden en welke edities er dan zijn. IK ben een freak, maar om nu 24 hrs per dag met deze hobby bezig te houden gaat me een beetje te ver :) Snap je ?

Edwin V
26-06-2003, 10:52
Chris 1 voor de moeite, 1,6 punten voor de DVD's die ik nog wil, 0,8 punten voor de toppers en 4,5 punten voor het percentage DVD's dat ik ook heb.
Chris 8 points

Edwin V
26-06-2003, 10:52
Als ik tijd heb en 't niet zulk mooi weer is ga ik 'm maken. Moet wel 970 DVD's invoeren. :oops: :roll:

Zou je mijn collectie nog willen beoordelen dan ?
Was ik net aan begonnen. :)

Edwin V
26-06-2003, 11:20
Raydel 1 + 0,1 + 0,3 + 6,5 = 7,9 points

Charley Baak
26-06-2003, 13:39
Als ik tijd heb en 't niet zulk mooi weer is ga ik 'm maken. Moet wel 970 DVD's invoeren. :oops: :roll: mmmm half uurtje werk toch ;) Maar....... je hebt dus meer dvd's dan Ronald Stiebolt? :shock: :shock: :wink:

Coen Vermeer
26-06-2003, 15:30
check me :D

Charley Baak
26-06-2003, 15:42
Tommycat: 8+ (Dobermann... is t wat? Nooit van gehoord)

Coen Vermeer
26-06-2003, 15:46
Tommycat: 8+ (Dobermann... is t wat? Nooit van gehoord)

ja een heel harde stijlvolle snelle franse (damn wat veel bijvoegelijke naamwoorden :wink: ) gangsterfilm.

bedankt voor je cijfer ik ga werken aan die 8 1/2

Edwin V
26-06-2003, 17:12
Als ik tijd heb en 't niet zulk mooi weer is ga ik 'm maken. Moet wel 970 DVD's invoeren. :oops: :roll: mmmm half uurtje werk toch ;) Maar....... je hebt dus meer dvd's dan Ronald Stiebolt? :shock: :shock: :wink:
Ik heb d'r net 120 gedaan. Als 't klaar is zet ik 'm in m'n voetnoot. :)

Jaded
26-06-2003, 18:32
Geen link naar DVDprofiler? :roll:

PS: Waarom geen dvdprofiler? Wegens ontzettend veel problemen met crashes en het spel ligt meer plat dan wat anders. Alles staat bij mij gewoon in een excel bestand en al wie het wil zien moet het maar vragen denk ik dan ...
;)

Alleen mijn vraag is dan wel waarom je géén Simpsons collector's boxen in je collectie heb zitten ?
Omdat ik vind dat ze niet snel genoeg achter elkaar uitkomen, de seizoenen. Naar mijn gevoel gaan ze de reeks niet afmaken op dvd. Tegen de tijd dat ze nog maar aan het huidige tv seizoen zijn, zijn we al ettelijke jaren verder.
Ik heb ook geen zin om zolang te moeten wachten op een nieuw seizoen. Als ik ze toch begin te kopen, dan zal het met een paar ineens zijn.
Ware het dus niet dat ze zo traag uitkomen, dan had ik ze allang in mijn bezit.

X
26-06-2003, 18:35
Alleen mijn vraag is dan wel waarom je géén Simpsons collector's boxen in je collectie heb zitten ?
Omdat ik vind dat ze niet snel genoeg achter elkaar uitkomen, de seizoenen. Naar mijn gevoel gaan ze de reeks niet afmaken op dvd. Tegen de tijd dat ze nog maar aan het huidige tv seizoen zijn, zijn we al ettelijke jaren verder.
Ik heb ook geen zin om zolang te moeten wachten op een nieuw seizoen. Als ik ze toch begin te kopen, dan zal het met een paar ineens zijn.
Ware het dus niet dat ze zo traag uitkomen, dan had ik ze allang in mijn bezit.

Oké dan ! Het is inderdaad een drama als het gaat om het uitbrengen van deze seizoenboxen. Volgende maand mogen we gelukkig weer wat geld gaan uitgeven aan zo'n box :)

Roberto G
27-06-2003, 03:06
ok , ik heb weer een update aan cijfers :

Raydel Valdes da Silva: 7.8
Duncan_206 7.2
TommyCat 8.2

mensen beoordeel mij ook even AUB :D

Joost v.d. Ham
27-06-2003, 12:00
Roberto G: 7- (Harry P., Kruimeltje en xXx :roll: passen niet echt in dit lijstje)

Qique
27-06-2003, 13:05
Leuke thread joh! (y) (y)

Ik ga straks op vakantie, dus zal na terugkomst de thread doorwerken en ook mijn mening geven van de waarschijnlijk fantastische collecties...

Wel alvast nu die van mij geplaatst (zie onderschrift) omdat ik dan hoop dat er bij mijn terugkomst veel op-/aanmerkingen zijn geplaatst. Ben vooral benieuwd naar verbetervoorstellen... :D

Bedankt alvast! En voor nu : een prettige vakantie!! :D :wink:

Edwin V
27-06-2003, 16:45
Ik heb m'n DVD's eindelijk geprofileerd.
Gaat wel makkelijk met die barcode nummertjes.
Ik weet de codes van sommige maatschappijen nu uit m'n hoofd. :roll:

Edwin V
27-06-2003, 17:01
Ware het dus niet dat ze zo traag uitkomen, dan had ik ze allang in mijn bezit.
(y) Omdat ze zo traag uitkomen ga je ze nog trager aanschaffen uit protest. :P
Helaas ben ik niet zo sterk... :( :wink:

Chris Howitt
27-06-2003, 17:02
Heel erg leuk jou collectie, maar hij staat nog op PRIVATE kunnen hem dus niet bekijken :P

X
27-06-2003, 17:03
Helaas ben ik niet zo sterk... :( :wink:

Troost je, ik ook niet :)

Edwin V
27-06-2003, 17:10
Heel erg leuk jou collectie, maar hij staat nog op PRIVATE kunnen hem dus niet bekijken :P
't Was even zoeken, maar als 't goed is moet 't nu goed zijn! :o :wink:

Chris Howitt
27-06-2003, 17:47
Edwin V - een dikke vette 9 zeer mooie collectie met van alles wat voor jong en oud :)

tolpol
27-06-2003, 19:29
Omdat m'n vriendin er enkel zuchtend naar kijkt, haar ogen flikkerend terwijl ze telt hoeveel paar schoenen ze van't geld gekocht kon hebben.

Collectie - zie signature.

Sander Haarmans
27-06-2003, 21:57
Omdat m'n vriendin er enkel zuchtend naar kijkt, haar ogen flikkerend terwijl ze telt hoeveel paar schoenen ze van't geld gekocht kon hebben.

Tja, de meeste vrouwen vinden dvd's idd minder belangrijk dan schoenen :wink:

X
28-06-2003, 08:00
Edwin V , mooie collectie, veel keus, en hoop titels die mij aanspreken. Hoeveelheid DVD's zorgt ervoor dat je een 9.0 zeker verdient heb.

Blauwoogje
28-06-2003, 09:12
Heel erg leuk jou collectie, maar hij staat nog op PRIVATE kunnen hem dus niet bekijken :P
't Was even zoeken, maar als 't goed is moet 't nu goed zijn! :o :wink:

:shock: :shock: :shock: wat een collectie heb jij zeg

veel titels grote verzameling, voor iedereen wat

van mij krijg jij een dikke 9

Martin de Goeij
28-06-2003, 09:32
Edwin V , mooie collectie, veel keus, en hoop titels die mij aanspreken. Hoeveelheid DVD's zorgt ervoor dat je een 9.0 zeker verdient heb.Zo denk ik er ook over: 9.0 Zeer interessante titels (y) 8)

R. Schaap
28-06-2003, 09:46
Gerangschikt volgens punten:

Nathan Strik: 8,49
Jaded: 8,48
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: 8,48
Ronald Stiebolt: 8,47
Chris Howitt: 8,39
Rein Schaap: 8,35
DonnieDarko: 8,19
chino: 8,17
X: 8,12
Robert F.: 8,10
Acinony: 8,09
Sander H: 8,06
Eddy: 8,00
Drexl II: 8,00
Joost v.d. Ham: 7,96
Alexander V: 7,95
daviddekam: 7,94
Martijn_R: 7,94
FLEPSER: 7,91
Ernest Hamstra: 7,85
Britte: 7,85
Charley Baak: 7,85
Blauwoogje: 7,83
maximus: 7,76
johnno: 7,73
RemcoZ: 7,67
calex: 7,64
Kaz van Kooten: 7,64
madelon: 7,63
rink: 7,62
RobW: 7,57
HdeB: 7,57
Karsehole: 7,52
Roberto G: 7,38
Coen: 7,36
godofgamblers: 7,35
Nico de Graaf: 7,31
dckoppen: 7,21
Erwin Weber: 7,13
Martin de Goeij: 7,09
Cat: 7,07
Kasper Peters: 6,42

Gaaf dit Jaded. Het doet me goed. :wink:

Tom L.
28-06-2003, 09:51
Ow ik dacht dat doe ik wel ff, blijken het er 7 pagina's te zijn.
Nou hier dan maar een paar punten:
Flepser 7 (niet echt mijn genre's)
Daviddekam 6.5
Rink 6.5
Alexander V 7.5 (paar die ik heel graag wil hebben, maar ook veel die ik absoluut niet hoef)
Stiebolt kan ik niet beoordelen ben nog geen 18 :D
Johnno 5.5 (veel wat niet mijn smaak is)
X 8
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó® 6
Nathan Strik 7
Ernest Hamstra 7
RobW 6.5 (ik heb een hekel aan star trek)
Kaz van Kooten 8
Charley Baak 8.5
Eddy 7
RemcoZ 8.5
Robert F. 9
Chris Howitt 7
godofgamblers 7
Karsehole 7.5
Britte 7.5
Drexl II 7
madelon 7
calex 8
Roberto G 7.5
Joost v.d. Ham 7.5
chino 8
HdeB 7
Acinony 7.5
Sander H 8
Cat 6
Jaded 7
Martijn_R 8
maximus 7.5
Erwin Weber 9
Rein Schaap 7
DonnieDarko 8
Nico de Graaf 6
Martin de Goeij 6.5
Coen 7
dckoppen 9
Kasper Peters 7
Blauwoogje 8
Raydel Valdés da Silva 8.5
Duncan _206 7
Tommycat 6.5
Qique 7
tolpol 7
Ik hoop dat ik niemand gemist heb, anders zeg het maar.
Ik hoop dat mijn collectie ook beoordeeld wordt (maar dat zal wel niet veel worden met slechte titels ertussen als, at your service, the arena). Er zitten ook wat films bij met een duitse titel geloof ik. Maar al mijn dvd's zijn regio 2 en nederlands ondertiteld.

Budah
28-06-2003, 20:46
Leuk idee, en ik ben benieuwd naar jullie beoordelingen.

Budah
28-06-2003, 20:47
Leuk idee, en ik ben benieuwd naar jullie beoordelingen.

maximus
28-06-2003, 20:50
Leuk idee, en ik ben benieuwd naar jullie beoordelingen.

een 7.5 en een 7.5 :lol:

Ronald Stiebolt
28-06-2003, 21:05
Stiebolt kan ik niet beoordelen ben nog geen 18 :D


Nou zeg...... :cry:

T. van Keeken
28-06-2003, 21:20
Zeker een leuk idee! Laat maar horen dan...

X
28-06-2003, 22:09
Budah, ondanks de collectie niet zo groot is als die van mij krijg je toch een 8,5 voor de aantal goeie titels die je in de collectie heb zitten (y)

X
28-06-2003, 22:10
Mr Jack ook een 8,5 voor een leuk aantal titels in de collectie met een hoop variatie daarin. Een grote plus voor de aantal Friends DVD's in je collectie (y)

Roberto G
28-06-2003, 22:28
updateeeeee!!!!!!!!!!

Qique: 7.8 ziet er goed uit

Edwin V: 9 tja wat moet ik daar nog op zeggen, groot ,mooi , gevarieerd

Tlempers: 7.2 Titels zijn niet echt mijn smaak, maar voor de rest goed

Budah: 7.5 niet echt mijn smaak, maar toch mooie titels

Jack skellington 8.5 echt een mooie collectie, TOP

Mensen dont forget Me :P:P becijfer mij ook ff please.

Edwin V
29-06-2003, 08:14
Budah: 7,5
Roberto: Kleine collectie maar alles goed: 8
Stiebolt: Mooie collectie (y). Ik mis alleen wat tekenfilms: 9
Tolpol: 7,3
Rein: Veel toppers : 8,3

Roberto G
30-06-2003, 19:31
oeps iemand vergeten:

Tolpol : 7 niet echt mijn smaak , maarja smaken verschillen :wink:

Ik merk dat deze tread niet meer zo populair is, jammer.
Ik hoop dat er nog nieuwe mensen mee gaan doen .

Kasper P.
30-06-2003, 22:02
Kasper Peters 1 punt voor de moeite, 0,5 punt voor de DVD's die ik misschien nog aanschaf, 0,7 punt extra voor het aantal toppers en 5,1 punten voor het percentage DVD's dat ik ook heb.
Kasper 7,3 points ;)Van mij een 9,2 voor Edwin...... bijna alle goede titels wat er zijn zitten erin (de gene die er niet in zitten zijn op een hand te tellen :shock:) Topcollectie!

Roberto G
01-07-2003, 00:06
rein wanneer ga jij verder met becijferen dan :wink:


ok, mijn cijferlijst.
De namen tussen haakjes erachter zijn voor mezelf om hun profilerid (ongeveer) te onthouden. Profiler doet het nu niet, maar deze post ga ik wel aanpassen zodra ik cijfers kan geven.

FLEPSER: 7,5
daviddekam:
rink (fresh):
Alexander V (lordlynx):
Ronald Stiebolt: 9
johnno:
X: 8
Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®: 8,5
Nathan Strik (zerodown):
Ernest Hamstra:
RobW (rw):
Kaz van Kooten:
Charley Baak:
Eddy (synchronicity):
RemcoZ:
Robert F. (robertman):
Chris Howitt:
godofgamblers (dushen):
Karsehole:
Britte (giger):
Drexl II (Robbie Lange):
madelon:
calex:
Roberto G (TapionSan):
Joost v.d. Ham:
chino (mr white4):
HdeB:
Acinony:
Sander H (kenwood):
Cat:
Jaded: 8,5
Martijn_R (Tijntje):
maximus:
Erwin Weber:
DonnieDarko (StarScreaM):
Nico de Graaf (Pe33ias):
Martin de Goeij (Martin71):
Coen:
dckoppen (Dchris):

Gert Paassen
01-07-2003, 20:32
Zal ook even mijn collectie hier neer zetten.
Ben benieuwd.

www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Gert1

Harry B.
01-07-2003, 21:00
Zo, mijn eerste beoordelingen. Verder ben ik niet gekomen aangezien profiler momenteel extreem traag is.

FLEPSER: 6 (1 strafpunt omdat sixth sense, unbreakable EN signs in je collectie zitten)
daviddekam: 9 (toppers)
Alexander V: 9 Mooie collectie, mooie uitgaves ook en bovenal: Geen Shyamalan-randdebiel-films
Jhonno: 7,5 mooie collectie maar teveel zwakke titels
X: 7 (1 strafpunt voor alledrie de Shyamalan-films)
Music Instructor: 9

Benieuwd wat jullie van mijn collectie vinden (zie signature)...... :roll:

Niels Simons
01-07-2003, 21:08
hehe,ben benieuwd naar wat mensen van mijn collectie vinden...

mazzel,niels

X
02-07-2003, 07:01
X: 7 (1 strafpunt voor alledrie de Shyamalan-films)


Dan krijg je van mij nu al bij voorbaat een strafpunt omdat jij ze niet goed vindt. :twisted:

-grapje-

tolpol
02-07-2003, 09:57
Heb enkel de mensen op deze pagina bekeken en ben misschien te streng. Ik haal m'n schouders op en zucht 'ns diep.

Roberto G : 6.5
Joost vd Ham : 6.5
Qique : 6.5
Edwin V : 7.5
Chris Hewitt : 8.5
Sander H : 6.5
Blauwoogje : 6.5
Martin de Goeij : 7
Rein Schaap : 7
tlempers : 6.5
budah : 7
Jack Skellington : 7.5
Kasper Peters : 6.5
Gert Paassen : 7
Harry B : 7.5
Niels Simons : 7

Chris Howitt
02-07-2003, 10:38
Gert Paasen - 9 (erg veel weirde shit, guinea pig, men behind the sun etc. but I like it a lot)
Harry B - 9 (ook veel gave titels, Hard Boiled & Killer Criterion very nice heb deze zelf ook)
Niels Simons - 7,5 (wel leuke titels, maar voornamelijk alleen hollywood-mainstream)
Tolpol - 8 (leuke collectie)

Coen Vermeer
02-07-2003, 10:50
tlempers 5.5 (ik bedoel ome henk en nog wel 30 titels die absoluut te slecht zijn)

Roberto G 8.5

Stiebolt 9 (veel mindere titels maar ja zoveel titels dan verdien je een hoog cijfer)

Harry B 9 (prachtige titels!)

Gert Paasen 8

Gert Paassen
02-07-2003, 10:52
Gert Paasen - 9 (erg veel weirde shit, guinea pig, men behind the sun etc. but I like it a lot)
Harry B - 9 (ook veel gave titels, Hard Boiled & Killer Criterion very nice heb deze zelf ook)
Niels Simons - 7,5 (wel leuke titels, maar voornamelijk alleen hollywood-mainstream)
Tolpol - 8 (leuke collectie)

Dank je Chris voor de 9.
Ik zal vandaag of morgen jou selectie ook even beoordelen.
Ja staan wel een paar leuke titels bij he.

Charley Baak
02-07-2003, 13:24
Ik heb even wat achterstand in gelopen... (hij ging eerst tot 179)

X
02-07-2003, 16:31
Voor de collectie van Harry een 8,5. Mooie titels, ook veel trouwens. The Beyond vind ik zeker een hele punt waard omdat dit één van de beste horrors moet zijn en ik kan niet wachten tot hij in Nederland verkrijgbaar is. Ook de Simpsons zorgen voor een plusje. Misschien een 9 als je de drie shyalaman titels niet had afgekraakt :)

Edwin V
02-07-2003, 17:28
Gert 7,9 Mooie collectie, extra punten voor Life of Birds. Mis alleen wel animatiefilms.
Harry B. 7,3. De speciale Disney's zijn mooi, helaas wel regio1.

Remco87
02-07-2003, 17:43
Heb even geen tijd om al deze mensen te beoordelen, maar ben wel benieuwd wat jullie van mij collectie vinden, kijk ook even bij ordered :)

Groeten
Remco