PDA

Bekijk de volledige versie : Clear And Present Danger (SCE) [DVD]



Arnold van Oostrum
23-06-2003, 12:20
Clear And Present Danger (SCE) [DVD]

Het team van Patriot Games kwam voor Clear and Present Danger weer bij elkaar.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1114)

Amelink
23-06-2003, 14:03
Ik denk dat ik de vorige uitgave maar hou. Tevens konden ze niet wat creaviter ontwerpen. Dat blauw vind ik niet zo aantrekkelijk. :cry:

Hans De Bisschop
23-06-2003, 15:35
Ik ben nog snel naar de winkel gehold toen ik de specs van deze povere SE's las ... want de "oude" releases liggen voor weinig geld voor het grijpen nu en zouden er wel eens vantussen kunnen gaan eenmaal de SE in de winkel ligt !

Een zeer teleustellende release vind ik ... het geringe aantal verbeteringen rechtvaardigd wat mij betreft niet een nieuwe aanschaf aan vanzelfsprekend een hogere prijs.

In R1 doet men zich meer verbetering aangezien de originele release daar NIET anamorf was ... dat was dus hier wel het geval ...

Philippe
23-06-2003, 16:15
Als dit een SE genoemd wordt, dan kan je bijna alle dvd's SE's noemen. Film is goed maar de release is toch wel magertjes.

Lex v/d Moolen
23-06-2003, 17:00
Net als Patriot Games is dit een teleurstellende release in vergelijking met de vorige. Special Edition onwaardig en niet de moeite om hem te vervangen voor de bestaande versie.
Voor degenen die hem nog niet hebben is dit wel een logische aankoop en ook de film is zeker de moeite waard.

Hans De Bisschop
23-06-2003, 17:46
Voor degenen die hem nog niet hebben is dit wel een logische aankoop en ook de film is zeker de moeite waard.

Behalve dan als je de prijs gaat vergelijken natuurlijk :lol:

M Balje
23-06-2003, 21:01
Zelfde verhaal als bij Patriot Games,valt deze natuurlijk ook tegen kwa Se inhoud.
Ik denk zelf dat deel 1 de beste van de drie is kwa dvd's omdat deze ook nog Audio-commentaar bevat en deze twee niet.

Roberto van Rooijen
24-06-2003, 08:50
Geldt hetzelfde als voor Patriot games, niet kopen als je de vorige versie al hebt, zonde,zonde,zonde van het geld.

stefh
04-08-2004, 23:12
Ik geef hem een 7...
Op zich wel coole film
Wat ik alleen nogal vreemd vind is dat ik een valse toon ontdek in de achtergrond muziek als ze net die helicopter hebben gekocht en daarna ermee over de bergen vliegen... Zit zowel in de Dolby Digital soundtrack als in de DTS soundtrack, maar maybe is mijn gehoor niet helemaal in orde ;)

Tom L.
04-08-2004, 23:18
Ruige film, van een ruige reeks. Heb in Londen de 4disc-box gekocht, en geen spijt van gehad. Ondanks dat deze niet de beste is van de box, toch veel spanning. Scene met die auto's lijkt me nu al een klassieke scene. Zeer de moeite waard als je de vorige delen ook leuk vond!