PDA

Bekijk de volledige versie : Ik heb er eentje!!



Zmurph
25-06-2003, 18:37
Ik heb vandaag de Harman-Kardon 1500 set gekocht, zoals die op www.polectro.nl staat. Ik heb alles ook bij Polectro gekocht, voor 699,=

JBL speakersetje, Harman-Kardon 1500 receiver + een Harman-Kardon 1500 DVD-speler. Ben best tevreden.
't Is nog een %$@#^zooitje in de woonkamer, maar alles is aangesloten.
Ik moet alleen nog wat kabelmateriaal kopen, bijvoorbeeld om het geluid van mijn TV ook via de HK te kunnen spelen.
En het grote afregel-werk moet nog beginnen, en de speakers moeten nog een definitieve plaats krijgen.

Maar jullie bedankt voor de adviezen!!!

MarcoV
25-06-2003, 18:41
Gefeliciteerd en veel plezier ermee! :wink:

Zmurph
25-06-2003, 19:01
Gefeliciteerd en veel plezier ermee! :wink:
Thx!

Rob Technoid
25-06-2003, 19:03
Gefeli met je aankoop! (y)

BreezeR
25-06-2003, 19:09
Ik haal zaterdag datzelfde setje op. Klinkt het nog een beetje? :wink:

Alleen ben ik van plan om 2 andere front speakers erbij te halen (ook jbl, weet alleen nog niet welke...

Zmurph
25-06-2003, 19:32
Alleen ben ik van plan om 2 andere front speakers erbij te halen (ook jbl, weet alleen nog niet welke...

Ik had er liever ook een andere set speakers bij. De sub lijkt OK, maar de rest weet ik nog niet. Eerst eens een paar goeie DVD's kopen, met mooie effecten. En de zaak goed instellen natuurlijk....

Ik wilde 700 euri uitgeven, meer niet.
Dus een knappe set satellietjes komt een volgende keer wel weer. Maar verder: TOP! setje hoor. Dan weer, ik heb geen vergelijk, want het is m'n eerste set.

Maar ben er wel heel blij mee.

Oudgebruiker3
25-06-2003, 19:34
En daar gaat 't om ;)

Raskel
25-06-2003, 21:53
Veel plezier met je nieuwe aankoop! gelukkig ben je toch voor losse componenten gegaan :D

Zmurph
25-06-2003, 22:11
Veel plezier met je nieuwe aankoop! gelukkig ben je toch voor losse componenten gegaan :D
Ja, ik heb ècht wat aan jullie adviezen gehad.
En als je dan in zo'n winkel rondkijkt (en Polectro is best goed gesorteerd), zie je de verschillen ook wel, hoor.

Christiaan Sauer
26-06-2003, 09:35
En daar gaat 't om ;)

En daar was je me weer eens voor :wink:
Wat een ander er van vindt? Lekker niet naar luisteren. Het gaat erom dat JIJ en alleen jij tevreden bent met je aankoop.
En zo te lezen ben je tevreden, dus aankoop geslaagd.
Mission acomplished :lol: