PDA

Bekijk de volledige versie : Denon geeft PAL-Progressive optie vrij voor DVD-2900



Eric van Ballegoie
27-06-2003, 12:43
Denon geeft PAL-Progressive optie vrij voor DVD-2900



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=952)

Raskel
27-06-2003, 14:48
Er zijn wel tv's die progressive scan ondersteunen..

Pieter Kleine
28-06-2003, 12:42
Hoe wordt deze speler regiovrij gemaakt?

Richard68
28-06-2003, 18:34
Is bij jullie ook al bekend wanneer Pioneer zijn 757 ai Pal progressive vrij geeft?

eevano
28-06-2003, 21:43
Is bij jullie ook al bekend wanneer Pioneer zijn 757 ai Pal progressive vrij geeft?

Dat is nu ook reeds mogelijk,kijk hier maar
http://www.hifi.nl/nieuws.php?keuze=3209
Bron:www.hifi.nl

Richard68
29-06-2003, 08:37
Is bij jullie ook al bekend wanneer Pioneer zijn 757 ai Pal progressive vrij geeft?

Dat is nu ook reeds mogelijk,kijk hier maar
http://www.hifi.nl/nieuws.php?keuze=3209
Bron:www.hifi.nl

Bedankt voor de info. Twee weken geleden had ik nog een mailtje naar Pioneer zelf gestuurd en toen wisten ze nog van niks. Helaas zou deze upgrade wel betekenen dat ik mijn regio 1 DVD's niet meer kan spelen. Dat is voor mij een groot nadeel. Maar even wachten totdat ze een upgrade hebben die ook de speler regiovrij laat.

Ettepet
29-06-2003, 21:59
Wel toevallig dat nu Pioneer net de Europese (PAL) versie van z'n 747i dvd speler aankondigd Denon zijn 'geheime code' vrijgeeft. Waarom de consument zo benadelen?

Mike Philippens
30-06-2003, 06:54
Wel toevallig dat nu Pioneer net de Europese (PAL) versie van z'n 747i dvd speler aankondigd Denon zijn 'geheime code' vrijgeeft. Waarom de consument zo benadelen?
Kun je uitleggen wat je hiermee bedoelt?
Ik zie dat benadelen niet zo zitten? Volgens mij is het nu pas vrijgeven van PAL progressive een kwestie van wachten op het DVD Consortium voor de officiƫle vrijgave van de norm. Blijkbaar had Denon reeds de juiste implementatie in de speler ingebouwd en wilde Pioneer wachten tot deze werd vrijgegeven. Dat PAL Progressive zou komen was al sinds de introductie van deze speler bekend.

Eric van Ballegoie
30-06-2003, 09:43
Wel toevallig dat nu Pioneer net de Europese (PAL) versie van z'n 747i dvd speler aankondigd Denon zijn 'geheime code' vrijgeeft. Waarom de consument zo benadelen?

Dat heeft niets met benadelen te maken. Omdat PAL progressive niet voorzien is van (Macrovision) copy protection was het eerder niet legaal om PAL progressive spelers op de markt te brengen. Hier schijnt nu echter een oplossing voor gevonden te zien zodat het nu wel mag (naar mijn weten dus gewoon zonder kopieerbescherming).

Ettepet
30-06-2003, 15:02
...
Dat heeft niets met benadelen te maken. Omdat PAL progressive niet voorzien is van (Macrovision) copy protection was het eerder niet legaal om PAL progressive spelers op de markt te brengen. Hier schijnt nu echter een oplossing voor gevonden te zien zodat het nu wel mag (naar mijn weten dus gewoon zonder kopieerbescherming).
Oke, maar toch raar dat de versie die nu goedgekeurd is al in de Denon zat.

Bud Brigman
01-07-2003, 20:03
Hoi Daar!

Kan het zijn dat de versie die het officieel zou gaan worden al maanden geleden bekend was (TAG McLaren!), maar bij de DVD-2900 alleen een kwestie van activeren is/was! Briljante service van DENON!