PDA

Bekijk de volledige versie : Bone Collector, The [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:03
Bone Collector, The [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=148)

Dunky
07-08-2001, 23:45
Ook bij deze DVD is het aan te raden om deze toch te beluisteren met een dts track, deze is verkrijgbaar op de regio 1 DVD van Universal, alle 5 de kanalen en de .1 worden optimaal gebruikt. Het beeld formaat is op 2.35:1 en is anamorph. Dus genieten doe je met dts sound ;)

Dennis Veldhuizen
08-08-2001, 13:30
ik vind deze film dus echt heel cool hé :)

Dunky
08-08-2001, 22:05
Ja ik zag hem staan bij je laatst aangeschafte DVD's. Heb je de regio 1 of de regio 2 hiervan?
Want naar mijn weten heeft alleen de regio 1 een dts track

Dennis Veldhuizen
08-08-2001, 23:07
dit klopt alleen de R1 heeft een DTS track, ik heb de R2...
dat deze geen DTS track heeft komt volgens mij vooral door het feit van geen of heel weinig R2 dvd's een DTS track kregen..
of heb ik het hier mis?

Dunky
08-08-2001, 23:22
Je hebt het niet mis hoor, de europese distributeurs zagen in het begin waarschijnlijk geen brood in dts tracks omdat het nu eigenlijk pas begint door te breken. Maargoed een dvdtje met dts is natuurlijk nooit verkeerd:D

Dunky
08-08-2001, 23:24
Je zei zelf al dat je (nog) geen dts (decoder) hebt dus je kan op dit moment het verschil nog niet bemerken maar als je het gehoord hebt ben je meteen verliefd op dts

©ho$eN
13-08-2001, 20:02
Gehuurt omdat ik fan ben van angelina jolie (HOE ZOU DAT TOCH KOMEN)
Ik kan niet wachten op tomb raider (DVD) waar ze weer lekker arrogant kan lopen doen... :)

Dunky
13-08-2001, 20:54
Ze is de Bom. Maar ze kan ook goed acteren hoor vind ik. Met die volle lippen en en en ................
Zwijmel:D

Nathan Strik
14-08-2001, 00:12
Zeg, ik zag laatst de Australische versie op EZDVD en die was niet mis hoor. Special Edition met lekker veel extra´s. Maar welke is nu de beste. Ik ben van plan deze film aan te schaffen en welke zouden jullie aanraden? Regio 1, 4 of goede oude regio 2?

Maurits
23-03-2002, 10:22
Echt een HELE COOLE film! Goed geacteerd en goed verhaal!

Sidney
24-03-2002, 20:31
Het is een goede film met lekkere geluidseffecten! Alleen een slecht einde, omdat je niet kon weten wie het gedaan had......jammer.

DVDFReak15
06-04-2002, 18:50
Hoi,
dit is echt een onwijs goede film vindt ik zelf
ik ben het er alleen niet mee eens dat je totaal niet kan weten wie de moordenaar is in de film wordt namelijk ergens in het midden de opmerking gemaakt dat de snijdingen in een lichaam gemaakt zijn met doctorale vaardigheid , nou 1 + 1 bij elkaar optellen en je weet die de moordenaar is clean and simple
greetz jw

marije van der mark
22-06-2002, 02:07
Juist het feit dat je als kijker steeds op het verkeerde been wordt gezet, maakt deze film wat mij betreft een regelrechte aanrader. Daarbij vind ik het juist wel intrigerend dat ik tot het einde niet weet wie de moordenaar is.
Uitstekend spel van Washington en Jolie, hoewel het einde dan wel weer erg truttig is.

Een aanrader dus, maar niet zo top als Se7en.

Danielle Gerards
22-06-2002, 02:13
Als je beetje nadenkt tijdens het bekijken van de film weet je wie de moordenaar MOET zijn; of zeker een vermoeden hebben; het is geen Usual Suspects; hoewel daarbij het ook niet heel moeilijk is om het door te hebben mits je op details let; Söze komt van het woord Söz; hetgeen woord betekent; enz:D

Johan van den D.
15-01-2003, 21:07
Dus genieten doe je met dts sound ;) Dit gaat ook heel goed met de DD5.1 versie R2;)
Super die 5.1 effecten bij deze film
Ook de subwoofer krijg het nodige te doen (goede sub is wel aan te bevelen in dit geval)
Geluid is gewoon super en de film zelf ook, zeer zeker

BLACKENED
16-01-2003, 07:48
Superfilm !!

(Mede ook door Jolie en Washington, anders was het misschien toch wat minder geweest....)

Maarten van Krimpen
08-06-2003, 18:53
Niet nieuw, niet verrassend, maar gewoon een zalige film om naar te kijken. Echt superspannend en ik heb me erg mee vermaakt. Prima!

franck hennes
15-06-2003, 14:26
een prima film waarbij de spanning goed wordt opgebouwd.
alleen jammer van het mindere einde: je zit gedurende de hele film op de characters te letten om te ontdekken wie de dader is en dan blijkt het een lullig onderhoudsmonteurtje te zijn die niet of nauwelijks in beeld is
geweest.
maar ja, bij veel films is het einde nogal gezocht, nietwaar?

Sander J
23-01-2004, 17:52
standaard seriemoordenaar triller
maar de acteerprestaties van washington en jolie maken veel goed.
ik vond persoonlijk de extra's wat tegenvallen,
but that's me..... 8)

chimera01
23-01-2004, 23:21
Goede film, helaas is het boek beter opgebouwd en heeft een beter climax. Het boek is zeker geen standaard seriemoordenaar verhaal maar eigenlijk pre-CSI een serie over een gehandicapte CSI beambte die gewoon erg goed is ongeacht zijn handicap. 8) 8)
Ze mogen echter best nog wel een paar boeken meer van deze schrijver verfilmen, hij heeft nog wel een paar Lincoln Rhyme verhalen geschreven.
8) :lol:

Stanley
23-01-2004, 23:29
Beetje slaapverwekkende film...alleen plus voor het acteren van Denzel en the looks van Jolie :)

Simon MC
02-03-2004, 19:38
ik heb de film gekocht voornamelijk omdat ik een supergrote fan ben van Angelina... 8)
Man, da's gewoon de knapste vrouw alive!!
Die damn sexy lippen.... :oops:

Swanski
03-03-2004, 00:23
ik heb de film gekocht voornamelijk omdat ik een supergrote fan ben van Angelina... 8)
Man, da's gewoon de knapste vrouw alive!!
Die damn sexy lippen.... :oops:

:x uguh

vind ik dus niet :wink:

film is wel oke, Denzel is altijd goed & AL Bundy als Cop :shock: :!:

Hankster
04-04-2004, 15:49
Ik vind t wel een redelijke film, maar ik hoef hem zelfs niet op DVD te kopen nu die bij de 3 voor 33 actie zit.

Wel eindelijk de Se7en SE gekocht en die vrijdag met 2 vrienden gekeken (zij zagen Se7en pas voor de 1e keer :shock: )
Hun reacties na de film;
,,Mwa...wel een redelijke film. Maar als je een echte goeie film wilt zien moet je The Bone Collector zien."
Ik van: " :shock: "
dat zulke mensen bestaan, en dan ook nog eens mn vrienden zijn...

Voor de mensen die The Bone Collector nog nooit gezien hebben maar hem wel willen kopen: wacht totdat hij weer eens op TV komt, neem hem dan desnoods op. Maar bespaar je geld voor deze 'Se7en-wannabe'...

kazlatan
04-04-2004, 23:43
Ik vind t wel een redelijke film, maar ik hoef hem zelfs niet op DVD te kopen nu die bij de 3 voor 33 actie zit.

Wel eindelijk de Se7en SE gekocht en die vrijdag met 2 vrienden gekeken (zij zagen Se7en pas voor de 1e keer :shock: )
Hun reacties na de film;
,,Mwa...wel een redelijke film. Maar als je een echte goeie film wilt zien moet je The Bone Collector zien."
Ik van: " :shock: "
dat zulke mensen bestaan, en dan ook nog eens mn vrienden zijn...

Voor de mensen die The Bone Collector nog nooit gezien hebben maar hem wel willen kopen: wacht totdat hij weer eens op TV komt, neem hem dan desnoods op. Maar bespaar je geld voor deze 'Se7en-wannabe'...

The Bone Collector vond ik ook wel redelijk, iig goed genoeg om te kopen.
En van Se7en heb ik natuurlijk de SE. Die film staat in mijn Top10!

Simon MC
17-04-2004, 12:26
Ik heb hem juist op DVD gekocht, en als ik de trailer van de film wil aspelen, krijg ik hem zo vertraagd (of hoe zeg je dat).
Iedereen praat met een kei-diepe stem en traag zo van: you..................have........................t o.........................work.............(denk aan een megadiepe stem)
vond ik eerst best wel grappig, maar het is natuurlijk zwaar klote dat ik de trailer dus niet deftig kan afspelen.
heeft nog iemand dit probleem en wat kan ik er aan doen??
thnx.

Johan van den D.
17-04-2004, 18:07
dat zulke mensen bestaan, ...Ik ben er ook ééntje van :wink:

@Simon MC, ik heb de film ook hierzo maar dat probleem komt me niet bekend voor. :?

scheur
18-04-2004, 13:31
Misschien ben ik de enige maar ik vond deze film erg slaapverwekkend en het einde was ook zeer voorspelbaar. :evil:
[spoiler:96b747d521]Omdat het er zo dik boven opgelegd werd dat het de baas van Jolie de mogelijke dader was ,wist je al meteen dat hij en het niet was.En dat van die juiste dader was ook zo te zien[/spoiler:96b747d521]

Chris W
18-05-2004, 19:53
Zeer vermakelijke film :D maar net als met meer dingen moet je er gewoon van houden :wink: (y)

Raymond Gelmers
23-05-2004, 02:47
Ik heb deze film nu 2x gezien en nog steeds wil het muntje niet vallen: Waarom krijgt deze film zo'goede recensie?
Denzel Washington is een goede acteur die naar mijn idee de film nog enigszins weet te redden.
Vooral het einde is erg teleurstellend. De "Is dit alles" gedachte sterk aanwezig.

Naar mijn idee is deze film niet meer dan een 3 of een 4 waard.

Wizz-Art
23-05-2004, 15:18
Ik vind t wel een redelijke film, maar ik hoef hem zelfs niet op DVD te kopen nu die bij de 3 voor 33 actie zit.

Wel eindelijk de Se7en SE gekocht en die vrijdag met 2 vrienden gekeken (zij zagen Se7en pas voor de 1e keer :shock: )
Hun reacties na de film;
,,Mwa...wel een redelijke film. Maar als je een echte goeie film wilt zien moet je The Bone Collector zien."
Ik van: " :shock: "
dat zulke mensen bestaan, en dan ook nog eens mn vrienden zijn...

Voor de mensen die The Bone Collector nog nooit gezien hebben maar hem wel willen kopen: wacht totdat hij weer eens op TV komt, neem hem dan desnoods op. Maar bespaar je geld voor deze 'Se7en-wannabe'...

Niet met je eens want deze Se7en wannabe zoals jij hem noemt is steengoed en heeft die lekkere donkere sfeer die Se7en zo goed maakt!

pieter bond
26-09-2004, 07:54
Vanmorgen gezien.Toch een goede thriller.Denzel doet alles vanuit zijn zetel en Angelina verandert wel 5 keer van kapsel :) Toch wel een tegenvallend einde.

Homer72
04-10-2004, 19:23
Denzel Washington speelt een prima rol. Hij wordt naar mijn mening echter weggespeeld door Angelina Jolie. Ze heeft inmiddels aardig wat sterke rollen op haar naam staan. Jammer dat veel mensen haar alleen associeren met Lara Croft.