PDA

Bekijk de volledige versie : November: Duurste DVD-maand van 't Jaar



Cinemaniac
29-06-2003, 21:39
Jullie wisten waarschijnlijk allang dat November financieel gezien geen prettig maandje wordt voor de DVD-liefhebber. Maar ach, duur of niet, je hebt in ieder geval wat: de Indiana Jones- en natuurlijk de Two Towers-boxsets zullen ongetwijfeld in geen enkele collectie ontbreken. Nu gaan er geruchten dat de regio 1-versies van Alien Quadrilogy en ook Terminator 3: Rise of the Machines in diezelfde maand uit zullen komen. Dus als ik jullie was zou ik maar ff gaan sparen.

Kerstmis begint 'n maand vroeger dit jaar!

Tom van den Hout
29-06-2003, 21:59
...Dus als ik jullie was zou ik maar ff gaan sparen.
....

Sparen als de vakantie nog moet beginne :s eek vrij lastig :D
Dan koop ik ze wel iets later ;)
Alelen t3 dan eigenlijk andere hoef ik nie.

Johan van den D.
29-06-2003, 22:00
Kerstmis begint 'n maand vroeger dit jaar!Ja maar met kerst krijg ik kado,s maar deze dvd,s moet ik zelf betalen :?
Hoe dan ook, dure maar mooie maand hopelijk

Harry B.
29-06-2003, 22:07
Hmmm, indiana is voor mietjes, die hoef ik dus niet. TTT en alien moet ik wel nog hebben, evenals T3 (Maareh, november al uit, das wel erg vroeg). Wordt inderdaad een dure maand :evil:

Tom van den Hout
29-06-2003, 22:24
Hmmm, indiana is voor mietjes, die hoef ik dus niet. ...

Whahahahaha :) leuke uitspraak :p

Niels Simons
29-06-2003, 22:29
ik zit nog altijd wat te twijfelen over alien,welke nou te kopen,of helemaal niet...

de andere 3 koop ik zeker!!

mazzel,niels

Nathan Strik
29-06-2003, 22:43
Hmmm, indiana is voor mietjes...
:evil: Better watch your mouth or I´ll ass-whip ´ya, boy!!! :evil: ;)

:roll: Sorry, dat moest er even uit. ;)

Tom van den Hout
29-06-2003, 22:43
ik zit nog altijd wat te twijfelen over alien,welke nou te kopen,of helemaal niet...

..

Je hebt nog ff de tijd ;)

daviddekam
29-06-2003, 22:44
Voor mij alleen TTT, dus november valt nog mee voor mij 8)

Tom van den Hout
29-06-2003, 22:45
Hmmm, indiana is voor mietjes...
:evil: Better watch your mouth or I´ll ass-whip ´ya, boy!!! :evil: ;)

:roll: Sorry, dat moest er even uit. ;)

Don't make me he-bitch-man-slap u !

Moest er ook ffies uit dan ;p

Richard B.
29-06-2003, 22:46
Op mijn 'verlanglijst' staan er voor die maand ook nog de Disney treasures die in die maand uitkomen (die ook wel eens prijzig zouden kunnen uitpakken) en heel misschien SE's of boxsets van Chaplin die ook niet goedkoop zullen zijn.

Het word sowieso een duur najaar want ik heb voor de tweede helft van dit jaar 25 a 30 releases op mijn lijst staan die ik toch wel graag wil hebben.

Johan van den D.
29-06-2003, 22:48
Hmmm, indiana is voor mietjes, :AACCHHHH, ik ben een mietje
Morgen eerst eens naar de huisarts toe want dit kan niet goed zijnhttp://www.click-smilies.de/sammlung/aktion/action-smiley-028.gif

netfox
29-06-2003, 22:51
Komt Reloaded ook uit in November? Of kwam die al eerder uit? Indiana Jones ga ik zeker kopen! Jeugdsentiment ;)

Harry B.
29-06-2003, 22:51
Hmmm, indiana is voor mietjes

Hihihi, ik wist wel dat het reacties uit zou lokken :wink: Sorry jongens, ik zit momenteel met een paar pilsjes teveel achter mijn kiezen voor de PC :mrgreen:

Lex v/d Moolen
29-06-2003, 22:53
Hmmm, indiana is voor mietjes

Hihihi, ik wist wel dat het reacties uit zou lokken :wink: Sorry jongens, ik zit momenteel met een paar pilsjes teveel achter mijn kiezen voor de PC :mrgreen::bier: tje ? :)

Cinemaniac
29-06-2003, 22:58
[quote]

Netfox schreef:
Komt Reloaded ook uit in November? Of kwam die al eerder uit?


Reloaded wordt volgens mij in oktober gereleased.

Harry B.
29-06-2003, 23:06
[quote]

Netfox schreef:
Komt Reloaded ook uit in November? Of kwam die al eerder uit?


Reloaded wordt volgens mij in oktober gereleased.
Uiteraard, vlak voor voor Revolutions, commercieel wel zo verantwoord ;)

chimera01
30-06-2003, 00:08
Koop toch in 2004 de verzamelbox, dat spaart je weer geld.

Harry V.
30-06-2003, 00:55
[quote]

Netfox schreef:
Komt Reloaded ook uit in November? Of kwam die al eerder uit?


Reloaded wordt volgens mij in oktober gereleased.

Hij staat bij Ezy voor dacht ik 10 oktober aangekondigd

Oudgebruiker3
30-06-2003, 10:51
Hmmm, indiana is voor mietjes, die hoef ik dus niet.

Ontkennigsfase :oops:

Voor mij alleen Indiana Jones en The Two Towers... 'k Moet Alien toch nog 'ns kijken, denk ik.

Sander Dubbeldam
30-06-2003, 11:00
hmm alleen TTT voor mij denk ik. ik ga kijken of ik de disney dvd's in florida te pakken kan krijgen in december.

godofgamblers
30-06-2003, 11:28
Cinemaniac schreef:
Indiana Jones- en natuurlijk de Two Towers-boxsets zullen ongetwijfeld in geen enkele collectie ontbreken. Nu gaan er geruchten dat de regio 1-versies van Alien Quadrilogy en ook Terminator 3: Rise of the Machines

Sorry hoor maar dit zijn allemaal crapfilms. De eerste Indie kon er nog wel mee door maar de rest sucks ass.

Voor mij dus lekker een goedkope maand.

Dushen

Sander Dubbeldam
30-06-2003, 13:05
ieder zijn mening, maar lord of the rings vind ik geen crapfilm

Martin van Tuijl
30-06-2003, 16:44
Hmmm, indiana is voor mietjesDan benoem ik mezelf nu officeel als een mietje! :lol:

Harry B.
30-06-2003, 16:49
Cinemaniac schreef:
Indiana Jones- en natuurlijk de Two Towers-boxsets zullen ongetwijfeld in geen enkele collectie ontbreken. Nu gaan er geruchten dat de regio 1-versies van Alien Quadrilogy en ook Terminator 3: Rise of the Machines

Sorry hoor maar dit zijn allemaal crapfilms. De eerste Indie kon er nog wel mee door maar de rest sucks ass.

Voor mij dus lekker een goedkope maand.

Dushen
TTT crap?
Terminator 3 crap?
Alien crap?

En ik maar denken dat mijn Indiana Jones-uitspraak gewaagd was :wink:

Niels Simons
30-06-2003, 16:52
Cinemaniac schreef:
Indiana Jones- en natuurlijk de Two Towers-boxsets zullen ongetwijfeld in geen enkele collectie ontbreken. Nu gaan er geruchten dat de regio 1-versies van Alien Quadrilogy en ook Terminator 3: Rise of the Machines

Sorry hoor maar dit zijn allemaal crapfilms. De eerste Indie kon er nog wel mee door maar de rest sucks ass.

Voor mij dus lekker een goedkope maand.

Dushen
TTT crap?
Terminator 3 crap?
Alien crap?

En ik maar denken dat mijn Indiana Jones-uitspraak gewaagd was :wink:

Zoals gewoonlijk weet Dushen weer niet waar ie t over heeft.

TTT en Terminator 3 zijn samen met de matrixen,beste films van t jaar denk ik zo!!

ik ga niet weer uitwijden over T3...

mazzel,niels

Oudgebruiker3
30-06-2003, 16:55
Cinemaniac schreef:
Indiana Jones- en natuurlijk de Two Towers-boxsets zullen ongetwijfeld in geen enkele collectie ontbreken. Nu gaan er geruchten dat de regio 1-versies van Alien Quadrilogy en ook Terminator 3: Rise of the Machines

Sorry hoor maar dit zijn allemaal crapfilms. De eerste Indie kon er nog wel mee door maar de rest sucks ass.

Voor mij dus lekker een goedkope maand.

Dushen

Wat een heerlijk genuanceerde uitspraak! Ik hekel Hong Kong films, dus is dat ook crap :)

zeni
30-06-2003, 16:57
dushen, heb jij ook wel es niet-tegendraads gereageerd?:]

Remco87
30-06-2003, 17:35
Alleen T3 voor mij :D

Gabriel B.
30-06-2003, 18:58
TTT maakt een grote kans... maar eerst de extended FOTR in huis halen.

Prekip
30-06-2003, 19:27
Cinemaniac schreef:
Indiana Jones- en natuurlijk de Two Towers-boxsets zullen ongetwijfeld in geen enkele collectie ontbreken. Nu gaan er geruchten dat de regio 1-versies van Alien Quadrilogy en ook Terminator 3: Rise of the Machines

Sorry hoor maar dit zijn allemaal crapfilms. De eerste Indie kon er nog wel mee door maar de rest sucks ass.

Voor mij dus lekker een goedkope maand.

Dushen
TTT crap?
Terminator 3 crap?
Alien crap?

En ik maar denken dat mijn Indiana Jones-uitspraak gewaagd was :wink:

Zoals gewoonlijk weet Dushen weer niet waar ie t over heeft.

TTT en Terminator 3 zijn samen met de matrixen,beste films van t jaar denk ik zo!!

ik ga niet weer uitwijden over T3...

mazzel,niels

Hmm dit ben ik toch op zn zachtst gezegd niet met je eens. Tot nu toe ga ik toch voor The Pianist (als je TTT rekent voor dit jaar, mag die ook ;)) en The Hours. Matrix Reloaded vond ik zelf een erg matige film, alleen de SFX waren aardig. Het verhaal en de dialogen waren erg slecht. TTT is natuurlijk wel een topper in zn genre (hoewel ik nog steeds niet begrijp waarom Elijah Wood nou de hoofdrol moest spelen :evil:), maar niet echt mijn soort film. Hetzelfde geld voor de Alien reeks (deel 1 en 2 dan, 3 vond ik persoonlijk enorm tegenvallen en 4 heb ik nog niet gezien).

Ik snap eigenlijk ook niet hoe je een film tot beste film van het jaar kan verklaren als je die film nog niet gezien hebt.

De enige die er voor mij bij zit is Indiana Jones. Ik had trouwens ook begrepen dat Spirited Away in november uit zou komen :D.

starbuck
01-07-2003, 08:26
Hmmm, indiana is voor mietjes:


"You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well I'm the only one here. Who do you think you're talking to?"
:twisted:

michelvanduivenbode
01-07-2003, 08:43
de disney treasures komen dan ook bijna uit en queen greatest hits 2 en indiana jones en toch wil ik ze allemaal hebben en waarschijnlijk nog een paar

Robert F.
01-07-2003, 08:45
Voor mij word het een hele dure maand. :cry:

Bas van Dijk
01-07-2003, 09:15
Voor mij word het een hele dure maand. :cry:

Voor mij ook... Ik wil in ieder geval TTT extended en Indy, waarschijnlijk ook T3

gr,

Bas

Renny Collard
01-07-2003, 21:00
Maar goed dat ik begin december jarig ben (what's in a couple of weeks?)
TTT en Indiana Jones moet ik hebben :twisted: .

Harry stadman
01-07-2003, 21:32
Hmmm, indiana is voor mietjes, die hoef ik dus niet. TTT en alien moet ik wel nog hebben, evenals T3 (Maareh, november al uit, das wel erg vroeg). Wordt inderdaad een dure maand :evil:

toch kan ik wel enigzins de uitspraak van mijn naamgenoot begrijpen;
ik zal niet direct beweren dat alleen mietjes die films leuk vinden :oops:
ik heb de indiana jones films laatst nog weer op de tv gezien. vond ze nu toch een beetje tegenvallen. vond ze in mijn jeugd wel leuk, maar niet meer zoals vroeger. Hetzelfde had ik eerlijk gezegd ook met de star wars films die onlangs weer bij yorin waren te zien.
ondanks dat ik een star wars fan ben, vond ik ze op de tv toch een beetje tegenvallen.

TTT collectors edition zal zeker in de collectie komen. voor de rest nog maar even afwachten. er komen nog een heleboel waardige films aan! (y)

daarnaast ben ik de slechte edities aan het vervangen voor superbits of special editions van films die ik al heb, maar nog niet optimaal op dvd zijn gezet!
voorbeelden zijn:
robin hood, prince of thieves, bladerunner(wanneer komt die special edition nu eens?) dances with wolves etc. misschien nog een paar series op dvd.

we'll see!

The Scratcher
01-07-2003, 22:05
bladerunner(wanneer komt die special edition nu eens?)

Idd, hier wacht ik ook met smart op! Het is al tijden angstvallig stil hierom. Zou hij dan toch geannuleerd zijn? :?

Harry B.
01-07-2003, 22:08
bladerunner(wanneer komt die special edition nu eens?)Zou hij dan toch geannuleerd zijn? :?
Natuurlijk niet, dat is voor Warner toch de ideale gelegenheid om geld uit de consument te zuigen :wink:

The Scratcher
01-07-2003, 22:20
bladerunner(wanneer komt die special edition nu eens?)Zou hij dan toch geannuleerd zijn? :?
Natuurlijk niet, dat is voor Warner toch de ideale gelegenheid om geld uit de consument te zuigen :wink:

Ja ok maar je hoort er niks meer over vandaar dan ook m`n vraag. En ik meen me te herinneren maar dat weet ik niet meer zeker, dat het niet 100% zeker was of deze versie uberhaupt wel kwam.

Harry B.
01-07-2003, 22:25
bladerunner(wanneer komt die special edition nu eens?)Zou hij dan toch geannuleerd zijn? :?
Natuurlijk niet, dat is voor Warner toch de ideale gelegenheid om geld uit de consument te zuigen :wink:

Ja ok maar je hoort er niks meer over vandaar dan ook m`n vraag. En ik meen me te herinneren maar dat weet ik niet meer zeker, dat het niet 100% zeker was of deze versie uberhaupt wel kwam.
Wedje leggen? ;)

Cinemaniac
01-07-2003, 22:26
Stel je 'ns voor: dadelijk komt Blade Runner SE ook uit in November!!!!!

Harry B.
01-07-2003, 22:29
Stel je 'ns voor: dadelijk komt Blade Runner SE ook uit in November!!!!!
Dat zal wel meevallen want dan hadden ze ons allang bestookt met reclame

Harry stadman
01-07-2003, 22:46
er zijn in iedergeval wel hardnekkige geruchten dat er een special edition in de maak is van bladerunner!

Joost v.d. Ham
01-07-2003, 22:55
als dit alles is wordt het (relatief) een goedkope maand :roll:

komen Simpsons season3 en The Lion King ook niet uit rond die tijd?

uit het eerder genoemde rijtje koop ik vast alles op T3 na dan.... :o

Coen Vermeer
01-07-2003, 22:56
TTT wil ik zeker wel hebben staat namelijk best mooi naast me andere lotr box.

Indiana jones wil ik absoluut hebben

Alien niet want ik heb de 1e 2 delen en dat is genoeg de 3 en 4e film vond ik niks

Terminator denk ik ook niet. Lijkt me een baggerfilm en ben zowiezo niet zo'n fan van de serie.

Coen Vermeer
01-07-2003, 22:58
er zijn in iedergeval wel hardnekkige geruchten dat er een special edition in de maak is van bladerunner!

die koop ik zeker. ik hoop dat het een soort army of darkness release wordt met zowel de directors cut als het origineel.

Harry B.
01-07-2003, 23:15
er zijn in iedergeval wel hardnekkige geruchten dat er een special edition in de maak is van bladerunner!

die koop ik zeker. ik hoop dat het een soort army of darkness release wordt met zowel de directors cut als het origineel.
Je bedoelt: zowel de theatrical cut als het origineel ;)

Christiaan Sauer
02-07-2003, 07:01
Dat wordt dan TTT en T3 :lol:

Indie moet ik eerst weer eens zien voor ik besluit ze wel of niet te kopen. Ze hebben me helaas nooit kunnen boeien die films, dus om ze meteen te kopen zie ik niet zitten. Maar aangezien 95% van de wereldbevolking er laaiend enthousiast over is zal ik ze iig eens huren (of beter: lenen) en dan besluit ik opnieuw :D
Groeten,

Christiaan

richard voskamp
02-07-2003, 08:01
het word zeker een dure maand ook rond die tijd krijg je 2 fast 2 furoius en bruce almeity voor die gene die van lach films houden.

Fafa
02-07-2003, 09:53
X2 (28 oktober, toch bijna november he ;))
TTT
T3
Indiana Jones
Futurama season 4 (gerucht)

Geen leuke maand voor de spaarpot nee :(

Coen Vermeer
02-07-2003, 09:54
er zijn in iedergeval wel hardnekkige geruchten dat er een special edition in de maak is van bladerunner!

die koop ik zeker. ik hoop dat het een soort army of darkness release wordt met zowel de directors cut als het origineel.
Je bedoelt: zowel de theatrical cut als het origineel ;)

nee anders dan army of darkness wil ik juist netzoals de uigave die ik nu heb the directors cut hebben maar ook het bios origineel. kan ik weer naar de voice overs van harisson ford luisteren (hij sprak ze heel ongeintereseert in omdat ie het onzin vond).

Mich
02-07-2003, 16:34
November ??? Mens toch .... elke maand is duur bij mij. November en December ... Hopeloos net zoals vorig jaar :)

X
03-07-2003, 15:59
Weet iemand of die nieuwe Alien set ook in ons kikkerlandje gaat komen ?

Robert F.
03-07-2003, 16:29
Weet iemand of die nieuwe Alien set ook in ons kikkerlandje gaat komen ?
Ja, als het goed is wel.

Het word nog duurder november realiseer ik me. Friends seizoen 9 komt dan waarschijnlijk ook uit. :lol:

Patrick Deckard
03-07-2003, 16:33
Hey jongens en meisjes, jullie vergeten nog dat het ZEVENDE SEIZOEN van THE X-FILES in november uitkomt!... :D

Coen Vermeer
03-07-2003, 17:56
Hey jongens en meisjes, jullie vergeten nog dat het ZEVENDE SEIZOEN van THE X-FILES in november uitkomt!... :D

nee hoor zijn we niet vergeten :wink:

Alexander V
03-07-2003, 18:05
Hey jongens en meisjes, jullie vergeten nog dat het ZEVENDE SEIZOEN van THE X-FILES in november uitkomt!... :D

Welnee, die is allang uit. :D

Mike Philippens
03-07-2003, 22:52
Dus als ik jullie was zou ik maar ff gaan sparen.
Valt mee...TT 4disc heb ik al voor €25 in de pre-order staan. Hooguit komt daar nog Alien bij. En aangezien ik absoluut geen mietje ben komt Indiana Jones er bij mij niet in en T3 wil ik toch echt eerst eens zien want ik geloof dat een derde deel in die reeks nooit goed kan zijn.

Caledonians
07-10-2004, 14:31
De komende maanden zijn inderdaad weer dure maanden met al die mooie releases die eraan zitten te komen o.a.:

- Shrek 2
- Taxi Driver SE
- The Untouchables SE
- Goodfellas SE
- 21 Grams
- Harry Potter En De Gevangene Van Azkaban
- 24 season 3
- Lord Of The Rings: The Return Of The King EE
- Aladdin
- Die Blechtrommel
- Igby Goes Down
- Elephant

Gelukkig komen Sinterklaas en de Kerstman alweer bijna op bezoek. Ik heb mijn lijstje in ieder geval al gemaakt hehe... :wink:

Dennis Kuijper
07-10-2004, 14:57
Dit zijn voor mij de intressante titels voor nov/dec

- Shrek 2
- Taxi Driver SE
- The Untouchables SE
- Goodfellas SE
- 21 Grams
- Harry Potter En De Gevangene Van Azkaban
- Lord Of The Rings: The Return Of The King EE
- Rambo trilogy
- Top gun SE
- Ronin SE
- Spiderman 2
- Chronicles of riddick
- Killing fields SE
- Reservoir dogs SE

Rob Eric Blank
07-10-2004, 14:59
Wat jullie doen in November+ December.........

Caledonians
07-10-2004, 14:59
Wat jullie doen in November+ December.........

Dat klopt er staat in mijn post ook de komende maanden... :wink:

Kees Hoekerd
07-10-2004, 20:37
De komende maanden zijn inderdaad weer dure maanden met al die mooie releases die eraan zitten te komen o.a.:

- Shrek 2
- Taxi Driver SE
- The Untouchables SE
- Goodfellas SE
- Harry Potter En De Gevangene Van Azkaban


Jazeker,dit worden die films die ik op de eerste dag heb. :D

Ik wist trouwens niet dat het echt waar was van the untouchables. :P

Ron kars
09-10-2004, 14:22
Juli, Augustus, November