PDA

Bekijk de volledige versie : Kylie Minogue - Live in Manchester (Kyliefever 2002) (LE) [DVD]



Alexander de Mol
30-06-2003, 09:55
Kylie Minogue - Live in Manchester (Kyliefever 2002) (LE) [DVD]

De Australische Kylie Minogue op haar best tijdens haar 'Kyliefever2002'-tour.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1126)

Joris Springer
30-06-2003, 12:32
Deze dvd laat je het hele concert weer opnieuw beleven, echt een aanrader voor de Kylie fans die het concert gemist hebben of opnieuw willen meemaken :D

Surya
30-06-2003, 17:55
Ik zou geen enkel nummer van haar herkennen als zijnde van haar... niks voor mij dus :P

Ludo Keeris
30-06-2003, 18:16
Ik vraag me ook af of het bij deze DVD om de muziek gaat.... :oops:

Indiana
30-06-2003, 18:42
Dit lijkt me een leuke DVD.

Als ik 'm ergens voor een leuk prijsje zie liggen dan
neem ik 'm denk wel mee !!

(anders kan je ook gewoon het geluid uit zetten ?!?!?! :lol: )

Sander Haarmans
30-06-2003, 18:45
Dit is echt een hele goede show, als je van Kylie d'r muziek houdt is dit zeker een aanrader.
Lekkere muziek, goede show, mooie outfitz en er zit ook een audio cd bij van dit concert.

jokey
30-06-2003, 21:15
Leuke show!
Leuke muziek!!
Leuke dame!!! 8)

Maar hier ben ik het niet zo mee eens:

Bij de 5.1 mix wordt het LFE-kanaal overigens zeker niet onberoerd gelaten. Integendeel zelfs. De subwoofer krijgt geregeld informatie te verwerken.

Ik vind dat het LFE-kanaal niet voldoende gebruikt wordt. Luister bv. eens naar nr.16. Voor mij een van de toppers, maar helaas klinkt de beat/bass bij dit nummer erg slap. Wat meer diepte en punch hoort er gewoon bij. Overigens is dit ook zo bij veel andere nummers, oa. 3 en 20.
Ook het verder opendraaien van mijn sub heeft niet het gewenste effect, het ligt volgens mij echt aan het opnameniveau van het LFE-kanaal.

Erwin_W
01-07-2003, 08:30
Is dit die DVD met de paarskleurige glimmende hoes???? Lijkt me wel lekker DVDtje trouwens... Heb die cd ook al s gedownload...

Sander Haarmans
01-07-2003, 09:30
Is dit die DVD met de paarskleurige glimmende hoes????
Yep

Alexander de Mol
01-07-2003, 09:58
Is dit die DVD met de paarskleurige glimmende hoes????Yep, zoals Sander al aangaf. Die cover was echter allesbehalve scanner-vriendelijk.... ;)

Alexander V
01-07-2003, 12:58
Is dit die DVD met de paarskleurige glimmende hoes??

Volgens mij zijn er 2 versies van, een Limited MET paarse cover (heel mooi ding trouwens, veranderd een beetje van kleur bij andere lichtinval) en een gewone versie, met de cover zoals hier afgebeeld.

Ronald Dassen
03-07-2003, 17:33
Ik heb deze dvd ook al een tijdje in huis, maar heb hem slechts één keer bekeken. De dvd "Kylie Live in Sydney" vind ik persoonlijk een veel leukere show hebben. (zeker de paaldans-scene is het bekijken meer dan één keer waard :wink: ) Ik persoonlijk zou dan ook eerder deze aanraden dan "live in Manchester".

Joris Springer
01-12-2003, 18:33
Ik heb deze dvd ook al een tijdje in huis, maar heb hem slechts één keer bekeken. De dvd "Kylie Live in Sydney" vind ik persoonlijk een veel leukere show hebben. (zeker de paaldans-scene is het bekijken meer dan één keer waard :wink: ) Ik persoonlijk zou dan ook eerder deze aanraden dan "live in Manchester".
Maar het is een heel ander concert, de echte fans hebben ze natuurlijk weer allebei denk ik dan zo. Ik persoonlijk vind allebei haar concerten ontzettend leuk op dvd en ze laten ook een goed beeld zien van die optredens.