PDA

Bekijk de volledige versie : Welke film moet nou eindelijk eens op DvD komen??



Pagina's : [1] 2 3

Meanrat
30-06-2003, 23:46
Weer zo'n vraag waarvan het mogelijk is dat er al duizenden threads rondlopen op dit forum. Kan me niet schelen, ik stel de vraag gewoon (weer).

Welke film zou per direct uitgebracht moeten worden op DvD, maar lijkt het alsof dat binnenkort gewoon niet zal gaan gebeuren? Schande schande schande :shock: .

Bij mij zijn dat in ieder geval films van Abbas Kiriostiami.
"The Wind will Carry Us"
en meer...
Ik hoop dat "Ten" dus wel op DvD uit zal komen.

"Time Code" van Mike Figgis is tot op de dag van vandaag alleen op regio 1 te verkrijgen. Ik heb het nog niet aangedurfd om mijn speler regiovrij te laten maken, dus smacht ik nog steeds naar de regio 2 versie van deze film.

Ik kan er verder nu nog even geeneen meer verzinnen. Ik kom er nog op terug!

MeanRat

Harry B.
30-06-2003, 23:51
Oh je dacht, ik open er gelijk nog maar 1 :wink:

Ghast
01-07-2003, 00:13
10 is allang uit op dvd.

Roberto G
01-07-2003, 01:22
uhm ik denk dat shindlers list maar eens snel uit moet komen op DVD

Alekzz
01-07-2003, 01:34
Force 10 From Navarone (R2)

BreezeR
01-07-2003, 05:46
- Starwars episode 4-6

Jaap22
01-07-2003, 06:11
Breakfast Club en dan wel op regio 2... zelfde als Django

Mobie
01-07-2003, 06:31
Noem me maar gek : Police academy 2- 7
Breakfast Club
Weird Science
The Rookie ( charlie sheen )

Edwin V
01-07-2003, 06:35
Ik vind dat wat er op regio 1 komt ook op regio 2 moet komen en dan ook in Nederland. Als dit gebeurt ben ik al dik tevreden.

Acinony
01-07-2003, 06:40
Noem me maar gek : Police academy 2- 7
Breakfast Club
Weird Science

Hoezo gek, daar zit ik ook op te wachten !!!

Opschieten met die dvd's :evil:

Dave
01-07-2003, 07:43
Ready To Rumble !

Timothy
01-07-2003, 08:37
Blood in Blood out!!! R2

Rochan
01-07-2003, 08:39
Voor mij zijn het de volgende titels :) :
Kaante
Star Wars episode 4,5 en 6
Schlindler's List
Killing Zoe

Robert F.
01-07-2003, 08:48
Breakfast Club
Weird Science
Breakfast Club 18-9-03 :lol:
Weird Science 18-9-03 :lol:

nog eventjes......

Meanrat
01-07-2003, 10:10
10 is allang uit op dvd.

Ja, er zijn meerdere films die 10 heten, maar ik heb het over de film van Abbas Kioristiami. Die schrijf je eigenlijk als Ten en niet als 10. Het gaat over een vrouw uit Iran die in een taxi rijdt en verschillende mensen vervoerd, waaronder haar zoontje en zus. Tijdens de gesprekken komt er naarvoren hoe de positie van de vrouw is in Iran.

MeanRat

Mobie
01-07-2003, 10:13
Breakfast Club
Weird Science
Breakfast Club 18-9-03 :lol:
Weird Science 18-9-03 :lol:

nog eventjes......


YESSSSS :!:
Staat toevallig nergens of de serie van weird science ook uitkomt ?

Mobie
01-07-2003, 10:16
Noem me maar gek : Police academy 2- 7
Breakfast Club
Weird Science

Hoezo gek, daar zit ik ook op te wachten !!!

Opschieten met die dvd's :evil:

Oef, dacht al dat ik alleen was :?

Meanrat
01-07-2003, 10:17
Noem me maar gek : Police academy 2- 7
Breakfast Club
Weird Science

Hoezo gek, daar zit ik ook op te wachten !!!

Opschieten met die dvd's :evil:

Oef, dacht al dat ik alleen was :?

Hmm, ik dacht dat deze mensen uitgestorven waren :lol:
;)

John
01-07-2003, 10:30
Arizona Dreams, Private Resort en Before Night Falls. Allemaal met Sjonnie Depp.
Voor zover ik weet zijn deze niet op DVD.

Erwin_W
01-07-2003, 10:44
Teenage Mutant Ninja Turtles deel 1 op regio 2

godofgamblers
01-07-2003, 11:10
Alle Kevin Smith films (2disc edities) R2.

Dushen

BrianB
01-07-2003, 13:30
-Jesus Christ Superstar mag ook wel eens in Nederland uitkomen (misschien
dit jaar nog? Als 30th anniversary ofzo?
-en natuurlijk Star Wars 4-6.

Eddy
01-07-2003, 15:07
- Napoleon (1927, Abel Gance)
- Yeelen (1987, Souleymane Cissé)

En verder zou het fijn zijn als er meer oude films (zoals Double Indemnity, Touch Of Evil, Laura etc) ook uitgebracht zouden worden voor regio 2.
Daarnaast wacht ik al heel lang op een R2 release van Round Midnight (1986, Bertrand Tavernier).

Marc Raps
01-07-2003, 15:40
The Empire Strikes Back

en de andere films uit de originele Star Wars serie, maar vooral TESB dus.

freaky
01-07-2003, 16:09
Deze vind ik dat zouden moeten uitkomen...

Rambo Trilogie
Police Academy box ( 7 disc )
Star Wars ep IV, V, VI

Bahamut
01-07-2003, 17:13
Lord of the Flies (1990) R2

Niels Simons
01-07-2003, 17:18
rambo is op regio2uk te krijgen.

en de police academys,zit alleen deel 1 in de best buy aktie ja???

mazzel,niels

M-EX(treem)
01-07-2003, 17:20
Breakfast Club
Schlindler's List
Star Wars episode 4,5 en 6
Peacemaker ? (Met George Clooney & Nicole Kidman)

Johan van den D.
01-07-2003, 17:25
Breakfast Club
The Breakfast Club moet inderdaad eens op R2 uitkomen
:?

Dennis Kuijper
01-07-2003, 17:30
Heb het hier over Regio 2 versies met nederlandse subs die moeten komen !!!!

Deep cover
American me
Blood in,Blood out
Murder in the first
Serpico
Bad lieutanant
House of games
Deep star six
Red rock west
Return of the living dead 2

HiddeV
01-07-2003, 17:59
UNIT 13 :D

Harry V.
01-07-2003, 18:04
UNIT 13 :D

I second the motion! Vara, aan het werk!!!!!!

Lex v/d Moolen
01-07-2003, 18:33
UNIT 13 :D

I second the motion! Vara, aan het werk!!!!!!I third that motion!
Prachtige serie (y)

Joost v.d. Ham
01-07-2003, 19:08
Schindler's List
Indiana Jones
Star Wars 4/6
Simpsons season 3/10

Ed De S
01-07-2003, 19:16
fixing the Shadow moeten ze eens op DVD zetten

Harry V.
01-07-2003, 19:17
UNIT 13 :D

I second the motion! Vara, aan het werk!!!!!!I third that motion!
Prachtige serie (y)

Moeten we niet gewoon een actie gaan houden?

Jibbe Stuijts
01-07-2003, 19:18
WACHT AL JAREN OP EEN FATSOENLIJKE VERSIE VAN 'THE SHAWSHANK REDEMPTION'..... Staat echt vet nr 1 op mijn lijst. Kan echt niet al te lang meer wachten , anders wordt ik gekkkkk.... :twisted:

Harry V.
01-07-2003, 19:21
fixing the Shadow moeten ze eens op DVD zetten

Bikerzzzz!!!!! Ik dacht al... Ben ik de enige die deze flm heeft gezien? Denk dat DFW of Bridge er wel aan toe zal gaan komen.

Ed De S
01-07-2003, 19:22
Ook hoop ik zodra STAR WARS deel 3 uit is er ook een box komt met alle star wars films en extra`s .

Joost v.d. Ham
01-07-2003, 20:36
WACHT AL JAREN OP EEN FATSOENLIJKE VERSIE VAN 'THE SHAWSHANK REDEMPTION'..... Staat echt vet nr 1 op mijn lijst. Kan echt niet al te lang meer wachten , anders wordt ik gekkkkk.... :twisted:

wat is er mis met de huidige versie? die je niet hebt volgens je profiler...

Kaplan
01-07-2003, 20:48
Natuurlijk de regio 1 dvd's met behoud van extra's naar dvd 2
Dat duurt bij sommige titels bijzonder lang en bij andere gaat dat heel snel.

Verder zijn er nog genoeg titels waar ik nog niets over gehoord heb wanneer ze op dvd gaan verschijnen:
Star Wars 4-6
East of Eden van Elia Kazan met James Dean
Gaslight met Ingrid Bergman
Lifeboat van Hitchcock
Wuthering Heights van William Wyler, was wel een regio 1 van maar die is zo goed als uitverkocht en alleen voor veel geld verkrijgbaar.
Schindler's List
Mrs. Miniver
Lust for life met Kirk Douglas als van Gogh
A demain met Jeanne Morreau
Ladri di bambini van Gianni Amelio
The admirable Crichton van Lewis Gilbert
Sergeant York
Au revoir les enfants
White heat met Jimmy Gagney
Land of the Pharaohs van Howard Hawks
Allegro non troppo (Tekenfilm tegenhanger van Fantasia)
Five graves to Cairo van Billy Wilder
Foreign affair van Billy Wilder
etc. etc.

Harry V.
01-07-2003, 20:54
Volgens mij wilde ik The Private Life of Sherlock Holmes (ook van Billy Wilder) nog wel eens op dvd zien verschijnen. Napoleon is ook een goede.

Het meeste verschijnt tegenwoordig toch al op dvd. Het gaat alleen om de editie waarin. Die doet mij eerder de das om.

Edit (toegevoegd): Als twee druppels water is ook nog eentje die ik altijd eens wil zien. Niet omdat ik de film ken, maar vanwege het weergaloze boek van W.F. Hermans (Donkere Kamer van Damokles). Weet dat einde is ver....., maar toch. Verfilmd door Rademakers, al weer 40 jaar terug....

Acinony
01-07-2003, 22:04
Breakfast Club
Weird Science
Breakfast Club 18-9-03 :lol:
Weird Science 18-9-03 :lol:

nog eventjes......
Waar heb je deze info vandaan, als ik vragen mag....?
(deze zal ik dan ook gelijk kopen !! ) :D

Robert F.
01-07-2003, 22:56
dvdhome

Vro
01-07-2003, 23:06
Voor mij Schindler's List
en zeker ook Ryan's Daughter

Gr Vro

HiddeV
01-07-2003, 23:51
UNIT 13 :D

I second the motion! Vara, aan het werk!!!!!!I third that motion!
Prachtige serie (y)

Moeten we niet gewoon een actie gaan houden?

Allemaal mailtjes naar de VARA sturen dat ze deze serie op dvd uit moeten brengen? zoiets bedoel je? :D

Milan
02-07-2003, 00:07
Teenage Mutant Ninja Turtles deel 1 op r2!!! :wink:

Is jeugdsentiment

Harry V.
02-07-2003, 00:15
UNIT 13 :D

I second the motion! Vara, aan het werk!!!!!!I third that motion!
Prachtige serie (y)

Moeten we niet gewoon een actie gaan houden?

Allemaal mailtjes naar de VARA sturen dat ze deze serie op dvd uit moeten brengen? zoiets bedoel je? :D

Dat is een mogelijkheid. Je zou ook een draadje kunnen beginnen ofzo (als dvd.nl het goed vindt). Iedereen die dan graag dit op dvd wil hebben kan dan zijn naam toevoegen. Vervolgens stuur je dan die lijst door naar de Vara. Ik noem maar wat, maar zou misschien iets zijn om ze op het juiste spoor te brengen.

Harry V.
02-07-2003, 01:48
Nog eentje: Diamant. Enigszins jeugdsentiment en natuurlijk al in de vergetelheid geraakt bij velen. Echter, wel een van de leukste series die Nederland heeft gezien en met platte verhaallijnen. Echter, ik heb weleens series gezien met slechter acteerwerk.

Met een goed kwartet van Jules Hamel, Pleuni Touw, Kiki Classen, Hugo Metsers III. Laten we 1 naam hierbij ook niet vergeten: Fernhout. Weet nog dat ik erg van deze serie kon genieten...

HJV

PS: Voel me nu wel oud (met 22 jaar). Ik weet nog dat Theo de Groot met de leterlijke versie van de 'Piepersnijder van Smith's' aan de gang ging :cry: :oops:

PS 2: Voor jullie het je afvragen: Naast Unit 13 en deze weet ik er niet veel meer die ik zou zien van NL-bodem. Zijn ook ongeveer de enige 2 NL-series waar ik om geef, dus verder gooi ik niet veel de lucht in wat dat betreft (weet nog wel wat titels, but it's best to let sleeping dogs ly).

PS 3: Dan nog maar 1 TV-serie en dan is het uit: Chef! Het is weer zomer. Wordt weer herhaald, maar Chef! blijft voor mij een prachtige serie. Deze kan je blijven herhalen, maar die zal ik wel kopen, mocht die uitkomen op dvd. Dan vind ik een prijs als ik voor Thin Blue Line heb betaald een hele mooie prijs voor deze (we moeten het leuk houden, anders weet ik nog wel iets voor Bridge Entertainment :lol: ).

Acinony
02-07-2003, 06:37
UNIT 13 :D

I second the motion! Vara, aan het werk!!!!!!I third that motion!
Prachtige serie (y)

Moeten we niet gewoon een actie gaan houden?

Allemaal mailtjes naar de VARA sturen dat ze deze serie op dvd uit moeten brengen? zoiets bedoel je? :D

Dat is een mogelijkheid. Je zou ook een draadje kunnen beginnen ofzo (als dvd.nl het goed vindt). Iedereen die dan graag dit op dvd wil hebben kan dan zijn naam toevoegen. Vervolgens stuur je dan die lijst door naar de Vara. Ik noem maar wat, maar zou misschien iets zijn om ze op het juiste spoor te brengen.
Ik ben van de partij ! (y)

TeaDoggy
02-07-2003, 12:35
Ik dacht aan Following van Chris Nolan, die is naar mijn weten alleen nog in Amerika verschenen. Dat mag ook wel eens hier gebeuren. Zo mogelijk nog betere film dan Memento.

tolpol
02-07-2003, 13:46
*snurk*

Cinemaniac
02-07-2003, 14:57
'n DVD-box van de Masters of the Universe. Jeugdsentiment, uiteraard.

Peter_P
02-07-2003, 15:06
Schindler's List moet absoluut zo snel mogelijk op DVD verschijnen.

mijn DVD verzameling (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=Powwow)
nr.125 The Usual Suspects wordt om de een of andere reden niet getoond :?

Rickje
02-07-2003, 20:52
Ik hoop de serie Fastlane.
Dat was pas een zeer goeie serie die gewoon op DVD uit moet komen.

Hilde
02-07-2003, 20:59
Het zijn bj mij voornamelijk oude films waarvan ik vind dat ze op DVD moeten uitkomen
Hier is mijn lijstje

Treasure of Matecumbe
The Valley of Gwangi
Beast of 2000 Fantoms
Clash of the Titans
Beast of the Hollow Mountain
The 7 faces of Dr. Lao
Schindlers List
en de bekende meest gewilde
Star Wars A new Hope
Star Wars The Empire Strikes Back
Star Wars Return of the Jedi

Robert F.
03-07-2003, 07:43
Welke ik ook nog hoop op een mooie release (heb nu de regio 1, maar dat kan veel beter) is "de soldaat van oranje".
"De aanslag" is ook een film die nog op dvd moet komen (september, als het goed is).

Edwin V
03-07-2003, 07:56
Wel geen film, maar een serie die ik graag op DVD R2 zie is:
Centennial

Blauwoogje
03-07-2003, 08:22
Schindler's List
De Serie "Fastlane"
De Serie "The Shield" (maar die komt zeer binnenkort)

Sai
03-07-2003, 12:29
Ik wacht nu vooral op Paper Moon en The Shootist

En een mooie box van Apocalypse Now, Apocalypse Now Redux en Hearts Of Darkness, plus nog wat andere extraatjes.

Jibbe Stuijts
03-07-2003, 17:53
WACHT AL JAREN OP EEN FATSOENLIJKE VERSIE VAN 'THE SHAWSHANK REDEMPTION'..... Staat echt vet nr 1 op mijn lijst. Kan echt niet al te lang meer wachten , anders wordt ik gekkkkk.... :twisted:

wat is er mis met de huidige versie? die je niet hebt volgens je profiler...

Geluidsspoor is niet goed en vind de dvd zeer magertjes uitgevoerd. Beeldkwaliteit kan ook zeker een stuk beter. Van zo een topfilm moet zeker nog een S.E uitkomen, en daar wacht ik nog steeds op............

Glenn Smits
03-07-2003, 20:13
America Ninja delen
Billy Turf lijkt me ook lachen om op dvd te hebben trouwens

Robert V
07-07-2003, 22:18
'Als je begrijpt wat ik bedoel'

Zo vaak gezien als klein jochie, gewoon puur jeugdsentiment! :)

knutmo
08-07-2003, 08:17
:arrow: SEINFELD :!:

Reinbo
28-07-2003, 12:53
Eureka en Track 29 van Nicolas Roeg

Philippe
28-07-2003, 18:12
De tv-serie It's A Man's World met Rob Schneider vond ik ook erg leuk en mag zeker op dvd verschijnen.

Kaplan
28-07-2003, 18:34
Ik wacht nu vooral op Paper Moon en The Shootist

En een mooie box van Apocalypse Now, Apocalypse Now Redux en Hearts Of Darkness, plus nog wat andere extraatjes.

Paper Moon zou ik graag weer een keer willen zien
Klinkt als een 3 dvd box a la Brazil die Apocalypse Now, zou zeer welkom zijn Hearts of darkness vervaagd langzaam op mijn vhs.[/quote]

Shadow010
28-07-2003, 19:41
:arrow: SEINFELD :!:

Kijk, dat bedoel ik. Er waren geruchten dat ze zouden komen, maar alweer tijdje niks van gehoord. Dit is echt een must!!! Geen één andere sitcom komt ook maar in de buurt van seinfeld.

P.C.M. SCHOUTEN
28-07-2003, 19:46
Blake,s seven
Of was tie al uit (nee toch)

Eddy
28-07-2003, 22:06
Paper Moon zou ik graag weer een keer willen zien
Ik las op de website van dvd-home dat Paper Moon (regio 2) op 9 oktober uitgebracht zal worden.

Fox
01-08-2003, 16:03
Blood IN Blood OUt
Best Of The Best
Christiane F
Body Double

en First Blood Heb ik al op Dvd. alleen geen ned. Ondertiteling...

Roland
01-08-2003, 16:13
van af 7 aug eindelijk op dvd:

Mute Witness

http://us.imdb.com/Title?0110604
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=367558

Kent nog iemand deze zeer goede film?

Louis Bouduin
20-08-2003, 12:48
It is time… for Napoleon

“Napoleon is a film against whitch all the others have to be measured, now and forever.” Dit zijn niet mijn woorden, maar die van criticus Charles Champlin. Een verstandig man, zoveel is zeker.
Maar je kan het ook makkelijk anders formuleren. Wie er aan twijfelt of film al dan niet kunst is, moet deze film maar eens op zijn gemak bekijken. Helaas nog niet op DVD.
En je kan het nog anders stellen. Ook al ben je helemaal niet geïnteresseerd in film als kunst, dan nog moet je jezelf maar eens op dit gigantisch spektakel trakteren. Met eigen ogen zal je kunnen aanschouwen dat film al buitengewoon was in de kinderwieg.
Je kan ook alles gewoon vergeten en evenveel van de film genieten.
Al valt over de inhoud best te discuteren. Napoleon wordt hier immers geportretteerd als een door de voorzienigheid afgevaardigde superman die op zijn eentje de hele natie op een hoger niveau tracht te tillen.
Dit zal niet bij iedereen in de smaak vallen. Dat deed het vroeger immers ook al niet. De film kreeg lawine’s kritiek over zich heen toen hij voor het eerst (in de Parijse opera) het licht zag. Vooral de historici waren niet te spreken over dit portret van de arrogante en dictatoriale Corsicaan, die zich later tot keizer liet kronen.
Maar de manier waarop het leven van Napoleon hier verteld wordt (van zijn kindertijd tot aan zijn triomfantelijke intocht in Italië) is cinematografische Kunst op zijn allergrootst, op zijn allerbest, en bovendien op zijn allergewaagdst.
Om dat doel te bereiken gebruikte Abel Gance alle toen bestaande filmtechnieken en doorbrak en passent alle grenzen van wat cinematografisch mogelijk was, en mogelijk werd geacht . Zo filmde Gance bv met handcamera’s, gebruikte widescreen technieken (30 jaar voor cinerama), triple-screen op een te rechtvaardigen en ingenieuze manier, hij gaf werveling en vaart aan de actie door rapid cuts (Russische montage), liet camera’s aan paarden, aan trollies en aan alles wat bewoog vastbinden, opdat je als toeschouwer evenveel bij de actie betrokken zou raken als de acteurs.
Het resultaat is een duizelingwekkende aaneenrijging van cinematografische virtuositeit.
Dit evenwel maakt een mijlpaal nog geen meeslepend spektakel. Wat de film bijzonder maakt is de ongewone kracht en emotionele impact die ervan uitgaat.
Er is de opening, het beroemde sneeuwballengevecht. (Martin Scorsese verwijst er naar in het begin van zijn Gangs of New-York. Zijn Gangs of is weliswaar gewelddadiger, alsof Scorsese ons wil vertellen dat de film na een eeuw zijn onschuld definitief verloren heeft, maar Gance’ film bezit een vitaliteit en ritme dat Scorsese zelfs nergens maar kan benaderen.
Of bekijk bijvoorbeeld eens de scene waarin de componist Rouget de l’Isle het Franse volk in de club van de Gondeliers de Marseillaise aanleert. On-ver-ge-te-lijk! Een ander woord is er niet voor. Dit is cinema. Het vertellen met licht op zijn briljants. Grande Cinema dus.
En dan is er die arend. De jonge Bonaparte krijgt het met de andere jongens in zijn kostschool aan de stok omdat ze zijn arend hebben losgelaten. Hij geeft de hele troep er flink van langs, krijgt zelf behoorlijk klop, tot de arend weer voor zijn betraande ogen verschijnt. Om dan later (bij een fabuleuze triple-screen scene) met de vleugels wijd gespreid over alle 3 de schermen boven de Franse troepen te verschijnen, daarbij een scherm in het wit, een in het rood en een in het blauw, tot je er heel stil van wordt.
Of bekijk Napoleons ontsnapping uit Corsica, hoe de woeste storm op zee gemixt wordt met de woeste storm van de revolutie, of hoe de revolutionair Marat wordt vermoord in zijn bad, of de 18 minuten durende intocht van Napoleon in Italie. In triple screen met een close-up van Napoleon in het middelste scherm, dan weer als één groot panorama, terwijl snelle flashbacks uit het leven van de roemruchte Fransman zich voor onze ogen ontrollen tegen zo’n snelheid en vaart tot het je de adem beneemt en verbijstert achterlaat.

Oorspronkelijk was het de bedoeling dat Gance een serie van 6 films van ongeveer een uur tot 90 minuten zou maken over leven en welzijn van Bonaparte. Naar het schijnt heeft hij al zijn geld opgemaakt aan de eerste film. Dit is een versie van het verhaal. Dat de film bij lancering een gigantische flop was zal ook wel niet geholpen hebben.
En net zoals een eeuw later Sergio Leone met Once upon a time in America, werd ook Gance verplicht de schaar in zijn zes en een half uur durende meesterwerk te zetten. De Amerikanen kregen van MGM een eerste versie te zien die slechts 80 minuten duurde.
In 1934 filmde Abel Gance nog een paar nieuwe scenes, voegde er stereogeluid aan toe en re-releasde zijn film als Napoleon Bonaparte. Deze versie duurde 130 minuten. In 1952 schoot hij in een franse kolere en vernietigde een aantal belangrijke scenes. In 1971 stelde hij met het geld en de steun van Claude Lelouch een nieuwe versie samen. Deze duurde 275 minuten en flopte onder de titel: Napoleon en de Revolutie.
Pas in 1979, dankzij de grandioze restauratie van filmhistoricus Kevin Brownlow, samen met Robert A. Harris, en het enthousiasme en goud van Francis Coppola, kregen we vermoedelijk de tot nog toe meest getrouwe copy van het meesterwerk.
De inmiddels 89 jarige regisseur heeft deze nieuwe première nog bijgewoond (op ‘t Telluride filmfestival), maar de grote triomf kwam toch pas aan het begin van de jaren ’80. Daar, in de New-Yorkse Radio City Music Hall, werd de prent eindelijk bejubeld als een van de aller grootste en meeslependste creaties van het witte doek.
Het is dan ook niet alleen unfair tegenover Abel Gance, Brownlow, of Coppola dat deze film heden ten dage nog geen DVD release heeft gehad, het is op de eerste plaats jammer voor alle mensen die van film houden en dit meesterwerk, dat 100 jaar op zijn tijd vooruit was, nog niet gezien hebben

piet superlight
20-08-2003, 13:03
The Wiz (regio 2, alleen regio 1 verkrijgbaar)
Assepoester (disney, nee niet Assepoester 2)
Hercules (disney)
en natuurlijk de jaren 60/70 tv-serie van Batman (PATS!!, BOEM!!! BENG!!! hilarisch...)

The_Chief
20-08-2003, 13:45
Once upon a time in the west.

maar hij komt eraan binnenkort!!! :P:P:P

Eddy
20-08-2003, 14:59
It is time… for Napoleon

Als je kijkt op deze website (http://www.ezydvd.com.au/cgi-bin/esh/g.cgi?ezydvd,product01:222576) dan is Napoleon (Abel Gance) al uitgebracht op dvd. Helaas voor mijzelf is het een regio 4 versie, dus ik zal zelf nog even moeten wachten.

Tom L.
20-08-2003, 15:05
Het wordt eens tijd dat Gremlins 2; the new batch uitkomt, daar zit ik namelijk al lang op te wachten. Hij is alleen op regio 1 :?
Verder de volgende films op regio 2 nlo:
-King Solomon's mines 1 & 2
-Robin Hood men in tights
-Major League 1,2,3
-Ruthless people
-National Lampoon's European vacation, Christmas vacation, Vegas vacation, Loaded weapon 1
-Arcahnophobia

Philippe
20-08-2003, 15:39
Best Of The Best


Is al een hele tijd uit op dvd:
http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=102667

Fox
20-08-2003, 16:32
Bitter Moon van Roman polanski

Lex v/d Moolen
20-08-2003, 17:13
Het is dan ook niet alleen unfair tegenover Abel Gance, Brownlow, of Coppola dat deze film heden ten dage nog geen DVD release heeft gehad, het is op de eerste plaats jammer voor alle mensen die van film houden en dit meesterwerk, dat 100 jaar op zijn tijd vooruit was, nog niet gezien hebbenIk heb 'm nog nooit gezien, en ben nu wel benieuwd. Er zijn sowieso weinig films over Napoleon gemaakt heb ik het idee. Kubrick heeft volgens mij ook plannen gehad om een film over hem te maken, maar dat is helaas nooit van gekomen.
Ik weet ook dat Ian Holm onlangs als Napoleon heeft gespeeld in "The Emperor's New Clothes", maar dat is een komedie en is alleen op Regio 1 verschenen en is in Nederland ook niet eens in de bioscopen geweest. Misschien wel in filmhuizen ? Ondanks dat heeft ie op IMDB positieve recensies.

Louis Bouduin
20-08-2003, 17:22
It is time… for Napoleon

Als je kijkt op deze website (http://www.ezydvd.com.au/cgi-bin/esh/g.cgi?ezydvd,product01:222576) dan is Napoleon (Abel Gance) al uitgebracht op dvd. Helaas voor mijzelf is het een regio 4 versie, dus ik zal zelf nog even moeten wachten.

Dat is fantastisch nieuws. Zal hem vandaag nog proberen te bestellen. Thanks...

Art
20-08-2003, 23:26
En er mag ook wel eens een versie komen van All the President's Men met Nederlandse subs :roll:

Acinony
20-08-2003, 23:46
Tag: The Assassination Game !!

Stephan Nobelen
21-08-2003, 10:01
Ik kan gewoon niet wachten op de Extended Edition van LOTR 2!!
Die komt pas in november uit :(

Henry Leenheers
21-08-2003, 10:16
Hoef ik geen seconde over na te denken.............SCHINDLER'S LIST en 1940 : Allebei van Steven Spielberg, maar dat is toeval.
Als je ziet wat een bagger er zoal op dvd te koop is, dan is het eigenlijk een schande dat bijvoorbeeld een film als SCHINDLER'S List nog niet te koop is op DVD. Voor zover mij bekend zijn er ook nog geen plannen om de film binnen afzienbare tijd op dvd uit te brengen.
Kunnen we met z'n allen geen actie onderneming richting maatschappij ???[/b]

Haddock
21-08-2003, 10:23
The Fearless Vampire Killers van Roman Polanski :)

Tom van Abeelen
21-08-2003, 10:57
Schindlers list
star wars 4-6
Ivanhoe(uit 1952)

Tcap
21-08-2003, 12:42
Voor mij mag de serie "Tour of Duty" wel op DVD uitkomen.

Martin de Goeij
23-11-2003, 00:02
Ik zit nog steeds te wachten op: "One dark night" http://www.kurts-smilies.de/erstaunt2.gif, om maar eens wat te noemen...http://www.kurts-smilies.de/erstaunt.gif

Renny Collard
23-11-2003, 00:10
The Party, en dan wel deze op R2 graag;

http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/66/25/20m.jpg

Birdy Num Num

666rob666
23-11-2003, 17:13
is the mighy ducks deel 2 en 3 ook al op dvd met nederlandseondertiteling op dvd?

Dr_evil
23-11-2003, 17:19
Flodder in Amerika :)

theThinWhiteDuke
23-11-2003, 17:21
-Banana Joe: Raiders of the lost Banana
-Banana Joe: Banana of Doom
-Kapoentje "zie ginds komt de stroomstoot"

Renny Collard
23-11-2003, 17:31
http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/53/83/80m.jpg

Koen Verheyden
23-11-2003, 17:32
The adventures of Priscilla Queen of the Desert

freaky
23-11-2003, 17:40
Police Academy 2-7
Gremlins 2
The Simpsons seizoen 4 tot 14
Star Wars ep 4,5 & 6

En veel Jackie Chan titels :D

freaky
23-11-2003, 17:42
Police Academy 2-7
Gremlins 2
The Simpsons seizoen 4 tot 14
Star Wars ep 4,5 & 6
Rambo trilogy ( R2 - Dutch sub )

En veel Jackie Chan titels :D

Bas van Dijk
23-11-2003, 21:19
Crossroads (uit 1986)

Is alleen op video (NTSC) te verkrijgen.

gr,

Bas

pavko
23-11-2003, 21:23
Crossroads (uit 1986)

Is alleen op video (NTSC) te verkrijgen.

gr,

Bas

LOL, goed dat je er even een jaartal bij zet, want ik dacht even dat je het over dat vehikel met Britney Spears had....

Bas van Dijk
23-11-2003, 22:56
Crossroads (uit 1986)

Is alleen op video (NTSC) te verkrijgen.

gr,

Bas

LOL, goed dat je er even een jaartal bij zet, want ik dacht even dat je het over dat vehikel met Britney Spears had....

Mission accomplished!! :lol:

Beloved
25-11-2003, 22:10
The 'burbs.
Volgens mij ben ik de enige die dit een fantastische film vind :oops: Ik kan hem niet vaak genoeg zien...

HarryCallehan
25-11-2003, 22:32
Noem me maar gek : Police academy 2- 7
Breakfast Club
Weird Science
The Rookie ( charlie sheen )

Het is al een oud berichtje, ik lees de thread nu pas...
Mogelijk wist je het al maar toch......

The Rookie uitgebracht op DVD:
12-11-2003 Rookie, Actie Warner Home Entertainment

Ik zou even wachten met aanschaffen omdat deze titel binnen de kortste keren in de BEST BUY reeks komt.

Zelf wacht ik al heel lang op twee meesterwerkjes van Clint Eastwood:
- Every which way but loose & Every which way you can -

HC

Timothy
26-11-2003, 15:22
Alle seizoenen van G.I. Joe graag!

Rickje
26-11-2003, 17:20
Double Impact.
Film met Jean Claude VanDamme die in deze film een tweeling broer heeft.
Ik vind het zelf een hele stoere film..lekker veel actie en deze moet gewoon op dvd uitkomen.

Dirk Visser
26-11-2003, 18:13
Om er maar 1 te noemen.
Het orgineel van: Platvoet

alleen deel 2 + is naar mijn weten op dvd uitgebracht?

pavko
26-11-2003, 21:08
Net vervelend nieuws gelezen in "Regio 2" en dus toch maar weer eens mijn noodkreet:

Goodfellas SE

HiddeV
26-11-2003, 21:41
Panthers moet op dvd komen, ik vind het een goede film.

De_Schaduw
26-11-2003, 21:43
Alle Thin Men films,
Ryan's Daughter
En nog heel wat Humphrey Bogart, Bette Davis en James Cagney films

Kevin Baeckelandt
27-11-2003, 08:52
Waarom komen The Muppets (maar dan wel da afleveringen, niet de films) niet eens uit op DVD :x .

Edwin V
27-11-2003, 08:57
Waarom komen The Muppets (maar dan wel da afleveringen, niet de films) niet eens uit op DVD :x .
Of tenminste een compilatie van die twee oude mannetjes op 't balkon ;)

Mijn favoriet is de Zweedse kok. (y)

MarcCastermans
27-11-2003, 09:01
Married with Children maar ik verneem dat ze daar in de States mee bezig zijn (er zou al een 1e deel uit zijn)

martini
27-11-2003, 09:14
ik zit echt te wachten op de orignele Star Wars Trilogie

Remco Out
27-11-2003, 09:21
Waarom komen The Muppets (maar dan wel da afleveringen, niet de films) niet eens uit op DVD :x .Ja, die zou ik ook wel eens op DVD willen zien, en daarnaast zou ik Seinfeld ook wel op DVD willen hebben. Maar ja, altijd maar weer afwachten. :(

Rob Eric Blank
27-11-2003, 09:42
Niet echt orgineel, maar ik zou Star Wars IV, V en VI toch heel graag op DVD zien verschijnen. Veel beter dan die BUT films zoals Star Wars I & II. En over Star Wars III heb ik ook een bad feeling.
Dus nog ff een aantal jaartjes wachten op de SW films op DVD. George Lucas weet wel hoe je geld kan kloppen uit de films, laat dat maar aan hem over. Hij heeft wel een goede box afgeleverd met Indianna Jones.

VdB
27-11-2003, 09:52
Geef mij maar:

Seinfeld
Buiten de Zone
Kids
Schindler's List

mjlfadriaans
27-11-2003, 09:56
Met uitkomen lees ik het overigens als 'uitkomen in NEDERLAND'.

Ik heb naast Star Wars 4,5,6 nog wel een paar titels die ik graag zou zien.

Masters of the Universe
Three Wishes
Medicin Man

Bart
27-11-2003, 19:08
misschien een onbenullig filmpje...maar niet minder leuk (...jeugdsentiment :wink: )

The Beakfastclub (regio 2)

cheers :bier:

Zoolander
27-11-2003, 23:30
graag nog wat oudere films uit de jaren '60/'70;

Charley Varrick van Don Siegel
The Conversation van Francis Ford Coppola
Point Blank van John Boorman.

b4rth3zz
29-11-2003, 20:14
Tarzoon zou ik nog wel eens willen zien...

Bogart
29-11-2003, 22:51
edit

Hennie
29-11-2003, 23:01
Ik zou graag The Tender op dvd zien.

Frank
29-11-2003, 23:14
misschien een onbenullig filmpje...maar niet minder leuk (...jeugdsentiment :wink: )

The Beakfastclub (regio 2)

cheers :bier:

Die zou ik ook wel op DVD willen hebben, samen met Weird Science en Sixteen Candles.

KAY
30-11-2003, 00:21
Dat ze verdomme maar eens TAKEN uitbrengen met NL subs!

Tim Weisselberger
30-11-2003, 01:00
- That 70s Show (hele box ajb... serie 1-5 om te beginnen)
- No Doubt: Live At Tragic Kingdom
- Breakfast Club
- Weird Science
- Destruction: Live Without Sense
- Star Wars Trilogy
- Schatjes & Mamma is Boos (box maybe?)
- Last but not least, goedgekaderde versies van BTTF :twisted:

en tsjah vast veel meer waar ik op dit moment niet echt op kan komen.

martin
30-11-2003, 09:02
American Me !!!

http://media.uln.com/content/60/104460.jpg

Renny Collard
30-11-2003, 09:09
Night And The City


Voorzover ik weet allen nog niet op DVD!

Voor 4,99€ bij FRS. http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=333254

Dave
30-11-2003, 09:30
Ready To Rumble 8)

Verder zou de complete Police Academy Serie ook eens tijd worden...

oja en Gremlins 2.

Valt me op dat het alledrie WB's zijn :S Dus kom op WB en release die films eens !!!

Martin Zuidervliet
30-11-2003, 09:36
Short Circuit
Howard the Duck
Gremlins 2

Eddy
30-11-2003, 10:21
Night And The City


Voorzover ik weet allen nog niet op DVD!

Voor 4,99€ bij FRS. http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=333254

Ik denk gezien de andere titels uit het lijstje dat Bogart niet de versie uit 1992 bedoelt maar de film noir (http://www.imdb.com/title/tt0042788/) uit 1950. Die zou ik zelf ook erg graag op DVD willen zien.

Beloved
30-11-2003, 12:52
Tombstone, maar zou die afgelopen week (de 25e?) niet uitgekomen zijn?

Renny Collard
30-11-2003, 13:42
Night And The City


Voorzover ik weet allen nog niet op DVD!

Voor 4,99€ bij FRS. http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=333254

Ik denk gezien de andere titels uit het lijstje dat Bogart niet de versie uit 1992 bedoelt maar de film noir (http://www.imdb.com/title/tt0042788/) uit 1950. Die zou ik zelf ook erg graag op DVD willen zien.

O, sorry ik wist niet dat er nog een film was van die naam. Vond het eerlijk gezegd ook vreemd dat hij m erbij had staan :roll:

kruspe
03-12-2003, 00:52
ik zit al heel lang te wachten op The Gods Must Be Crazy....is al enkele keren uitgesteld,maar volgens mij komt ie nu toch begin volgend jaar!!

KunDun
03-12-2003, 04:29
Ik zit zelf nog te wachten op :

Sentenial (mini-serie)
Soldier blue (candice bergen , peter strauss)
Seinfeld (wie niet :wink: )

Rickje
03-12-2003, 12:36
Commando SE eigenlijk wel.

rmelkert
06-12-2003, 19:43
Short Circuit


Als het goed is komt tie rond maart uit in R2. Ik wacht er ook al een tijdje op, heb recent maar alvast deel twee gekocht ter compensatie :)

Richard B.
06-12-2003, 23:17
Wat ik nog mis? Heel weinig. Voor wat betreft de dingen die nog niet zijn aangekondigt gaat het in ieder geval om de volgende zaken:

- Goodfellas SE
- Blade Runner SE

Nadat ik de MIA-lijst van www.dvdjournal.com eens had doorgewerkt kwam ik ook nog op de volgende titels:

- Hearts of Darkness
- Kiss of the Spider Woman
- The Magnificent Ambersons
- Short Cuts
- THX 1138

Verder zijn er nog wel een hoop dingen die ik wil en die nog niet te krijgen zijn maar al die titels zijn wel (ergens) aangekondigt. Na dit wordt het qua dvd-verzamelen dus een kwestie van 'smaak uitbereiden'. :)

HarryCallehan
29-12-2003, 23:22
Tombstone, maar zou die afgelopen week (de 25e?) niet uitgekomen zijn?

Heej, ja da's een goeie.. Die heb ik nog op video gekocht. Geweldige Doc Holliday door Val Kilmer....

Was ie nu al wel of niet op dvd......

HC

Robert Slegers
30-12-2003, 09:31
Wel geen film, maar een serie die ik graag op DVD R2 zie is:
Centennial

awel voor mij ook,was dat niet die serie met die franse trapper pasqiunel ofzo.Echt een top serie

Beloved
30-12-2003, 09:32
Tombstone, maar zou die afgelopen week (de 25e?) niet uitgekomen zijn?

Heej, ja da's een goeie.. Die heb ik nog op video gekocht. Geweldige Doc Holliday door Val Kilmer....

Was ie nu al wel of niet op dvd......

HC
voor onbepaalde tijd uitgesteld... geen idee waarom...

Beloved
30-12-2003, 09:33
Oh, en ik zou Ned Kelly heel graag willen zien verschijnen op DVD aangezien de kans dat hij in de bios gaat draaien steeds kleiner wordt...

foley
30-12-2003, 10:52
Schindler's List

Kaplan
30-12-2003, 11:20
- THX 1138

Volgens Ro-disc komt deze augustus 2004 bij Warner uit.

Hearts of Darkness lijkt mij ook wel wat ben benieuwd of het een aparte release of een extra wordt bij een opnieuw uit te brengen Apocalypse now. Ik denk het eerste omdat hij als video ook apart is uitgebracht.

JKo
30-12-2003, 20:48
Eindelijk moeten maar eens uitkomen:

Short Cuts
Pleidooi (serie van de Avro)
Theo & Thea en het Tenenkaasimperium
Siesta

-Stef-
30-12-2003, 21:33
RAW (R2)
Delirious (R2)
Point Break DTS (R2)

-Stef-
30-12-2003, 21:37
Schindler's List
Voorlopig staat die op 10 maart 2004.

http://www.davisdvd.com/news/spy.html

Major Goodvibes
30-12-2003, 21:43
HARDWARE. Een heerlijke science fiction cult hit. In de sfeer van Blade runner.

Mas Amedda
08-01-2004, 02:52
Paul's verlanglijst (2004/2005?)

Stephen King's The Tommyknockers
Stephen King's Thinner
Leprechaun 1-6
The Puppetmaster 1-7
The First Power
Amityville 1-9
Poltergeist III
Children Of The Corn: Revelation
Bram Stoker's Shadowbuilder
Sometimes They Come Back
Brainscan
Dracula 3
Superman IV: The Quest For Peace
Gremlins 2: The New Batch
The Last Starfighter
Battle Beyond The Stars
Cocoon 2
Police Academy 2-7
Captain Power And The Soldiers Of The Future (TV-serie vroeger op Super Channel)
The Amazing Spiderman (tv-serie)
"V" (TV-serie 1984-1985)
MacGyver (TV-serie)
Airwolf (TV-serie)
King Cobra
Inferno (Flight Of The Intruder)
Meteorites
Barb Wire
The Punisher
Howard The Duck
The Ewok Adventure: Caravan Of Courage
Ewoks: The Battle For Endor
Ewoks (tekenfilmserie)
Droids (tekenfilmserie)
Clone Wars (tekenfilmserie)
Star Wars IV-VI Box (uiteraard)

To be continued...

chocovla
08-01-2004, 06:58
Zo'n grote verlanglijst heb ik niet meer met dank aan de regiovrije speler :D
Maar er zijn toch wat titels die ik graag nog zou willen hebben. Ten eerste de afdeling jeugdsentiment:

Koko Flanel, Hector en Als je begrijpt wat ik bedoel. En niet vergeten De Zevensprong .

Verder nog GOEDE versies van The year my voice broke en Serial Mom.

En wat de tv series betreft graag complete seizoenen van Scrubs en Dead like me.

skank
08-01-2004, 11:23
the stand regio 2
komt deze?

Dennis Kuijper
08-01-2004, 14:09
the stand regio 2
komt deze?

Volgens dvd-home komt hij op 31-03-2004

skank
08-01-2004, 14:22
the stand regio 2
komt deze?

Volgens dvd-home komt hij op 31-03-2004
echt? ohh wist ik niet, moet ik hebben

kazlatan
08-01-2004, 14:42
Wie weet hier meer over?

The Devil & Daniel Webster. De film met Jennifer Love Hewitt, Alec Baldwin en Anthony Hopkins is van 2001 maar nooit uitgebracht.
Ik hoorde dat er misschien dit jaar een dvd van komt in Duitsland.

Cali
08-01-2004, 16:22
van mij mogen ze wel all stars de serie uitbrengen.
dit is de beste serie die op de nederlandse tv is geweest (mijn mening he :P).

maar heb al vernomen dat de kans klein is dat dit gaat gebeuren.
de film all stars heb ik allang.

Buscemi
08-01-2004, 16:47
Ik weet niet of ie in 5 voorafgaande pagina's reeds is genoemd (ik ben een beetje te lui om terug te lezen :twisted: ) maar ik zou m'n Johnny Depp collectie eindelijk eens willen completeren met het verrukkelijke...

http://posters.imdb.com/posters/c/crybaby199017988n.jpg

Mas Amedda
08-01-2004, 17:23
Paul's verlanglijst (vervolg)

Nemesis 1-4
Critters 1-4
Knights
Tom Clancy's Op-Centre
Skyscraper (met Anna-Nicole Smith)
Steel Sharks
Past Midnight
Blind Fury
Desert Law
Fatherland
The Rambo Trilogy (NL ondertitels)
Mission Of Justice
Martial Outlaw
Next Of Kin
Wrong Bet (Lionheart)
Double Impact
Black Eagle
Bloodsport
Bloodsport 4
American Ninja 1-4
American Samurai
The Young Indiana Jones Chronicles (TV-serie Box)
Remo: Unarmed & Dangerous
Masters Of The Universe
Silent Trigger
The Shooter
Jules Verne's 800 Leagues Down The Amazone
The Wiz
Titanic (SE)
Indochine
Working Girl
The Addams Family
The Mosquito Coast
Best Defence
Delirious
Raw
The Plank And Other Stories (The Best Of Eric Sykes)
Andre van Duin - Wijdbeens Report
Andre van Duin's Tele-archief
Are You Being Served? (TV-serie)

Ik heb wel een regiovrije speler, maar als het even kan wil ik deze titels liever met NL ondertitels.
Wordt vervolgd met wenslijst muziek DVD's

Paul

Arnaxis
09-01-2004, 00:31
Twee titels:
Star Wars Trilogy (originele versies, niet de Special Editions)
Addams Family

kruspe
09-01-2004, 01:01
the gods must be crazy...
of komt ie er misschien aan?

HiddeV
09-01-2004, 17:44
Mobsters & Panther's. deze 2 films moeten echt op dvd komen. zijn allebei goede films.

Bravestarr
09-01-2004, 18:28
The Breakfast Club
Star Wars (OV & SE)
The Empire Strikes Back (OV & SE)
Return of the Jedi (OV & SE)
Eddie Murphy Delirious
Eddie Murphy Raw
Seinfeld
Jerry Seinfeld - I'm telling you for the last time
Bravestarr, the Legend
Aladdin
ALF
Scrubs

GJB
09-01-2004, 18:34
the gods must be crazy...
of komt ie er misschien aan?

Deel 1 en 2 zijn als R1 uitvoering verkrijgbaar.

kruspe
10-01-2004, 00:09
the gods must be crazy...
of komt ie er misschien aan?

Deel 1 en 2 zijn als R1 uitvoering verkrijgbaar.

als pre-order....tenminste gisteren nog wel!

Jerommeke
10-01-2004, 03:48
ik wacht nog op een r2-uitgave van Empire of the Sun :?

Mas Amedda
11-01-2004, 02:07
the gods must be crazy...
of komt ie er misschien aan?

Deel 1 en 2 zijn als R1 uitvoering verkrijgbaar.

als pre-order....tenminste gisteren nog wel!

In Nederland komen ze beiden op 5 februari uit.

kruspe
11-01-2004, 02:10
the gods must be crazy...
of komt ie er misschien aan?

Deel 1 en 2 zijn als R1 uitvoering verkrijgbaar.

als pre-order....tenminste gisteren nog wel!

In Nederland komen ze beiden op 5 februari uit.

(y)(y)(y)

rmelkert
11-01-2004, 22:31
"Back to school" en "Easy money" met Rodney Dangerfield.

Heb deze gelukkig wel op video maar zal ze graag op DVD zien. Dangerfield's karakters zijn altijd heel erg vermakelijk 8)

P@rick
12-01-2004, 19:13
Waar ik op zit te wachten is:
Stalingrad van Joseph Vilsmaier (1993)
en
Ran van Akira Kurosawa (1985)

Jordé den Tenter
12-01-2004, 19:57
The Band Of The Hand
Force 10 From Navarone
Star Wars 4-6
Crack in the World

Mark de Jong
12-01-2004, 20:04
Edit: Verkeerde thread :)

Eddie
12-01-2004, 20:26
Ik heb vandaag (via Google) deze site/forum gevonden, en ik zag in het begin deze 'wens' staan: Killing Zoe op dvd, toevallig heb ik deze uit de uitverkoop bakken van FRS geplukt voor €7.95 :D
'k heb ut hele forum nog niet doorgespit, maar ziet er erg gaaf uit!

Mijn wens is Barfly op DVD, van Mickey Rourke, deze was op VHS al moeilijk verkrijgbaar destijds.

Eddy

kazlatan
12-01-2004, 20:34
Wie weet hier meer over?

The Devil & Daniel Webster. De film met Jennifer Love Hewitt, Alec Baldwin en Anthony Hopkins is van 2001 maar nooit uitgebracht.
Ik hoorde dat er misschien dit jaar een dvd van komt in Duitsland.

Niemand? :?

rmelkert
12-01-2004, 20:37
Wat dachten jullie trouwens van "Joe's apartment" en "Strange brew"?

Een degelijke R2 versie van die twee zal ik direct kopen :)

Eddie
12-01-2004, 20:50
Wie weet hier meer over?

The Devil & Daniel Webster. De film met Jennifer Love Hewitt, Alec Baldwin en Anthony Hopkins is van 2001 maar nooit uitgebracht.
Ik hoorde dat er misschien dit jaar een dvd van komt in Duitsland.

Niemand? :?

Volgens "movie.go" is ie vorig jaar in the USA R1 verschenen. (dat wordt dus amazon waarschijnlijk :idea: )

Starring Anthony Hopkins, Alec Baldwin, Jennifer Love Hewitt, Dan Aykroyd, Kim Cattrall, Darrell Hammond

Director Alec Baldwin

Screenwriter Pete Dexter, Bill Condon, Nancy Cassaro

Studio El Dorado

Production Company El Dorado

Release Date TBA 2002

DVD/Video Release Date September 30, 2003

Genre Drama

Country U.S.

Media Type Color

kazlatan
12-01-2004, 20:58
Hij is in 2003 zeker niet uitgekomen dus die informatie klopt niet. Ik hoorde alleen wat berichten uit Duitsland dat ie misschien daar wordt uitgebracht dit jaar.
Van een US release date heb ik nog niks gehoord.

wesleyvc
12-01-2004, 21:01
Gettysburg zou ik nu is eindelijk graag op DVD willen zien uitkomen, Regio 2 dan wel met of zonder subs maakt mij ni veel uit

Eddie
12-01-2004, 21:10
Hij is in 2003 zeker niet uitgekomen dus die informatie klopt niet.
Hmmmm, je kon wel eens gelijk hebben:

One movie, good or bad we’ll never know, that will probably never see the light of day is Alec Baldwin’s modern day version of THE DEVIL & DANIEL WEBSTER also starring Anthony Hopkins and Jennifer Love Hewitt as the Devil. The reason it’ll never be seen – it’s been seized by federal authorities. Director and star Baldwin told journalists in L.A, "Some of the film's investors are being investigated for bank fraud. They claimed they had the money to make the movie but it turned out they didn't, so while we were making the movie they were bouncing cheques all over New York. The movie is never going to be released. It taught me a lesson." But on the bright side, assuming the rumors were true, at least he got to nail Jennifer Love Hewitt while making the movie.

Eddy

Kars
12-01-2004, 21:10
Novecento

kazlatan
12-01-2004, 21:20
Hij is in 2003 zeker niet uitgekomen dus die informatie klopt niet.
Hmmmm, je kon wel eens gelijk hebben:

One movie, good or bad we’ll never know, that will probably never see the light of day is Alec Baldwin’s modern day version of THE DEVIL & DANIEL WEBSTER also starring Anthony Hopkins and Jennifer Love Hewitt as the Devil. The reason it’ll never be seen – it’s been seized by federal authorities. Director and star Baldwin told journalists in L.A, "Some of the film's investors are being investigated for bank fraud. They claimed they had the money to make the movie but it turned out they didn't, so while we were making the movie they were bouncing cheques all over New York. The movie is never going to be released. It taught me a lesson." But on the bright side, assuming the rumors were true, at least he got to nail Jennifer Love Hewitt while making the movie.

Dat heb ik gelezen ja, hij is zeker nog niet uitgekomen. Hij zal waarschijnlijk nooit in de bioscoop draaien, maar misschien komt er wel een dvd van. Maar blijkbaar is er dus nog niet veel over bekend.

Eddy

Eddie
12-01-2004, 21:28
Dat heb ik gelezen ja, hij is zeker nog niet uitgekomen. Hij zal waarschijnlijk nooit in de bioscoop draaien, maar misschien komt er wel een dvd van. Maar blijkbaar is er dus nog niet veel over bekend.
Je maakt me opeens nieuwsgierig naar die film, de Baldwins zijn mijn favorieten zeker niet, maar Hopkins kan veel goed maken!
tevens ken ik de 1941 versie ook niet trouwens... (of klink in nu dom?)

kazlatan
12-01-2004, 21:32
Dat heb ik gelezen ja, hij is zeker nog niet uitgekomen. Hij zal waarschijnlijk nooit in de bioscoop draaien, maar misschien komt er wel een dvd van. Maar blijkbaar is er dus nog niet veel over bekend.
Je maakt me opeens nieuwsgierig naar die film, de Baldwins zijn mijn favorieten zeker niet, maar Hopkins kan veel goed maken!
tevens ken ik de 1941 versie ook niet trouwens... (of klink in nu dom?)

Oh die 1941 versie heb ik alleen van gehoord, verder weet ik er niet veel van. Van de versie die ik zoek heb ik wel de trailer gezien en de film lijkt me echt wel wat. Naast dat ik hem gewoon moet zien omdat Jennifer Love Hewitt erin meespeelt, lijkt me toch een zeer redelijke film.

Mich
12-01-2004, 21:34
Ik zou heel graa hebben dat The Crucible eens op Regio 2 met NLO uitkomt. Vond deze heel goed in de cinema. En verder wil ik ook Phantoms wel es kunnen toevoegen aan de collectie.

En Kingdom Of The Spiders ook ... maar die komt eraan :)

Rut
27-05-2004, 08:00
Deze dvd's mis ik nog en kan ze ook nergens vinden:
- CutThroat Island
- Asterix en Obelix (Frans gesproken, Ned. ondertiteld)
- Rambo Trilogy

R Klemkerk
27-05-2004, 08:08
Basketball diaries met Leonardo di caprio, dat vond ik echt een goede film en zit echt met smart te wachten tot dat ie eindelijk uitkomt!!

en natuurlijk star wars, maar die zijn al aangekondigd.

Edwin Smouter
27-05-2004, 08:11
Basketball diaries met Leonardo di caprio, dat vond ik echt een goede film en zit echt met smart te wachten tot dat ie eindelijk uitkomt!!

nou je het zegt ik vond dat echt 1 van de betere films van hem

Qzyn
27-05-2004, 08:32
Tobruk (1967)
Spannende oorlogsfilm die zich afspeelt in Afrika tijdens WOII. Britse commando's krijgen de opdracht om de brandstofvoorraad van veldmaarschalk Rommel bij Tobruk te vernietigen.
Helaas (nog) niet op DVD te verkrijgen.

Slap aftreksel Raid on Rommel is daarentegen wel op DVD verschenen. :?

Headhunter
27-05-2004, 09:57
Fearless Vampire Killers (eerste film van Roman Polanski).

Die zoek ik al een tijd, maar ik heb hem tot nu toe nergens kunnen vinden.

incubus
27-05-2004, 11:52
- Versus (beestig goede tarantino-achtige zombiefilm) potentiele DFW uitgave misschien?? mits goede reclame, geheid een toptitel!!

- Junk (goede Japanse zombiefilm)

- Wild zero (geflipte Japanse zombiefilm)

- Alles van Mario Bava (waarom ze (DFW) eerder Jesse Franco uitbrengen is me een raadsel, Jesse Franco heeft maar 2 noemenswaardige films, de rest is gewoon troep)

- Hammer horrorfilms

- Twilight zone serie

- Space, above and beyond boxset.

- Volledige V serie

- Originele invasion of the body snatchers film en Abel Ferrara versie

- The hidden

- Friday the 13th films UNCUT!!!! (komt nooit uit... want de boxsets die in Amerika nu uitkomen bevat geen enkele film die uncut is... geen respect voor de franchise vanwege Universal)

- The burning UNCUT
- The prowler UNCUT
- My bloody valentine UNCUT!! ( niet de zwaar geslachte versie die nu op de markt is... ik had de ongeknipte versie gezien in een genrefestival, BOM van een film in zijn volledige, harde vorm)
- Visitor Q (Takashi Miike rulez....)
- Twin Peaks season 2 (komt er eindelijk aan...)
- Nog niet uitgebrachte Dario Argento films (Trauma, two evil eyes....)
- Return of the living dead 2 + 3
- Killer clowns from outer space ( is veeeel beter dan het klinkt)
- Phantasm 1-4 (fantastische horrorreeks met veel apocalyptische Scifi ellementen!!! degelijke releases zijn nodig!!! UNCUT... Stephen King verweeft zelfs de reeks films in zijn magnum-opus de donkere toren, en dan welbepaald in deel 5)
- ongeknipte versies van Texas chainsaw massacre 2 + 3 (vreemde films, maar wil ze wel hebben)


Dit is zo een beetje wat in the back of my mind zat, er zullen wellicht nog meer films zijn die ik graag wil zien verschijnen maar die komen nu niet meteen in me op.

Ingo Deswert
27-05-2004, 18:18
Basketball diaries vorige week nog zien staan bij HMV Picadilly, ik vermoed dus dat er een R2 UK-version is.

foley
27-05-2004, 18:19
Aladdin

kruspe
27-05-2004, 18:38
Aladdin

nog een paar maandjes geduld hebben....

Rickje
28-05-2004, 12:52
Any wich way but loose
Any wich way you can

Toppers van Clint Eastwood :D

Furanku
28-05-2004, 12:54
Basketball diaries met Leonardo di caprio, dat vond ik echt een goede film en zit echt met smart te wachten tot dat ie eindelijk uitkomt!!

nou je het zegt ik vond dat echt 1 van de betere films van hem

Ik heb hem op DVD :) Regio 1 wel te verstaan, met engelse subs.. prachtige film.

R Klemkerk
28-05-2004, 12:56
Basketball diaries met Leonardo di caprio, dat vond ik echt een goede film en zit echt met smart te wachten tot dat ie eindelijk uitkomt!!

nou je het zegt ik vond dat echt 1 van de betere films van hem

Ik heb hem op DVD :) Regio 1 wel te verstaan, met engelse subs.. prachtige film.
hmm ik wist niet dat hij op R1 te verkrijgen was. Toch een keertje zoeken.

Thx 4 the info! (y)

Ron Smeets
29-05-2004, 12:29
Clubbed to death (Elodie Bouchez)

Henk van der Weerdt
29-05-2004, 12:49
- Tour of Duty season box
- Viva La Bam Se01
- WildBoyz Se01

Voor de rest mogen er wel eens wat meer Manga series uitkomen op dvd in Nederland. Nu is hier bijna niets te krijgen (ja de kinderversies van bv YugiOh of DBZ) maar niets bijzonders zoals Hellsing of Naruto.

Orie
29-05-2004, 13:12
1 Bitter Moon (Roman Polanski)
2 (Rob Houwer)- Collectie onder andere Soldaat van Oranje, Turks Fruit, Wat zien ik,Grijpstra en de Gier.
3 (Karst van der Meulen)onder andere Oom Ferdinand en de toverdrank,Peter en de vliegende autobus
4 OZ r2
5 Dokter Pulder zaait papavers
6 Bambi
7 Dream Lover
8 Een maand later
9 De Illusionist
10 Pervola, sporen in de sneeuw

:) :) :) :) we wachten af......

Caledonians
29-05-2004, 13:23
6 Bambi


Bambi staat in de planning voor 15-04-2005, dus nog een jaartje wachten!

Ettepet
29-05-2004, 13:42
Ronja de Roversdochter (http://www.imdb.com/title/tt0088015/), hier is zelfs nog geen R1-versie van, een schande voor zo'n leuke jeugdfilm! (er is alleen een Scandinavische versie, zonder Engelse/Nederlandse-ondertiteling)

Edwin Smouter
29-05-2004, 14:48
all het andere werk van Krzysztof Kieslowski wat nog niet op dvd is en dan ook nog eens r2nl

kids is die al uit op dvd???

Caledonians
29-05-2004, 15:07
kids is die al uit op dvd???

Volgens mij alleen R2 Uk nog niet in Nederland...

Azazel
29-05-2004, 17:12
Ronja de Roversdochter (http://www.imdb.com/title/tt0088015/), hier is zelfs nog geen R1-versie van, een schande voor zo'n leuke jeugdfilm! (er is alleen een Scandinavische versie, zonder Engelse/Nederlandse-ondertiteling)

Zie hier

http://www.lapis.to/db/images/00.13772.jpg

(of is het de video? :roll: )

te koop bij:

http://www.lapis.to/

Gekke_Ed
29-05-2004, 17:17
The Poseidon Adventure

Dennis Kuijper
29-05-2004, 18:32
kids is die al uit op dvd???

Volgens mij alleen R2 Uk nog niet in Nederland...

Kids komt 07-07-2004 volgens dvd-home.

Worm
29-05-2004, 19:07
Als Michael Jackson-fan moet er nodig eens een dvd uitkomen van de Ghosts-film/clip. Tot nu toe is deze alleen op video verkrijgbaar,maar heb hem natuurlijk veel liever op dvd!

Tom van Abeelen
29-05-2004, 19:10
ivanhoe (1952)
http://www.imdb.com/title/tt0044760/
weet iemadn of daar al iets over bekend is wanner die verschijnt

Worm
29-05-2004, 19:13
Als Michael Jackson-fan moet er nodig eens een dvd uitkomen van de Ghosts-film/clip. Tot nu toe is deze alleen op video verkrijgbaar,maar heb hem natuurlijk veel liever op dvd!

Foutje, ik zit net nog even te kijken en hij is al wel uit op dvd! Das relax!

Zie: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=435&item=3817998970&rd=1[/list][/code][/url]

Tom L.
29-05-2004, 23:16
Deze dvd's mis ik nog en kan ze ook nergens vinden:
- CutThroat Island

Is al te krijgen...

Frank
29-05-2004, 23:19
The Poseidon Adventure

Ik verwacht niet dat hij ooit zal komen, want hij is al jaren verkrijgbaar in Frankrijk met Nederlandse ondertiteling, maar nog steeds niet in Nederland.

Jacub86
29-05-2004, 23:57
Naruto.

YES ik ben niet de enigste naruto fan, die serie is wel zo geniaal echt dat moet je hebben gezien!

Henk van der Weerdt
30-05-2004, 00:00
Naruto.

YES ik ben niet de enigste naruto fan, die serie is wel zo geniaal echt dat moet je hebben gezien!

Jammer genoeg heb ik het topic niet goed gelezen: de naruto dvd's er wel: http://www.animetoxic.com/z_naruto.cfm

http://images.animetoxic.com/cover/J202-457A.jpg

maar dus niet Regio 2 en in NL gemakkelijk te verkrijgen.. :(

Jacub86
30-05-2004, 00:02
hmm, die prijzen zijn me toch net iets te hoog :s en ook nog eens moeilijk/niet verkrijgbaar voor mij zonder cc

Henk van der Weerdt
30-05-2004, 00:09
hmm, die prijzen zijn me toch net iets te hoog :s en ook nog eens moeilijk/niet verkrijgbaar voor mij zonder cc

ja en zo gaat dat dus bij heel veel series. Een ander voorbeeld is bv Hellsing en de Funimation DBZ.
Ik vindt de prijs uiteindelijk toch nog meevallen. Voor een redelijk bedrag haal je 50 afleveringen in huis (en deel 3 zal er zo aankomen, 51-75)

http://images.channeladvisor.com/Sell/SSProfiles/20052430/Images/naruto_758ab.jpg

Jacub86
30-05-2004, 00:12
ja van de ene kant heb je ook wel weer gelijk, ik moet niet janken, aangezien ik er zoveel plezier van zal beleven mocht ik ze hebben :)

Sneaker
30-05-2004, 00:13
Corderoy. Jeugdsentiment. Is ooit 1 keer jaren geleden op tv uitgezonden. Maar ik heb de film(pje) nooit op DVD of Video in de winkels zien liggen. :(

kruspe
30-05-2004, 10:50
Deze dvd's mis ik nog en kan ze ook nergens vinden:
- CutThroat Island

Is al te krijgen...

waar?

Gekke_Ed
30-05-2004, 15:49
- THX 1138

Volgens Ro-disc komt deze augustus 2004 bij Warner uit.

14 september komt deze film uit op dvd
http://www.thx1138movie.com/


Dit schreef de Ned. Star Wars Fanclub op haar site Echobase

THX1138 op DVD | 2004-05-26 18:21:00
George Lucas' eerste film THX1138 komt het eind van dit jaar op dvd uit.

De film uit 1971 wordt net als de Star Wars Specials Editions herzien met nieuwe effecten en met geremasterd beeld en geluid.
Hieronder een selectie uit het oorspronkelijke bericht:

On September 14, Warner Home Video and American Zoetrope will make available The George Lucas Director's Cut DVD release. The Two-Disc Collector's Set features the film meticulously restored and a second disc filled with new and classic bonus material. For Star Wars fans, it's the perfect prelude to the Star Wars Trilogy DVD set due out on September 21.

The DVD includes the hour-long documentary, A Legacy of Filmmakers: The Early Years of American Zoetrope. It examines the independent film movement of the 1970s -- the world in which THX 1138 was born. It features new interviews with Lucas, Murch, Coppola, Duvall, Martin Scorsese, John Milius, Matthew Robbins, Caleb Deschanel and others who helped build American Zoetrope. The new 30-minute documentary Artifact of the Future goes behind the scenes on the making of THX 1138.

Classic material includes the original production featurette, Bald, George Lucas' award-winning USC student film Electronic Labyrinth THX 1138 4EB, and the original theatrical trailer for the feature film.

The DVD set includes an audio commentary track by George Lucas and Co-Writer and Sound Designer Walter Murch. There is also the "Theater of Noise," an audio-only track, which explores the incredibly rich sound world provided by Murch, with branching video showing the development of the sound design.

THX 1138: The George Lucas Director's Cut is presented in widescreen format, with Dolby Digital 5.1 Sound.

Frank
30-05-2004, 15:59
Deze dvd's mis ik nog en kan ze ook nergens vinden:
- CutThroat Island

Is al te krijgen...

waar?

Ik heb 'm een eerder dit jaar bij VanLeest zien liggen, maar daar is hij nu niet meer verkrijgbaar. Ik denk dat de Nederlandse DVD trouwens nog nauwelijks of helemaal niet meer verkrijgbaar is. Pioneer heeft deze uitgebracht in 1998.

Ik ben zelf in het bezit van de Engelse release. Deze heeft geen Nederlandse ondertiteling. De Duitse versie heeft dat echter wel.

The Don
01-06-2004, 07:36
The Last Don II regio 2 nergens te krijgen of iemand moet de tip hebben.

john24
03-06-2004, 09:37
Muriels Wedding :wink:

Fafa
03-06-2004, 14:09
Ik zou graag 2 films van Kirk Douglas op DVD zien verschijnen:

Out Of The Past a.k.a. Buil My Gallows High (1947)

Lonely Are The Brave (1962)

Iemand enig idee of deze films op DVD (regio 2) uitkomen?

Fafa
03-06-2004, 14:17
2x :lol:

Fafa
03-06-2004, 14:19
2x

Fafa
03-06-2004, 14:21
The Last Don II regio 2 nergens te krijgen of iemand moet de tip hebben.

Bij NL Store is deze DVD te bestellen, maar hij is op dit moment niet voorradig. Probeer het daar zou ik zeggen.

peterjon
05-06-2004, 08:02
Short Cuts ( r. altman )

chimera01
05-06-2004, 08:05
Return of the Saint met Ian Ogilvy, 2 seizoenen televisie serie.

Bart G.
05-06-2004, 22:24
Welke? Scarface!!! Die met Paul Muni dus eh..regio 1 is die uit dacht ik maar bij ons nog niet :( Tenzij iemand hier het tegendeel gaat zeggen..hoop ik :P

Wizzykit
06-06-2004, 00:27
Wat zeker op DVD moet uitkomen zijn de twee films van de Ewoks uit star wars (uit 1984 en 1985)

Voor iedereen die het er mee eens is, of mijn wil helpen :lol: , staat hieronder een link naar een petitie.

(is geen spam, en ook geen reclame zooi)
http://www.lucasfan.com/ewdr/ewokdvd.html

hare
06-06-2004, 10:24
Bringing up baby!!

Is alleen nog een duitse uitgave van. Maar zal binnenkort wel komen nu erg veel klassiekers worden uitgebracht.

Vraag me alleen af of er ergens een site is waar je kan zien wat er allemaal uit gaat komen, of waar release nieuwtjes bekend worden enzo?

EricO
09-06-2004, 10:25
2 (Rob Houwer)- Collectie onder andere Soldaat van Oranje, Turks Fruit, Wat zien ik,Grijpstra en de Gier.
...
:) :) :) :) we wachten af......

Alle Nederlandse Verhoeven-films zijn al uit, buiten zijn mariniersfilm. Al minstens 2 jaar in R1, sinds vorig jaar in R2 United Kingdom. Omdat ze Nederlandstalig zijn zou import geen probleem moeten geven (heb zelf de R1 versies allang). MM Heerlen heeft ze trouwens in het schap liggen. Zoek op Verhoeven als regisseur (='director').
Ter zijde: PV's 1e USA-film, Flesh+Blood is als budgettitel ook al in R1 uit.

Een en ander alleen niet als gezamenlijke collectie o.i.d. te koop.
Grijpstra en de Gier weet ik niet.

Tom L.
09-06-2004, 10:30
Deze dvd's mis ik nog en kan ze ook nergens vinden:
- CutThroat Island

Is al te krijgen...

waar?

Hier bijvoorbeeld:
http://www.rodirect.nl/displayers/index.asp?id=1106

Ik heb hem ook al eens bij de mediamarkt zien liggen...

Orie
09-06-2004, 11:19
2 (Rob Houwer)- Collectie onder andere Soldaat van Oranje, Turks Fruit, Wat zien ik,Grijpstra en de Gier.
...
:) :) :) :) we wachten af......

Alle Nederlandse Verhoeven-films zijn al uit, buiten zijn mariniersfilm. Al minstens 2 jaar in R1, sinds vorig jaar in R2 United Kingdom. Omdat ze Nederlandstalig zijn zou import geen probleem moeten geven (heb zelf de R1 versies allang). MM Heerlen heeft ze trouwens in het schap liggen. Zoek op Verhoeven als regisseur (='director').
Ter zijde: PV's 1e USA-film, Flesh+Blood is als budgettitel ook al in R1 uit.

Een en ander alleen niet als gezamenlijke collectie o.i.d. te koop.
Grijpstra en de Gier weet ik niet.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=18416&highlight=

kazlatan
09-06-2004, 12:04
Trojan War! Om dan iig mijn Jennifer Love Hewitt collection compleet te maken!

Thijssie
09-06-2004, 12:51
De rambo trilogie met nl subs en Cry baby met Johnny Depp.

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat cry baby eind dit jaar komt, weet iemand of dit zo is?

Loggie
09-06-2004, 12:52
De film Outland zou ik graag eens in een opgekalefaterde versie willen zien.
De dvd versie die ik nu heb liggen is nog beroerder van beeld dan mijn videoband hiervan :cry:

hare
09-06-2004, 13:09
Vraag me alleen af of er ergens een site is waar je kan zien wat er allemaal uit gaat komen, of waar release nieuwtjes bekend worden enzo?

Iemand die een antwoord weet op mijn vraag?

Caledonians
09-06-2004, 13:15
Vraag me alleen af of er ergens een site is waar je kan zien wat er allemaal uit gaat komen, of waar release nieuwtjes bekend worden enzo?

Iemand die een antwoord weet op mijn vraag?

bedoel je zn site als deze?

http://www.dvd-home.nl

hare
09-06-2004, 13:35
Vraag me alleen af of er ergens een site is waar je kan zien wat er allemaal uit gaat komen, of waar release nieuwtjes bekend worden enzo?

Iemand die een antwoord weet op mijn vraag?

bedoel je zn site als deze?

http://www.dvd-home.nl

Ik zoek meer iets internationaals eigenlijk :)

Wizzykit
09-06-2004, 13:38
Ik zoek meer iets internationaals eigenlijk :)

Is dit (http://videoeta.com/dvd.html) wat

hare
09-06-2004, 15:11
Ik zoek meer iets internationaals eigenlijk :)

Is dit (http://videoeta.com/dvd.html) wat

Nee, dat is gewoon een grote collectie van films en nog wat releasedates.

Maar er moet toch wel een goeie site zijn die gewoon nieuwtjes bijhoud betreffende het uitkomen van dvd's.

Goodfellas en heat bijvoorbeeld, die zullen toch ook wel ergens bekend zijn gemaakt.

Ik weet dat er zo'n site is, ik ben er een keer naar toe gelinkt. Kan hem alleen niet meer vinden :oops:

Dennis Kuijper
09-06-2004, 15:13
Ik zoek meer iets internationaals eigenlijk :)

Is dit (http://videoeta.com/dvd.html) wat

Nee, dat is gewoon een grote collectie van films en nog wat releasedates.

Maar er moet toch wel een goeie site zijn die gewoon nieuwtjes bijhoud betreffende het uitkomen van dvd's.

Goodfellas en heat bijvoorbeeld, die zullen toch ook wel ergens bekend zijn gemaakt.

Ik weet dat er zo'n site is, ik ben er een keer naar toe gelinkt. Kan hem alleen niet meer vinden :oops:

www.digitalbits.com :wink:

hare
09-06-2004, 16:58
Ik zoek meer iets internationaals eigenlijk :)

Is dit (http://videoeta.com/dvd.html) wat

Nee, dat is gewoon een grote collectie van films en nog wat releasedates.

Maar er moet toch wel een goeie site zijn die gewoon nieuwtjes bijhoud betreffende het uitkomen van dvd's.

Goodfellas en heat bijvoorbeeld, die zullen toch ook wel ergens bekend zijn gemaakt.

Ik weet dat er zo'n site is, ik ben er een keer naar toe gelinkt. Kan hem alleen niet meer vinden :oops:

www.digitalbits.com :wink:

perfect!!! 8)

En Bringing up baby is waarschijnlijk in de maak!!!! :D

King Eidilleg
29-06-2004, 13:20
Empire Of The Sun
Rudyard Kipling's The Jungle Book (Disney live action, al vele malen uitgesteld :evil: ), sowieso komen er maar érg weinig oude(re) Disney live action films in Nederland uit, belachelijk!

The Adventures Of Priscilla, Queen Of The Desert is in Australië opnieuw uitgebracht in een speciale editie. Deze mag van mij best ook hier uitgebracht worden...

Verder zou ik graag The Return Of Bruno (Bruce Willis) op DVD willen hebben. De Ewoks staan ook hoog op mijn lijst !

Het is trouwens een schande dat er nog maar 1 film uit de Ghibli studio's in Nederland is uitgebracht :shock:

Hans

scheur
29-06-2004, 18:53
Deze film is op dit moment alleen in een box te krijgen, maar wat zou ik graag deze (los) willen hebben:
Ruthless people met Danny DeVito, Bette Middler en Judge Reihnold.
Heb de film al 100x gezien ,maar hij blijft leuk!!!! :wink:

TomDemuynck
29-06-2004, 19:38
Mr Stitch
Tetsuo I en II
Tokyo Fist
...

MikeDH
29-06-2004, 22:08
Regio 2 (Met Nederlands ondertiteling)

Rambo box
Turtles deel 1
Child's play delen(Met goed beeldkwaliteit en geluid)
Gremlings 2
Ado Den Haag jaaroverzicht 02/03 & 03/04 :)

Kees Hoekerd
30-06-2004, 08:01
Rambo box

Death wish part 1 tm part 5 :liefst een box :)

Caledonians
30-06-2004, 08:18
Twin Peaks: Season 2, zou in september uitkomen alleen is alweer uitgesteld... :(

King Eidilleg
30-06-2004, 13:25
Was nog een titel vergeten: The Krays...

Azazel
01-07-2004, 14:01
Barbwire :wink:

The Don
01-07-2004, 15:34
Voor de liefhebber van maffiafilms Mobsters. Nergens te krijgen op dvd. Misschien in een nieuwe release :)

Aeneas
01-07-2004, 21:28
Flodder in Amerika mag eindelijk wel eens op DVD uitkomen!!!:D