PDA

Bekijk de volledige versie : Evil Dead error?



Menno
04-11-2001, 17:24
Ik heb gister de DVD van Evil Dead gekocht, de Engelse editie van Anchor Bay. Voor het audio commentaar van Bruce Campbell zit een intro van hem van 13 seconden waarna hij eigenlijk naar de film moet overspringen. Bij mij blijft hij deze intro herhalen (heb een Phillips). Moet hem stop zetten en opstarten met de menu toets om hem te kijken...

Hebben meer mensen dit probleem?

Dunky
04-11-2001, 17:56
Dus het gebeurt je alleen met het commentaar van Bruce Campbell?

Als je deze (http://communities.msn.nl/dvdunky/evildead.msnw) editie hebt moet je het even zeggen, als het hem is ga ik meteen kijken of ik dat ook heb.

Gr DVDunky

Menno
04-11-2001, 20:17
Ja dat is em Dunky. Als je bij opties Bruce Campbell commentaar aanklikt begint de film. Maar je krijgt eerst een stukje van 13 seconden waarin Bruce een introductie doet. Dan schiet hij naar de film. Op mijn Phillips blijft hij dit stuk herhalen en je kunt niets anders doen dan hem afzetten en opnieuws starten met de menu knop. Op een Samsung deed hij het wel. Rare bug...

C-Jtje
05-11-2001, 11:28
de oude generatie dvd spelers van Philips
staan er om bekend om te blijven hangen
maar dat was toch wel bekend, dacht ik

Dunky
05-11-2001, 21:25
Ik ga meteen even kijken of mijn speler dat ook heeft.
Heb je trouwens met meerdere DVD's deze probelemen?

Menno
05-11-2001, 23:26
Nope. Nog nooit problemen gehad... Gelukkig kan ik de DVD gewoon draaien. Zou Bruce z'n commentaar niet willen missen.

XyCkO
05-11-2001, 23:46
Heb hier thuis geen problemen mee, hij "haakt" wel fftjes maar gaat daarna gewoon weer vrolijk verder:D