PDA

Bekijk de volledige versie : Alfred J. Kwak



Amelink
01-07-2003, 13:56
Weet iemand of deze tekenfilm uitkomt op dvd of video :) . Ik weet dat ze in duitsland te koop zijn, deze zijn allemaal in het duits. Ik zoek de nederlandse films.

Als iemand de uitgever weet gaag ook vermelden. Misschien weten zijn namelijk meer,

alvast bedankt

Arnold van Oostrum
01-07-2003, 14:13
Ik heb bij een voorstelling van Herman van Veen van Alfred Kwak in Leiden gehoord dat de originele theatervoorstelling van ruim 10 jaar geleden op DVD wordt uitgebracht.
Of de door de VARA uitgezonden tekenfilmserie op DVD uitkomt is niet bekend.

Herjan
01-07-2003, 14:51
Ik heb de theatershow wel op VHS, maar over DVD's van AJK (theatershow of tekenfilms) heb ik helaas geen info...

(dus eigenlijk is dit een volkomen zinloze post)

Glenn Smits
03-07-2003, 20:32
Ik hoop het zeg, de serie was 's werelds echt een sentiment wat blijft hangen.

Sander Haarmans
03-07-2003, 20:51
Ik heb bij een voorstelling van Herman van Veen van Alfred Kwak in Leiden gehoord dat de originele theatervoorstelling van ruim 10 jaar geleden op DVD wordt uitgebracht.

Dit zou echt leuk zijn, heb vroeger altijd met plezier naar de show van Herman van Veen gekeken.

Ik vlieg, ik dwarrel en ik zwem.
Ik kwek voor jou en ik kwak voor haar, ik snater heel wat bij elkaar.
En als jij een liedje voor me zingt, dan vlieg, dan duik ik en dan zwem ik wat voor hem.

Spetter, pieter pater, lekker in het water.
Ga maar vast naar huis, ik kom een druppel later.

enz. enz :wink:

Blijft echt een leuk liedje.

Roberto G
03-07-2003, 22:07
dat zal inderdaad wel cool zijn , ik keek altijd errug graag naar alfred , een van de leukste tekenfilms ooit vind ik . (appart sfeertje)

Amelink
03-07-2003, 22:21
Daarom zou het geen gek idee voor de uitgever om net als in duitsland de eerste(misschien wel enige, weet ik niet) uit te brengen op dvd. Kan ze natuurlijk ook wel opnemen en dan op schijfje zetten, maar niets gaat boven een dvd met prima beeld en geluid :P

Zo als iemand iets weet of de over de uitgever graag even melden, Dan zal ik een contact met ze opnemen :roll:

Elessar
04-07-2003, 19:51
Lijkt me egt leuwk als dit uitkomt op tv. Egt idd een apart sfeertje. Als ik nu tijdens t zappen tegenkom kijk ik t altijd wel af :)

Daan de G.
05-07-2003, 20:45
geweldig
persoonlijk hoop ik dat ducktales ooit nog op dvd komt , dat was de tekenfilm serie met de beste nederlandse stemmen ooit!