PDA

Bekijk de volledige versie : Mediamarkt Eindhoven



DVDfreak
04-11-2001, 19:27
Ik heb gehoord dat er een MM in Ehv komt, weet iemand hier meer van. Het zou op industrieterrein Ekkersrijt moeten komen of vlakbij de Bijenkorf. ik ben benieuwd...

Psykomike
04-11-2001, 20:23
De Mediamarkt in Eindhoven zou zich in het verbouwde Piazzacenter (inderdaad naast de Bijenkorf) moeten gaan vestigen. Wanneer dit moet gebeuren is mij niet bekend. Het zou best wel eens lang kunnen duren, er wordt immers al jaren over een verbouwing van de Piazza gesproken.

Tom van den Hout
04-11-2001, 22:18
YAHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Eindelijk zeg, nou zal het vast nog wel effe duren maar jah er komt er in ieder geval 1

Bob
04-11-2001, 22:30
En nu Breda nog...

DVDfreak
04-11-2001, 23:26
Nou ja, in ieder geval, van mij mogen ze zich vandaag nog gaan vestigen daarzo, het staat nu al zo lang leeg :)

Henk Heideveld
05-11-2001, 11:08
Waarom al dit Hosannah-gejuich????????
Ik was afgelopen vrijdag in de Mediamarkt (Rotterdam).
Geen enkele aanbieding. ( Niente, nothing, helemaal niets, geeneen dus!!!) Prijzen vrijwel in alle gevallen die ik kon vergelijken hoger dan zelfs FRS.
Ik heb in ieder geval tot nu toe meer aanbiedingen elders gekocht dan bij de Mediamarkt.
Bij Correct-Rotterdam lagen dit weekend topfilms in de aanbieding. (f 39,95 zie Pricewatch)
Ik word een beetje moe van al dat gejuich over Mediamarkt. Bij hun 1 ajrig bestaan kort geleden in Amsterdam waren er zogenaamd ook fantastische aanbiedingen. Veel van deze aanbiedingen bestonden leuk als lokkertje in de folder, maar in werkelijkheid heb ik heel wat mensen zien staan kankeren, omdat de meeste aanbiedingen er domweg niet waren.

Ronald Ridderhof
05-11-2001, 12:03
Ik heb gehoord dat er een MM in Ehv komt, weet iemand hier meer van. Het zou op industrieterrein Ekkersrijt moeten komen of vlakbij de Bijenkorf. ik ben benieuwd...

" Laat je niet belazeren" Dit is de slogan van MM, je kan beter Radio Correct in de gaten houden zij hebben vaker goeie aanbiedingen dan MM en je kan sparen voor Gratis DVD t.w.v. 60,- piek, en als je bij FRS koopt dan wordt je bovendien belazerd, gemiddeld is FRS 10,- tot 15,- duurder dan elders.

Voorbeeld Gladiator kwam uit 89,- bij FRS, 99,- bij van Leest, 79, bij MM en Jawel aanbieding 64,95 bij Radio Correct, en zo heb ik steeds meer dingen gevonden.

Laat je niet opnaaien door MM

ger
05-11-2001, 12:18
Die gratis DVD moet je dus wel even meer dan 500 piek voor besteden want je krijgt pas een stempel voor iedere DVD boven de 50 piek !

En twee DVDs van 30 piek gelden dus niet !

En daar komt nog bij dat niet iedereen in de buurt van Rotterdam woont !

Het is en blijft een zaak van flink de aanbiedingen in de gaten houden........:cool: :cool:

Ronald Ridderhof
05-11-2001, 12:25
Ger,

Daar heb je helemaal gelijk in, shoppen kan je geld opleveren.;)

Henk Heideveld
05-11-2001, 15:23
Originally posted by Ronald Ridderhof
en als je bij FRS koopt dan wordt je bovendien belazerd, gemiddeld is FRS 10,- tot 15,- duurder dan elders.
Voorbeeld Gladiator kwam uit 89,- bij FRS, 99,- bij van Leest, 79, bij MM en Jawel aanbieding 64,95 bij Radio Correct, en zo heb ik steeds meer dingen gevonden.

Maar ik liep toevallig over Hoog Catharijne in Utrecht en kocht daar Gladiator voor f 62,96, Jawel, schrik niet: BIJ FRS DUS!!!!
Het kan dus gek lopen met aanbiedingen.
FRS Oss is soms f 10,-- goedkoper dan FRS Den Bosch, vreemd he!!! Ook Exorcist kocht ik daar voor f 43,61.
Kortom ik koop aleen nog maar aanbiedingen, want daar barst het links en rechts van. Verder is iedereen met zijn "normale" prijzen gewoonweg te duur.
Laatste voorbeeld: V&D verkocht Sneeuwwitje voor f 69,95. Ik kocht Sneeuwwitje voor f 59,95 met een landelijke aktiekorting van f 7,--. resteerde f 52,95. Over dit resterende bedrag kreeg ik 10% korting. Dus voor f 47,66 was hij de mijne. Dag V&D, ik wens u veel omzetverlies toe.
Keep your eyes wide open en knal het meteen op de Pricewatch, dan kan iedereen de aanbiedingen benutten.