PDA

Bekijk de volledige versie : Pioneer regiovrij maken



Herald B.
04-11-2001, 20:12
Hallo mensen,

Ik overweeg om mijn Pioneer 717 speler regiovrij te laten maken.
Graag hoor ik suggesties waar ik dat het beste kan laten doen (en voor hoeveel geld ongeveer; we blijven hollanders).

Wie heeft er goede/slechte ervaringen ?

Mike Philippens
05-11-2001, 00:55
Nog geen ervaring, maar ik ben aan het rondkijken voor mijn Sony. Na verschillende aanbieders te hebben vergeleken denk ik dat ik een Keymaster setje in laat bouwen. Een vriend van met electrotechneut en die kan de zaak voor me inbouwen. Voor zover ik heb kunnen vaststellen is dit een goede set:

*automatisch regio omschakelen
*RCE bestendig
*Alle features van de speler blijven gehandhaafd (er zijn blijkbaar sets waar bijvoorbeeld RGB output niet/niet goed meer werkt)

Hier in NL te verkrijgen bij DVD Club (http://awake.nl/nederlandsedvdclub/html/index.php).
De andere aanbieders die ik heb bekeken (via het web) waren duurder of onhandig (er zat zelfs een handmatige bij). Duurder voornamelijk omdat zij 'm zelf willen inbouwen.
Hoop dat je hier wat mee kan.

Mies
05-11-2001, 15:59
Hoi,

ik heb even goed rondgeneust op het net maar ik zie nergens remote hacks/upgrades e.d. voor Pioneers.

Is het dus alleen mogelijk om het hardwarematig te doen?

Mmm die 545 ziet er wel leuk uit!

Mies

Cenobite
05-11-2001, 17:06
Veel speciaal zaken bieden deze service tegenwoordig , oa. RAF in Rotterdam en Rodisc/The Movie Store in Eindhoven .

Meestal zijn de kosten tussen FL 100,= en Fl 300,= gulden.