PDA

Bekijk de volledige versie : Titanic [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:00
Titanic [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=12)

starbuck
04-11-2001, 15:14
Echt schaamteloos dat deze film zonder extra's is uitgebracht,ze komen waarschijnlijk met een special edition en drie maanden daarna een collectors edition.

Nathan Strik
04-11-2001, 17:31
Sodeju, wat zitten er grote compressieblokken in de screenshots. Vooral de eerste is erg. Ligt dit aan de DVD? Want dat zou ik behoorlijk bagger vinden... niet dat ik hem wil hebben ofzo, maar toch.

Emperor
04-11-2001, 18:36
Het zou ook verboden moeten worden om een film letterboxed op dvd te zetten :mad:

Henk Heideveld
05-11-2001, 12:55
Is het daarom dat ik hem nu al voor f 35,96 in de uitverkoopbak zie liggen???????

Ad van Loon
24-11-2001, 00:10
Eerst software in huis halen (dvd a 39,95), vervolgens dvd-speler bestellen (inderdaad die "actie" van bruna) en dan als laatst de overwegend negatieve replies lezen van Titanic. Een film, al vele malen gezien, die ondanks de lengte van de film een ongeëvenaarde snelheid kent in avontuur en romantiek. Ik geef toe dat ik een liefhebber ben van deze combinatie. Ondanks kritiek ben ik zeer benieuwd naar de kwaliteiten van dit "cameron"-spektakel.

Alex van den Berg
24-11-2001, 00:25
wat zitten er grote compressieblokken in de screenshots. Vooral de eerste is erg. Ligt dit aan de DVD?In de review wordt gezegd; "De kwaliteit van het niet anamorfe beeld is erg goed". Ik denk dus dat we mogen aannemen dat de screenshots 'gewoon' van slechte kwaliteit zijn.
De review is van april 2000... Tegenwoordig worden er screenshots van hogere kwaliteit geplaatst.

Arnold van Oostrum
24-11-2001, 07:59
Tegenwoordig worden er screenshots van hogere kwaliteit geplaatst. Juist, en Nathan bedankt voor je signaal. De screenshots bij deze review zijn aangepast en nu van veel betere kwaliteit.

GalO
19-07-2002, 11:26
Is er al iets bekend of er een nederlandse dvd van is die anomorph is?

Dewi Lavain
11-09-2002, 10:35
Waarom is er geen special-edition uit van Titanic? Dat zullen er vele niet bergijpen omdat het zo'n ongelofelijke kaskraker was.
Er zullen heel veel mensen daarom teleurgesteld zijn. Weet iemand of er een special-edition uitkomt van TITANIC ? Wie wil mij helpen aan informatie ?

Alvast mijn dank,

Dewi

M Balje
15-09-2002, 23:24
Waarom is er geen special-edition uit van Titanic? Dat zullen er vele niet bergijpen omdat het zo'n ongelofelijke kaskraker was.
Er zullen heel veel mensen daarom teleurgesteld zijn. Weet iemand of er een special-edition uitkomt van TITANIC ? Wie wil mij helpen aan informatie ?

Alvast mijn dank,

Dewi

Volgens Dvd-home.nl komt er in Maart 2003 een SE uit.
Maar dit is wel van onder voorbehoud.

Johan van den D.
24-11-2002, 12:52
gisteren weer eens op tv gezien maar al met al is het toch zeker geen slechte film
goed verhaal,mooi filmwerk en dus weinnig mis mee
is deze film al op dvd R2 want in de winkels zie ik ze niet liggen(niet dat ik m ga kopen hoor tenzij ie er voor een heeel leuk prijsje is)

Lex v/d Moolen
24-11-2002, 13:29
gisteren weer eens op tv gezien maar al met al is het toch zeker geen slechte film
goed verhaal,mooi filmwerk en dus weinnig mis mee
is deze film al op dvd R2 want in de winkels zie ik ze niet liggen(niet dat ik m ga kopen hoor tenzij ie er voor een heeel leuk prijsje is) Ik zag in een andere thread dat ie aanstaande week voor minder dan €10 te koop komt bij de Trekpleister. Ik heb hem laatst bij de Bart Smit gekocht voor €10.

Nathan Strik
24-11-2002, 16:50
is deze film al op dvd R2 Dat lijkt me wel, aangezien wij alleen R2 titels reviewen. ;)

Maar je ziet hem inderdaad niet super veel meer nee. Er komt wel binnenkort een S.E. van, maar dat is gewoon dezelfde als deze uitgave plus soundtrack volgens mij.

Johan van den D.
26-11-2002, 19:25
Ik zag in een andere thread dat ie aanstaande week voor minder dan €10 te koop komt bij de Trekpleister. Ik heb hem laatst bij de Bart Smit gekocht voor €10. ja zag ik ook nadat ik deze post had geplaats
maar buiten dat zie(zag)je m niet vaak in de winkel

Richard B.
27-11-2002, 12:23
Ik zag in een andere thread dat ie aanstaande week voor minder dan €10 te koop komt bij de Trekpleister. Ik heb hem laatst bij de Bart Smit gekocht voor €10.

Ik ben even op zoek gegaan, maar hier bij mijn lokale Trekpleister hadden ze hem in ieder geval niet. Ik meen dat Apollo 13 ook voor zo'n soort bedrag in de schappen zou moeten liggen maar die ben ik daar ook niet tegengekomen. Beide films staan nou niet direct aan de 'top' van mijn wanted-lijst maar voor die prijs wil ik er nog wel aan beginnen.

RVX
29-10-2003, 19:02
Hoe durven ze de film die het meeste geld in het laatje bracht ooit zo'n uitgave te geven...??!! Ik koop hem waarschijnlijk toch maar, al is het maar vanwege het geluid.. Zeker nu ie bij VanLeest voor 9,99 in de bak ligt.

Weet iemand of er ook nog maar een beetje hoop is op een special edition? Ik heb er nog niks van gehoord iig...

chimera01
29-10-2003, 23:59
Een goede film, maar waar blijft die SE. Zo veel geld uitgegeven aan zo'n film en dan zo'n prutsprestatie. Okay voor 10 euro koop ik hem toch wel maar dan nog.

Frank
31-10-2003, 17:45
Een goede film, maar waar blijft die SE. Zo veel geld uitgegeven aan zo'n film en dan zo'n prutsprestatie. Okay voor 10 euro koop ik hem toch wel maar dan nog.

De SE wordt eind 2004 verwacht.

Mark Knoop
01-11-2003, 09:53
bron?

Frank
01-11-2003, 10:30
bron?

o.a. The Digital Bits (http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html#1013/).

MAD
01-11-2003, 10:50
bron?

o.a. The Digital Bits (http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html#1013/).

"Don't expect Titanic before the end of 2004 at the earliest however."

Op zijn vroegst dus, kan ook nog veel langer gaan duren. :(

Christiaan Sauer
05-03-2004, 20:42
Weet iemand toevallig of de film in een doorzichtige verpakking geleverd hoort te worden? Ik heb hem sinds gister in huis, en het eerste dat me opviel was dat de tracklist aan de binnenzijde van de hoes gedrukt staat samen met wat ander artwork. Echter, de film zit in een zwarte verpakking? Niet dat het een probleem is (even uitwisselen met andere hoes ;)) maar viel me gewoon op :)

Johan van den D.
05-03-2004, 22:03
Echter, de film zit in een zwarte verpakking? Ik heb hem hier staan en hij zit inderdaad in een zwarte verpakking.
Heb hem overigens al een aardig tijdje in huis.

MAD
05-03-2004, 22:53
Echter, de film zit in een zwarte verpakking? Ik heb hem hier staan en hij zit inderdaad in een zwarte verpakking.
Heb hem overigens al een aardig tijdje in huis.

Ik heb hem ruim al 2 jaar in huis met transparante verpakking!

Johan van den D.
06-03-2004, 07:32
Echter, de film zit in een zwarte verpakking? Ik heb hem hier staan en hij zit inderdaad in een zwarte verpakking.
Heb hem overigens al een aardig tijdje in huis.

Ik heb hem ruim al 2 jaar in huis met transparante verpakking!OK, er zijn dus duidelijk verschillende verpakkingen :?

Frank
06-03-2004, 10:52
Ik heb al enige tijd de Engelse versie en die zit in een zwarte Amaray, maar hij is ook te koop in een witte Amaray.

scheur
06-03-2004, 20:19
bron?

o.a. The Digital Bits (http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html#1013/).

"Don't expect Titanic before the end of 2004 at the earliest however."

Op zijn vroegst dus, kan ook nog veel langer gaan duren. :(

Laten we dan maar hopen dat dit in december wordt, want ik heb nu al lang genoeg op de S.E. ziten wachten!!!!!! :evil:

DVD Watcher
02-08-2004, 19:12
Te belachelijk voor woorden dat de Succesvolste film allertijden op DVD is gezet als zo'n ***-uitvoering als deze. Is te hopen dat de Special-Ultimate of een andere superuitgave snel te verkrijgen is, want is echt een schande voor de filmliefhebbers dat er zo wordt omgegaan met Films op DVD als deze. Maar voor het zover is zal het schip wel 2 x zo oud zijn als het nu al gezonken is :lol: :lol: :lol: :lol: .

Swanski
07-08-2004, 03:29
al een hele tijd in bezit maar pas voor het eerst op dvd gezien, natuurlijk ook zo'n 7 jr geleden in de bios maar das een hele tijd terug...

en ik moet zeggen dat dit gewoon echt een hele leuke film is, toen ik hem in de bios zag vond ik hem wel leuk, vooral het einde maar als je 13 bent let je niet echt veel op het verhaal en is zo'n schip veel interessanter.

ik moet zeggen dat de 3 uur totaal niet vervelen en dat ik deze dvd niet weg doe, alhowel een betere en mooiere editie van deze film natuurlijk wel op zijn plaats is!

nielsvanlaar
13-10-2004, 16:25
WAAR BLIJFT DIE SE NOU?

Marc1978
13-10-2004, 16:41
Citaat uit de bovenstaande recencie:

"Aangezien er voorlopig nog geen Special Edition aan zit te komen is deze DVD toch een absolute aanrader."

Wij nemen het Groene boekje der Nederlandse taal erbij en we concluderen :

aangezien moet vervangen worden door "afgezien" of "desondanks" :D

Lol, ik klets nu maar wat hoor, maar het hoort zo volgens mij, anders klopt die laatste zin gewoon niet :D

The Scratcher
13-10-2004, 23:41
WAAR BLIJFT DIE SE NOU?

Ja inderdaad! Geen idee, zit hier ook al hééél lang op te wachten en heb al tijden geen nieuwe info meer gezien. Wordt weer eens tijd.... 8)

rkrijger
17-10-2004, 07:08
Ik heb deze al een tijdje in de kast staan, maar nog niet helemaal gekeken. Dit blijft natuurlijk wel gewoon een fantastische film!!!

MGdutch
17-10-2004, 11:36
Ik heb hem ooit eens op tv gezien maar ik vind het niet de moeite waard om deze film op dvd te kopen. Het einde is natuurlijk mooi maar de rest kon mij niet zo bekoren. Hetzelfde verhaal bij Pearl harbour (die heb ik wel omdat hij gratis voor mij was).

rkrijger
17-10-2004, 12:13
Ik heb hem ooit eens op tv gezien maar ik vind het niet de moeite waard om deze film op dvd te kopen. Het einde is natuurlijk mooi maar de rest kon mij niet zo bekoren. Hetzelfde verhaal bij Pearl harbour (die heb ik wel omdat hij gratis voor mij was).

Aiks, Pearl Harbor heb ik ook... :)

martini
05-01-2005, 20:44
Echt een superfilm. Ik blijf hopen op een SE..

dunefan
07-03-2005, 20:43
paramount heeft voor amerika, en fox voor internationaal release bevestigd dat eind dit jaar (veel dvdsites zeggen nu 1 of 4 november) dat titanic: the special collecter's editon 2 dvds op de markt word gebracht! Nog beter nieuws is dat er net zoals lord of the rings er ook een 4 disc editon komt waarop een "extended" versie op zal staan!!!! het zal een anamorphic widescreen en dts track bevatten de rest zal komende maanden bekend worden gemaakt!

Anonymous
07-03-2005, 23:38
paramount heeft voor amerika, en fox voor internationaal release bevestigd dat eind dit jaar (veel dvdsites zeggen nu 1 of 4 november) dat titanic: the special collecter's editon 2 dvds op de markt word gebracht! Nog beter nieuws is dat er net zoals lord of the rings er ook een 4 disc editon komt waarop een "extended" versie op zal staan!!!! het zal een anamorphic widescreen en dts track bevatten de rest zal komende maanden bekend worden gemaakt!



SUPER!

Jordy van Buel
07-03-2005, 23:44
paramount heeft voor amerika, en fox voor internationaal release bevestigd dat eind dit jaar (veel dvdsites zeggen nu 1 of 4 november) dat titanic: the special collecter's editon 2 dvds op de markt word gebracht! Nog beter nieuws is dat er net zoals lord of the rings er ook een 4 disc editon komt waarop een "extended" versie op zal staan!!!! het zal een anamorphic widescreen en dts track bevatten de rest zal komende maanden bekend worden gemaakt!



SUPER!

Als dit echt allemaal uit gaat komen ga ik zeker voor die 4-disc. Het mag dan voor sommige een boutfilm zijn, ik blijf het een knappe film vinden..

druppelstop
08-03-2005, 17:33
Eindelijk!! ik vind titanic ook een waanzinnig knap gemaakte film die ondanks zijn lengte toch de nodige vaart kent. Ik kan me voorstellen dat mensen moeite hebben met de film omdat je hem door de enorme toeloop van meisjes associeert met pubertranen.

Raimond Kieftenbeld
08-03-2005, 18:11
Ik vond dit ook een goeie film,heb ehm zelfs 2 keer (voor mij echt uitzonderlijk)in de bios gezien :D

Dus kom maar op met die extended versie :D

Johan van den D.
08-03-2005, 19:43
ik blijf het een knappe film vinden..Dat is het ook.
Dat het verhaal voor bepaalde personen niets is ok maar de film opzich is niets mis mee.

Hoe dan ook, hier komt is waarschijnlijk ook wel in de collectie mits voor een leuk prijsje.

rkrijger
13-03-2005, 20:01
Shit man, er zitten wat krasjes op mijn Titantic waardoor hij af en toe (paar keer) niet goed afspeelt. Balen man! Tzt de SE maar kopen... :( :( :(

Patrick van den Hul
13-04-2005, 08:09
mmm, dit was cker een van de eerste reviews. De samenvatting op de achterkant van de dvd is nog langer :twisted: :wink:

rkrijger
13-04-2005, 08:11
mmm, dit was cker een van de eerste reviews. De samenvatting op de achterkant van de dvd is nog langer :twisted: :wink:

Pazzop! Je schopt een oude thread omhoog. Dit ligt gevoelig! :)

Dandy
09-10-2005, 16:15
Wel ik heb deze geweldige film op dvd liggen en kan er maar niet genoeg van krijgen, maja de meeste van mn vrienden zeggen dat dit komt door dat ik letterlijk ben geobsedeerd door Titanic, niet enkel de film maar ook de ramp. Ik heb namelijk al vele films gezien van deze ramp. De versie uit 1996, 1958, 1997 & 153 die onlangs is uitgekomen op dvd. Dus deze film is en blijft de beste verfilming als het op decor, special efects, verhaallijn en acteerprestaties aankomt. A Night To Remember ( spijtig genoeg niet verkrijgbaar op dvd met nl ondertitel) geeft dan weer historische feiten weer. Gelukkig zal in de Collectors DVD editie van Cameron's Titanic ook tijd worden besteed aan de historische gebeurtenissen3...

Movie_G
11-12-2005, 21:14
http://217.148.171.144/productimages/autoimport/932500_932599/000000p932569_bg_front.jpg
er is al weer een tijdje een Deluxe 4disc versie uit ik vindt het beeld 16:9 en het geluid dts perfect :D maar ik vindt de menus zoo veel tegenvalen daar hadden ze wel beter hun best op moggen doen :roll:

rkrijger
12-12-2005, 07:30
Geldt die "5 Euro terug voor je oude versie" ook voor de 2DVD uitvoering?

Frank
12-12-2005, 11:19
Geldt die "5 Euro terug voor je oude versie" ook voor de 2DVD uitvoering?
Ja.

Henk Heideveld
13-12-2005, 10:17
Geluid van de film is een stuk verbeterd!!! :P :P
Aan de inhoud konden ze helaas niks doen :mrgreen: :roll:

Marc T.
13-12-2005, 15:36
SNEL een recensie van de 4 disc!!! :D

Frank
13-12-2005, 15:43
SNEL een recensie van de 4 disc!!! :D
Helaas, dit is een Fox-titel.

Caledonians
13-12-2005, 21:12
Dit is natuurlijk absoluut een Hollywood-kraker maar ik heb toch lekker zitten genieten van de nieuwe uitgave van de film. Het geluid van de nieuwe uitgave is erg goed! Zometeen nog wat extra's opzetten...

Marc T.
13-12-2005, 22:33
SNEL een recensie van de 4 disc!!! :D
Helaas, dit is een Fox-titel.

En daar komen geen recensies van?

Frank
14-12-2005, 06:33
SNEL een recensie van de 4 disc!!! :D
Helaas, dit is een Fox-titel.

En daar komen geen recensies van?
Nee, al een lange tijd niet meer. Zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=31112.

Marc T.
15-12-2005, 09:50
Jemig, wist ik helemaal niet :(

Snif snif

koop van der Schaaf
17-12-2005, 20:51
heb deze flim op laserdisc daar is hij toch wel erg compleet hoor !!!
zit een extra plaat bij voor de making off
en heb daar bij ook de laser van nationaal giografic channel bij van het vinden van
blijft een mooie film voral de geluiden als hij breekt hoor je zo mooi de hoofden op de reeling slaan

Daniël V.
17-12-2005, 21:55
Mijn single'tje heb ik deze week verkocht, en de 4-disc grijp ik zodra de hele "krassen-affaire" achter de rug is. :twisted: (Owja, natuurlijk, en als ik weer geld heb. :wink:)

Over de film hoef ik eigenlijk geen woorden meer vuil te maken. Die is te beschrijven met slechts 1 woord: genieten. :)