PDA

Bekijk de volledige versie : Wat te doen als je van amazon.com iets niet ontvangt...?



Laurens ten Voorde
06-07-2003, 11:10
Hallo luitjes,
Misschien heeft iemand hier er al een keer eerder mee te maken gehad.

Op 14 Mei heb ik iets van een verkoper via Amazon.com gekocht. Na eerdere contacten met de verkoper dat het zo lang duurt wees hij mij erop dat het 6 weken kon duren. Nu heb ik nog nooit zo lang op een pakje vanuit USA moet wachten maar oke. Die 6 weken zijn nu wel ruim om en nog niets?

Weet iemand of ik daarvoor Amazon kan benaderen?
Ik zie graag reacties alvast dank voor de genomen moeite

Groeten,
Laurens

Drexl II
06-07-2003, 11:22
Ik heb dat twee keer gehad. Er staat een datum bij je bestelling waarvoor het pakket er moet zijn. Ik heb op dat moment ze gewoon gemaild en verteld dat het pakket er (nog) niet is. Daarna heb ik een mail teruggekregen met de mededeling dat ze een nieuwe bestelling hebben geplaatst (kosteloos) en indien ik het pakket toch zou ontvangen dat te melden. Daarna heb ik vrij (in beide gevallen) de bestelling gekregen.

Laurens ten Voorde
06-07-2003, 11:29
Ik heb dat twee keer gehad. Er staat een datum bij je bestelling waarvoor het pakket er moet zijn. Ik heb op dat moment ze gewoon gemaild en verteld dat het pakket er (nog) niet is. Daarna heb ik een mail teruggekregen met de mededeling dat ze een nieuwe bestelling hebben geplaatst (kosteloos) en indien ik het pakket toch zou ontvangen dat te melden. Daarna heb ik vrij (in beide gevallen) de bestelling gekregen.

Maar dan heb je van Amazon zelf gekocht?

Ik namelijk van een verkoper

Drexl II
06-07-2003, 12:12
Nee, via amazon zelf (sorry niet helemaal goed gelezen).

Via een verkoper? Hoe werkt dat dan?

Mark de Jong
06-07-2003, 12:33
Hij bedoelt Used & New, zoals deze bijvoorbeeld:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/stores/offering/list/-/B000083C6V/all/ref=dp_bb_a/103-6131704-3144602

Harry B.
06-07-2003, 17:24
Volgens mij is Amazon niet aansprakelijk, en zul je dus zelf een regeling met de verkoper moeten treffen. Overigens, bij mij hebben pakketjes er weleens 2 maanden over gedaan......

Michelle
07-07-2003, 20:45
When is a buyer covered under the Amazon.com A-to-z Guarantee?

1. The buyer provided payment to the seller, but the seller failed to deliver the item.
2. The buyer received the item, but the item was materially different than as depicted in the seller's description.
Maar je moet wel vlug zijn Laurens:

What are the requirements of the Amazon.com A-to-z Guarantee?
...You must wait 30 days from the time of your purchase to submit a claim. From that point, you have 30 days in which to submit your claim...

Check anders zelf ff de Voorwaarden (http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/browse/-/537868/no-link/103-0234423-8643017).

Succes, en laat ff weten hoe 't is afgelopen.