PDA

Bekijk de volledige versie : dvdstunter.com



prorec
06-07-2003, 12:53
iemand toevallig ervaring met de online shop "dvdstunter.com"?

groet,

peter

GJB
06-07-2003, 14:46
iemand toevallig ervaring met de online shop "dvdstunter.com"?

groet,

peter

Ik heb er nog geen ervaringen mee. Denk ook niet dat ik die zal krijgen.

Zo op het eerste zicht doet hij zijn naam geen eer aan. Veel te hoge prijzen, echt niet interessant.
Het enigste interessante is dat je vanaf twee dvd's geen verzendkosten hoeft te betalen.

Rennie
30-08-2003, 10:37
Ik heb drie weken terug wat bij hem besteld..een video..kreeg heel netjes een email van hem terug ruim anderhalve week terug dat hij het geld ontvangen had maar ik heb tot nu toe nog steeds geen video gezien. Heb hem twee keer gemaild over die bestelling wanneer die op de bus ging..maar heb nooit anwoord terug gekregen..dus of hij betrouwbaar is weet ik niet..ik vertrouw het niet...want een legaal bedrijf doet er niet zolang over om een bestelling te verzenden....

BeeBeeBas
30-08-2003, 12:23
Ik heb drie weken terug wat bij hem besteld..een video..kreeg heel netjes een email van hem terug ruim anderhalve week terug dat hij het geld ontvangen had maar ik heb tot nu toe nog steeds geen video gezien. Heb hem twee keer gemaild over die bestelling wanneer die op de bus ging..maar heb nooit anwoord terug gekregen..dus of hij betrouwbaar is weet ik niet..ik vertrouw het niet...want een legaal bedrijf doet er niet zolang over om een bestelling te verzenden....

Bel hem anders even op...

Op deze (http://www.kvk.nl) site kan je zijn vestigingsadres vinden waarna je met behulp van deze (http://194.109.224.177/zoekopnummer/) site zijn nummer kan achterhalen...

Rennie
30-08-2003, 15:07
het valt, denk ik, nog mee met dvdstunter. kreeg net een mailtje dat mijn bestelling in backorder stond bij zijn leverancier. en dat hij dinsdag misschien binnenkwam. dus was misschien wat te voorbarig...
:?:

Rennie
14-09-2003, 14:11
hallo,
Ik had al eerder gereageerd. maar ik blijf maar bij mijn eerste mening over dvdstunter. Ik heb nog steeds die bestelling niet binnen die ik ruim een maand geleden besteld heb. Ik heb deze week geloof ik 3 of 4 keer gemaild. nooit antwoord terug gekregen.
Bij mijn laatste email had ik gezegd dat ik anders de politie op hun dak ging sturen. en prompt kreeg ik een mailtje terug dat ze band in backorder stond en dat het geld wel terug wilden sturen en me dan berichtr doen als hij binnen was.
Dit was me net wat te toevallig....
maar krijg hopelijk mijn geld terug en ik heb niet de hoop dat ik ooit nog wat van hun hoor.

Jan Spoelder
14-09-2003, 14:29
Ze hebben daar de movie box 1 voor 19.99. zo duur is ie als het goed is overal. maar zijn maken er reclame mee dat de "adviesprijs" veel hoger ligt. Net alsof ze dus stunten