PDA

Bekijk de volledige versie : Warner krijgt Keep Cases??



HiddeV
06-07-2003, 15:49
Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes :?:

Rohid
06-07-2003, 16:01
Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes :?:

Misschien was het een dummy?

HiddeV
06-07-2003, 16:58
Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes :?:

Misschien was het een dummy?

nee, er stonden er een hoop met een orgineel geprint hoesje.

Jurgen V
06-07-2003, 17:51
In het laatste V&D blaadje zag ik ook al bij een dvd writer een matrixdvd met keepcase staan. Dacht een foutje zeker, maar zeker niet dan?

Ludo Keeris
06-07-2003, 19:00
Zou het een rental versie kunnen zijn? Warner stopt veel rental DVD's wél in keepcases. Waarom ze dat bij verkoop DVD's dan niet doen is mij nog steeds een raadsel.

The Scratcher
06-07-2003, 19:01
Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes :?:

Het zou verd@mme ook eens tijd worden ook!!!

Nathan Strik
06-07-2003, 20:39
Waarom is iedereen toch altijd zo negatief over snappers, ik vind het wel een unieke verpakkingsmethode en het staat prima op de plank. Je moet er niet mee gaan voetballen, maar dat doe je met keepcases toch ook niet? ;)
Ik hoor gek genoeg nooit iemand zeiken over digipacks en de beschadigingsbestendigheid daarvan laat vaak meer te wensen over dan bij een snapper. Food for thought?

(Disney)Tom Houben
06-07-2003, 20:43
Ik krijg op m'n werk (Van Leest) vaker de vraag of ik geen nader hoesje heb voor zo'n film en ik hoor vaak van mensen dat ze die kartonnen hoesjes maar lelijk vinden. Ik heb er nog nooit iemand positief over gehoord. Het is natuurlijk leuk dat Warner zich probeert te onderscheiden van anderen door een unieke verpakking, maar volgens mij kunnen ze beter (net als Disney) een speciale Warer kleur Amaray hoes erom doen, dan deze kartonnen gevallen, daar is niemand echt blij mee. In samenwerking met Amaray kunnen ze toch zeker kwalitatief hoogstaande hoezen maken, die zich ook van de anderen onderscheiden!

Rochan
06-07-2003, 20:46
Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes :?:

Bij ons bij de AH zijn de covers van Warner titels ook in keepcases gedaan, maar er staat er wel bij dat je het moet omruilen bij de informatiebalie, dus dan krijg je dus gewoon een snapper :roll:

Johan van den D.
06-07-2003, 20:56
Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes :?:

Bij ons bij de AH zijn de covers van Warner titels ook in keepcases gedaan, maar er staat er wel bij dat je het moet omruilen bij de informatiebalie, dus dan krijg je dus gewoon een snapper :roll:Da,s helemaal vaag lijk me zo
Wat zou hier nu weer de reden van kunnen zijn :o

The Scratcher
06-07-2003, 21:03
Waarom is iedereen toch altijd zo negatief over snappers, ik vind het wel een unieke verpakkingsmethode en het staat prima op de plank. Je moet er niet mee gaan voetballen, maar dat doe je met keepcases toch ook niet? ;)


Ach man schei toch uit! :wink: Ieder z`n mening natuurlijk maar die dingen zuigen toch wel héél zwaar en mogen van mij liever nog gisteren dan vandaag verdwijnen. Het ziet er werkelijk niet uit en het zijn de grootste prullen die er zijn. Er zijn titels die ik bewust niet koop omdat er zo`n vervloekte snapper case om zit zo`n pest hekel heb ik aan die dingen. En geloof me ik ben niet de enige. Ik vertik het om er zelf een andere hoes om te doen want dat vind ik niet horen. Weg ermee! :evil:

Rochan
06-07-2003, 21:08
Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes :?:

Bij ons bij de AH zijn de covers van Warner titels ook in keepcases gedaan, maar er staat er wel bij dat je het moet omruilen bij de informatiebalie, dus dan krijg je dus gewoon een snapper :roll:Da,s helemaal vaag lijk me zo
Wat zou hier nu weer de reden van kunnen zijn :o

Ik weet niet wat de redenen hiervoor kan zijn. Maar een voordeel is nu dat je de dvd's nu gesealed krijgt. :). Ze doen dat niet alleen maar met de Warner dvd's, maar met alle dvd's.

Johan van den D.
06-07-2003, 21:28
Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes :?:

Bij ons bij de AH zijn de covers van Warner titels ook in keepcases gedaan, maar er staat er wel bij dat je het moet omruilen bij de informatiebalie, dus dan krijg je dus gewoon een snapper :roll:Da,s helemaal vaag lijk me zo
Wat zou hier nu weer de reden van kunnen zijn :o

Ik weet niet wat de redenen hiervoor kan zijn. Maar een voordeel is nu dat je de dvd's nu gesealed krijgt. :). Ze doen dat niet alleen maar met de Warner dvd's, maar met alle dvd's.Dat is opzich al wel een voordeel natuurlijk 8)

Nathan Strik
06-07-2003, 22:48
Ach man schei toch uit! Ieder z`n mening natuurlijk maar die dingen zuigen toch wel héél zwaar en mogen van mij liever nog gisteren dan vandaag verdwijnen.
Natuurlijk mag je je eigen mening erop nahouden, maar probeer dan ook te begrijpen dat anderen deze verpakkingen niet zo´n probleem vinden.

Trouwens, ik zou het op prijs stellen als je een wat minder brutale toon zou aanslaan. Je hoeft hier niet te gaan "U"-en, maar enige vorm van respect voor elkaar is wel op zijn plaats lijkt me en ik ben er dus niet van gediend dat iemand zo tegen me praat.

daviddekam
06-07-2003, 23:14
Ik ben ook zeker geen fan van snappers en van mij mogen ze zo vervangen worden. Ten eerste vind ik het gewoon niet mooi staan als je een rij keepcase's op een plankje heb staan en daar tussen dan een snapper die uitsteekt.

Ook gaat een kartonnentje wat makkelijker stuk dan een keepcase, en het voordeel is dat je een keepcase zo kan vervangen, ff een lege kopen, hoesje en DVD'tje verhuizen en klaar. Als je een snapper heb beschadigd heb je pech :(

Ludo Keeris
07-07-2003, 08:22
Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes :?:

Bij ons bij de AH zijn de covers van Warner titels ook in keepcases gedaan, maar er staat er wel bij dat je het moet omruilen bij de informatiebalie, dus dan krijg je dus gewoon een snapper :roll:Da,s helemaal vaag lijk me zo
Wat zou hier nu weer de reden van kunnen zijn :o

Ik weet niet wat de redenen hiervoor kan zijn. Maar een voordeel is nu dat je de dvd's nu gesealed krijgt. :). Ze doen dat niet alleen maar met de Warner dvd's, maar met alle dvd's.Dat is opzich al wel een voordeel natuurlijk 8)

Dan heb je in ieder geval een onbeschadigde DVD en niet eentjw waar elke kleuter met z'n vette vingers aan heeft gezeten.

starbuck
07-07-2003, 09:05
Ach man schei toch uit! Ieder z`n mening natuurlijk maar die dingen zuigen toch wel héél zwaar en mogen van mij liever nog gisteren dan vandaag verdwijnen. Het ziet er werkelijk niet uit en het zijn de grootste prullen die er zijn. Er zijn titels die ik bewust niet koop omdat er zo`n vervloekte snapper case om zit zo`n pest hekel heb ik aan die dingen. En geloof me ik ben niet de enige. Ik vertik het om er zelf een andere hoes om te doen want dat vind ik niet horen. Weg ermee! :evil:

Je bent een held :roll:

Er staan weet ik het hoeveel fantastische films op Warner- dvd, en jij koopt ze niet omdat de verpakking je niet aanstaat... :? :?
Ik begrijp dat er mensen zijn die niet gecharmeerd zijn van de snapper, maar om dan een film te laten liggen die je wel graag wilt hebben, dat gaat er bij mij echt niet in.

Voor de goede orde , ik ben een grote fan van de Snapper, allereerst vind ik ze gewoon mooi, ten tweede vind ik ze gewoon mooi.
Een fraaie onderscheidende verpakking van een maatschappij die haar dvd's met een constante goede kwaliteit op de markt brengt.

Hulde aan de snapper. :!:

Olivier Laemont
07-07-2003, 09:16
Ach man schei toch uit! Ieder z`n mening natuurlijk maar die dingen zuigen toch wel héél zwaar en mogen van mij liever nog gisteren dan vandaag verdwijnen. Het ziet er werkelijk niet uit en het zijn de grootste prullen die er zijn. Er zijn titels die ik bewust niet koop omdat er zo`n vervloekte snapper case om zit zo`n pest hekel heb ik aan die dingen. En geloof me ik ben niet de enige. Ik vertik het om er zelf een andere hoes om te doen want dat vind ik niet horen. Weg ermee! :evil:

Je bent een held :roll:

Er staan weet ik het hoeveel fantastische films op Warner- dvd, en jij koopt ze niet omdat de verpakking je niet aanstaat... :? :?
Ik begrijp dat er mensen zijn die niet gecharmeerd zijn van de snapper, maar om dan een film te laten liggen die je wel graag wilt hebben, dat gaat er bij mij echt niet in.

Voor de goede orde , ik ben een grote fan van de Snapper, allereerst vind ik ze gewoon mooi, ten tweede vind ik ze gewoon mooi.
Een fraaie onderscheidende verpakking van een maatschappij die haar dvd's met een constante goede kwaliteit op de markt brengt.

Hulde aan de snapper. :!:

Niets aan toe te voegen! Snapper is voor mij ook absoluut geen probleem. Om die reden een prachtige film laten liggen? Zooooooooooooot!

Léon Bolweg
07-07-2003, 09:16
En als je die snapper dan niks vindt: download gewoon de cover van de dvdhoes, print die uit en doe hem in een normale hoes. Dat doe ik ook en als je een beetje goed kan printen (dan ook op fotopapier) dan zie je het ook niet en heb je, net als ik, de warnerdvd's in keepcase.

Laurens
07-07-2003, 09:27
Ik kan me ook niet voorstellen dat je een goede film laat liggen omdat je de verpakking niet mooi of niet "prettig" vindt.
Ik ben ook geen voorstander van de snapper maar als het niet anders is, jammer dan!
Het gaat mij uiteindelijk om wat er op die disc staat, niet wat er omheen zit.

Feit is natuurlijk wel dat als je ze op de plank hebt staan, ze uitsteken t.o.v. de keepcases :?

Tom L.
07-07-2003, 10:05
Ik vind de hoesjes er op zich niet zo slecht uitzien. De kwaliteit vind ik erg. Ik heb al eens gehad dat een hoesje is gevallen, en toen was het klemmetje aan de binnenkant kapot. En ook als ze er prijsstickertjes, of zo'n Best-Buy-sticker opplakken, en je haalt die dan eraf, dan neemt die sticker soms een deel van de kaft mee, dat is ook minder :?. Maar wat ik nog het alleregste hoesje vind, dat is dat van de Back to the future triliogie. Het ziet er misschien mooi uit, maar de klemmetjes werken bij mij voor geen meter, bijna elke keer vallen die dvd's eruit en dat is er niet bepaald goed voor. Maar wat ik echt het lelijkste hoesje vind, dat zijn die Jewel-cases. Die vind ik echt ontzettend lelijk.
Nee geef mij dan maar die keep-cases, das beter voor de kwaliteit en ziet er mooier uit.

Henk Kruse
07-07-2003, 10:12
Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes :?:

Warner heeft deze DVD in 2 edities uitgebracht. 1x in snapcase met 1 DVD en 1x in keepcase met als extra een CD.

Een tijdje geleden ben ik bezig geweest om te kijken of het mogelijk is om vervangende hoesjes te krijgen voor de snapcases. Zoals jullie wellicht weten kan je ze makkelijk scheiden in plastic en karton. Vaak is het plastic in de winkel reeds beschadigd (sluiting werkt niet goed of het midden is niet compleet meer). Tot en met Warner BeNeLux ben ik gekomen zonder antwoord. Ik moest maar een brief schrijven naar Amerika. Ook de diverse winkeliers konden mij niet verder helpen.

Voor een winkelier is dat extra vervelend, omdat dit beleid (geen spare-parts) diefstal van goede hoesjes in de hand werkt.

Henk Kruse

daviddekam
07-07-2003, 11:02
Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes :?:

Warner heeft deze DVD in 2 edities uitgebracht. 1x in snapcase met 1 DVD en 1x in keepcase met als extra een CD.

Bedoel jij nu niet The Animatrix?

Henk Kruse
07-07-2003, 12:35
Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes :?:

Warner heeft deze DVD in 2 edities uitgebracht. 1x in snapcase met 1 DVD en 1x in keepcase met als extra een CD.

Bedoel jij nu niet The Animatrix?

Ach fl#$, natuurlijk.. Mijn hersenen zijn zeker ook met vakantie. Rest van antwoord blijft wel van toepassing :oops:

Harry V.
07-07-2003, 14:34
En als je de snapper niets vindt, dan kan je altijd nog in Australie shoppen. Dacht dat ze dat daar niet hebben. Vaak (niet altijd) ook regio 2 gecodeerd en NL-subs. Qua prijs vaak nog goedkoper ook.

Edwin V
07-07-2003, 14:55
en het staat prima op de plank.
Hier ben ik 't niet mee eens. Als ze dicht op elkaar staan krijg je er nooit een fatsoenlijk tussen omdat de plastic snap-rand in de weg zit. Uitermate irritant vind ik dat.

Oudgebruiker3
07-07-2003, 15:34
En geloof me ik ben niet de enige.
Je bent ongetwijfeld niet de enige die een hekel heeft aan snappers, maar niet iedereen vind ze afschuwelijk. Ik heb er geen moeite mee - als je de stickers er voorzichtig afhaalt en je behandelt de snapper niet als een bezetene is er niets aan de hand.

Jelger
07-07-2003, 15:37
Ik vind snappers ook niet echt mooi, maar als je er flink wat op een rijtje zet staat het prima. En als Warner nu opeens keepcases zou gaan uitbrengen wordt het een bende natuurlijk he in je kast ;)

Lekker zo houden dus :)

Theo B
07-07-2003, 16:25
Lelijk of niet, ik baal er ontzettend van dat een beschadigde snapper niet kan worden vervangen. Als Warner die doosjes nou ook los zou verkopen zou het mij allemaal niet zoveel uit maken.

The Scratcher
07-07-2003, 20:31
Ach man schei toch uit! Ieder z`n mening natuurlijk maar die dingen zuigen toch wel héél zwaar en mogen van mij liever nog gisteren dan vandaag verdwijnen.

Trouwens, ik zou het op prijs stellen als je een wat minder brutale toon zou aanslaan. Je hoeft hier niet te gaan "U"-en, maar enige vorm van respect voor elkaar is wel op zijn plaats lijkt me en ik ben er dus niet van gediend dat iemand zo tegen me praat.

Het probleem met het geschrift is dat het vaak anders over komt dan dat het bedoeld is. Ik bedoelde dit niet persoonlijk natuurlijk maar het sloeg eigenlijk meer op de opmerking zelf met een lichte sarcastische ondertoon. Ik had er misschien beter een :wink: achter moeten zetten. Ik zal het alsnog maar doen.

The Scratcher
07-07-2003, 20:47
Ach man schei toch uit! Ieder z`n mening natuurlijk maar die dingen zuigen toch wel héél zwaar en mogen van mij liever nog gisteren dan vandaag verdwijnen. Het ziet er werkelijk niet uit en het zijn de grootste prullen die er zijn. Er zijn titels die ik bewust niet koop omdat er zo`n vervloekte snapper case om zit zo`n pest hekel heb ik aan die dingen. En geloof me ik ben niet de enige. Ik vertik het om er zelf een andere hoes om te doen want dat vind ik niet horen. Weg ermee! :evil:

Je bent een held :roll:

Er staan weet ik het hoeveel fantastische films op Warner- dvd, en jij koopt ze niet omdat de verpakking je niet aanstaat... :? :?
Ik begrijp dat er mensen zijn die niet gecharmeerd zijn van de snapper, maar om dan een film te laten liggen die je wel graag wilt hebben, dat gaat er bij mij echt niet in.

Voor de goede orde , ik ben een grote fan van de Snapper, allereerst vind ik ze gewoon mooi, ten tweede vind ik ze gewoon mooi.
Een fraaie onderscheidende verpakking van een maatschappij die haar dvd's met een constante goede kwaliteit op de markt brengt.

Hulde aan de snapper. :!:

Niets aan toe te voegen! Snapper is voor mij ook absoluut geen probleem. Om die reden een prachtige film laten liggen? Zooooooooooooot!

Kijk, het punt dat ik duidelijk wilde maken is eigenlijk dat ik vind dat WB hiermee gewoon een wanprodukt afleverd. Je betaald gewoon over het algemeen toch veel voor een dvd en dan wil je ook dat deze voor een lange tijd goed beschermd opgeborgen blijft. Die snappers vallen bij een gemiddeld gebruik toch al vrij snel uitelkaar en dat vind ik gewoon niet horen, punt. Daarbij blijven ze ook nog vaak haken in andere dvd`s als je ze naast elkaar hebt staan.

Tevens vind ik het ook nog eens zo dat het niet zo moet zijn dat de consument dan maar zelf voor betere kwaliteit hoesjes moet zorgen als hij dat wil. Nee, ik ben van mening dat de uitgever daar zelf voor moet zorgdragen en ze gewoon fatsoenlijk moet uitbrengen in een degelijke verpakking. Dus ik koop ze uit principe al niet meer. Consumenten zijn te makkelijk geworden in alles en nemen alles maar voor lief heb ik de indruk.

daviddekam
07-07-2003, 20:52
Ik ben dus (zoals al eerder gemeld) ook geen fan van snappers, maar om nou een film niet te kopen, omdat die toevallig in een snapper zit gaat mij wat te ver.

Van mij mag wat dat betreft The Matrix Reloaded in een roze snapper zitten, maar hij komt toch echt op mijn plankje te staan :D

Nathan Strik
07-07-2003, 21:06
Het probleem met het geschrift is dat het vaak anders over komt dan dat het bedoeld is. Ik bedoelde dit niet persoonlijk natuurlijk maar het sloeg eigenlijk meer op de opmerking zelf met een lichte sarcastische ondertoon. Ik had er misschien beter een :wink: achter moeten zetten. Ik zal het alsnog maar doen.
Okee, in dat geval geen punt. Voortaan geen ";)"-jes meer vergeten hé? ;)

Michelle
07-07-2003, 21:31
Ik hoor gek genoeg nooit iemand zeiken over digipacks en de beschadigingsbestendigheid daarvan laat vaak meer te wensen over dan bij een snapper.
Ja, ik heb hetzelfde. De digipacks kunnen erg mooi zijn, en zijn dat meestal ook, maar zodra je ook maar iets van een lichte vouw hebt zit 't je gewoon dwars. Mij in ieder geval wel. Sta ik daar in de winkel m'n best te doen om een degelijke digipack zonder scheuren uit te zoeken. Kom ik thuis, blijkt er uiteindelijk toch een lichte beschadiging te zijn ontstaan door de reis naar huis.

Of erger nog...In de post. :(

Maar oké over snappers dan maar: Ik vind 't niet echt een ramp. Ze zijn over het algemeen steviger dan een digipack en om te gaan zeuren over het feit dat ze 'uitsteken'...Dat doen digipacks ook, of keepcases met een slipcase eromheen. Dat past dan weer nèt niet in het mooie rijtje.

Maar ja, zo kom ik weer terug op het digipack fenomeen en daar ging deze thread niet over. ;)

Harry B.
07-07-2003, 22:15
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie met die snappers doen als ze zo snel kapot gaan? Voetballen jullie ermee ofzo?

daviddekam
07-07-2003, 22:20
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie met die snappers doen als ze zo snel kapot gaan? Voetballen jullie ermee ofzo?

Ja altijd (y) gaat goed, hoor. Jij niet dan :wink:

Nee ff serieus, ik ben meestal wel zuinig met die dingen vooral omdat ze zo kwetsbaar zijn, maar er gaat soms wel iets van een randje of en stukje karton af, en dat is zonde.

Het onhandigste is niet zo zeer dat ze snel kapot gaan, maar omdat ze als ze kapot zijn niet te vervangen zijn zoals bijv. keepcases wel.

Maar ik ben het ook eens met Nathan dat boxen net zo snel kapot gaan en dat je die ook niet kan vervagnen, net zo onhandig.

Nathan Strik
07-07-2003, 22:43
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie met die snappers doen als ze zo snel kapot gaan? Voetballen jullie ermee ofzo?
Ja, dat vraag ik me ook af. Ik heb maar 1 snapper die er niet zo geweldig meer uitziet (The Matrix) en dat is mijn eigen schuld... zat onderin de schooltas. :oops:

Martin Zuidervliet
07-07-2003, 22:47
Ikzelf vind het geen enkel probleem als iedere DVD z'n eigen soort verpakking heeft. Wat mij echt zou storen is als ik een hele lade vol met alleen maar dezelfde saaie keepcaseverpakkingen zou hebben.

starbuck
08-07-2003, 09:35
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie met die snappers doen als ze zo snel kapot gaan? Voetballen jullie ermee ofzo?

Dat is de kern van de zaak, dat snap ik dus ook niet, ik ben erg zuinig op mijn dvd's en als ik een snapper in mijn handen heb dan ben je nog iets voorzichtiger...

Ik heb wel eens een snapper laten vallen en idd, de lipjes aan de binnenkant afgebroken...dat is vette pech...ik heb ook wel eens een dvd-schijfje op mijn plavuizenlaten vallen...dikke kras...speelt niet meer...dat is ook vette pech.
In geval 1 heb ik een stuk keukenrol in de hoes zodat de dvd netjes op zijn plaats blijft...in geval twee moet ik gewoon een nieuw exemplaar kopen vanwege mijn eigen onvoorzichtigheid.

Ik heb ongeveer 80 snappers in bezit waarvan er dus 1 is beschadigd
( door mijn eigen schuld )

Kortom , ben je bang voor beschadigingen, wees dan lekker zuinig op je spullen.

Marcel den Haan
08-07-2003, 09:50
Ik vind snappers ook geen probleem, heb er heel wat staan en geen 1 is er beschadigd.Als je er gewoon mee om gaat zie ik geen probleem.
Er zijn altijd mensen die niet met hun of andermans spullen kunnen omgaan en dan moet je ook niet klagen als er iets stuk gaat.
Ik heb trouwens meerdere reserve snappers klaar liggen maar nog nooit gebruikt en dat zal wel zo blijven denk ik (al weet je het nooit)

Koffie
08-07-2003, 10:15
Het moge wel gezegd worden dat met name de snappers vaak als oud vuil in de rekken liggen.
Bij een Keepcase is het een kwestie van ff schoonkuchen en klaar (of desnoods een nieuw doosje eromheen).
Met die snappers kan dit niet.

Ik heb enkele snappers waar van de buitenste plastic klikrand een stukje is afgebroken (meestal was dit al zo bij aanschaf en niet goed op gelet).
Overigens kun je ze volgens mij wel na bestellen.
Ik koch ooit eens The Perfect storm, maar daar was een sticker afgetrokken ofzo , want er zit een 'afgescheurde vlek' in het hoesje.
Je weetwel .. een stuk van de print meegetrokken.
Deze heb ik toen gekocht, omdat ze ondertussen een nieuw hoesje voor me zouden bestellen (en inmiddels staatie dus met ongehavend hoesje in de kast :) ).

Overigens heb ik al mijn snappers gewoon naast elkaar staan, is een stuk makkelijker dan door elkaar.

BTW: Wat is een digipack :?

Nathan Strik
08-07-2003, 10:31
BTW: Wat is een digipack :?
Een geheel kartonnen verpakking met een plastic hub voor de DVD´s. Meestal met een slipcase omhulsel. Denk bijvoorbeeld aan de verpakking waar Harry Potter, One Flew Over The Cuckoo´s Nest SE of Amélie CE in zit.

Theo B
08-07-2003, 14:14
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie met die snappers doen als ze zo snel kapot gaan? Voetballen jullie ermee ofzo?

Ik heb er twee waarvan de pinnetjes die de schijf vasthouden los zitten. Een van die twee zat in een geseald exemplaar en toen ik het ontdekte had ik geen zin om weer 100 km te reizen om te ruilen. De ander is spontaan zijn tanden verloren? Weet niet hoe het komt eigenlijk. Het enige wat ik ermee doe ik schijfje-uit en schijfje-in. Moeten ze toch tegenkunnen.

Harry B.
08-07-2003, 14:38
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie met die snappers doen als ze zo snel kapot gaan? Voetballen jullie ermee ofzo?

Ik heb er twee waarvan de pinnetjes die de schijf vasthouden los zitten. <KNIP> Moeten ze toch tegenkunnen.
Kan bij een keepcase net zo goed gebeuren natuurlijk :roll:

Edwin V
08-07-2003, 14:47
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie met die snappers doen als ze zo snel kapot gaan? Voetballen jullie ermee ofzo?

Ik heb er twee waarvan de pinnetjes die de schijf vasthouden los zitten. <KNIP> Moeten ze toch tegenkunnen.
Kan bij een keepcase net zo goed gebeuren natuurlijk :roll:
Maar die zijn makkelijker te vervangen en het lijkt wel of het plastic van de snappers wat eerder breekt. Ik ben erg voorzichtig met m'n collectie maar ook ik heb er een waarvan de tandjes zijn afgebroken.

Van een digipack van de Sopranos (seizoen 3) heeft de lijm losgelaten waarmee het plastic vast zit aan het karton (waarschijnlijk omdat ie onder het vreispunt in de brievenbus heeft gelegen). Lastig, omdat de lijm natuurlijk wel plakt en op de verkeerde plek gaat vastzitten.

Erwin_W
08-07-2003, 15:20
Ik heb nog nooit hoesjes gegaan die stuk gaan (ik laat ze namelijk ook nooit vallen, ik ben voorzichtig met mijn spullen :wink: ) maarre... die snappers mogen ze van mij ook gisteren vervangen hebben... Ze zijn gewoon lelijk... iemand had een opmerking dat niemand die Digipacks/Hubs lelijk vind nee nogal logisch: die zien er luxe uit en zijn volledig van hardkarton... de combinatie plastic/karton staat gewoon niet! :!:

Oudgebruiker3
08-07-2003, 18:02
Sta ik daar in de winkel m'n best te doen om een degelijke digipack zonder scheuren uit te zoeken.
Daarom koop ik mijn digipacks, boxsets, clamshells en snappers eigenlijk alleen nog maar via e-tailers...
Ik zag laatst drie exemplaren van Robbie Williams' 'Live At The Albert' bij de Free Record Shop. Ik wil de DVD wel hebben, maar niet als nummer éen een scheur aan de bovenkant heeft, nummer twee een flinke vouw heeft, en nummer drie duidelijke afdrukken van eerder geplaatste stickers heeft.

Michelle
08-07-2003, 19:34
Daarom koop ik mijn digipacks, boxsets, clamshells en snappers eigenlijk alleen nog maar via e-tailers...
Ik zag laatst drie exemplaren van Robbie Williams' 'Live At The Albert' bij de Free Record Shop. Ik wil de DVD wel hebben, maar niet als nummer éen een scheur aan de bovenkant heeft, nummer twee een flinke vouw heeft, en nummer drie duidelijke afdrukken van eerder geplaatste stickers heeft.

Of erger nog...In de post. :(
Ik zat vol smart te wachten op m'n Toy Story Toy Box, maar toen ik 'm binnen kreeg bleek 'ie net iets te strak ingepakt te zijn. Het gevolg is nu dus dat ik midden over de rug van de slipcase een lichte vouw loopt...Die ik natuurlijk altijd blijf zien. ;)

Maarre...'clamshells'? Daar heb ik nog nooit van gehoord, wat moet ik me erbij voorstellen?

Tommy Brok
13-07-2003, 11:48
Ik vind dat Warner een goede keus heeft gemaakt om de DVD's in snappers uit te brengen, zo vallen ze tenminste op tussen alle andere maatschappijen! En ik vind de snappers gewoon mooi, niet dat alle DVD's zo uitgegeven moeten worden, maar juist omdat maar 1 maatschappij het zo uitbrengt vind ik ze mooier dan de rest!

En het feit dat karton sneller kapot gaat, tja, ik heb iets van 40 snappers! Volgens mij is er geen een van beschadigd, gewoon omdat ik erg zuinig met me spullen om ga! Het enigste wat de verpakkingen doen is in de kast staan, en een enkele keer komen ze er uit om een DVD er uit te halen, daar gaan ze bij mij niet van kapot!

Dus, Warner mag van mij zo door blijven gaan!

Richard B.
13-07-2003, 14:29
*zucht*.. Alweer een discussie over snappers? Die keren regelmatiger terug op dit forum dan dat het verlopen van de jaargetijden.. :)

Ik heb allang geen problemen meer met snappers. Qua slijtage: mijn Amaray's lijken juist sneller te slijten of in ieder geval sneller 'lelijk' te worden (door krassen op het plastic enzo). Daarbij vind ik snappers gewoon mooier dan plastic hoezen: ze zien er wat luxer uit vind ik.

Btw: het zou me niets verbazen dat, ALS Warner mocht besluiten om toch over te stappen op een Amaray-achtige verpakking, snappers misschien nog wel eens collectors-items worden. Dus: zorg dat je zoveel mogelijk snappers in je collectie krijgt! ;)

Charley Baak
14-07-2003, 08:30
En als je de snapper niets vindt, dan kan je altijd nog in Australie shoppen. Dacht dat ze dat daar niet hebben. Vaak (niet altijd) ook regio 2 gecodeerd en NL-subs. Qua prijs vaak nog goedkoper ook. Ik weet wel zeker dat ze in Australië geen snappers hebben. Als je dus helemaal niet tegen snappers kan, kun je ze inderdaad daar kopen.
Heb ik ook gedaan voor een aantal titels.

Johan van den D.
14-07-2003, 20:10
Qua slijtage: mijn Amaray's lijken juist sneller te slijten of in ieder geval sneller 'lelijk' te worden (door krassen op het plastic enzo). ! ;)Dit is inderdaad zo ja
Het plastic wordt zeker vrij snel lelijk van het langs elkaar schuiven in de kast wanneer je er eentje uithaal of inzet
Ze worden dof enz
Maar ook snappers ben ik niet kapot van dus misschien is het tijd voor compleet iets nieuws :roll: :roll:

Ps. het is niet snel goed bij me lijk het wel :?

Richard B.
14-07-2003, 21:24
Er is weer een actie van Warner gaande waarbij je 3 'Best buys' voor de prijs van 2 koopt en er OOK nog een mooi badhandoek met een groot Warner-logo erop erbij krijgt. In het kader van die actie heb ik weer 3 mooie snappers gescoort: Badlands, An American in Paris en The Unbearable lightness of being. :)

Florus
18-07-2003, 06:26
Een film niet kopen vanwege de snapper, dat dan weer niet. Maar ik heb wel de Keepcase versie van de animatrix gekocht omdat die versie niet in een snapper zat. :twisted:

Snappers breken eerder (als ze vallen). Zijn veel gevoeliger voor krassen en stickers op de papieren hoes. En als ze eenmaal stuik zijn zijn ze niet of lastig te vervangen.
Sorry, Warner... maar ik laat wel eens een DVD liggen om hem vervolgens in de UK te kopen vanwege de snapper. :(
Waarom hebben ze in de Uk (en Aus?) overigens wel vaak Keepcases? :roll:

Edwin V
18-07-2003, 06:29
Er is weer een actie van Warner gaande waarbij je 3 'Best buys' voor de prijs van 2 koopt en er OOK nog een mooi badhandoek met een groot Warner-logo erop erbij krijgt.
Zit dat badlaken ook in een snapper? Want dan hoef ik 'm niet... :wink:

Richard B.
18-07-2003, 08:45
Er is weer een actie van Warner gaande waarbij je 3 'Best buys' voor de prijs van 2 koopt en er OOK nog een mooi badhandoek met een groot Warner-logo erop erbij krijgt.
Zit dat badlaken ook in een snapper? Want dan hoef ik 'm niet... :wink:

Binnenkort zal van overheidswege ook al het brood verpakt worden in snappers. Sommige mensen zullen dan gras moeten gaan eten denk ik. ;)

spacemancraig
18-07-2003, 10:31
Tot wanneer loopt die actie van 3 snappers voor de prijs van 2?

Marcel den Haan
18-07-2003, 10:36
Tot wanneer loopt die actie van 3 snappers voor de prijs van 2?

31 augustus.

spacemancraig
18-07-2003, 10:58
Tot wanneer loopt die actie van 3 snappers voor de prijs van 2?

31 augustus.

thx. Nog alle tijd dus.

expo
18-07-2003, 11:04
Tot wanneer loopt die actie van 3 snappers voor de prijs van 2?

31 augustus.

Jammer, want in september komer er weer leuke Bestbuy titles bij.

Tommy Brok
18-07-2003, 16:20
Waarom hebben ze in de Uk (en Aus?) overigens wel vaak Keepcases? :roll:Is dat zo?
Queen of the damned en The Animatrix zaten bij mij gewoon in snappers, waarom zouden ze bij sommige films uitzonderingen maken in de UK?

Charley Baak
18-07-2003, 17:51
Waarom hebben ze in de Uk (en Aus?) overigens wel vaak Keepcases? :roll:Is dat zo?
Queen of the damned en The Animatrix zaten bij mij gewoon in snappers, waarom zouden ze bij sommige films uitzonderingen maken in de UK?

Nee, is niet zo. Alleen in Australië (en de videotheek ;) ) hebben de Warner dvd's een keepcase verpakking.

Florus
18-07-2003, 19:12
Waarom hebben ze in de Uk (en Aus?) overigens wel vaak Keepcases? :roll:Is dat zo?
Queen of the damned en The Animatrix zaten bij mij gewoon in snappers, waarom zouden ze bij sommige films uitzonderingen maken in de UK?

Nee, is niet zo. Alleen in Australië (en de videotheek ;) ) hebben de Warner dvd's een keepcase verpakking.
hmm.
Kan me iets herinneren dat ik toch wel eens een keepcase heb gehad uit de UK terwijl dezelfde film hier als Snapper stond, maar aangezien ik ook wel in australie bestel zou ik me hierin enigszins in kunnen vergissen.
Sorry. :oops:

Rochan
22-07-2003, 14:27
En in R1 USA komt de eerste keepcase van Warner uit. De Matrix Reloaded komt in een Amaray Keepcase uit :) Nou maar hopen dat NL het ook gaat doen. :roll:
Zie onderstaande bericht. bron www.dvdfile.com

Guess who's finally getting hip to the keepcase? Long a point of contention even among the most ardent of DVD supporters, Warner Home Video has favored the slim cardboard "snapper case" created and produced by AOL Time Warner subsidiary Ivy Hill. Roundly scorned for its flimsy appearance and lack of durability, Warner has decided to take the keepcase plunge on October 14th with the release of The Matrix Reloaded.

Fans hoping for a sea change at the studio may be disappointed, however. "We evaluate each product and its packaging configurations," a Warner spokesperson told Video Store Magazine. "For Reloaded, we felt the Amaray was the right packaging. There is no overall change in our packaging strategy. Future titles may be packaged in a digipak. We'll evaluate on a title-by-title basis."

But will the likely smash success of Reloaded on DVD help push Warner to reconsider the long-term viability of the snapper? Watch this space...

X-Mogwai
22-07-2003, 16:35
Ik zag in de albert heijn bij mij in de buurt The Matrix in een Keep Case. weet iemand of Warner overstapt naar Keep Case doosjes :?:

Bij ons bij de AH zijn de covers van Warner titels ook in keepcases gedaan, maar er staat er wel bij dat je het moet omruilen bij de informatiebalie, dus dan krijg je dus gewoon een snapper :roll:Da,s helemaal vaag lijk me zo
Wat zou hier nu weer de reden van kunnen zijn :o

Ik weet niet wat de redenen hiervoor kan zijn. Maar een voordeel is nu dat je de dvd's nu gesealed krijgt. :). Ze doen dat niet alleen maar met de Warner dvd's, maar met alle dvd's.Dat is opzich al wel een voordeel natuurlijk 8)


Ik werk dus in een Albert Heijn, en ze zijn recent op een nieuw multimedia-distributie systeem overgestapt. In de winkel worden alle CD's en DVD's in dummy's geplaatst, met daarin kleur-kopieen van de hoezen. De daadwerkelijke CD's en DVD's staan gesealed achter de info-balie.

De redenen zijn logisch:
- De dames konden bij het oude systeem erg vaak een DVD niet bij een hoes vinden, omdat er (voor hun) soms onlogische namen op de schijven staan.

- Er werd veel geleend door het personeel. Dit leidde soms to beschadigde of zelfs zoekgeraakte schijven.

Oftewel: beter voor de kwaliteit nu.

Shadow010
22-07-2003, 18:16
Sorry, ff off-topic.

Een vraag voor de mensen die wel eens in australie bestellen; welke online winkels zijn te vertrouwen? Ik bestel nu alleen nog maar via Play

jokey
22-07-2003, 18:59
Sorry, ff off-topic.

Een vraag voor de mensen die wel eens in australie bestellen; welke online winkels zijn te vertrouwen? Ik bestel nu alleen nog maar via PlayDe bekendste (en beste vind ik zelf) is volgens mij Ezydvd.

Kijk ook eens even in deze thread. (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12871)
Daar staat genoeg info over online shops.

pavko
22-07-2003, 20:09
En in R1 USA komt de eerste keepcase van Warner uit. De Matrix Reloaded komt in een Amaray Keepcase uit :) Nou maar hopen dat NL het ook gaat doen. :roll:
Zie onderstaande bericht. bron www.dvdfile.com

Guess who's finally getting hip to the keepcase? Long a point of contention even among the most ardent of DVD supporters, Warner Home Video has favored the slim cardboard "snapper case" created and produced by AOL Time Warner subsidiary Ivy Hill. Roundly scorned for its flimsy appearance and lack of durability, Warner has decided to take the keepcase plunge on October 14th with the release of The Matrix Reloaded.

Fans hoping for a sea change at the studio may be disappointed, however. "We evaluate each product and its packaging configurations," a Warner spokesperson told Video Store Magazine. "For Reloaded, we felt the Amaray was the right packaging. There is no overall change in our packaging strategy. Future titles may be packaged in a digipak. We'll evaluate on a title-by-title basis."

But will the likely smash success of Reloaded on DVD help push Warner to reconsider the long-term viability of the snapper? Watch this space...

Goh! Dat ritje langs Lourdes van vorige week heeft wel erg snel zijn vruchten afgeworpen :wink:

marnix
22-07-2003, 20:27
naar wat ik heb begrepen van een van de hoge heren bij Warner zelf ooit, wil Warner zich niet bepaald onderscheiden van andere distributeurs, maar maken ze gebruik van snappers omdat dat makkelijker voor hen is. Op deze manier kunnen ze in eigen beheer de DVD's verpakken en meteen 'verschepen'... Warner heeft zeg maar zijn eigen ver-'snapper' machine ;)

Shadow010
22-07-2003, 20:53
Sorry, ff off-topic.

Een vraag voor de mensen die wel eens in australie bestellen; welke online winkels zijn te vertrouwen? Ik bestel nu alleen nog maar via PlayDe bekendste (en beste vind ik zelf) is volgens mij Ezydvd.

Kijk ook eens even in deze thread. (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12871)
Daar staat genoeg info over online shops.

He super! thanks.....