PDA

Bekijk de volledige versie : FOX: Daredevil 6 augustus op DVD



Eric van Ballegoie
07-07-2003, 13:00
FOX: Daredevil 6 augustus op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=965)

PJ van der Holst
07-07-2003, 13:11
Heb de R4 al in bestelling staan, die komt morgen (=7 juli) uit en is identiek aan deze uitgave :roll: , behalve waarschijnlijk in prijs

M Balje
07-07-2003, 13:14
Klein foutje: De film duurt namelijk maar 98 minuten en niet 123 minuten hoor. (Dvd-home heeft de zelfde info toe gestuurd gekregen)

Best goede film hoor.
Alleen hadden ze wel even mogen melden dat je moet blijven zitten als de aftiteling begint. [spoiler:bffba79558]Bullseye zie je namelijk in het ziekenhuis,dat aangeeft dat hij het overleeft heeft.[/spoiler:bffba79558]

Surya
07-07-2003, 13:47
Slechte film. Zwak verhaal en UITERST ZWAKKE REGIE!!! De actiescenes, die het beste zouden moeten zijn in de film - want voor het verhaal ga je toch niet bij iets als dit? - zijn zo slecht gedaan met zo overbodig veel cuts dat je soms nauwelijks kan zien wat er allemaal gaande is. Flauw.

X
07-07-2003, 14:21
Wat leuk dat DVD.nl meegewerkt heeft aan de productie van Daredevil en als beloning jullie logo in het groot op de voorkant wordt geprint. :)

Nee, even serieus. Ik wacht geduldig op deze titel en maar hopen dat deze voor een schitterende prijs bij de mediamarkt komt te liggen. Wel top dat hier een DTS track op zit (y).

X
07-07-2003, 14:22
De actiescenes, die het beste zouden moeten zijn in de film - want voor het verhaal ga je toch niet bij iets als dit? - zijn zo slecht gedaan met zo overbodig veel cuts dat je soms nauwelijks kan zien wat er allemaal gaande is. Flauw.

Ik had dit probleem dus met Blade 2 die ik in de bioscoop heb gezien. Zwaar bagger omdat je niet kon zien wat er allemaal gebeurd. Eenmaal op DVD blijkt het reuze mee te vallen en is alles een stuk beter te volgen. Kan dit misschien niet komen door het feit dat je met je neus op een groot scherm gedrukt zit en dat het allemaal een beetje TE wordt ?

Surya
07-07-2003, 14:28
De actiescenes, die het beste zouden moeten zijn in de film - want voor het verhaal ga je toch niet bij iets als dit? - zijn zo slecht gedaan met zo overbodig veel cuts dat je soms nauwelijks kan zien wat er allemaal gaande is. Flauw.
Ik had dit probleem dus met Blade 2 die ik in de bioscoop heb gezien. Zwaar bagger omdat je niet kon zien wat er allemaal gebeurd. Eenmaal op DVD blijkt het reuze mee te vallen en is alles een stuk beter te volgen. Kan dit misschien niet komen door het feit dat je met je neus op een groot scherm gedrukt zit en dat het allemaal een beetje TE wordt ?
Denk het niet. Zat op veilige afstand... Gewoon teveel closeups en te korte cuts om duidelijk te zijn. Misschien is het iets beter op het kleine scherm, maar echt duidelijk kan het imo niet worden.

X
07-07-2003, 14:34
De actiescenes, die het beste zouden moeten zijn in de film - want voor het verhaal ga je toch niet bij iets als dit? - zijn zo slecht gedaan met zo overbodig veel cuts dat je soms nauwelijks kan zien wat er allemaal gaande is. Flauw.
Ik had dit probleem dus met Blade 2 die ik in de bioscoop heb gezien. Zwaar bagger omdat je niet kon zien wat er allemaal gebeurd. Eenmaal op DVD blijkt het reuze mee te vallen en is alles een stuk beter te volgen. Kan dit misschien niet komen door het feit dat je met je neus op een groot scherm gedrukt zit en dat het allemaal een beetje TE wordt ?
Denk het niet. Zat op veilige afstand... Gewoon teveel closeups en te korte cuts om duidelijk te zijn. Misschien is het iets beter op het kleine scherm, maar echt duidelijk kan het imo niet worden.

Okee. Ik ben in ieder geval benieuwd. Nog even wachten nog en dan is het zover :)

Philippe
07-07-2003, 14:56
Ik vond deze film bijzonder matig. Leek me allemaal snel snel in elkaar gezet zonder dat de filmmakers daadwerkelijk wisten waar ze met deze film naartoe wilden. Inspiratieloos en matige actiescènes.

Rochan
07-07-2003, 16:09
Komt zker in mijn collectie 8)

Rens_Gepkens
07-07-2003, 21:28
komt idd zeker in de collectie :)

Sander Haarmans
07-07-2003, 22:00
Ik denk dat ik deze ook wel aanschaf als hij voor een leuk prijsje in de schappen ligt.

Pat
08-07-2003, 06:07
Zal ik zeker niet aanschaffen. Vond het een zwakke film met - zoals hier reeds gezegd - maar matige actiescènes. Was er een om snel te vergeten voor mij. :)

richard voskamp
08-07-2003, 11:24
ik ga deze zeker kopen (y)

_________
Your him arent you your the priest son - Jonny gangs of newyork

Nathan Strik
08-07-2003, 11:30
Ben extreem benieuwd naar deze film, ondanks meneer Affleck. ;)

Harry V.
08-07-2003, 19:33
Gewoon een leuke film... Niet kijken voor de diepgang, maar gewoon voor het entertainment. Vond btw wel leuke rollen van Colin Farrell [spoiler:a1258afb37](vooral de ziekenhuis-scene)[/spoiler:a1258afb37] en Jennifer Garner.

JCL
08-07-2003, 20:17
MEGASPOILER NIET LEZEN ALS JE DE FILM NOG WILT ZIEN!!!!!!!!!
[spoiler:4d4d74d418] Gaat Electra nou dood of niet?!! Wat ik uit het einde kan opmaken leeft ze nog gewoon omdat ze dat geluks amulet opnieuw heeft laten maken in braie. Maar je ziet (of hoort beter gezegd) wel dat haar hart is gestopt. [/spoiler:4d4d74d418]

Surya
08-07-2003, 20:34
MEGASPOILER NIET LEZEN ALS JE DE FILM NOG WILT ZIEN!!!!!!!!!
[spoiler:b3f70c33b4] Gaat Electra nou dood of niet?!! Wat ik uit het einde kan opmaken leeft ze nog gewoon omdat ze dat geluks amulet opnieuw heeft laten maken in braie. Maar je ziet (of hoort beter gezegd) wel dat haar hart is gestopt. [/spoiler:b3f70c33b4]
Dunno, ze krijgt in elk geval volgend jaar haar eigen film...

X
08-07-2003, 20:36
MEGASPOILER NIET LEZEN ALS JE DE FILM NOG WILT ZIEN!!!!!!!!!
[spoiler:5f32fd8892] Gaat Electra nou dood of niet?!! Wat ik uit het einde kan opmaken leeft ze nog gewoon omdat ze dat geluks amulet opnieuw heeft laten maken in braie. Maar je ziet (of hoort beter gezegd) wel dat haar hart is gestopt. [/spoiler:5f32fd8892]
Dunno, ze krijgt in elk geval volgend jaar haar eigen film...

Nog niets officieel toch ?

Surya
08-07-2003, 20:40
MEGASPOILER NIET LEZEN ALS JE DE FILM NOG WILT ZIEN!!!!!!!!!
[spoiler:af9cd0f223] Gaat Electra nou dood of niet?!! Wat ik uit het einde kan opmaken leeft ze nog gewoon omdat ze dat geluks amulet opnieuw heeft laten maken in braie. Maar je ziet (of hoort beter gezegd) wel dat haar hart is gestopt. [/spoiler:af9cd0f223]
Dunno, ze krijgt in elk geval volgend jaar haar eigen film...
Nog niets officieel toch ?
Tamelijk toch. Ik heb me wel een jaartje vergist :D
http://us.imdb.com/Title?0357277

X
08-07-2003, 20:41
MEGASPOILER NIET LEZEN ALS JE DE FILM NOG WILT ZIEN!!!!!!!!!
[spoiler:23f0c63752] Gaat Electra nou dood of niet?!! Wat ik uit het einde kan opmaken leeft ze nog gewoon omdat ze dat geluks amulet opnieuw heeft laten maken in braie. Maar je ziet (of hoort beter gezegd) wel dat haar hart is gestopt. [/spoiler:23f0c63752]
Dunno, ze krijgt in elk geval volgend jaar haar eigen film...
Nog niets officieel toch ?
Tamelijk toch. Ik heb me wel een jaartje vergist :D
http://us.imdb.com/Title?0357277

Idd... Nou we zullen eens zien :)

Elessar
08-07-2003, 22:47
Geweldige film! Kga m zeker aanschaffen zodra die in de winkel ligt!

Harry V.
09-07-2003, 02:05
Geweldige film! Kga m zeker aanschaffen zodra die in de winkel ligt!

Die van mij is al onderweg (NL-subbed) :wink: :D :wink:

John
09-07-2003, 22:56
Geweldige film! Kga m zeker aanschaffen zodra die in de winkel ligt!

Die van mij is al onderweg (NL-subbed) :wink: :D :wink:

Hier ook (kreeg vandaag mailtje dattie verstuurd is :)

Elessar
11-07-2003, 11:20
Tsja kheb nog geen eigen creditcard dus jah. Of kan je ook betalen aan de postbode?

calex
15-07-2003, 06:01
Gisteravond gezien, toffe film
geweldig DTS geluid.

Grtz.Henny

Robert F.
15-07-2003, 08:25
Geweldige film! Kga m zeker aanschaffen zodra die in de winkel ligt!

Die van mij is al onderweg (NL-subbed) :wink: :D :wink:
Heeft de UK versie NL-sub?

John
15-07-2003, 17:54
Geweldige film! Kga m zeker aanschaffen zodra die in de winkel ligt!

Die van mij is al onderweg (NL-subbed) :wink: :D :wink:

Hier ook (kreeg vandaag mailtje dattie verstuurd is :)

En gisteren binnen (maar nog veel te warm om te kijken :( )

Harry V.
15-07-2003, 20:35
Geweldige film! Kga m zeker aanschaffen zodra die in de winkel ligt!

Die van mij is al onderweg (NL-subbed) :wink: :D :wink:
Heeft de UK versie NL-sub?

Volgens play had die dat niet.... Heb hem daarom maar uit Australie gehaald. Die heb ik gisteren binnen gehad en gekeken en die had idd wel (michaeldvd strikes again).

X
15-07-2003, 21:05
Play.com géén Nederlandse subs. In de mail lieten ze weten dat alle info die zij tot hun beschikking hebben altijd op de site komt te staan, geld dus ook voor de ondertitels van een DVD.

Nathan Strik
15-07-2003, 21:05
Een review van deze titel staat trouwens in de planning... voor de mensen die het zich mochten afvragen. ;)

X
15-07-2003, 21:06
Een review van deze titel staat trouwens in de planning... voor de mensen die het zich mochten afvragen. ;)

Maak jij hem Nathan ?

Nathan Strik
15-07-2003, 21:16
Maak jij hem Nathan ?
Was het zo duidelijk dan? ;)
Maar je hebt inderdaad gelijk, ik mag me er over buigen.

X
15-07-2003, 21:18
Was het zo duidelijk dan? ;)


Zou kunnen zijn dat jij wist dat één van je collega's de recensie zou gaan maken.



Maar je hebt inderdaad gelijk, ik mag me er over buigen.

Ben benieuwd wat je ervan maakt :wink: Wanneer kunnen we hem verwachten 8)

Nathan Strik
15-07-2003, 21:28
Ben benieuwd wat je ervan maakt :wink: Wanneer kunnen we hem verwachten 8)
Als het goed is krijg ik morgen een recensie-exemplaar. Ik geef hem uiteraard wat voorrang omdat het een grote release is, maar precies hoe lang het nog gaat duren weet ik niet, ook omdat het afhangt van andere recensies. Maar in ieder geval voor de releasedatum zal er een review online staan.

X
15-07-2003, 21:32
Ben benieuwd wat je ervan maakt :wink: Wanneer kunnen we hem verwachten 8)
Als het goed is krijg ik morgen een recensie-exemplaar. Ik geef hem uiteraard wat voorrang omdat het een grote release is, maar precies hoe lang het nog gaat duren weet ik niet, ook omdat het afhangt van andere recensies. Maar in ieder geval voor de releasedatum zal er een review online staan.

Cool (y).