PDA

Bekijk de volledige versie : Vakantie: Wanneer gaan de handelaren op vakantie?



Niels Haasjes
07-07-2003, 13:07
Dit lijkt me wel een handige thread. Weten wanneer mensen op vakantie zijn zodat je niet onnodig zit te wachten op mailtjes en Persoonlijke Berichten terug. Ook is dit handig met oog op de testcase voor een nieuwe crewmember!

Niels Haasjes
07-07-2003, 13:09
Ik zal zelf maar beginnen!

9 tot 20 juli zit ik in het Oosten van Frankrijk (l'Alpe d'Huez)
4 tot 11 augustus zit ik op Terschelling (Bier :bier: )

Remco87
07-07-2003, 17:00
Edit

Niels Haasjes
08-07-2003, 21:37
Allen de groeten!

Fijne vakantie!

daviddekam
08-07-2003, 21:42
Fine vakantie Niels (y) :bier:

Niels Simons
08-07-2003, 21:45
mazzel,niels

daviddekam
08-07-2003, 21:47
er volgt voor de vakantie miss nog een grote thread die max 5 daagjes loopt.

Oh leuk, uitverkoop :D

Mark de Jong
08-07-2003, 22:47
Mooi... Dan gaan we effe bij een paar mensen langs... Eens kijken of ze nog wat leuke DVD's voor me hebben liggen ;) :D

Effe serieus:
Ik denk dat deze thread een beetje overbodig is. Handelaren zullen zoiets heus wel melden aan degene met wie ze zaken doen.
En ik betwijfel dat mensen die vlak voor ze op vakantie gaan nog gaan zitten handelen.

Roberto G
11-07-2003, 01:40
ben op vakantie van 1 augustus tot en met 12 augustus .
Voor de rest iedereen een fijne vakantie :wink:

Kasper P.
11-07-2003, 17:16
Ben niet aanwezig van 14 juli t/m 21 juli ;-)

Ronald Stiebolt
11-07-2003, 17:22
Ik 'mag' niet op vakantie de komende 6 weken. M'n zakenpartners gaan direct na elkaar elk 3 weken op vakantie en 'het fort' moet door minimaal door 2 man bemand worden.....

Boehoehoe.... arme ikke..... :( :(

John
11-07-2003, 17:39
Ik vind het nou niet zo slim om hier, en publique, neer te zetten wanneer je weg bent, als ik eerlijk ben....

Edwin vd Zwaard
12-07-2003, 16:42
Ik vind het nou niet zo slim om hier, en publique, neer te zetten wanneer je weg bent, als ik eerlijk ben....

Kheb idd nog wel wat adresjes liggen..

Dus roept u maar, dan kan ik een schema'tje opstellen.. Misschien open ik ook nog wel een thread erbij, kunnen ze stuk voor stuk even melden waar de waardevolle spulletjes in het huis liggen..

Scheelt weer zoeken..

sjees.. zijn jullie nou onwetend of gewoon dom ??

Charley Baak
14-07-2003, 17:12
Dus roept u maar, dan kan ik een schema'tje opstellen.. Misschien open ik ook nog wel een thread erbij, kunnen ze stuk voor stuk even melden waar de waardevolle spulletjes in het huis liggen..
Of gewoon even kijken in de foto's van je collectie thread. Kan je al aardig uit opmaken waar de kasten vol dvd's staan ;)
Ik vind het ook niet echt handig om hier open en bloot te gaan vertellen wanneer je afwezig bent. Er hoeft maar 1 kwaadwillend persoon te zijn..... en nee ik ben niet paranoia.

Edwin vd Zwaard
14-07-2003, 17:55
Dus roept u maar, dan kan ik een schema'tje opstellen.. Misschien open ik ook nog wel een thread erbij, kunnen ze stuk voor stuk even melden waar de waardevolle spulletjes in het huis liggen..
Of gewoon even kijken in de foto's van je collectie thread. Kan je al aardig uit opmaken waar de kasten vol dvd's staan ;)
Ik vind het ook niet echt handig om hier open en bloot te gaan vertellen wanneer je afwezig bent. Er hoeft maar 1 kwaadwillend persoon te zijn..... en nee ik ben niet paranoia.

Wanneer ga jij op vakantie charlie, jij woont nog wel lekker dichtbij ;)

Roberto G
14-07-2003, 18:01
hehehe , ik ben toch de enige uit me huis die op vakantie gaat , de rest is gewoon thuis, dus ik zal het niet proberen :P:P :wink: :wink:

Charley Baak
15-07-2003, 10:26
Wanneer ga jij op vakantie charlie, jij woont nog wel lekker dichtbij ;) Gelukkig ben ik een van de weinigen die weet hoe jij er in het echt uitziet ;) Voor mij deze zomer geen vakantie. Druk bezig met verhuizen.

Edwin vd Zwaard
15-07-2003, 19:39
Wanneer ga jij op vakantie charlie, jij woont nog wel lekker dichtbij ;) Gelukkig ben ik een van de weinigen die weet hoe jij er in het echt uitziet ;) Voor mij deze zomer geen vakantie. Druk bezig met verhuizen.

Oei.. Nou of je nou zo gelukkig moet zijn met dat feit, valt te betwisten ;)
Ik ben trouwens ook geslaagd nu Charlie, dus je wijze lessen uit mijn eerste jaar (jouw 2e) hebben toch vruchten afgeworpen :p

pavko
17-07-2003, 20:51
Ik ga hier alleen maar even melden dat ik net terug ben van vakantie...

(lekker belangrijk)

Kasper P.
16-10-2003, 16:34
Even een melding voor als bepaalde personen me missen of me nodig hebben.......... ik zit van 17 okt. (morgen) t/m de 24ste in Hongarije :lol: