PDA

Bekijk de volledige versie : GRATIS Pioneer dvdspeler



Anonymous
05-11-2001, 15:34
WoW, bij Bruna.nl krijg je nu een gratis Pioneer dvd-speler model 343 bij aankoop van 10 dvd-titels. Volgens mij zijn dit echt goede, recente dvd-titels en is de speler best goed. Je betaald maar 649,- en dan krijg je ook nog eens een jaar lang 10% korting.

Volgens mij is dit echt een hele goede actie, of niet? Zit er een addertje onder het gras? Graag jullie reactie of ik dit moet aanschaffen of niet.

Koen Crijns
05-11-2001, 15:41
Inderdaad een hele mooie actie!

Bestellen kan op deze pagina (http://sitestat.nedstat.nl/cgi-bin/bruna/clickin.pl?name=clickin.dvdnl_nb.dvdactie), waarop ook alle voorwaarden van de actie staan. En die voorwaarden lijken me duidelijk genoeg: geen addertjes dus.

Het lijkt mij persoonlijk een leuke set voor de 'beginnende DVD'er' ;)

Zout dropje
05-11-2001, 16:12
Inderdaad! Voor personen die nog geen dvd-speler hebben is dit wel een hele interessante "instapmogelijkheid"!
Ook de dvd-tjes die bij het pakket zitten zijn erg interessant.
Ik moet zeggen..ook ik kon geen addertje onder het gras ontdekken. Alles staat erg compleet op de site!

Job Rijskamp
05-11-2001, 19:15
Dit lijkt me best wel een goeie DVD-speler. Kost deze normaal echt 1249? Heeft iemand van jullie dit model wel eens bv. bij de Media Markt gezien? En wat kost ie daar dan.
Je kan natuurlijk ook de DVD's verkopen die je niet zo intressant vindt en dan heb em echt voor weinig. Probleem is alleen dat wij nog zo'n standaard TV en hifi-set van bijna 10 jaar oud hebben. En we zitten al zo ver van de TV af. Als je dan ook nog eens kleiner beeld hebt dan is het echt kijken naar postzegel formaat.:(

hoeksm
05-11-2001, 20:09
Hoi,

Ik heb gezien bij Pioneer in de USA dat de speler die bij Bruna wordt aangeboden (Pioneer DV-343) zo'n 175 dollar kost.

"Regiovrij" gemaakt kost hij ongeveer 270 dollar.

Wie kan mij eenvoudig uitleggen wat regiovrij betekent en wat de beperkingen zijn bij een niet regiovrije DVD speler ?

PM
06-11-2001, 10:10
regiovrije dvd-spelers kunnen dvd's uit andere regio's (regio 1 verenigde staten en omstreken, regio 4 australie en omstreken, regio 2 Europa..) wel afspelen... normaal kun je alleen regio 2 afspelen... maar regio1 en 4 dvd's zijn regelmatig goedkoper en/of komen eerder uit dan de regio 2 editie.. ook heb je in regio 1 bijvoorbeeld regelmatig dts (beter geluid) dan op regio2

Ralph
06-11-2001, 13:46
prijs in duitsland voor pioneer dv 340/dv343 is euro 193,27 en 30 euro verzendkosten, komt op iets minder dan 500 gulden. Komt overigens als sehr gut uit areadvd test.

Koen Crijns
06-11-2001, 13:49
Dit lijkt me best wel een goeie DVD-speler. Kost deze normaal echt 1249?

Bruna zegt niet dat de speler alleen normaal Fl. 1249 kost, maar dat de combinatie van de 10 DVD's en de speler nogmaal FL. 1249 kost. Daarop krijg je nu dus Fl. 600 korting, niet niks.

Mark van Voorthuizen
07-11-2001, 19:42
Wel ff opletten dat deze speler geen RGB via de scart doorgeeft !!!

ToolkiT
08-11-2001, 02:11
Best een goeie deal, alleen jammer altijd dat je nooit zelf je DVD's mag uitkiezen...of waardebonnen krijgt.

Bij mijn DVDspeler (pioneer 535) zaten destijds ook 5 'gratis' DVD's. heb er bij de verkoper nog een extra bij kunnen lullen...

van die 5 waren er 3 leuk, 2 wat minder.. maar ja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken... Wel jammer dat die gratis DVD's op de 2e hands markt hier bijna nix waard waren omdat er zoveel van waren :(

PM
08-11-2001, 09:26
leuke deal voor een beginner..

bondfreak
08-11-2001, 11:45
Nu bij Albert Heijn:
Unieke DVD aanbieding,
koop 15 titels uit een selectie van 20 en krijg een DVD speler gratis.
Het gaat hier om de Grundig Xenaro GDP-500(zwart), speelt naast dvd's ook cd's en mp3's. (t.w.v. F 769,-)
Het lijkt op een aktie van AH en Buena Vista, want hier is een kleine selectie uit de titels: Sneeuwwitje, Toy Story 2, Pearl Harbor, Armageddon, Unbreakable, enz. Deze titels kosten 59,95 en per inlevering van 30 Air miles per titel ontvang je 10 gulden korting.
Dit staat in de Allerhande no.11 November pagina 139

Kent iemand deze speler en stelt het wat voor?

Michael v.d. Loosdrecht
10-11-2001, 20:31
Ik heb misschien een behoorlijk stomme vraag omtrent deze actie van bruna. Ik zit al een tijdje te zoeken naar een goede deal en deze lijkt mij dan ook zeer zeker wat. Nu kwam ik er opeens achter dat ik (over een tijdje) ook een 5.1 set ga aanschaffen. Mijn vraag nu is: kan dat gewoon op deze set?!

Nu ik toch aan het woord ben :p ik ga deze (toekomstige) dvd-speler gebruiken voor een behoorlijk oude tv (8 jaar) wat geen breedbeeld is maar gewoon een groot vierkant ding.
Verlies ik daar veel aan beeld of niet?
Hij heeft wel de rood-wit-geel uitgangen (weet niet hoe het anders heet, dus hij kan er wel op aangesloten worden).

alvast bedankt,

mike

Eric van Ballegoie
10-11-2001, 22:01
Uiteraard kan je de Pioneer speler op een Dolby Digital / DTS versterker aansluiten! Net als alle andere DVD spelers beschikt ook deze speler over een digitale uitgang waardoor de surround audio doorgegeven kan worden aan een versterker met ingebouwde decoder.

Robbert de Bruin
17-12-2001, 09:49
Ik ben vrij nieuw in DVD land en wilde voor de kerst graag een DVD speler. Ik heb de aanbieding van Bruna.nl en AH tegen elkaar afgewogen, mede omdat je bij beide acties ook DVD's erbij kreeg (had alleen nog videobanden). Ik vond het verschil toch wel vrij groot in het voordeel van Bruna.nl. De Pioneer van Bruna.nl is beter getest dan de Grundig (het is me niet duidelijk waarom AH schermt met een hogere basisprijs voor de Grundig), terwijl ik bij Bruna.nl ƒ 649 kwijt was en bij AH ƒ 999. Bij AH krijg je wel 5 banden meer maar die betaal ik gewoon zelf uit de extra ƒ 350 die ik zou moeten betalen. Graag wil ik weten of ik een juiste keuze heb gemaakt zijn er meer mensen die gebruik hebben gemaakt van deze actie? Overigens de afhandeling was verder goed, ik kreeg direct een bevestigingsmail en kon het de volgende dag ophalen op het Postkantoor en daar afrekenen (toch wel beter dan online betalen, maar mischien ben ik daarin nog een beetje ouderwets)

Robbert

bondfreak
17-12-2001, 12:17
Blokker heeft nu ook een op=op aanbieding,
koop 6 dvd's (geen keuze) ter waarde van 399,- gulden en ontvang een dvd speler van Provision ter waarde van 449,- gratis.
Volgens de folder met een DTS decoder maar dat lijkt me sterk, wel regiovrij.
Kijk voor meer info in de folder van Blokker van 17-12-'01