PDA

Bekijk de volledige versie : Conrad dvd speler ?



bwslob
05-11-2001, 21:26
Hallo forumleden,

Zag dat er een aanbieding was bij conrad met een CAT DVD 922 dvd speler voor maar 349 gulden ! en hij speelt zelfs mp3's af.
Alleen ben ik bang dat hij niet zo goed is als een cyberhome AD L528 (op de AC-3 decoder na dan...) Wie kent deze player of heeft een gelijkmatig model en wat vinden jullie ervan ?

Raskel
06-11-2001, 08:08
Ik kan het niet blijven zeggen, maar koop nu niet zo'n tropisch merk maar spaar een weekje of twee door een koop je ineens een degelijk toestel, goedkoop=duurkoop, vooral in dvdland..

bwslob
06-11-2001, 09:04
Ja maar ik moet wel een dvd speler hebben met MP3 weergave die ook alle bitrates aankan en een ingebouwde dolby digital decoder. De meeste A-merken met bovenstaande gegevens zitten "dik" over de duizend gulden ... Maar goed inderdaad is een A-merk veel beter.

Chanro
08-11-2001, 23:14
Sinds eergister in bezit van een CAT DV988 via Conrad en ja, ook vanwege de toch wel zeer lage prijs, ik had een DV922 besteld, maar die waren uitverkocht en ze deden daar niet moelijk en leverde een duurder model voor dezelfde lage actieprijs van ƒ348.00. Regiovrij, Mp3 en zelfs Dolby 5.1 is aanwezig, Hij speelt gewoon alles af, afstandbediening is beetje goedkoop uitgevoerd maar dat mag de pret niet lukken. Is aan gesloten via SCART aan een Philips 100 Hz Breedbeeld met automatisch beeldformaat en het beeld is gewoon grandioos. Ik ben er in ieder geval tot zover zeer over te spreken. Hij is in Shanghai in elkaar gezet en wordt dus via een Duitse firma aangeboden. Als er iemand is met negatieve ervaringen hoor ik het natuurlijk ook graag. Welterusten en groetjes Channie

Raskel
09-11-2001, 13:02
hey Chanro,

Gelukkig ben je tevreden met je aankoop, ik ben alleen benieuwd hoelang de pret gaat duren. Ga vooral niet kijken naar andere dvd-spelers want dan zou je je nog wel eens snel kunnen gaan bedenken ;)

Rene C.
09-11-2001, 13:44
Ja,

Vooral als je echt goed naar het beeld gaat kijken, zie je veel verschillen.

Ik heb een SONY 735 en een HITTEKER naast elkaar gehad, en dan wil je toch erg snel van die HITTEKER af hoor !

Goed hij geeft op het eerste gezicht goed beeld, maar pas op de SONY zag ik wat ik allemaal miste op de HITTEKER.
Vooral in donkere scenes laten de goedkope spelers dingen weg, en gaan zelfs blokken !

Goedkope spelers = Softwarematige DVD Decoding
"Merk" Spelers = Hardwarematige DVD Decoding !

Greetz,
Avalon

Chanro
09-11-2001, 19:07
Ja, jullie hebben misschien veel meer kijk-ervaring, maar ik heb het ook hoofdzakelijk voor de prijs gedaan, als je het financieel breder hebt kun je natuurlijk ook meer/betere apparatuur aanschaffen, mijn zuster heeft thuis ook een Sony incl. receiver en 6 speakers maar betaalde er wel ruim ƒ2000.00 voor en die speelt bijna geen cdrw af en al helemaal geen mp3. En dan zeg ik mijn beurt geef mij er maar zo eentje, en over kwaliteit gesproken, we hebben beide dezelfde Philips Breedbeeld en dan valt het verschil in beeld te verwaarlozen, maar ik heb op PC beurzen steeds uit gekeken naar een Revox maar die bleven maar duur. Vandaar mijn keuze. Maar bedankt voor de replies. Prettig weekend allemaal !!

bwslob
09-11-2001, 20:39
goed merk, mp3 weergave en niet al te duur. Wat moet ik dan nemen? Ook cd-rw moet kunnen worden afgespeeld...


P.S. waar kan ik iets lezen over die CAT dvd spelers ?

bart willem

Chanro
10-11-2001, 10:09
De site van CAT = www.cat-sound.com

Jaap Kokenberg
10-11-2001, 10:24
Pioneer DV-444, speelt alles af, MP3,(S)VCD, CD-(R)W en DVD natuurlijk. Is regiovrij te verkrijgen voor 800 piek en is echt een top speler met als bonus een erg mooi design. (Maar 5cm hoog)

Pioneer DV-444 Website (http://www.pioneer-eur.com/products/home/dv-16en.htm)