PDA

Bekijk de volledige versie : Vraag over de film Das Boot



Spidey
12-07-2003, 16:44
Hallo allemaal,

Ik heb net vanmiddag de film Das Boot Collecters Edition bij de FRS gekocht. Thuis gekomen natuurlijk gelijk de film in de dvd speler drukken. Ik dacht van ah koel DD 5.1 engels! Maar toen keek is eens goed naar de monden van acteurs en volgens mij loopt dat NIET synchroon met het engelse 5.1. Aangezien de film ook Das Boot heet dus Duits, is het dan ook oorspronkelijk zo dat de film ook in het duits gekeken moet worden?

Alvast bedankt voor de reacties!

Nathan Strik
12-07-2003, 16:47
Ik heb net vanmiddag de film Das Boot Collecters Edition bij de FRS gekocht. <knip> ...is het dan ook oorspronkelijk zo dat de film ook in het duits gekeken moet worden?
Ja.

Lex v/d Moolen
12-07-2003, 16:48
Aangezien de film ook Das Boot heet dus Duits, is het dan ook oorspronkelijk zo dat de film ook in het duits gekeken moet worden?Moet natuurlijk niet, maar het is inderdaad een Duits gesproken film en lijkt me daarom ook logisch om het in die taal af te spelen. :wink:

Spidey
12-07-2003, 16:54
Dank jullie jongens dan kan hier alweer een slotje op.. Alleen ik vind het wel jammer dan dat ze Duits niet DD5.1 hebben gemaakt..

Prekip
12-07-2003, 16:55
Nasynchroniseren zouden ze moeten verbieden...

Werner
12-07-2003, 17:03
Ga voor de Superbit, die heeft dat euvel niet. De UK-versie van de reguliere uitgave ook niet, maar die heeft geen Nederlandse ondertiteling.

Lex v/d Moolen
12-07-2003, 17:06
Dank jullie jongens dan kan hier alweer een slotje op.. Alleen ik vind het wel jammer dan dat ze Duits niet DD5.1 hebben gemaakt..Er bestaat ook nog een SuperBit uitgave van Das Boot, die heeft zelfs een Duitse DTS-track. :wink:

Nathan Strik
12-07-2003, 17:21
Dank jullie jongens dan kan hier alweer een slotje op..
Okidoki... ga voor de Superbit dus. ;)