PDA

Bekijk de volledige versie : Crouthing Tiger Hidden Dragon 2



M Balje
14-07-2003, 19:40
Er komt een vervolg op Crouthing Tiger Hidden Dragon.
De Opnames beginnen pas als Ang Lee klaar is met The Hulk 2 waarvan de opnames volgend jaar beginnen.

Bron: Yorin film tekst.

Oudgebruiker3
14-07-2003, 19:44
Ik heb het eerste deel nog niet gezien, maar ik geloof dat-ie best aardig is...

chimera01
14-07-2003, 20:01
Nee alsjeblieft geen sequel van CTHD, laat Ang Lee in godsnaam weer eens zijn visie over iets orgineels gaan. Dan krijgen wij weer een fantastische film erbij, CTHD done that been there.

Richard B.
14-07-2003, 21:08
Ik hoop niet dat dit van de grond komt. CTHD was een unieke film en ik vraag me af wat een vervolgdeel nog kan toevoegen.

Geert Jan Alsem
14-07-2003, 21:14
Ik denk dat hier iemand een foutje heeft gemaakt. Dit is hoe het volgens mij zit momenteel:

Ang Lee stopt altijd enorm veel energie in het maken van een film. Zelfs zoveel dat na het maken van The Hulk hij lichamelijk gewoon helemaal op was. Hij heeft daarom gezegd nog geen beslissing te willen nemen over of hij The Hulk 2 wil maken. Sterker nog, hij heeft gezegd dat hij misschien met pensioen gaat, omdat zijn lichaam het zware werk niet meer aan kan.

Dus:

The Hulk 2 komt waarschijnlijk wel, maar de regisseur is nog onbekend.
Of CTHD 2 komt is onbekend, maar er zijn momenteel geen plannen voor.
Of er ooit nog een Ang Lee film komt is ook nog onduidelijk.

Dit is hoe ik het begrepen heb en ik heb deze informatie van betrouwbaardere bronnen dan Yorin.

M Balje
14-07-2003, 22:43
Dat wordt juist tegen gesproken met dit bericht wat ik ge plaats heb,het is maar even afwachten.
Het is in iedergeval weer een remour dat ik toch wel even wou laten weten.

Ik zal het volledige bericht even hier plaatsen,maar kan na enkele dagen weer verdwijnen omdat Yorin de pagina weer vernieuwd.

http://www.rtl.nl/videotext/data/yorin/gif/725_00.gif?x=105821910

Wakusei
14-07-2003, 23:50
1- er komt geen sequel van CHTD maar een soort van prequel, daar wordt pas aan begonnen als het verhaal klaar is. Geen eta daarvoor.
2- pensioen???... pensioen als director van al diezelfde vragen die hem steeds maar gegesteld worden. In een duits blad "der Spiegel" had iets over dat ie moe werd van die vragen en dat ie misschien wel daardoor met pensioen ging(cynisch)

Geert Jan Alsem
15-07-2003, 01:27
1- er komt geen sequel van CHTD maar een soort van prequel, daar wordt pas aan begonnen als het verhaal klaar is. Geen eta daarvoor.
2- pensioen???... pensioen als director van al diezelfde vragen die hem steeds maar gegesteld worden. In een duits blad "der Spiegel" had iets over dat ie moe werd van die vragen en dat ie misschien wel daardoor met pensioen ging(cynisch)

Ah ok, die dingen geloof ik wel.
Want ik zei eigenlijk alleen dat er geen CTHD sequel zou komen omdat ik er nog niks concreets over had gehoord.
Verder kan ik best geloven dat het verhaal over Ang Lee's pensioen is ontstaan door misinterpretatie.

Maar is het verhaal dat Ang Lee sowieso Hulk 2 gaat doen ook al geconfirmeerd? Als zoiets alleen op Yorin Teletekst staat en niet op de grote filmnieuws internetsites neem ik het toch met een korreltje zout.

Ricochan36
15-07-2003, 07:48
Laat hem lekker een nieuw project doen in plaats van die sequels..

Rico
:D