PDA

Bekijk de volledige versie : Star Wars Episode II teaser trailer



Eric van Ballegoie
06-11-2001, 12:01
Star Wars Episode II teaser trailer



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=161)

marcel
06-11-2001, 22:02
En het schijnt nog beter te kunnen.
Volgens http://www.theforce.net komt de film wereldwijd op de zelfde dag uit.
Als dat geen goed nieuws is!!!
Worden we toch nog gelukkig :D

phuitema
08-11-2001, 11:35
Hopelijk krijgen we nu wat beters te zien dan een kinderfilm. Misschien ben ik de oud voor de doelgroep ?.

Nathan Strik
08-11-2001, 13:24
Van wat ik tot nu toe heb gezien lijkt Episode 2 mij een stuk duisterder dan zijn voorganger.
Het lijkt wel of de geschiedenis zich herhaalt, want The Empire Strikes Back was ook een stuk duisterder dan A New Hope.
En natuurlijk weer een mooie rol voor Natalie Portman, dat wordt smullen!!! :D

phuitema
08-11-2001, 13:58
Hopelijk is het emotieloze of stijve acteerwerk van Liam Neeson .... Qui-Gon Jinn en Ewan McGregor .... Obi-Wan Kenobi verdwenen. Natalie Portman als Queen Amidala/Padmé was ook mijn fav. maar zoveel andere vrouwen waren er niet, misschien de moeder ?

en Jake Lloyd kon er misschien niets aan doen maar Anakin Skywalker komt niet echt geloofwaarig over. Hij had nog net geen kleedtje om met een grote rode S erop.

P.

mark t
08-11-2001, 20:07
Naar het schijnt is de climax van Episode II een spectaculair gevecht van tientallen (!) jedi's, waaronder Yoda in een soort arena. Christopher Lee neemt er -dankzij wat 'ondersteuning' van computertechnieken- ook actief aan deel.
Bovendien komen er een aantal bedenkelijkere karaktertrekken van Anakin naar boven (hij schijnt bijvoorbeeld niet bepaald bescheiden te zijn over het feit dat hij sterker/beter is dan Obi Wan).

Volgens de meeste 'geruchtensites' is de film inderdaad een stuk 'donkerder' dan Episode I. Wel wordt hier en daar opgemerkt dat er bij de eindmontage het een en ander kan veranderen (met het oog op de filmkeuring).

We zullen d'r helaas nog een half jaartje op moeten wachten.

bmateijsen
08-11-2001, 20:31
Star Wars mag weer een stuk donkerder... en de trailer heeft hier al veel van late zien... Echt ontzettend stoer.. Darth Vader in geluid op de achtergrond... Uiteindelijk moet nu echt de eerste stappen gezet worden naar de Dark Side..

Hoop dat de sith lord ook weer een fijne nieuwe apprentice krijgt... maar dat zou die Clone nog weleens kunnen zijn... Zo iets van Surprise hier heb je 10 keer Darth Maul..

HAHAHA *LoL*

groet bjorn

Jeroen Driessen
08-11-2001, 23:05
Volgens de meeste 'geruchtensites' is de film inderdaad een stuk 'donkerder' dan Episode I. Wel wordt hier en daar opgemerkt dat er bij de eindmontage het een en ander kan veranderen (met het oog op de filmkeuring).

We zullen d'r helaas nog een half jaartje op moeten wachten.

Wellicht zal de DVD hier wel eens wat aan kunnen doen. Dan kunnen die beelden er voor die release gewoon ingemonteerd worden en kunnen we genieten van een lekkere donkere SWII. Maar da's dan weer allemaal afwachten.
Een ding lijkt me wel, we zullen dit maal niet meer zo lang hoeven wachten op de DVD release, want deel I is er al uit.

eric1977
09-11-2001, 11:56
Volgens Lucas zelf, zou episode II een liefdesverhaal worden en zou epiosde III de donkerste film uit de reeks worden. Donkerder dan ESB. Maar ik heb een tijdje geleden een andere trailer van episode II gezien, die was een stuk langer dan die teaser trailer en ook een stuk stoerder vond ik, daarin zag je ook al een stukje van de grote veldslag.

marcel
09-11-2001, 12:11
Oh je bedoelt die nep trailer die op http://www.theforce.net stond? ja die is leuk ,maar niet officieel hoor.

Deef
09-11-2001, 12:12
Maar ik heb een tijdje geleden een andere trailer van episode II gezien, die was een stuk langer dan die teaser trailer en ook een stuk stoerder vond ik, daarin zag je ook al een stukje van de grote veldslag

uuuuuuuuhhhhh waar????:confused: :confused: :confused:

Nathan Strik
09-11-2001, 13:03
Dan ben je mooi in het ootje genomen, want die trailer was in elkaar geflanst door een handige fan.
Die "veldslag" bijvoorbeeld is gewoon een stukje uit Braveheart waar ze lightsabers in hadden gemonteerd. Heel stoer gedaan, maar nep dus...


Maar ik heb een tijdje geleden een andere trailer van episode II gezien, die was een stuk langer dan die teaser trailer en ook een stuk stoerder vond ik, daarin zag je ook al een stukje van de grote veldslag.

Albert van de Werfhorst
09-11-2001, 22:59
Vandaag (9-11-2001) is de trailer op de DVD -rom weblink uitgekomen. Deze trailer vind ik beter dan de "Breathing" trailer.

In deze trailer is tekst te horen. Hier volg de beschrijving omdat alleen mensen met de SW DVD deze trailer kunnen zien.

Eerst zien je een vliegend ding (robot of zo).
Daarna een shot van de waterplaneet.
Dan is er een wagen van Jawas te zien (net zo een als in A New Hope)
Daarna vliegt de slave 1 schietend door de ruimte (een shot van opzij)
Dan een explosie
Dan komt de Jediraad in beeld
Dan zitten daar Padme, JarJar, Obi Wan en Anakin
Dan vliegt er een schip weg
Dan komt Mace Windu in beeld
Dan is er een scene in een gang waar een kort gesprek is tussen Anakin en Padme
Dan is er een shot in een disko(?), waar Obi-Wan iemand met zijn lightsaber neerhaalt.
Dan een shot van joda gevold door een shot van ruimteschepen.
Dan een shot van Padme
Dan Obi-Wan die tegen Anakin zegt: Your using her as bait
Dan een raam met daar achter dat vliegend ding uit het begin van de trailer.
Padme schrikt wakker
Obi-Wan springt door het raam en grijpt dat ding vast
Dan een lightsabergevecht tussen Anakin en Christopher Lee (ik weet de naam van zijn rol niet)
Anakin springt in een vliegtuig
Anakin praat op Tatooine met Watto
Dan komt er een stukje achtervolging waar Anakin en Obi-Wan door een soort krachtveld vliegen.
Dan een of ander dier dat uit het water komt
Dan de slave 1 in een astroide veld
Dan Jango Fett in beeld
Weer snel de slave 1
Dan ruimteschip dat naar een planeet gaat.
Daarna Obi-Wan met lightsaber
Dan close-up Anakin met lightsaber
Daarna Obi-Wan in krachtveld met Christopher Lee die naast hem staat
Anakin die rent
Jango Fett schiet naar beneden
Obi-Wan wordt geraakt
Anakin zit in een krachtveld dat lijkt op dat wat de keizer uit zijn handen toverde in Return of the Jedi
Dan Anakin in Arena
Obi-Wan is daar vastgebonden
En dan het logo

Anonymous
09-11-2001, 23:37
.

marcel
10-11-2001, 11:01
En voor diegene die de trailer elke keer maar weer wilt zien!!!
http://drkhwk.net/ep2/
Ze staan er alle TWEE( Breathing, Mystery) , nu maar wachten op trailer C die voor Harry Potter zit.

eric1977
10-11-2001, 17:53
nope, was geen neppe trailer, het was een echte en ik heb hem gewoon via kazaa binnengehaald.

Huib van Brummelen
10-11-2001, 18:27
<onnodige belediging weggehaald door moderator>

Nathan Strik
10-11-2001, 18:43
Ja, die trailer op KAZAA bedoel ik ook. Die is nep.
Let maar eens goed op die rennende ventjes met lightsabers, die komen rechtstreeks uit Braveheart....


nope, was geen neppe trailer, het was een echte en ik heb hem gewoon via kazaa binnengehaald.

marcel
10-11-2001, 18:51
En als je goed kijkt dan zie je zelfs nog de schotse rokken bij ze wapperen!!
HEHE wel geinig , een jedi is een schot!!!
Inderdaad , deze trailer die je via kazaa hebt gedownload is hartstikke nep.

Sinds 2 november kaner pas een Officiele trailer worden gedownload en dat is breathing.
Alle andere ( afgezien van mystery dan) zijn nep, goed gemaakt dat wel , maar hartstikke nep.

eric1977
11-11-2001, 20:38
bedankt voor de belediging, jammer dat die trailer nep was, was wel cool dat ding.

marcel
11-11-2001, 22:23
weet je wat , Eric.
We hebben allemaal het recht om een fout per dag te maken.
dit was de jouwe , geen probleem hoor, maar ook ik geloofde het toen.
Nu weet ik zeker dat ik in ieder geval niet de enige was.
Maar heb je ondertussen wel de officiele gezien?

eric1977
12-11-2001, 12:14
he marcel gelukkig maar dat je niet de enigste was he! ja ik heb inmiddels de echte wel gezien ja. alleen nu balen dat je weer een paar maandjes moet wachten tot je alles kunt zien, de film dus..

Vincent
12-11-2001, 15:04
De trailer van Episode II beviel me erg goed het was gaaf met de geluiden van Darth vader op te actergrond. ik sta te popelen om naar de film te gaan,
Helaas moeten we nog wachten tot mei 2002.
nou mazzel.

Martin van Tuijl
14-11-2001, 00:56
<onnodige belediging weggehaald door moderator>
Wat een eikels he, die moderators! :D

Weet iemand toevallig wanneer de trailer in onze vaderlandse bioscopen te zien is?

Alex van den Berg
14-11-2001, 02:35
Wat een eikels he, die moderators! :DOnnodige belediging getolereerd door de moderator... :D

Martin van Tuijl
14-11-2001, 02:43
Onnodige belediging getolereerd door de moderator... :D
Ach, soms vallen ze best wel mee eigenlijk ;)

Alex van den Berg
14-11-2001, 02:54
Ach, soms vallen ze best wel mee eigenlijk ;) Onnodig geslijm genegeerd door de moderator :p :D

Daniël R.
14-11-2001, 06:23
17 Mei. Officieel bekend gemaakt op www.starwars.com
Ook de teaser poster staat er al op.

sender
14-11-2001, 13:31
Vandaag (9-11-2001) is de trailer op de DVD -rom weblink uitgekomen. Deze trailer vind ik beter dan de "Breathing" trailer.
(...) alleen mensen met de SW DVD deze trailer kunnen zien.
Hoe krijg je die trailer te zien?
Bedoel je mensen met The Phantom Menace DVD?