PDA

Bekijk de volledige versie : Scart.nl



*Burp*
16-07-2003, 20:48
Ik kwam elders op dit forum de site http://www.scart.nl tegen.
nu is mijn vraag is deze site een beetje betrouwbaar en hoelang is de levertijd van deze site.
Heb namelijk een paar leuke en goedkope dvd'tjes daar gespot, maar heb natuurlijk geen zin om een kat in de zak te kopen.

Alvast Bedankt!

Christian
16-07-2003, 20:51
Ik heb via scart.nl de dvd box van friends seizoen 3 gekocht en die was er binnen 3 of 4 dagen.
Goed geregeld!!

Ludo Keeris
18-07-2003, 11:53
Er loopt een hele (gesloten) thread over Scart.nl. Het is een nieuwe winkel die zich nog moet waarmaken. Op DVDforum zijn de ervaringen erg wisselend. De een heeft z'n artikelen snel in huis, de ander krijgt het pas na een paar weken. De prijzen zijn ondertussen iets verhoogd, naar eigen zeggen vanwege een nieuwe leverancier.
Je kunt alleen bestellen door het bedrag eerst over te maken. Nadeel schijnt te zijn dat ze maar één keer per week binnengekomen betalingen checken. Dit omzat ze geen zakelijke rekening willen openen :?: .
Zelf heb ik er nooit iets besteld omdat ik de verzendkosten te hoog vind en in de algemene voorwaarden staat dat je geen garantie hebt als iets verloren gaat in de post. Vooral dit laatste gaat er bij mij niet in.

Verder zal het een betrouwbare winkel zijn, totdat het tegendeel bewezen is.

*Burp*
18-07-2003, 16:20
Ik weet dat elders op het forum ook een gesloten thread over Scart.nl is maar daar ben ik niet achtergekomen hoe de levering is van Scart.nl.


Verder zal het een betrouwbare winkel zijn, totdat het tegendeel bewezen is.
Daarom deze thread..

*Burp*
18-07-2003, 23:37
Zojuist Ghostworld besteld bij Scart.nl.
Kijken hoe het loopt, en ik zal jullie op de hoogte houden.

Harry V.
19-07-2003, 02:26
<knip>Dit omzat ze geen zakelijke rekening willen openen :?:<knip>

Het is toch geen 'moonlighter', he? Anders blijf ik er zeker weg.....

John
22-07-2003, 18:25
Zelf heb ik er nooit iets besteld omdat ik de verzendkosten te hoog vind en in de algemene voorwaarden staat dat je geen garantie hebt als iets verloren gaat in de post. Vooral dit laatste gaat er bij mij niet in.

Verder zal het een betrouwbare winkel zijn, totdat het tegendeel bewezen is.

ik wil wel eens zien wanneer de door mij bestelde DVD niet zou aankomen.... ik heb zo'n gevoel dat ze dan niet in hun recht staan. het is hun verantwoordelijkheid een product te leveren aan mij, hoe ze dat doen is hun eigen keus. lijkt me....

John
22-07-2003, 18:33
15 minuten geleden een mail gestuurd of de bestelde dvd al onderweg is, nu al een antwoord dattie donderdag verstuurd wordt.

perfect!

*Burp*
11-09-2003, 20:38
NA mijn eerste goede ervaring met Scart.nl d8 ik ik bestel de Stanly Kubrick collection bij hun.
6 dagen na de betaling had ik nog steeds niets binnen. waarop ik een mailtje naar hun klantenservice stuurde, ik kreeg hierop het antwoord dat de DVD in "backorder" staat bij hun leverancier en ik de box begin volgende week zou binnen krijgen. nu weer een week later heb ik nog geen box ontvangen...

En nu het akelige: ik probeerde zojuist Scart.nl weer te mailen, maar op de een of andere manier komen mijn mailtjes niet door en krijg ik een melding terug van hotmail dat het mailtje niet geleverd is..
:(
Wat nu?? weet iemand wat, zijn er problemen met de server van scart.nl?? zijn ze ermee gekapt?? ben ik besodemietert?? HELP!! :(

Scart
11-09-2003, 21:46
Nee hoor wij besodemieteren niemand.
Wij zijn bezig met het verhuizen van onze website naar een andere snellere en betere server. De mailserver werkt helaas niet , wij vinden dit ook erg vervelend maar zijn druk bezig dit te verhelpen.

De bestelde box staat nog steeds in backorder, wij hebben navraag gedaan bij onze leverancier maar hebben nog geen reactie teruggekregen.

Onze excuses voor het ongemak,

Met vriendelijke groeten,

*Burp*
12-09-2003, 19:20
pfffh, zo'n reactie had ik al helemaal niet verwacht
Maar bedankt dat u zo snel kon reageren.
ik was al bang dat u ermee gekapt was omdat mijn mailtjes (stuk of 10 keer gemaild) niet aankwamen (en nog steeds niet)
Mischien is het een tip om op uw website te vermelden dat jullie de server aan het vernieuwen zijn om ongemak bij andere klanten te voorkomen?

AirWave
28-09-2003, 11:29
Nadeel schijnt te zijn dat ze maar één keer per week binnengekomen betalingen checken. Dit omzat ze geen zakelijke rekening willen openen :?: .


Hmm, i-net bankieren kun je elke gewenst moment de rekening saldo checken en dus ook kijken of het geld binnen is.
Misschien oplossing voor ze, versneld weer het leveren van dvd's :D

Greetz

Thomas