PDA

Bekijk de volledige versie : Moviepower Box 3



M Balje
17-07-2003, 01:13
Moviepower Box 3 (Frailty/Steal/Rules of Engagement/?)

Verschijnt rond 14 November 2003

Bron: Dvd-Home Database

Rochan
17-07-2003, 09:21
Moviepower Box 3 (Frailty/Steal/Rules of Engagement/?)

Verschijnt rond 14 November 2003

Bron: Dvd-Home Database

Dit keer maar 3 films? :roll:

SuperDre
17-07-2003, 10:56
Ik ga toch voor de losse versies, want als ik de reviews lees zijn de moviebox versies zonder extra's en de beeld qualiteit is ook iets minder..
En natuurlijk heb ik er al een paar van... net zoals bij de eerste box..

Richard B.
17-07-2003, 11:09
...en om te zeggen dat dit nu zulke toppers zijn: mwoah.. :?

Rickje
19-07-2003, 12:08
Ik had van de week de hoesjes gekregen van de 4 films in Moviebox 1.
Diep triest... 4 kartonnen vellen met alleen maar de voorkant van de originele hoezen.

Sander Haarmans
19-07-2003, 22:51
Hoe zit het met Movie Power Box 2 dan, slaan ze die over :wink:

pavko
20-07-2003, 00:14
Ik had van de week de hoesjes gekregen van de 4 films in Moviebox 1.
Diep triest... 4 kartonnen vellen met alleen maar de voorkant van de originele hoezen.

Yep, die vielen ook vandaag bij mij in de bus....
Het iniatief is leuk maar in de uitvoering schort er wat....waarom semi-kartonnen voorkantjes (DUS GEEN ZIJKANT!!!!) terwijl het waarschijnlijk minder zou hebben gekost om de gewone standaard papieren hoesjes, maar dan compleet, op te sturen...

Wordt weer heel wat ge-k*t met printers etc.....

kunnen ze niet gewoon de volledige covers als pdf online zetten ofzo....een printje is zo gemaakt

Dr_evil
20-07-2003, 00:18
Ik had van de week de hoesjes gekregen van de 4 films in Moviebox 1.
Diep triest... 4 kartonnen vellen met alleen maar de voorkant van de originele hoezen.

Yep, die vielen ook vandaag bij mij in de bus....
Het iniatief is leuk maar in de uitvoering schort er wat....waarom semi-kartonnen voorkantjes (DUS GEEN ZIJKANT!!!!) terwijl het waarschijnlijk minder zou hebben gekost om de gewone standaard papieren hoesjes, maar dan compleet, op te sturen...

Wordt weer heel wat ge-k*t met printers etc.....

kunnen ze niet gewoon de volledige covers als pdf online zetten ofzo....een printje is zo gemaakt

Volgens mij zijn ze bang dat je ze dat per stuk gaat verpatsen http://www.cmforumonline.messageboard.nl/forum/images/smiles/hypocrite.gif

Ik had ze gebeld omdat er bij mij geen antwoord forumlier in het hoesje zat... Dus kreeg ik met de post......... : de inlay van de moviebox zelf.. http://www.cmforumonline.messageboard.nl/forum/images/smiles/frusty.gif

En toen ik ze aan de lijn had, heb ik maar meteen even mijn beklag gedaan over het feit dat je de schijfjes bijna moet breken om ze los te krijgen... :)