PDA

Bekijk de volledige versie : Een vraag : Ik heb hulp nodig...



X
17-07-2003, 13:38
Een vraag : Ik heb hulp nodig...

Ik ben al een beetje aan het speuren, maar ik zoek het lettertype waarmee het DTS logo is gemaakt. Ik wil namelijk zelf proberen een mooi DTS logotje te maken voor op mijn site, maar dan moet ik dus wel weten welk lettertype ik hiervoor nodig heb.

Graag uw reacties DVD.nl-bewoners.:wink:

Charley Baak
17-07-2003, 14:03
"DTS" and the DTS Logo are registered trademarks of Digital Theatre Systems Inc.

;-)

X
17-07-2003, 14:05
"DTS" and the DTS Logo are registered trademarks of Digital Theatre Systems Inc.

;-)

:? So ? (Nee ik hap niet) :D

Charley Baak
17-07-2003, 14:10
Gewoon een logootje downloaden lijkt me makkelijker. Het lettertype is hoogstwaarschijnlijk speciaal voor dit logo ontworpen. Wordt dus moeilijk om te vinden.

X
17-07-2003, 14:13
Gewoon een logootje downloaden lijkt me makkelijker. Het lettertype is hoogstwaarschijnlijk speciaal voor dit logo ontworpen. Wordt dus moeilijk om te vinden.

Ja ik ben al aan 't knoeien geweest :) Maar het lukt maar niet... Ik heb met een programmatje geprobeerd het fonts te maken maar dat lukt dus
ook niet... Ik zoek rustig verder en wie weet heeft iemand het ei voor mij...

Weet iemand ook toevallig het lettertype waarmee je het DVD logo kan nabootsen ?

Charley Baak
17-07-2003, 14:15
Je kan natuurlijk ook zelf het lettertype maken, door middel van een scherp plaatje van het logo en een lettertype-maak-programmaatje

X
17-07-2003, 14:17
Je kan natuurlijk ook zelf het lettertype maken, door middel van een scherp plaatje van het logo en een lettertype-maak-programmaatje

Ja ik zal 't nog eens proberen... Thnx iig.

Charley Baak
17-07-2003, 14:57
misschien dat je hier wat kunt vinden:

www.1001fonts.com

X
17-07-2003, 16:28
misschien dat je hier wat kunt vinden:

www.1001fonts.com

Heb ik nog wel een aantal andere coole fonts kunnen vinden, maar niet die ik echt zoek :( Thnx anyway !

Charley Baak
04-08-2003, 16:52
En al wat gevonden?
Hier kun je in ieder geval het logo vinden:

http://www.logo.nino.ru

Kun je volgens mij in Adobe Acrobat gebruiken.