PDA

Bekijk de volledige versie : Texas Chain Saw Massacre remake



Cinemaniac
17-07-2003, 23:19
Als fan van de originele film ben ik fel tegen deze remake, maar ik moet eerlijk bekennen ( :oops: ) dat de trailer van de nieuwe versie er goed uitziet. Klik hieronder en beoordeel zelf:

http://www.apple.com/trailers/newline/thetexaschainsawmassacre/trailer_lg.html

Ricochan36
18-07-2003, 08:37
Ik kijk meer uit naar Freddy vs Jason!

Rico
:D

Reinbo
18-07-2003, 13:32
Ik hou het op het origineel. No way, dat dit net zo eng, ziek en disturbing wordt, want we hebben het allemaal al eens eerder gezien.

Ricochan36
18-07-2003, 13:58
maar als je het origineel nu bekijkt, is die nu ook lachwekkend, en in deze versie wordt misschien eens lekker iemand goed in stukken gezaagd/gehakt :D

Meer bloed!

Rico
8)

Splatterhead
18-07-2003, 15:05
Trailer ziet er wel aardig uit. De poster is in ieder geval lelijk.

Het zal wel een standaard hollywood horror worden.
Niet slecht, maar ook niet echt goed.

Een klassieker word het niet, die is er al. Het origineel.

Cinemaniac
18-07-2003, 22:55
Ook al ziet ie er gelikter uit, de remake zal 't origineel nooit evenaren, laat staan overtreffen. Maar hij kan wel beter zijn dan de sequels, vooral deel 4 (Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation met 'n destijds onbekende Rene Zellweger en Matthew McConaughey in de hoofdrol). Wat 'n klotefilm was dat.

Reinbo
19-07-2003, 09:59
Magic light and Massacre don't match!

De kracht van het origineel ligt voor een groot deel in de low budget documantaire look van de film. Nu Michael Bay (Producer) zich er mee gaat bemoeien krijgt alles zo'n warme zonsondergang look en wordt het gewoon een gelikte tiener horrorfilm waarvan er elk jaar een aantal van verschijnen. Volstrekt overbodig!

Harry B.
19-07-2003, 16:59
Totaal overbodig. Het origineel is al een klassieker dus wie zit hier nou op te wachten?

Cinemaniac
09-10-2003, 23:23
Harry Knowles is redelijk enthousiast over de remake. Maar daar heeft hij dan ook 'n goede reden voor: hij heeft 'n cameo in de film: http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=16270

Reinbo
10-10-2003, 17:18
Harry Knowles is redelijk enthousiast over de remake. Maar daar heeft hij dan ook 'n goede reden voor: hij heeft 'n cameo in de film: http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=16270

Harry Knowles was vroeger misschien een onafhankelijke stem, maar is inmiddels onderdeel van 'The Establishment' en een marketing tool die naar hartelust wordt gebruikt door $ollywood.

M.a.w. Dat zegt dus niets. Aint-it-cool-news is een goed niews site en al lang niet meer relevant.

JohnDoe
12-10-2003, 20:21
Toch zijn er al meer positieve verhalen over deze film verschenen. Een aantal van de mensen die de film als positief aanmerkten hadden trouwens ook opmerkingen over de glossy-look van de trailer. Het schijnt dat de film zelf wat meer gritty geschoten is. Wie weet wat voor een topper we straks voorgeschoteld krijgen, zal tijd zijn dat er weer eens een echt enge horrorfilm in de bioscopen verschijnt. Ik ben iig wel nieuwsgierig geworden...

Harry B.
12-10-2003, 21:26
Toch zijn er al meer positieve verhalen over deze film verschenen. Een aantal van de mensen die de film als positief aanmerkten hadden trouwens ook opmerkingen over de glossy-look van de trailer. Het schijnt dat de film zelf wat meer gritty geschoten is. Wie weet wat voor een topper we straks voorgeschoteld krijgen, zal tijd zijn dat er weer eens een echt enge horrorfilm in de bioscopen verschijnt. Ik ben iig wel nieuwsgierig geworden...
Je kunt ook gewoon het origineel kijken :roll: onovertroffen en daar zal deze heiligschennis ook niks aan veranderen :evil:

Cinemaniac
25-11-2003, 22:21
Ongeveer 'n maand nadat de film in de Nederlandse bioscopen verschijnt, wordt de R1-dvd uitgebracht. Hieronder zie je de mogelijke extra's:

"Brian writes in some news about the forthcoming Texas Chainsaw Massacre remake DVD, "...Next up is the release of The Texas Chainsaw Massacre remake. It will be part of our Platinum Series with tons of features. Expect three seperate commentaries, an isolated score track, "STARZ! Behind the Scenes: The Making of TCM" documentary, "Leatherface: The Face of Fear" documentary, police reports, and much more. For all of the ladies, there is a hillarious montage included on the disc that features Eric Balfour running stark naked through the fields of Texas durring production. Retail price is $26.99 with a street date of February 17, 2004."