PDA

Bekijk de volledige versie : Maak hier van een min een plus!



R. Schaap
18-07-2003, 17:03
Hallo dames en heren,

Tot op heden werden de minnen vastgeroest achter je naam als je pech had. Dat is lang niet altijd terecht. Jij hebt van je fout geleerd en sindsdien nooit meer een min ontvangen. Anderzijds kan de mingever zich (terecht) bedacht hebben dat de min wel erg zwaar was en overdreven. Daarom deze thread.

1) Als jij denkt dat een aan jou gegeven min onzin was kun je dat hier 'aanvechten'. (Ga aub niet strooien met onzinargumenten, dit is een serieuze thread)

2) Als jij denkt dat een door jou gegeven min achterhaald is (dus de ander handelt inmiddels onberispelijk en heeft geleerd van zijn of haar fout) dan kun je dat ook hier noemen.

Zodra dit gebeurd kunnen we met drie partijen (de mingever, de minkrijger en mijn persoontje) het hierover hebben. Anderen mogen (behoudend) ook altijd hun commentaar geven op de minkrijger of juist de minkrijger mede complimenteren met zijn handel daarna.

Snappen jullie het nog? Mooizo, brand maar los dan.

Vragen hierover kunnen altijd gesteld worden via de schitterende pm functie van het forum.

Mark de Jong
18-07-2003, 17:29
Ik wil graag de - van Christian weghalen. Niet veranderen in een plus dus aangezien de deal met hem nooit is doorgegaan maar met iemand anders :)

De andere min laat ik nog staan, ondanks dat ie (nog) niet verwerkt is (Rein... ?).

R. Schaap
18-07-2003, 17:32
he, ik moet het ook overal lezen....... :wink:

Zoals jij het post lijkt mij een goede manier. Gewoon duidelijk.

Ik haal de min weg want dit verhaal ken ik uiteraard allang door de andere thread en behoeft verder geen uitleg.

Christian
18-07-2003, 17:53
Ik wil graag de - van Christian weghalen. Niet veranderen in een plus dus aangezien de deal met hem nooit is doorgegaan maar met iemand anders :)

De andere min laat ik nog staan, ondanks dat ie (nog) niet verwerkt is (Rein... ?).
Ik ben je zeer dankbaar en ik beloof om nooit meer stout te zijn. :oops: :lol:

Laurens ten Voorde
26-07-2003, 09:44
Ik wil de min met Mark van Vorthuizen weg laten halen.
Ik heb zelf ook om die reden een min gehad en hij isnu ook weggehaald.
Ik heb de min gezien als een leermoment. Ik denk dat Mark zich nu ook wel 2x bedenkt voordat hij een aanbod intrekt. Want we zijn nu beide opweg naar Ultrastartrader dus is het zonde daarbij nog een min te scoren. Rein wacht hier de reactie van Mark af op mijn verhaal en dan kan de min wat beiden betreft weg.... :D

Mark van Voorthuizen
26-07-2003, 11:15
Ik wil de min met Mark van Vorthuizen weg laten halen.
Ik heb zelf ook om die reden een min gehad en hij isnu ook weggehaald.
Ik heb de min gezien als een leermoment. Ik denk dat Mark zich nu ook wel 2x bedenkt voordat hij een aanbod intrekt. Want we zijn nu beide opweg naar Ultrastartrader dus is het zonde daarbij nog een min te scoren. Rein wacht hier de reactie van Mark af op mijn verhaal en dan kan de min wat beiden betreft weg.... :D
Laurens bedankt voor het weghalen van de min.
Ik heb er inderdaad van geleerd om langer te overwegen, iets te koop/ruil te zetten, en te laten.

Mark

Gerben van der Leun
26-07-2003, 11:29
http://www.jezuici.krakow.pl/ignacy/images/jezus.gif

Laurens ten Voorde
26-07-2003, 11:46
http://www.jezuici.krakow.pl/ignacy/images/jezus.gif

Hmm Bekeren?

R. Schaap
26-07-2003, 16:03
Duidelijk Livingstone en Mark. Ik zal hem weghalen. Ik ben blij met deze ontwikkeling. Ik hoop dat anderen jullie voorbeeld zullen volgen. Mark komt ook op mij over als iemand die inmiddels heel goed weet hoe het werkt.

Tom van Abeelen
01-08-2003, 23:17
Ik wil hier niet van een min een plus maken maar vince curtin gaf mij een plus maar noemden mij bij mij echt naam tom van abeelen dus kwam die plus niet terecht kan dit nog opgelost worden alvast bedankt
tom van abeelen(the force is strong)

R. Schaap
01-08-2003, 23:59
Ik los het voor je op.

In het vervolg graag dergelijke verzoeken vanwege naamsverwarring in mijn pm box. Dank!

Rein

joeylee
10-05-2004, 19:42
ik heb een min en ik weet niet eens van wie en waarom?
:(

Jolling
10-05-2004, 20:20
Hierom dus:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=415888&highlight=joeylee#816384.

joeylee
10-05-2004, 20:34
de deal was niet eens rond, ik had pas de volgende dag mijn PM gecheckt , en juist daarvoor had ik dvd gekocht
als ik had geweten dat hij geinteresseerd was in mijn ruil dan had ik het zeker niet gekocht, ruil komt hoe dan ook stukken goedkoper uit dan koop...

anyway dit is al tijdje geleden dus ik ga er ook niet moeilijk over doen

Erwin_W
21-11-2004, 11:15
OK Wat me nou wordt geflikt vind ik niet leuk.. weet niet in welk forum ik moet zijn maar ok.. Ik had met Yinkie afgesproken dat hij mij een DVD (of 2, het is zo lang geleden dat ik het niet meer weet) zou sturen. En daarna zou ik het geld overmaken. Nou heeft ie die DVD('s) nooit verstuurd dus ik geef hem een min. Want: hij houd zich niet aan de afspraak.

Nu kijk ik in die geautomatiseerde plus/min lijst.. heb ik ook een min! Van hem omdat ik hem een min heb gegeven. Zo werkt dat toch niet? En bij mij staat doodleuk een tekstje van hem en bij hem staat 'omzetting van oude lijst' ... maar goed kan iemand hiermee helpen vind t niet helemaal eerlijk!

Ro1671
21-11-2004, 17:30
Ik heb een - van `Anonymous`.
Heb nog nooit iets NIET betaald of iets NIET opgestuurd!


Rogier

Martin Stanneveld
21-11-2004, 17:35
Ik heb een - van `Anonymous`.
Heb nog nooit iets NIET betaald of iets NIET opgestuurd!


Rogier

Die mij ben ik tegengekomen, zal hem even voor je opzoeken....

Edit: oh nee, kan niet meer natuurlijk. Wat ik mij kan herinneren is dat het om een ruil ging, ergens in Augustus. Weet helaas niet meer van wie je de min hebt gekregen.

Ro1671
21-11-2004, 17:38
Ik heb een - van `Anonymous`.
Heb nog nooit iets NIET betaald of iets NIET opgestuurd!


Rogier

Die mij ben ik tegengekomen, zal hem even voor je opzoeken....

Edit: oh nee, kan niet meer natuurlijk. Wat ik mij kan herinneren is dat het om een ruil ging, ergens in Augustus. Weet helaas niet meer van wie je de min hebt gekregen.

:?

Martin Stanneveld
21-11-2004, 17:39
:roll:

ach gut, een typefoutje..........bel de telegraaf maar op :roll: :?

Martin Stanneveld
21-11-2004, 17:53
Heb hem gevonden nerd,

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=508023#508023

Ro1671
21-11-2004, 19:17
Heb hem gevonden nerd,

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=508023#508023

Da`s pure crap!
Heb em tot 2 x opgestuurd dat weet hij ook!

Kan ik er wat doen dat die @#%*belgen geen post kunnen leveren?

Erwin_W
22-11-2004, 09:51
OK Wat me nou wordt geflikt vind ik niet leuk.. weet niet in welk forum ik moet zijn maar ok.. Ik had met Yinkie afgesproken dat hij mij een DVD (of 2, het is zo lang geleden dat ik het niet meer weet) zou sturen. En daarna zou ik het geld overmaken. Nou heeft ie die DVD('s) nooit verstuurd dus ik geef hem een min. Want: hij houd zich niet aan de afspraak.

Nu kijk ik in die geautomatiseerde plus/min lijst.. heb ik ook een min! Van hem omdat ik hem een min heb gegeven. Zo werkt dat toch niet? En bij mij staat doodleuk een tekstje van hem en bij hem staat 'omzetting van oude lijst' ... maar goed kan iemand hiermee helpen vind t niet helemaal eerlijk!

nogmaals :D

R. Schaap
22-11-2004, 10:34
Heren,

Ik moet vandaag veel bezig met school ik kan vanavond deze opmerkingen verwerken en alles. Bedankt voor de info.

Furanku
30-11-2004, 18:03
Uhm.. ik wou dus net een plusje teruggeven aan

Plus RodriqueC buffy season 1 30-11-2004 Ja Nee

Dus ik druk op "plusje teruggeven"

komt er opeens "nee" te staan.

Daar moet een plus van gemaakt worden

Althans, ik begrijp dat systeem nog niet zo goed..

Die handel hierboven is goed verlopen, maar er staat nog niet goedgekeurd ofzo..

R. Schaap
01-12-2004, 23:52
Volgens mij is er niets aan de hand Furanku??