PDA

Bekijk de volledige versie : Star Trek: Enterprise op SBS!



JCL
19-07-2003, 11:52
Hoi allemaal,

SBS heeft de uitzendrechten voor Star Trek Enterprise opgekocht!

zie voor meer info startrek.nl (http://www.startrek.nl/sbs.php?i=1457)

M Balje
19-07-2003, 12:00
Onder Sbs vallen Sbs6,Net 5 en V8 (Vanaf 1 September staat V8 voor Veronica 8.)
Het zou mij dus niks verbazen als het op V8 of Net 5 wordt uigezonden omdat Sbs6 meestal dit soort dingen niet uitzend en de tijd ergens anders voor wil gebruiken.

JCL
19-07-2003, 12:44
Onder Sbs vallen Sbs6,Net 5 en V8 (Vanaf 1 September staat V8 voor Veronica 8.)
Het zou mij dus niks verbazen als het op V8 of Net 5 wordt uigezonden omdat Sbs6 meestal dit soort dingen niet uitzend en de tijd ergens anders voor wil gebruiken.

vandaar ook geen zesje

Rob Technoid
19-07-2003, 16:00
Ik had begrepen dat het dus op V8/Veronica8 zou zijn. Dat stond althans op trekweb.com (of trektoday.com, weet het niet precies meer)

starbuck
20-07-2003, 10:48
Jammer, ik had gehoopt dat de AVRO ( geen maandverband reclame tussen de ruimtescenes ) toch overstag was gegaan, maar helaas, waarschijnlijk toch te duur.

Ik zal geduld gaan opbrengen, en heb mij voorgenomen om te wachten op de dvd-release, dat zal jaren duren vrees ik, maar deze serie wil ik genieten op de best mogelijke kwaliteit zonder onderbrekingen.

Rob Technoid
20-07-2003, 11:00
Ik zal geduld gaan opbrengen, en heb mij voorgenomen om te wachten op de dvd-release, dat zal jaren duren vrees ik, maar deze serie wil ik genieten op de best mogelijke kwaliteit zonder onderbrekingen.

Je kan het natuurlijk ook opnemen en dan de reclame doorspoelen :)
Overigens denk ik niet dat ze het gaan uitbrengen op DVD zolang Voyager nog uitgebracht moet worden. Lijkt mij dat de populariteit van Voyager de verkoop van Enterprise zou drukken...