PDA

Bekijk de volledige versie : Philips DVD722 / DVD712 regio vrij maken???



GrMnrGr
06-11-2001, 16:12
Heeft er iemand al een Philips DVD722 / DVD712 regio vrij gemaakt met de RC6-code file?

En natuurlijk ... is dan de macrovision feature verwijderd?

Wurzel
23-11-2001, 18:12
Heb zelf 722.
Ik heb er een chip voor gekocht, maar die moet er ingesoldeerd worden en dat durf ik nog niet.(garantie ...poef... weg).
Hij kan ook met rc6, maar daar zitten ook weer haken en ogen aan.
Dan toch maar solderen? Ik twijfel nog.
Mocht je 'm regio vrij gemaakt hebben en alles werkt nog, geef dan effe door hoe je dat gedaan hebt.
muchos gracias amigo.(of amiga, dat kan natuurlijk ook :D)

Wurzel
13-12-2001, 18:16
't Heeft effe geduurt, maar eindelijk is m'n speler regiovrij.
Bij een forumlid een apparaatje besteld met een IR zendertje oid.
Heb er ook geen vesrtand van, maar het geval in m'n printerpoort geplaatst, de computer voor de DVD-speler gezet en met een bijgeleverde floppy een signaal gestuurd naar de DVD-speler.
RC6 of zoiets. Toen een code ingevoerd die ik van internet had gehaald en nu doen m'n DVD's met andere regiocodes het ook.

Kon ik eindelijk "the mummy returns" kijken.

I'm such a lucky bastard :D
En de kosten?? fl. 25,--

mradem
23-12-2001, 14:16
En ik heb precies hetzelfde gedaan en werkt perfekt.

Arjan
23-12-2001, 20:53
Voor 25 piek zou ik mijn Philips 756 ook wel regiovrij willen maken, wie kan mij aan zo'n IR zender helpen??

En hoe zit het met RCE dvd's, werken die ook gewoon?

Arjan

mradem
24-12-2001, 10:07
Als je hier meer over wilt weten dan moet je effe hier kijken http://home.hccnet.nl/r.de.haas/RC6/index.html . Hier staat alle uitleg en ook het e-mail adres van diegene.

Sander van Breukelen
24-12-2001, 15:44
Ik heb mijn 751 regiovrij gemaakt met een palm. Werkt perfect, kosten f0,- (geleend van een collega)

Arjan
26-12-2001, 12:57
Ik heb mijn 751 regiovrij gemaakt met een palm. Werkt perfect, kosten f0,- (geleend van een collega)

Helaas ken ik niemand met een Palm, maar ik ben ervan op de hoogte dat het werkt, maar om ff een Palm te kopen... niet efficient

:)

bedankt voor de tip Mradem

GrMnrGr
28-11-2002, 08:55
Gisteren is het er dan toch eindelijk van gekomen ... regiovrij maken van mijn dvd speler!

Ik heb het gedaan met de RC6 code. Gewoon met mijn Palm Vx de code doorgestuurd en de nieuwe serie getallen ingegeven.

De in te geven code is : 222 222 005 255. Op de display van de dvd speler stonden echter 11 "-", ik heb dan de eerste 11 getallen ingegeven en dan de laatste "5" toegevoegd (deze verschijnt niet op de display) en dan op PLAY gedrukt.

En na een test met een R1 en R2 dvd blijkt alles te werken.

Een klein minpunt denk ik is dat de beeld kwaliteit van de R1 dvd iets lager ligt dan de beeld kwaliteit van de R2. (De R1 was "In The Name Of The Father" en de R2 SW "The Phantom Menace")