PDA

Bekijk de volledige versie : Amazon.ca & douane



utmachine
20-07-2003, 12:58
Ik wil wat bestellen bij Amazon.ca, worden deze bestellingen normaliter door de douane onderschept? En hoe betrouwbaar is Amazon.ca eigenlijk?

Mark de Jong
20-07-2003, 14:20
Ik heb er enkele keren een bestelling van binnengekregen en nog nooit problemen mee gehad. Voor de rest is Amazon.ca, evenals de andere Amazons, uiteraard gewoon betrouwbaar.

Joost v.d. Ham
20-07-2003, 14:27
ik heb daar vier boxen besteld, allemaal los. Allen boven de 22 euro en nooit last van douane gehad. Ik verstuur met medium shipping (DHL) en drie dagen later heb ik het in huis... :)

goede zaak!

utmachine
20-07-2003, 14:41
OK, dan ga ik ook een paar boxjes bestellen :-)

Mark_vdH
20-07-2003, 17:06
Ik heb al redelijk wat boxen bij Amazon besteld, en alleen mijn Band of Brothers set is onderschept.

Ik zou wel altijd gebruik maken van de tweede verzendoptie (expedited): Je pakketje wordt zo gewoon verzonden met DHL (na 2-4 werkdagen in huis) zodat je op elk moment kunt zien waar het uithangt, en de extra kosten vallen mee....

Michelle
20-07-2003, 22:25
*knip*en de extra kosten vallen mee....
En de service is perfect! Ik was niet thuis en werd toen opgebeld met de melding dat ze mij niet thuis aantroffen en welke volgende dag en dagdeel het beste uitkwam. Echt top! (y)