PDA

Bekijk de volledige versie : De Grote LOTR/ROTK NERD Meeting: 20 december 2003



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Bahamut
21-07-2003, 15:47
Inmiddels zijn de plannen alweer gewijzigd:

Lord of the Rings; Return of the King Meeting

http://bahamut_photographs.tripod.com//sitebuildercontent/sitebuilderpictures/rotk.jpg

Al dan niet met eigen voorstelling van The Fellowship of the Ring en the Two Towers.


Lokatie: Antwerpen (omdat daar de grootste bioscoop van Europa te vinden is, en waar ga je anders de grootste bioscoop release van 2003 zien (en omdat we Tuschinksi nooit meer in mogen (6) )).

http://www.kinepolis.be/Kinepolis_Overall/Media/posters/metropolis418x167.jpg


Wanneer: December (zie het maar als een Kerst-Meeting ofzo), zodra de data voor de Marathon bekend is..

Wie: daar gaan we weer....aanmeldingen worden nu geaccepteerd (y) :wink:

1: Lex (de grootste LOTR fan moet natuurlijk op nummer 1)
2: Wen (als grootste Orlando fan moet ik natuurlijk op nummer 2)
3: Gabe (ik kan me sterk vergissen, maar volgens mij wil hij wel mee)
4: Henk (wie maakt anders de foto's)
5: Max (als grootste van de groep, als uitkijkpost voor uitsmijters)
6: Tina (ze heeft zich er speciaal voor aangemeld)
7: Charley (birthday boy)
8: John (zelfs zonder ava welkom)
09: Nico (nee, niet Steven Seagal)
10: Niels (geen meeting compleet zonder onze eigen ringwraith)
11: Tommy (op wie moeten de serveersters anders boos worden)
12: Arnold (we moeten namelijk nog een foto voor een ava maken)
13: Steef (de vraag is; komt ie met een Kadett?)
14: Rink (en dit is zijn echte naam (y) )
15: Marcel (onze eigen Shaggy)
16: Wim (a.k.a. Buscemi; heeft toestemming van Celine)
17: Marcel (bij u beter bekend als Bambi waarschijnlijk)
Onder voorbehoud: 18: Daan (met koekepan) en 19+20: Herjan met aanhang (onder lichte dwang)

Even een PS voor de "nieuwelingen" v.w.b. DVD.nl meetings:
1:vraag aub niet steeds of er al een datum is afgesproken, die komt vanzelf als er meer bekend is over de Marathon.

2: vraag aub ook niet steeds of er al een tijd en afspreekpunt bekend is, dat wordt meestal pas 1 week van tevoren kortgesloten (6)

3: vraag aub ook niet of er VIP kaarten beschikbaar zijn :wink:

Peefie
21-07-2003, 15:48
Mag Mini Me ook mee? :wink:

Isis
21-07-2003, 15:51
Deelnemerslijst RotK, 20 dec. Antwerpen
1: Lex
2: Gabe
3: Henk
4: Max
5: Tina
6: John
7: Nico
8: Niels
9: Arnold
10: Steef
11: Wim
12: Marcel (Bambi)
13. Isis
14. Christiaan Sauer
15. Madrox(Kevin)
16. Erik van Os(EVO)
17. Herjan
18. Annika(vriendin van Herjan)

Namens John Sital:





mensen, de sluitingsdatum voor het aanmelden is vrijdag 17 oktober 2003 23:00 u.
daarna bestel ik de kaarten voor de mensen die zich op de eerste pagina hebben opgegeven, nieuwe aanmelders moeten dan zelf maar hun kaarten bestellen :twisted:

Herjan
21-07-2003, 15:55
Helaas, helaas... Als het goed lig ik dan ergens ver weg op een strand met een cocktail in de hand...

Bahamut
21-07-2003, 15:55
Mooi!....wie nog meer!

Bahamut
21-07-2003, 15:56
Helaas, helaas... Als het goed lig ik dan ergens ver weg op een strand met een cocktail in de hand...

Wat maak je me nou! :(

Henk Heideveld
21-07-2003, 15:58
Ook ik zit er zwaaaaaaaaar aan te denken om mee te gaan.
Oh, wacht ik hoor net van Ies da'k mee :twisted: MOET :evil:
We spreken af in de MM Arena en dan met z'n allen met de metro de binnenstad in??????? :P 8)
Begint gewoon weer om 12.oouur 's middags. Einde weer zo tegen 05.00uur 's nachts??????? Zal me hond fijn vinden, mag ie weer naar m'n vriendin. :P

Tommy Brok
21-07-2003, 15:58
Ik wil uiteraard ook mee,:D!

En als Niels dit leest en mee wil, ik wil wel eens zien hoe hard je scheurt, dus zou dan wel mee willen rijden,:D!

Bahamut
21-07-2003, 16:02
Henk, Tom (y)

Herjan
21-07-2003, 16:02
Helaas, helaas... Als het goed lig ik dan ergens ver weg op een strand met een cocktail in de hand...

Wat maak je me nou! :(

Tja, we hebben allebei vrij genomen van half augustus tot half september. Nog geen vakantie geboekt, maar waarschijnlijk worden 't 2 vliegvakanties van 15 en 8 dagen. Als ik nou toevallig in dat weekend van de 30e wel hier ben, dan kan ik proberen om te komen, maar ik ga er maar vanuit dat 't niet lukt... :(

Isis
21-07-2003, 16:03
Ik wil uiteraard ook mee,:D!

En als Niels dit leest en mee wil, ik wil wel eens zien hoe hard je scheurt, dus zou dan wel mee willen rijden,:D!

Aarrgghhh.... http://www.smiliez.de/images/61.gifhttp://www.smiliez.de/images/956.gif
Je speelt met je leven!! :?

Isis
21-07-2003, 16:05
Oh, wacht ik hoor net van Ies da'k mee :twisted: MOET :evil:

Goed begrepen! ;)



We spreken af in de MM Arena en dan met z'n allen met de metro de binnenstad in??????? :P 8)
Begint gewoon weer om 12.oouur 's middags. Einde weer zo tegen 05.00uur 's nachts???????

Organisatietalent is kennelijk niet uit te roeien... :?

Peefie
21-07-2003, 16:05
Aarrgghhh.... http://www.smiliez.de/images/61.gifhttp://www.smiliez.de/images/956.gif
Je speelt met je leven!! :?

Ik vind mezelf VEEL dapperder door naast Lex te gaan zitten :shock: :wink:.

Herjan
21-07-2003, 16:06
En als Niels dit leest en mee wil, ik wil wel eens zien hoe hard je scheurt, dus zou dan wel mee willen rijden,:D!

Zucht... Daar is de volgende die aan het begin van de meeting al misselijk naar huis gaat.. :?

Isis
21-07-2003, 16:07
Aarrgghhh.... http://www.smiliez.de/images/61.gifhttp://www.smiliez.de/images/956.gif
Je speelt met je leven!! :?

Ik vind mezelf VEEL dapperder door naast Lex te gaan zitten :shock: :wink:.

In de auto kan ik 't me voorstellen...maar irl....nee, Lex is een schatje..(y)
Shit...LEX moet natuurlijk ook komen...was ik vergeten op m'n "lijstje" te zetten....hopelijk vergeeft 'ie 't me... :oops:

Isis
21-07-2003, 16:08
En als Niels dit leest en mee wil, ik wil wel eens zien hoe hard je scheurt, dus zou dan wel mee willen rijden,:D!

Zucht... Daar is de volgende die aan het begin van de meeting al misselijk naar huis gaat.. :?

Tja, we hebben Tommy nog zo gewaarschuwd... :(
Neem een zakje remblokjes mee, Tom, altijd handig..(6)

Tommy Brok
21-07-2003, 16:08
Shit...LEX moet natuurlijk ook komen...was ik vergeten op m'n "lijstje" te zetten....hopelijk vergeeft 'ie 't me... :oops:Die hoeft niet op een lijstje, het is vanzelfsprekend dat je die mee wil hebben,:D!

Isis
21-07-2003, 16:09
Shit...LEX moet natuurlijk ook komen...was ik vergeten op m'n "lijstje" te zetten....hopelijk vergeeft 'ie 't me... :oops:Die hoeft niet op een lijstje, het is vanzelfsprekend dat je die mee wil hebben,:D!

Dank je...ik was me al serieus aan 't afvragen hoe ik me hier weer moest uitlullen...;)

Tommy Brok
21-07-2003, 16:09
En als Niels dit leest en mee wil, ik wil wel eens zien hoe hard je scheurt, dus zou dan wel mee willen rijden,:D!

Zucht... Daar is de volgende die aan het begin van de meeting al misselijk naar huis gaat.. :?

Tja, we hebben Tommy nog zo gewaarschuwd... :(
Neem een zakje remblokjes mee, Tom, altijd handig..(6)ooh ja, dan zijn we alweer anderhalve maand verder, zal wel niet veel meer op zitten!:D!

Tommy Brok
21-07-2003, 16:10
Shit...LEX moet natuurlijk ook komen...was ik vergeten op m'n "lijstje" te zetten....hopelijk vergeeft 'ie 't me... :oops:Die hoeft niet op een lijstje, het is vanzelfsprekend dat je die mee wil hebben,:D!

Dank je...ik was me al serieus aan 't afvragen hoe ik me hier weer moest uitlullen...;)(y)

Tommy Brok
21-07-2003, 16:12
Mooi!....wie nog meer!Eh, jij zelf???

Peefie
21-07-2003, 16:15
Mooi!....wie nog meer!Eh, jij zelf???

En Cyclops?

Charley Baak
21-07-2003, 16:31
Misschien handig om er bij te zetten vanaf hoe laat?

Tot 13 uur kan ik sowieso niet, moet ik achter de bar staan bij de tennisvereniging (is al een keer verzet).

Bahamut
21-07-2003, 16:39
Mooi!....wie nog meer!Eh, jij zelf???

Dat spreekt voor zich natuurlijk :wink: ...maar ik wilde mezelf niet meteen als eerste op de lijst zetten...dat staat zo pushy (6)

Bahamut
21-07-2003, 16:40
Mooi!....wie nog meer!Eh, jij zelf???

En Cyclops?

Tuurlijk! (y)

Tommy Brok
21-07-2003, 16:40
Mooi!....wie nog meer!Eh, jij zelf???

Dat spreekt voor zich natuurlijk :wink: ...maar ik wilde mezelf niet meteen als eerste op de lijst zetten...dat staat zo pushy (6)Of je het nou leuk vind of niet, je staat bij iedereen al boven aan de lijst,;)!

Henk Heideveld
21-07-2003, 16:40
Ondanks dat het misschien wat snel na de 3e meeting is, hebben we toch al het volgende bedacht:

Wat?: film - Pirates of the Caribbean
Waar?: Amsterdam, Tuschinski Theater
Wanneer?: 30 augustus 2003


Wie?:

1: Dave
2: Ies
3: Henk
4: Tommy
Gaat Wendy niet mee? :wink: :wink: Hangt natuurlijk een beetje van Gabe af :lol:

Henk Heideveld
21-07-2003, 16:44
Mooi!....wie nog meer!Eh, jij zelf???

Dat spreekt voor zich natuurlijk :wink: ...maar ik wilde mezelf niet meteen als eerste op de lijst zetten...dat staat zo pushy (6)Of je het nou leuk vind of niet, je staat bij iedereen al boven aan de lijst,;)!
Slijijijijijijmbaaaaaaaaaaaaaaal!!!!! :(

Bahamut
21-07-2003, 16:44
Misschien handig om er bij te zetten vanaf hoe laat?

Tot 13 uur kan ik sowieso niet, moet ik achter de bar staan bij de tennisvereniging (is al een keer verzet).

We doen het gewoon net als in Den Bosch.
We spreken ergens op een terras af, kijken wie er op komen dagen en van daaruit welke voorstelling we nemen.
En er is altijd wel een Chinees restaurant (of iets dergelijks) in de buurt die een groep kan herbergen (6).

Tenzij iemand een ander idee heeft natuurlijk....ehh....Henk? :wink:

Ik zou het trouwens wel leuk vinden als je kwam Charley (y)

Henk Heideveld
21-07-2003, 16:45
Mooi!....wie nog meer!Eh, jij zelf???

Dat spreekt voor zich natuurlijk :wink: ...maar ik wilde mezelf niet meteen als eerste op de lijst zetten...dat staat zo pushy (6)Of je het nou leuk vind of niet, je staat bij iedereen al boven aan de lijst,;)!
Tommy, gooi je mailbox leeg, alle foto's komen terug.
Shit die van Niels ook al.
Hola, nou Wendy ook nog.
Ik ruil mijn digicamera maar in :cry: :cry: :cry:

Bahamut
21-07-2003, 16:46
Of je het nou leuk vind of niet, je staat bij iedereen al boven aan de lijst,;)!

Wat ben je toch een schatje :wink:

Henk Heideveld
21-07-2003, 16:48
Misschien handig om er bij te zetten vanaf hoe laat?

Tot 13 uur kan ik sowieso niet, moet ik achter de bar staan bij de tennisvereniging (is al een keer verzet).

We doen het gewoon net als in Den Bosch.
We spreken ergens op een terras af, kijken wie er op komen dagen en van daaruit welke voorstelling we nemen.
En er is altijd wel een Chinees restaurant (of iets dergelijks) in de buurt die een groep kan herbergen (6).

Tenzij iemand een ander idee heeft natuurlijk....ehh....Henk? :wink:

Ik zou het trouwens wel leuk vinden als je kwam Charley (y)
Restaurant Sluijter Wendy (y) Direct ertegenover een bruin café. In de Utrechtsestraat, 2 minuten lopen van het oude Tuschinski. Vervoerproblemen hebben we dan niet. :wink:

Bahamut
21-07-2003, 16:48
Gaat Wendy niet mee? :wink: :wink: Hangt natuurlijk een beetje van Gabe af :lol:

Oke, oke...ik zal ons erbij zetten :wink:

Peefie
21-07-2003, 16:51
Hola, nou Wendy ook nog.
Ik ruil mijn digicamera maar in :cry: :cry: :cry:

Hmmm, da's een goeie...mijnes is nog steeds stuk...ga ook maar een andere kopen....

Bahamut
21-07-2003, 16:52
Vervoerproblemen hebben we dan niet. :wink:

Nee...alleen parkeerproblemen :?
Daar moet ik nog even over nadenken hoor, overal in Amsterdam is het betaald parkeren, en parkeergarages zijn bijna niet te betalen als je er de hele dag staat.

Charley Baak
21-07-2003, 16:53
Ik zou het trouwens wel leuk vinden als je kwam Charley (y) :oops:

Maar het lijkt me nog steeds handig om een ongeveer vanaf tijd af te spreken... Zo van : "Rond ongeveer plusminus 14.53 zullen wij gaan samen komen op het terras van Cafe zusofzo... etc. etc." ;)

Bahamut
21-07-2003, 16:53
Hola, nou Wendy ook nog.

Echt waar? en de inbox is practisch leeg :(
Volgens mij doe je iets verkeerd Henk (6)

Peefie
21-07-2003, 16:54
Of je het nou leuk vind of niet, je staat bij iedereen al boven aan de lijst,;)!

Wat ben je toch een schatje :wink:

Jij bent een schat Wen om mij op numero uno te zetten.

http://www.zeeb.at/smiliez/smiliez.de_2245.gif

Bahamut
21-07-2003, 16:56
Jij bent een schat Wen om mij op numero uno te zetten.

http://www.zeeb.at/smiliez/smiliez.de_2245.gif

Ja he?
Ik ben je aan het promoten :wink:

Peefie
21-07-2003, 16:57
Ik zou het trouwens wel leuk vinden als je kwam Charley (y) :oops:

Maar het lijkt me nog steeds handig om een ongeveer vanaf tijd af te spreken... Zo van : "Rond ongeveer plusminus 14.53 zullen wij gaan samen komen op het terras van Cafe zusofzo... etc. etc." ;)

Dat is nou precies waarom het in Tilburg een goeie mix was Charley (zie PM :)).

Tommy Brok
21-07-2003, 16:57
Mooi!....wie nog meer!Eh, jij zelf???

Dat spreekt voor zich natuurlijk :wink: ...maar ik wilde mezelf niet meteen als eerste op de lijst zetten...dat staat zo pushy (6)Of je het nou leuk vind of niet, je staat bij iedereen al boven aan de lijst,;)!
Tommy, gooi je mailbox leeg, alle foto's komen terug.
Shit die van Niels ook al.
Hola, nou Wendy ook nog.
Ik ruil mijn digicamera maar in :cry: :cry: :cry:Iedere keer als ik een foto van je krijg sla ik 'm op en verwijder 'm gelijk uit me mailbox, sneller kan ik niet!

Henk Heideveld
21-07-2003, 16:57
Vervoerproblemen hebben we dan niet. :wink:

Nee...alleen parkeerproblemen :?
Daar moet ik nog even over nadenken hoor, overal in Amsterdam is het betaald parkeren, en parkeergarages zijn bijna niet te betalen als je er de hele dag staat.
Omgeving Arena!!!!! En dan met de metro Amsterdam in....of zo!!!!
Amsterdam doe je niet per auto, pak de trein en de metro. Goedkoper en sneller! :P :P

Henk Heideveld
21-07-2003, 16:58
Mooi!....wie nog meer!Eh, jij zelf???

Dat spreekt voor zich natuurlijk :wink: ...maar ik wilde mezelf niet meteen als eerste op de lijst zetten...dat staat zo pushy (6)Of je het nou leuk vind of niet, je staat bij iedereen al boven aan de lijst,;)!
Tommy, gooi je mailbox leeg, alle foto's komen terug.
Shit die van Niels ook al.
Hola, nou Wendy ook nog.
Ik ruil mijn digicamera maar in :cry: :cry: :cry:Iedere keer als ik een foto van je krijg sla ik 'm op en verwijder 'm gelijk uit me mailbox, sneller kan ik niet!
Van jou krijg ik nu inderdeaad niks meer retour!!!! 8)

Bahamut
21-07-2003, 16:59
Maar het lijkt me nog steeds handig om een ongeveer vanaf tijd af te spreken... Zo van : "Rond ongeveer plusminus 14.53 zullen wij gaan samen komen op het terras van Cafe zusofzo... etc. etc." ;)

Het is nog veel te vroeg om te kunnen zeggen hoe laat, Charley :wink:
Waarschijnlijk veranderen we nog drie keer van lokatie voordat we het zeker weten (6)

Tommy Brok
21-07-2003, 16:59
Van jou krijg ik nu inderdeaad niks meer retour!!!! 8)Ik durf de pc niet te verlaten, bang dat ik een foto te lang in me mailbox laat staan!

Henk Heideveld
21-07-2003, 17:00
Ik moet sluiten, ze gooien hier om 18.00uur de boel plat. kan geen foto's meer zenden. Morgen de rest.
Oh, eh, 't zijn er een stuk of 60. :roll: (6) :mrgreen:

Charley Baak
21-07-2003, 17:00
[Dat is nou precies waarom het in Tilburg een goeie mix was Charley (zie PM :)) :D

Tommy Brok
21-07-2003, 17:00
Of je het nou leuk vind of niet, je staat bij iedereen al boven aan de lijst,;)!

Wat ben je toch een schatje :wink:Ik doe me best,;)!

Charley Baak
21-07-2003, 17:02
Het is nog veel te vroeg om te kunnen zeggen hoe laat, Charley :wink:
Waarschijnlijk veranderen we nog drie keer van lokatie voordat we het zeker weten (6) Gesnopen. Ik zie het tegen die tijd wel. :bier:

Bahamut
21-07-2003, 17:04
Ik zie het tegen die tijd wel. :bier:

Kan ik je al op de lijst zetten? :D

Peefie
21-07-2003, 17:12
Zo, die zitplaats is ook weer geregeld :wink:.

(y)

Tommy Brok
21-07-2003, 17:15
Ik moet sluiten, ze gooien hier om 18.00uur de boel plat. kan geen foto's meer zenden. Morgen de rest.
Oh, eh, 't zijn er een stuk of 60. :roll: (6) :mrgreen:Dan hoef je naar mij maar 1 foto te sturen, want dan is ie al vol!

Lex v/d Moolen
21-07-2003, 17:15
LEX moet natuurlijk ook komen...was ik vergeten op m'n "lijstje" te zetten:WAT !? :twisted:

Nee, dat zit wel goed hoor. Ik had me trouwens gisteren al officieus aangemeld. :wink:

Lex v/d Moolen
21-07-2003, 17:18
Aarrgghhh.... http://www.smiliez.de/images/61.gifhttp://www.smiliez.de/images/956.gif
Je speelt met je leven!! :?

Ik vind mezelf VEEL dapperder door naast Lex te gaan zitten :shock: :wink:.Niets daarvan. :nono: :wink:
Ik zit al naast Wendy en aan de andere kant hoop ik Isis! :D

Charley Baak
21-07-2003, 17:18
Ik zie het tegen die tijd wel. :bier:

Kan ik je al op de lijst zetten? :D Is goed. Mocht het door al die vooraf al ingecalculeerde wijzigingen toch niet lukken, dan zeg ik wel weer af :twisted: :wink:

Bahamut
21-07-2003, 17:20
Ik had me trouwens gisteren al officieus aangemeld. :wink:

Ik had niet anders verwacht Lexie :wink:
Je staat op de lijst hoor (y)

Bahamut
21-07-2003, 17:22
Is goed

Mooi! :wink:


Mocht het door al die vooraf al ingecalculeerde wijzigingen toch niet lukken, dan zeg ik wel weer af :twisted: :wink:


Afzeggen? :nono:
Dat kan niet hoor..dit is alleen een aanmeld thread (6)

Peefie
21-07-2003, 17:22
Aarrgghhh.... http://www.smiliez.de/images/61.gifhttp://www.smiliez.de/images/956.gif
Je speelt met je leven!! :?

Ik vind mezelf VEEL dapperder door naast Lex te gaan zitten :shock: :wink:.Niets daarvan. :nono: :wink:
Ik zit al naast Wendy en aan de andere kant hoop ik Isis! :D

Oké want ik ga nu naast Charley zitten: tenminste nog énig niveau :roll:.

Charley Baak
21-07-2003, 17:29
Afzeggen? :nono:
Dat kan niet hoor..dit is alleen een aanmeld thread (6) Dan begin ik tegen die tijd wel een afmeld thread. :P


Oké want ik ga nu naast Charley zitten: tenminste nog énig niveau :roll:.
Jaja, dat denk je maar :lol:

Peefie
21-07-2003, 17:32
Afzeggen? :nono:
Dat kan niet hoor..dit is alleen een aanmeld thread (6) Dan begin ik tegen die tijd wel een afmeld thread. :P

Oké want ik ga nu naast Charley zitten: tenminste nog énig niveau :roll:.
Jaja, dat denk je maar :lol:

GOD DAMN this forum SUCKS! :lol:

Charley Baak
21-07-2003, 17:36
Internet he. Real-life is nog steeds ff anders. (Avatar is niet getruukt, zo nou weten jullie ook de waarheid :twisted:)

Peefie
21-07-2003, 17:44
Internet he. Real-life is nog steeds ff anders. (Avatar is niet getruukt, zo nou weten jullie ook de waarheid :twisted:)

Wil je zeggen dat je IRL ook zwart-wit bent??? :shock:

John Sital
21-07-2003, 17:47
bij deze meld ik mij ook aan, als ik maar niet naast die persoon uit wijk bij duurstede hoef te zitten :twisted:

John Sital
21-07-2003, 17:48
Ik wil uiteraard ook mee,:D!

En als Niels dit leest en mee wil, ik wil wel eens zien hoe hard je scheurt, dus zou dan wel mee willen rijden,:D!

tommy, kan ook zijn dat ik rij, niels en ik zijn er nog niet helemaal over uit, maar als ik rij ben je natuurlijk ook van harte welkom, een extra persoon die kan helpen duwen :twisted:

Peefie
21-07-2003, 17:48
bij deze meld ik mij ook aan, als ik maar niet naast die persoon uit wijk bij duurstede hoef te zitten :twisted:

Ik laat Mini Me anders gewoon thuis hoor! :roll:

Bahamut
21-07-2003, 17:49
bij deze meld ik mij ook aan, als ik maar niet naast die persoon uit wijk bij duurstede hoef te zitten :twisted:

Leuk John! (y)
Ik zet je op de lijst. :wink:

John Sital
21-07-2003, 17:50
bij deze meld ik mij ook aan, als ik maar niet naast die persoon uit wijk bij duurstede hoef te zitten :twisted:

Ik laat Mini Me anders gewoon thuis hoor! :roll:

die mag dan op jouw likkende hond passen?

Tommy Brok
21-07-2003, 17:50
Ik wil uiteraard ook mee,:D!

En als Niels dit leest en mee wil, ik wil wel eens zien hoe hard je scheurt, dus zou dan wel mee willen rijden,:D!

tommy, kan ook zijn dat ik rij, niels en ik zijn er nog niet helemaal over uit, maar als ik rij ben je natuurlijk ook van harte welkom, een extra persoon die kan helpen duwen :twisted:Dat zou ook mooi zijn, maar die lange slee ga ik echt niet duwen,:D!

John Sital
21-07-2003, 17:51
Ik wil uiteraard ook mee,:D!

En als Niels dit leest en mee wil, ik wil wel eens zien hoe hard je scheurt, dus zou dan wel mee willen rijden,:D!

tommy, kan ook zijn dat ik rij, niels en ik zijn er nog niet helemaal over uit, maar als ik rij ben je natuurlijk ook van harte welkom, een extra persoon die kan helpen duwen :twisted:Dat zou ook mooi zijn, maar die lange slee ga ik echt niet duwen,:D!

je mag ook de voorkant trekken...samen met henk :shock:

Tommy Brok
21-07-2003, 17:53
tommy, kan ook zijn dat ik rij, niels en ik zijn er nog niet helemaal over uitDat wil dus zeggen dat Niels ook mee gaat, alweer een persoon erbij!

Deze thread heet dan wel mini meeting maar hij wordt groter dan alle voorgaande meetings!:D

Tommy Brok
21-07-2003, 17:55
je mag ook de voorkant trekken...samen met henk :shock:Dan ga ik wel aan die ster trekken, :shock:

John Sital
21-07-2003, 17:56
je mag ook de voorkant trekken...samen met henk :shock:Dan ga ik wel aan die ster trekken, :shock:

bij nader inzien zal ik voor een volle benzinetank zorgen! 8)

Tommy Brok
21-07-2003, 17:58
je mag ook de voorkant trekken...samen met henk :shock:Dan ga ik wel aan die ster trekken, :shock:

bij nader inzien zal ik voor een volle benzinetank zorgen! 8)Lijkt me een goed plan, zul je na 50 km wel weer moeten tanken maar toch,:D!

Peefie
21-07-2003, 17:58
bij deze meld ik mij ook aan, als ik maar niet naast die persoon uit wijk bij duurstede hoef te zitten :twisted:
Ik laat Mini Me anders gewoon thuis hoor! :roll:
die mag dan op jouw likkende hond passen?

Nee die breng ik naar de Warmoesstraat waar íe lekker kan bijverdienen :P.

John Sital
21-07-2003, 18:00
Vervoerproblemen hebben we dan niet. :wink:

Nee...alleen parkeerproblemen :?
Daar moet ik nog even over nadenken hoor, overal in Amsterdam is het betaald parkeren, en parkeergarages zijn bijna niet te betalen als je er de hele dag staat.
Omgeving Arena!!!!! En dan met de metro Amsterdam in....of zo!!!!
Amsterdam doe je niet per auto, pak de trein en de metro. Goedkoper en sneller! :P :P

Henk, ik wilde nog vragen of je met ons zou meerijden, wat als we dankzij het navigatiesysteem een verkeerde afslag nemen zoals dat bijna afgelopen zaterdag gebeurde? :shock:

John Sital
21-07-2003, 18:01
je mag ook de voorkant trekken...samen met henk :shock:Dan ga ik wel aan die ster trekken, :shock:

bij nader inzien zal ik voor een volle benzinetank zorgen! 8)Lijkt me een goed plan, zul je na 50 km wel weer moeten tanken maar toch,:D!

bij deze gaat tommy brok met zijn eigen vervoer :twisted:

X
21-07-2003, 18:01
Zet mij ook maar op de lijst met aanhang svp (1 persoon) :P

Ik heb Bahamut nog wel even een PMtje gestuurd over de mini-meeting :wink: Mocht het allemaal lukken ben ik van de partij.

John Sital
21-07-2003, 18:02
bij deze meld ik mij ook aan, als ik maar niet naast die persoon uit wijk bij duurstede hoef te zitten :twisted:
Ik laat Mini Me anders gewoon thuis hoor! :roll:
die mag dan op jouw likkende hond passen?

Nee die breng ik naar de Warmoesstraat waar íe lekker kan bijverdienen :P.

anders heb je geen geld om een kaartje te kopen, heb je al nagedacht over de tarieven? :shock: :twisted:

Tommy Brok
21-07-2003, 18:03
je mag ook de voorkant trekken...samen met henk :shock:Dan ga ik wel aan die ster trekken, :shock:

bij nader inzien zal ik voor een volle benzinetank zorgen! 8)Lijkt me een goed plan, zul je na 50 km wel weer moeten tanken maar toch,:D!

bij deze gaat tommy brok met zijn eigen vervoer :twisted:Bij deze geeft Tommy toe dat ie heel graag de auto van John wil duwen terwijl de rest op d'r gemak in de auto kan blijven zitten, :roll:

John Sital
21-07-2003, 18:05
tommy, kan ook zijn dat ik rij, niels en ik zijn er nog niet helemaal over uitDat wil dus zeggen dat Niels ook mee gaat, alweer een persoon erbij!

Deze thread heet dan wel mini meeting maar hij wordt groter dan alle voorgaande meetings!:D

zoals het er nu voorstaat en alle personen die zich hebben aangemeld ook komen krijg je volkomen gelijk :bier: :mrgreen:

Charley Baak
21-07-2003, 18:06
Wil je zeggen dat je IRL ook zwart-wit bent??? :shock: Financiële mensen blijven grijze muizen... :wink:

John Sital
21-07-2003, 18:06
je mag ook de voorkant trekken...samen met henk :shock:Dan ga ik wel aan die ster trekken, :shock:

bij nader inzien zal ik voor een volle benzinetank zorgen! 8)Lijkt me een goed plan, zul je na 50 km wel weer moeten tanken maar toch,:D!

bij deze gaat tommy brok met zijn eigen vervoer :twisted:Bij deze geeft Tommy toe dat ie heel graag de auto van John wil duwen terwijl de rest op d'r gemak in de auto kan blijven zitten, :roll:

nee hoor met een volle tank halen we het net heen en terug :twisted:
als henk wat verhalen vertelt druk ik het gaspedaal automatisch dieper in :twisted:

Niels Simons
21-07-2003, 18:07
ik ga ook mee!eh,welke film? 8)

zet me ook maar op die lijst,slecht dat je me er nie gelijk opgezet hebt hoor...

mazzel,niels

X
21-07-2003, 18:09
ik ga ook mee!eh,welke film? 8)

Piraatje film met Sjonnie Depp.

Tommy Brok
21-07-2003, 18:09
ik ga ook mee!eh,welke film? 8)

zet me ook maar op die lijst,slecht dat je me er nie gelijk opgezet hebt hoor...Precies,:D!

Ik had nog tegen de dames gezegd dat jullie me voor gek verklaarde dat ik met jullie verder ging,:D! Ze geloofden me niet,:D!

John Sital
21-07-2003, 18:11
ik ga ook mee!eh,welke film? 8)

zet me ook maar op die lijst,slecht dat je me er nie gelijk opgezet hebt hoor...

mazzel,niels

eerst die piratenfilm en dan naar terminator! :P

John Sital
21-07-2003, 18:12
Mooi!....wie nog meer!

niels gaat ook mee :P

Tommy Brok
21-07-2003, 18:12
eerst die piratenfilm en dan naar terminator! :PIs dat geen kermis attraktie? :lol:

John Sital
21-07-2003, 18:13
eerst die piratenfilm en dan naar terminator! :PIs dat geen kermis attraktie? :lol:

nee had je zondag nog terminator 1 gezien? :twisted:

Tommy Brok
21-07-2003, 18:16
eerst die piratenfilm en dan naar terminator! :PIs dat geen kermis attraktie? :lol:

nee had je zondag nog terminator 1 gezien? :twisted:Nope, weet al niet meer wat ik gisteren gedaan heb, volgens mij hier op het forum gezeten!:D

Bahamut
21-07-2003, 18:20
ik ga ook mee!eh,welke film? 8)

zet me ook maar op die lijst,slecht dat je me er nie gelijk opgezet hebt hoor...

Sorry Niels :wink:
Je staat er op hoor (y)

Gabriel B.
21-07-2003, 18:29
Je staat er op hoor (y)
"Drafted" is de juiste term. :wink:

Peefie
21-07-2003, 18:33
Wil je zeggen dat je IRL ook zwart-wit bent??? :shock: Financiële mensen blijven grijze muizen... :wink:

Niet na DEZE meeting :shock:. Een heel gemêleerd gezelschap lijkt me zo.....

Bahamut
21-07-2003, 18:34
"Drafted" is de juiste term. :wink:

Of geronseld (al dan niet vrijwillig)..om het in scheepstermen te houden (6)

Charley Baak
21-07-2003, 18:34
Aye, Aye Captain ;)

Peefie
21-07-2003, 18:36
heb je al nagedacht over de tarieven? :shock: :twisted:

Heb jij al nagedacht wat een nachtmerrie het gaat worden? :wink:

Charley Baak
21-07-2003, 18:38
heb je al nagedacht over de tarieven? :shock: :twisted:

Heb jij al nagedacht wat een nachtmerrie het gaat worden? :wink: En over de nachtmerries die je er aan gaat overhouden :twisted: :wink:

X
21-07-2003, 18:39
heb je al nagedacht over de tarieven? :shock: :twisted:

Heb jij al nagedacht wat een nachtmerrie het gaat worden? :wink:

Als jij nog steeds van plan bent te komen wel ja :roll: 8) :D

Peefie
21-07-2003, 18:40
Henk, ik wilde nog vragen of je met ons zou meerijden, wat als we dankzij het navigatiesysteem een verkeerde afslag nemen zoals dat bijna afgelopen zaterdag gebeurde? :shock:

Hoor ik hier weer het Mercedes snobje? :roll:

Peefie
21-07-2003, 18:41
heb je al nagedacht over de tarieven? :shock: :twisted:

Heb jij al nagedacht wat een nachtmerrie het gaat worden? :wink:

Als jij nog steeds van plan bent te komen wel ja :roll: 8) :D

IEE IEE IEE IEE! (Psycho :P)

X
21-07-2003, 18:43
heb je al nagedacht over de tarieven? :shock: :twisted:

Heb jij al nagedacht wat een nachtmerrie het gaat worden? :wink:

Als jij nog steeds van plan bent te komen wel ja :roll: 8) :D

IEE IEE IEE IEE! (Psycho :P)

Shit... zitten dadelijk wel in 't donker natuurlijk ! Stay away from me ! :wink:

Herjan
21-07-2003, 18:44
:shock: Zijn er nu al drie OH-threads? :confused:

Bahamut
21-07-2003, 18:44
Shit... zitten dadelijk wel in 't donker natuurlijk ! Stay away from me ! :wink:

Arme Dave :wink:
Zometeen draait het er nog op uit dat je tussen mij en Ies komt te zitten (6)

Bahamut
21-07-2003, 18:45
:shock: Zijn er nu al drie OH-threads? :confused:

Heb jij je vakantie al aangepast? :nono:

X
21-07-2003, 18:45
Shit... zitten dadelijk wel in 't donker natuurlijk ! Stay away from me ! :wink:

Arme Dave :wink:
Zometeen draait het er nog op uit dat je tussen mij en Ies komt te zitten (6)

Niks arme Dave ! :wink:

Peefie
21-07-2003, 18:48
heb je al nagedacht over de tarieven? :shock: :twisted:

Heb jij al nagedacht wat een nachtmerrie het gaat worden? :wink: En over de nachtmerries die je er aan gaat overhouden :twisted: :wink:

http://www.zeeb.at/smiliez/smiliez.de_1856.gif

*schrapt Charley van friendlist: pest me net als alle anderen hiero :cry:*

:wink:

Herjan
21-07-2003, 18:48
:shock: Zijn er nu al drie OH-threads? :confused:

Heb jij je vakantie al aangepast? :nono:

Nee... :oops:

Maar ik ben wel heel druk met 't maken van een website met de foto's van zaterdag! :lol:

Bahamut
21-07-2003, 18:51
Nee... :oops:

Tsss :nono:


Maar ik ben wel heel druk met 't maken van een website met de foto's van zaterdag! :lol:

Dat maakt dan weer een beetje goed :wink:

Peefie
21-07-2003, 18:53
Shit... zitten dadelijk wel in 't donker natuurlijk ! Stay away from me ! :wink:
Arme Dave :wink:
Zometeen draait het er nog op uit dat je tussen mij en Ies komt te zitten (6)

:shock: http://www.zeeb.at/smiliez/smiliez.de_1856.gif :shock:

X
21-07-2003, 19:12
heb je al nagedacht over de tarieven? :shock: :twisted:

Heb jij al nagedacht wat een nachtmerrie het gaat worden? :wink: En over de nachtmerries die je er aan gaat overhouden :twisted: :wink:

http://www.zeeb.at/smiliez/smiliez.de_1856.gif

*schrapt Charley van friendlist: pest me net als alle anderen hiero :cry:*

:wink:

Je bent ook zo'n makkelijk doelwit :wink:

Charley Baak
21-07-2003, 19:16
http://www.zeeb.at/smiliez/smiliez.de_1856.gif

*schrapt Charley van friendlist: pest me net als alle anderen hiero :cry:*

:wink:

Heb je al gegeten? Je hapt zo snel :wink:

Herjan
21-07-2003, 19:23
Even hier posten: de foto's van de 3e meeting (afgelopen zaterdag) kun je vinden op mijn site:

Foto's Derde Meeting (http://www.esdoorn.demon.nl/meeting.htm)

Steven Maas
21-07-2003, 19:24
Wat?: film - Pirates of the Caribbean
Waar?: Amsterdam, Tuschinski Theater
Wanneer?: 30 augustus 2003
Wie?:

1: Dave
2: Ies
3: Henk
4: Tommy
5: Wen
6: Gabe
7: Lex
8: Charley
9: John
10: Marcel (u weet wel: van Raceworld :wink: )
11. Paul
12. Paul's aanhang (krijgen we nog een naam?)
13. NielsMag ik weten ... WAAROM IK NOG NIET OP DIE LIJST BEN GEZET ??? :mad: :mad:

Gabriel B.
21-07-2003, 19:26
Wat?: film - Pirates of the Caribbean
Waar?: Amsterdam, Tuschinski Theater
Wanneer?: 30 augustus 2003
Wie?:

1: Dave
2: Ies
3: Henk
4: Tommy
5: Wen
6: Gabe
7: Lex
8: Charley
9: John
10: Marcel (u weet wel: van Raceworld :wink: )
11. Paul
12. Paul's aanhang (krijgen we nog een naam?)
13. NielsMag ik weten ... WAAROM IK NOG NIET OP DIE LIJST BEN GEZET ??? :mad: :mad:
OMdat je we weten dat je bang bent voor piraten. :wink:

X
21-07-2003, 19:26
No.12 is Liana :wink:

Steven Maas
21-07-2003, 19:27
OMdat je we weten dat je bang bent voor piraten. :wink:Komen er dan ook piraten voor in die film? :confused:

Gabriel B.
21-07-2003, 19:29
OMdat je we weten dat je bang bent voor piraten. :wink:Komen er dan ook piraten voor in die film? :confused:En Caraïben ook... wat dat ook moge zijn.

Steven Maas
21-07-2003, 19:33
En Caraïben ook... wat dat ook moge zijn.Weet je wat... ik neem gewoon het risico en ik kom naar Amsterdamn de 30ste Augustus. :)

X
21-07-2003, 19:36
En Caraïben ook... wat dat ook moge zijn.Weet je wat... ik neem gewoon het risico en ik kom naar Amsterdamn de 30ste Augustus. :)

Ze hebben je gewaarschuwd ! :wink:

Bahamut
21-07-2003, 19:37
Mag ik weten ... WAAROM IK NOG NIET OP DIE LIJST BEN GEZET ??? :mad: :mad:

Hai Steef :wink:
Omdat je je nog niet had aangemeld en ik niet zomaar wilde aannemen dat je mee zou gaan :wink:
Stom van mij nietwaar?

Steven Maas
21-07-2003, 19:37
Ze hebben je gewaarschuwd ! :wink:Ik weet dat ik bij anderen meer geestelijke schade kan aanrichten, dan vice versa. :P

Bahamut
21-07-2003, 19:38
En Caraïben ook... wat dat ook moge zijn.Weet je wat... ik neem gewoon het risico en ik kom naar Amsterdamn de 30ste Augustus. :)

Je staat er op hoor :wink:

Lex v/d Moolen
21-07-2003, 19:38
Shit... zitten dadelijk wel in 't donker natuurlijk ! Stay away from me ! :wink:
Arme Dave :wink:
Zometeen draait het er nog op uit dat je tussen mij en Ies komt te zitten (6)

:shock: http://www.zeeb.at/smiliez/smiliez.de_1856.gif :shock:Misschien ook wel een idee. Weten we zeker dat je je niet zal misdragen (6)

Steven Maas
21-07-2003, 19:40
Omdat je je nog niet had aangemeld en ik niet zomaar wilde aannemen dat je mee zou gaan :wink: Vergeetachtigheid komt vaker voor bij oudere mensen he? :P

Peefie
21-07-2003, 19:42
:wink:
Heb je al gegeten? Je hapt zo snel :wink:

Wacht maar tot in het donker! YUM! :lol:

Martin de Goeij
21-07-2003, 19:45
Charley zal wel een kuisheidsgordel dragen, Peefie (6) :wink:

Bahamut
21-07-2003, 19:45
Vergeetachtigheid komt vaker voor bij oudere mensen he? :P

Wat ben je toch weer je aardige zelf :wink:

Bahamut
21-07-2003, 19:46
Charley zal wel een kuisheidsgordel dragen, Peefie (6) :wink:

Heej Martin :wink:
Kan ik jou ook op de lijst zetten?

Peefie
21-07-2003, 19:46
Charley zal wel een kuisheidsgordel dragen, Peefie (6) :wink:

[spoiler:5da53d6a17]FUCK[/spoiler:5da53d6a17]

X
21-07-2003, 19:46
Charley zal wel een kuisheidsgordel dragen, Peefie (6) :wink:

Zal haast wel verplicht zijn met iemand als Dave bij je in de buurt. De viespeuk :twisted: :D

Steven Maas
21-07-2003, 19:49
Wat ben je toch weer je aardige zelf :wink:Aha... je weet dus nog wie het zegt... (6)
Don't worry, ik ben niet zo gauw down. ;)

Peefie
21-07-2003, 19:51
Charley zal wel een kuisheidsgordel dragen, Peefie (6) :wink:

Zal haast wel verplicht zijn met iemand als Dave bij je in de buurt. De viespeuk :twisted: :D

http://www.zeeb.at/smiliez/smiliez.de_2236.gif

Peefie
21-07-2003, 19:53
No.12 is Liana :wink:

Heeft ze ooit samengewerkt met Tarzan of zo?

X
21-07-2003, 19:54
Charley zal wel een kuisheidsgordel dragen, Peefie (6) :wink:

Zal haast wel verplicht zijn met iemand als Dave bij je in de buurt. De viespeuk :twisted: :D

http://www.zeeb.at/smiliez/smiliez.de_2236.gif

Laat me vriendin het niet zien, wordt ze jaloers :roll: :lol:

Charley Baak
21-07-2003, 19:55
Charley zal wel een kuisheidsgordel dragen, Peefie (6) :wink:Nu helemaal http://www.computerpannen.com/cwm/cwm/3dlil/eek2.gif

X
21-07-2003, 19:55
No.12 is Liana :wink:

Heeft ze ooit samengewerkt met Tarzan of zo?

Géén idee... Ze komt uit Groningen, zegt dat genoeg ? :wink:

Bahamut
21-07-2003, 19:56
Aha... je weet dus nog wie het zegt... (6)
Don't worry, ik ben niet zo gauw down. ;)

(y)
Gelukkig maar Steef :wink:

Peefie
21-07-2003, 20:03
Charley zal wel een kuisheidsgordel dragen, Peefie (6) :wink:Nu helemaal http://www.computerpannen.com/cwm/cwm/3dlil/eek2.gif

Hehehe (smerig lachje)

Isis
21-07-2003, 20:04
Ik vind mezelf VEEL dapperder door naast Lex te gaan zitten :shock: :wink:.Niets daarvan. :nono: :wink:
Ik zit al naast Wendy en aan de andere kant hoop ik Isis! :D

Is goed hoor....;)

Peefie
21-07-2003, 20:09
Ik vind mezelf VEEL dapperder door naast Lex te gaan zitten :shock: :wink:.Niets daarvan. :nono: :wink:
Ik zit al naast Wendy en aan de andere kant hoop ik Isis! :D

Is goed hoor....;)

WAAROM BEN IK GEBLOKKEERD OP MSN?!

Martin de Goeij
21-07-2003, 20:11
Charley zal wel een kuisheidsgordel dragen, Peefie (6) :wink:

Heej Martin :wink:
Kan ik jou ook op de lijst zetten?Kans is groot dat ik met een verjaardag zit.... :roll: :wink: Maar wanneer moet uiteindelijk beslissen :) ?

Steven Maas
21-07-2003, 20:11
WAAROM BEN IK GEBLOKKEERD OP MSN?!De vraag is... wie heeft ze niet geblokkeerd? :P

Martin de Goeij
21-07-2003, 20:14
WAAROM BEN IK GEBLOKKEERD OP MSN?!De vraag is... wie heeft ze niet geblokkeerd? :PIdd..'t kind bept er wat af... :roll: 176 geblokkeerd :nono: :oops:

Bahamut
21-07-2003, 20:16
Kans is groot dat ik met een verjaardag zit.... :roll: :wink: Maar wanneer moet uiteindelijk beslissen :) ?

ehh...voordat de film begint?
Lijkt me handig :wink:

Gabriel B.
21-07-2003, 20:16
Ik vind mezelf VEEL dapperder door naast Lex te gaan zitten :shock: :wink:.Niets daarvan. :nono: :wink:
Ik zit al naast Wendy en aan de andere kant hoop ik Isis! :D

Is goed hoor....;)Moeten we dan al een volledige stoelbezetting opstellen ? :D

Martin de Goeij
21-07-2003, 20:17
Kans is groot dat ik met een verjaardag zit.... :roll: :wink: Maar wanneer moet uiteindelijk beslissen :) ?

ehh...voordat de film begint?
Lijkt me handig :wink:Ok knuffel 8) Maar reken er niet op...de verjaardag is niet zomaar eentje (6) ;) Volgende x, met al die meetings moet het vast wel een x lukken :roll: :wink:

Edit: exiteer mij nu weer naar buiten :bier: 8)

X
21-07-2003, 20:18
Ik vind mezelf VEEL dapperder door naast Lex te gaan zitten :shock: :wink:.Niets daarvan. :nono: :wink:
Ik zit al naast Wendy en aan de andere kant hoop ik Isis! :D

Is goed hoor....;)

WAAROM BEN IK GEBLOKKEERD OP MSN?!

Zou ik ook hebben gedaan :roll: :P

Peefie
21-07-2003, 20:26
*Zou Charley een trauma hebben nu?* NAH :P

Peefie
21-07-2003, 20:27
WAAROM BEN IK GEBLOKKEERD OP MSN?!De vraag is... wie heeft ze niet geblokkeerd? :P

Hmmm......daar moet ik eens LANG over nadenken... :roll:

Isis
21-07-2003, 20:28
WAAROM BEN IK GEBLOKKEERD OP MSN?!De vraag is... wie heeft ze niet geblokkeerd? :PIdd..'t kind bept er wat af... :roll: 176 geblokkeerd :nono: :oops:

Sorry....wegens omstandigheden WIL je op dit moment niet met me praten....:(
Ook geen zin in verdere toelichting.. :cry:

Martin de Goeij
21-07-2003, 20:29
WAAROM BEN IK GEBLOKKEERD OP MSN?!De vraag is... wie heeft ze niet geblokkeerd? :PIdd..'t kind bept er wat af... :roll: 176 geblokkeerd :nono: :oops:

Sorry....wegens omstandigheden WIL je op dit moment niet met me praten....:(
Ook geen zin in verdere toelichting.. :cry:Heej, zat alleen maar in de tuin :? :oops:

John Sital
21-07-2003, 21:07
heb je al nagedacht over de tarieven? :shock: :twisted:

Heb jij al nagedacht wat een nachtmerrie het gaat worden? :wink:

sinds ik jouw posts lees kan het eigenlijk niet erger :twisted:

John Sital
21-07-2003, 21:08
heb je al nagedacht over de tarieven? :shock: :twisted:

Heb jij al nagedacht wat een nachtmerrie het gaat worden? :wink:

Als jij nog steeds van plan bent te komen wel ja :roll: 8) :D

IEE IEE IEE IEE! (Psycho :P)

Shit... zitten dadelijk wel in 't donker natuurlijk ! Stay away from me ! :wink:

gelukkig heb ik al aangegeven dat ik niet naast hem/het wilde zitten :twisted:

John Sital
21-07-2003, 21:15
Henk, ik wilde nog vragen of je met ons zou meerijden, wat als we dankzij het navigatiesysteem een verkeerde afslag nemen zoals dat bijna afgelopen zaterdag gebeurde? :shock:

Hoor ik hier weer het Mercedes snobje? :roll:

ik zal peefie na 30 augustus opgeven bij de ergste bioscoopergernissen :P

Steven Maas
21-07-2003, 21:16
gelukkig heb ik al aangegeven dat ik niet naast hem/het wilde zitten :twisted:Daarentegen heb je nog niet gezegd dat je niet AAN hem wilt zitten. :)

Isis
21-07-2003, 21:17
gelukkig heb ik al aangegeven dat ik niet naast hem/het wilde zitten :twisted:Daarentegen heb je nog niet gezegd dat je niet AAN hem wilt zitten. :)

Of OP!! :P
Paalzitten schijnt ook bij homo's en aanverwanten erg populair te zijn...;)

Steven Maas
21-07-2003, 21:19
Of OP!! :P
Paalzitten schijnt ook bij homo's en aanverwanten erg populair te zijn...;)We reserveren gewoon 1 stoel te weinig... dan MOET er wel iemand gaan paalzitten. (6)

John Sital
21-07-2003, 21:20
gelukkig heb ik al aangegeven dat ik niet naast hem/het wilde zitten :twisted:Daarentegen heb je nog niet gezegd dat je niet AAN hem wilt zitten. :)

dat zal ook niet gebeuren steven, jij daarentegen weet wat peefie prettig vindt....

John Sital
21-07-2003, 21:21
gelukkig heb ik al aangegeven dat ik niet naast hem/het wilde zitten :twisted:Daarentegen heb je nog niet gezegd dat je niet AAN hem wilt zitten. :)

Of OP!! :P
Paalzitten schijnt ook bij homo's en aanverwanten erg populair te zijn...;)

tja aangezien jij een dagje ouder zit dat er voor jou niet meer in he...die goede ouwe tijd toch :twisted:

John Sital
21-07-2003, 21:22
Of OP!! :P
Paalzitten schijnt ook bij homo's en aanverwanten erg populair te zijn...;)We reserveren gewoon 1 stoel te weinig... dan MOET er wel iemand gaan paalzitten. (6)

steven is vrijwilliger :twisted:

Isis
21-07-2003, 21:22
Of OP!! :P
Paalzitten schijnt ook bij homo's en aanverwanten erg populair te zijn...;)We reserveren gewoon 1 stoel te weinig... dan MOET er wel iemand gaan paalzitten. (6)

Da's ook een idee! (6)
Nog voorstellen?! ;)

Steven Maas
21-07-2003, 21:23
dat zal ook niet gebeuren steven, jij daarentegen weet wat peefie prettig vindt....Ik snap alleen 1 ding niet... waarom blijf je je zo op Dave focussen? Ben je ECHT bang voor een homo, of zijn het problemen uit je jeugd die je nog niet helemaal hebt kunnen verwerken? :confused: :P :P

Isis
21-07-2003, 21:24
steven, jij daarentegen weet wat peefie prettig vindt....

Met wat fantasie kun jij ook wel iets leuks verzinnen, toch?! ;)

John Sital
21-07-2003, 21:24
dat zal ook niet gebeuren steven, jij daarentegen weet wat peefie prettig vindt....Ik snap alleen 1 ding niet... waarom blijf je je zo op Dave focussen? Ben je ECHT bang voor een homo, of zijn het problemen uit je jeugd die je nog niet helemaal hebt kunnen verwerken? :confused: :P :P

als ik dit zo lees zit jij nog steeds in je jeugd, misschien heb je wat kwaliteitstijd met peefie nodig? :twisted:

Isis
21-07-2003, 21:24
waarom blijf je je zo op Dave focussen? Ben je ECHT bang voor een homo, of zijn het problemen uit je jeugd die je nog niet helemaal hebt kunnen verwerken? :confused: :P :P

Je sluit nog één mogelijkheid uit...(6)

John Sital
21-07-2003, 21:26
steven, jij daarentegen weet wat peefie prettig vindt....

Met wat fantasie kun jij ook wel iets leuks verzinnen, toch?! ;)

ja we binden steven vast op een stoel/paal en laten peefie zijn gang gaan :shock:
verrek joh, ik ben nu steeds meer hier dan in de verkoop thread, slecht teken, als er nou meer mensen bieden in mijn veilingen en in de moderator thread.....? :P

Isis
21-07-2003, 21:26
tja aangezien jij een dagje ouder zit dat er voor jou niet meer in he...die goede ouwe tijd toch :twisted:

Ahum...:nono:
't Houdt je wel bezig...(6)

Isis
21-07-2003, 21:28
ja we binden steven vast op een stoel/paal en laten peefie zijn gang gaan :shock:


Whooo...John komt los!! (6)
Eindelijk...;)
Laat me raden....jij wil toekijken?! :?

Steven Maas
21-07-2003, 21:28
misschien heb je wat kwaliteitstijd met peefie nodig? :twisted:Nee hoor... maar ik ben ook niet bang om aardig tegen Dave te zijn.
Haat je jezelf af en toe? :twisted: Of blijft het bij het denigreren van anderen? :nono: :P

John Sital
21-07-2003, 21:29
tja aangezien jij een dagje ouder zit dat er voor jou niet meer in he...die goede ouwe tijd toch :twisted:

Ahum...:nono:
't Houdt je wel bezig...(6)

zo zie je maar wat voor impact jij hebt isis.... :wink:

John Sital
21-07-2003, 21:30
ja we binden steven vast op een stoel/paal en laten peefie zijn gang gaan :shock:


Whooo...John komt los!! (6)
Eindelijk...;)
Laat me raden....jij wil toekijken?! :?

als dit in de zaal gebeurt moeten we allemaal wel kijken :?

Isis
21-07-2003, 21:30
tja aangezien jij een dagje ouder zit dat er voor jou niet meer in he...die goede ouwe tijd toch :twisted:

Ahum...:nono:
't Houdt je wel bezig...(6)

zo zie je maar wat voor impact jij hebt isis.... :wink:

Kan je nagaan wat voor impact Dave op je heeft...;)

John Sital
21-07-2003, 21:31
misschien heb je wat kwaliteitstijd met peefie nodig? :twisted:Nee hoor... maar ik ben ook niet bang om aardig tegen Dave te zijn.
Haat je jezelf af en toe? :twisted: Of blijft het bij het denigreren van anderen? :nono: :P

och joh, je moest eens weten...maar steven, waarom heb jij nog niet op mij gestemd in de moderator thread? of vergt dat het laatste restje van je intelligentie? :? :shock: :twisted:

John Sital
21-07-2003, 21:32
tja aangezien jij een dagje ouder zit dat er voor jou niet meer in he...die goede ouwe tijd toch :twisted:

Ahum...:nono:
't Houdt je wel bezig...(6)

zo zie je maar wat voor impact jij hebt isis.... :wink:

Kan je nagaan wat voor impact Dave op je heeft...;)

dave/peefie heeft op iedereen een impact, zelfs steven zal een kuisheidsgordel dragen met hem in de buurt :twisted:

Steven Maas
21-07-2003, 21:32
als dit in de zaal gebeurt moeten we allemaal wel kijken :?Al eens gehoord van dwangmatige compulsie? :P

John Sital
21-07-2003, 21:33
als dit in de zaal gebeurt moeten we allemaal wel kijken :?Al eens gehoord van dwangmatige compulsie? :P

is dit een term die jouw psychiater vaak gebruikt als jij wordt besproken in de wekelijkse evaluatiegesprekken? :shock:

Alex van den Berg
21-07-2003, 21:46
Ouwehoerthread nummer zoveel???? :?

Eerlijk gezegd word ik er een beetje ziek van. Kunnen jullie het niet gewoon bij één centrale meeting thread houden en verder ouwehoeren in de OH??

Steven Maas
21-07-2003, 21:55
Eerlijk gezegd word ik er een beetje ziek van. Beledigd dat je geen uitnodiging hebt gekregen? :P

Ik vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje moeilijk om alle OH topics uit elkaar te houden, maar als we de derde meetingthread naar beneden laten zakken is dat probleem toch ook weer opgelost?

Alex van den Berg
21-07-2003, 22:01
Eerlijk gezegd word ik er een beetje ziek van. Beledigd dat je geen uitnodiging hebt gekregen? :P
A. Nee
B. Geen tijd voor
C. Geen behoefte aan
D. Ik oefen slechts mijn taak uit ;)


Ik vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje moeilijk om alle OH topics uit elkaar te houden, maar als we de derde meetingthread naar beneden laten zakken is dat probleem toch ook weer opgelost?Wanneer de bewuste threadstarter aangeeft dat er een slotje op kan... graag! :mrgreen:

Maar dan nog... Een centrale Meeting-thread lijkt me geen verkeerd idee... en dan nog blijft het verzoek staan om het ouwehoeren te beperken tot de OH... ;)

X
21-07-2003, 22:03
Eerlijk gezegd word ik er een beetje ziek van. Beledigd dat je geen uitnodiging hebt gekregen? :P
A. Nee
B. Geen tijd voor
C. Geen behoefte aan
D. Ik oefen slechts mijn taak uit ;)


Ik vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje moeilijk om alle OH topics uit elkaar te houden, maar als we de derde meetingthread naar beneden laten zakken is dat probleem toch ook weer opgelost?Wanneer de bewuste threadstarter aangeeft dat er een slotje op kan... graag! :mrgreen:

Maar dan nog... Een centrale Meeting-thread lijkt me geen verkeerd idee... en dan nog blijft het verzoek staan om het ouwehoeren te beperken tot de OH... ;)

U heeft alle macht om deze threads samen te voegen :wink:

Lex v/d Moolen
21-07-2003, 22:11
Maar dan nog... Een centrale Meeting-thread lijkt me geen verkeerd idee..Heb je wel gelijk in Alex, zolang de threadstarter dan de titel kan blijven aanpassen naar gelang hoeveelste meeting + datum het op dat moment is.

Alex van den Berg
21-07-2003, 22:17
U heeft alle macht om deze threads samen te voegen :wink:Was het maar waar... Samenvoegen is niet meer mogelijk sinds we met deze ******* forumsoftware draaien... :evil:
Hopelijk brengt een volgende update meer licht aan de horizon... :cry: :cry:

Alex van den Berg
21-07-2003, 22:19
Maar dan nog... Een centrale Meeting-thread lijkt me geen verkeerd idee..Heb je wel gelijk in Alex, zolang de threadstarter dan de titel kan blijven aanpassen naar gelang hoeveelste meeting + datum het op dat moment is.Dat is nou juist het mooie... De threatstarter kan een titel naar believen aanpassen... 8)

X
21-07-2003, 22:24
U heeft alle macht om deze threads samen te voegen :wink:Was het maar waar... Samenvoegen is niet meer mogelijk sinds we met deze ******* forumsoftware draaien... :evil:
Hopelijk brengt een volgende update meer licht aan de horizon... :cry: :cry:

Oh... dat is jammer... Was juist één van de mooiste functies lijkt mij.

Peefie
21-07-2003, 22:30
Eerlijk gezegd word ik er een beetje ziek van. Kunnen jullie het niet gewoon bij één centrale meeting thread houden en verder ouwehoeren in de OH??

Zo daar was ik weer. He-le-maal geen zin om naar Tilburg te rijden, laat staan te feesten. Alex, jij zegt het, ik denk het. Ik geef het goede voorbeeld, vergeet ff alles wat hier gepost is :shock: :!: en richting OH.

Niels Simons
21-07-2003, 22:38
ik had al wel een pm van je verwacht peefie,om samen met mij en woody,wie dat ook moge zijn,tilburg onveilig te maken!! :shock:

ik ben wat ruimdenkender als john,jij mag me best een pilsje betalen hoor :twisted:

mazzel,niels

Peefie
21-07-2003, 23:10
ik had al wel een pm van je verwacht peefie,om samen met mij en woody,wie dat ook moge zijn,tilburg onveilig te maken!! :shock:
ik ben wat ruimdenkender als john,jij mag me best een pilsje betalen hoor :twisted:


Woody is een hond :lol:. Oké ik betaal biertje, regel een meid voor je (kan goed lullen) en jij neemt een vriend mee :wink:.

Maarre..... :arrow: OH?

Luther Hartog
21-07-2003, 23:46
Ik ga onder voorbehoud mee...ik weet namelijk niet of ik dan kan, ok Wenn?

Bahamut
22-07-2003, 07:08
Ik ga onder voorbehoud mee...ik weet namelijk niet of ik dan kan, ok Wenn?

Oke Luut (y), leuk!
Ik zet je als reserve op de lijst goed? :wink:

Luther Hartog
22-07-2003, 09:51
Ik ga onder voorbehoud mee...ik weet namelijk niet of ik dan kan, ok Wenn?

Oke Luut (y), leuk!
Ik zet je als reserve op de lijst goed? :wink:Is goed :)
Krijgen degene die meegaan een Narsil kado? Dat zei Lex.

Bahamut
22-07-2003, 11:13
Is goed :)
Krijgen degene die meegaan een Narsil kado? Dat zei Lex.

Dat klopt!
Alleen zit er een eenmalige bijdrage voor de verpakking bij :wink: en zonder kan ie niet besteld worden (6)

Henk Heideveld
22-07-2003, 11:19
Ik wil uiteraard ook mee,:D!

En als Niels dit leest en mee wil, ik wil wel eens zien hoe hard je scheurt, dus zou dan wel mee willen rijden,:D!

tommy, kan ook zijn dat ik rij, niels en ik zijn er nog niet helemaal over uit, maar als ik rij ben je natuurlijk ook van harte welkom, een extra persoon die kan helpen duwen :twisted:Dat zou ook mooi zijn, maar die lange slee ga ik echt niet duwen,:D!

je mag ook de voorkant trekken...samen met henk :shock:
Nee, nee, ik moet m'n handen vrij hebben om er foto's van te maken :shock: :shock:

Henk Heideveld
22-07-2003, 11:22
Omdat je je nog niet had aangemeld en ik niet zomaar wilde aannemen dat je mee zou gaan :wink: Vergeetachtigheid komt vaker voor bij oudere mensen he? :P
Ben ik weer iets vergeten??? :roll: :roll:

Peefie
22-07-2003, 11:28
Ik wil uiteraard ook mee,:D!

En als Niels dit leest en mee wil, ik wil wel eens zien hoe hard je scheurt, dus zou dan wel mee willen rijden,:D!

tommy, kan ook zijn dat ik rij, niels en ik zijn er nog niet helemaal over uit, maar als ik rij ben je natuurlijk ook van harte welkom, een extra persoon die kan helpen duwen :twisted:Dat zou ook mooi zijn, maar die lange slee ga ik echt niet duwen,:D!

je mag ook de voorkant trekken...samen met henk :shock:
Nee, nee, ik moet m'n handen vrij hebben om er foto's van te maken :shock: :shock:

:lol: Btw, ik moest opzoeken wat een Narsil was/is..... :oops:.

Henk Heideveld
22-07-2003, 13:06
Ondanks dat het misschien wat snel na de 3e meeting is, hebben we toch al het volgende bedacht:

Wat?: film - Pirates of the Caribbean
Waar?: Amsterdam, Tuschinski Theater
Wanneer?: 30 augustus 2003


Wie?:

1: Dave
2: Ies
3: Henk
4: Tommy
5: Wen
6: Gabe
7: Lex
8: Charley
9: John
10: Marcel (u weet wel: van Raceworld :wink: )
11. Paul
12. Liana (van Paul :wink: )
13. Niels
14. Steef
Reserve: Luut
M'n complimenten Wen, je krijgt er meer mee dan ikke ooit!!!! (y)

John Sital
22-07-2003, 13:13
Ik wil uiteraard ook mee,:D!

En als Niels dit leest en mee wil, ik wil wel eens zien hoe hard je scheurt, dus zou dan wel mee willen rijden,:D!

tommy, kan ook zijn dat ik rij, niels en ik zijn er nog niet helemaal over uit, maar als ik rij ben je natuurlijk ook van harte welkom, een extra persoon die kan helpen duwen :twisted:Dat zou ook mooi zijn, maar die lange slee ga ik echt niet duwen,:D!

je mag ook de voorkant trekken...samen met henk :shock:
Nee, nee, ik moet m'n handen vrij hebben om er foto's van te maken :shock: :shock:

:lol: Btw, ik moest opzoeken wat een Narsil was/is..... :oops:.

en wat stond er in het woordenboek? :shock:

Isis
22-07-2003, 13:13
Wie?:

1: Dave
2: Ies
3: Henk
4: Tommy
5: Wen
6: Gabe
7: Lex
8: Charley
9: John
10: Marcel (u weet wel: van Raceworld :wink: )
11. Paul
12. Liana (van Paul :wink: )
13. Niels
14. Steef
Reserve: Luut
M'n complimenten Wen, je krijgt er meer mee dan ikke ooit!!!! (y)


Dat wordt inderdaad een volle bak; gezellig! (y)
Henk, de volgende meeting komen er waarschijnlijk ook weer meer mensen bij, mond op mondreclame blijkt maar weer de beste reclame te zijn..;)

Bahamut
22-07-2003, 13:54
Voor de mensen die Pirates of the Caribbean nog helemaal niet kennen:

hier (http://pirates.movies.go.com) de officiele site en hier (http://us.imdb.com/Trailers?0325980) de trailers :wink:

John Sital
22-07-2003, 13:57
Voor de mensen die Pirates of the Caribbean nog helemaal niet kennen:

hier (http://pirates.movies.go.com) de officiele site en hier (http://us.imdb.com/Trailers?0325980) de trailers :wink:

is het de r1 versie? :wink: maar de trailer ziet er erg goed uit :P

Bahamut
22-07-2003, 14:08
maar de trailer ziet er erg goed uit :P

Goed he?...en voor wat ik heb begrepen moet de film echt heel erg grappig zijn (y)

John Sital
22-07-2003, 14:11
maar de trailer ziet er erg goed uit :P

Goed he?...en voor wat ik heb begrepen moet de film echt heel erg grappig zijn (y)

hm, die scenes met die skeletten waren wel aardig ja, maar we zien het 30 augustus wel, kunnen we daarna een thread starten: "wat vonden jullie van de meeting en pirates...." :P

Henk Heideveld
22-07-2003, 14:18
Komt Lex als laatste met z'n mailadres afzakken, neem ik de moeite opnieuw nog een keer alles naar hem toe te sturen, zit bij de 2e zending z'n mailbox al vol.
Sorry Lex je hebt nog ca. 14 foto's tegoed :P :P :P Leeg maken die mailbox van je!!!! :lol:

Henk Heideveld
22-07-2003, 14:19
maar de trailer ziet er erg goed uit :P

Goed he?...en voor wat ik heb begrepen moet de film echt heel erg grappig zijn (y)
Vertel!!!! :P :shock:

John Sital
22-07-2003, 14:21
gaat iets fout :shock:

Henk Heideveld
22-07-2003, 14:21
Oei 't is al laat. Heb de hele morgen foto's zitten posten, heb 2 uur zitten telefoneren met een forumlid en heb een uur foto's naar Lex zitten sturen, die godsakkerdeju allemaal retour zijn gekomen. Moet nu echt even iets gaan doen, kom anders vanavond te achterlijk laat thuis. :oops: :oops:
Tot laters. :P

Henk Heideveld
22-07-2003, 14:22
henk, [ spoiler] er worden mensen door skeletten afgeslacht [ spoiler]
Enne, hoe begint 't, hoe loopt het af, enne...... :mrgreen:

Henk Heideveld
22-07-2003, 14:23
gaat iets fout :shock:
Ja er stond dat er mensen door skeletten worden afgeslacht :shock: :shock: :shock:

Henk Heideveld
22-07-2003, 14:25
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje moeilijk om alle OH topics uit elkaar te houden.
Net als ik, gewoon alles door elkaar halen. 8) :roll:

Herjan
22-07-2003, 15:01
En omdat 't lijkt alsof iedereen hier zit, post ik het hier ook nog even: ik heb net alle foto's van zaterdag verwerkt en online gezet. Als je klikt op de link in m'n signature kun je 't resultaat bekijken! ;)

Henk Heideveld
22-07-2003, 15:14
En omdat 't lijkt alsof iedereen hier zit, post ik het hier ook nog even: ik heb net alle foto's van zaterdag verwerkt en online gezet. Als je klikt op de link in m'n signature kun je 't resultaat bekijken! ;)
Ben ook meteen gaan kijken, door al dat versturen had ik ze amper zelf gezien :? :? 'k Heb er 41 van de 60 verstuurd Herjan, zo is het wel genoeg, de rest van de foto's is iets minder of min of meer een herhaling.
'k Heb dus 19 Niels-foto's moeten wegkwakken :x :x :x

Arnold Bomers
22-07-2003, 15:16
En omdat 't lijkt alsof iedereen hier zit, post ik het hier ook nog even: ik heb net alle foto's van zaterdag verwerkt en online gezet. Als je klikt op de link in m'n signature kun je 't resultaat bekijken! ;)
Ben ook meteen gaan kijken, door al dat versturen had ik ze amper zelf gezien :? :? 'k Heb er 41 van de 60 verstuurd Herjan, zo is het wel genoeg, de rest van de foto's is iets minder of min of meer een herhaling.
'k Heb dus 19 Niels-foto's moeten wegkwakken :x :x :x

Daar zitten zeker die overige foto's van die serveerstertjes ook bij he? :shock: Ouwe snoepert :wink:

Henk Heideveld
22-07-2003, 15:25
En omdat 't lijkt alsof iedereen hier zit, post ik het hier ook nog even: ik heb net alle foto's van zaterdag verwerkt en online gezet. Als je klikt op de link in m'n signature kun je 't resultaat bekijken! ;)
Ben ook meteen gaan kijken, door al dat versturen had ik ze amper zelf gezien :? :? 'k Heb er 41 van de 60 verstuurd Herjan, zo is het wel genoeg, de rest van de foto's is iets minder of min of meer een herhaling.
'k Heb dus 19 Niels-foto's moeten wegkwakken :x :x :x

Daar zitten zeker die overige foto's van die serveerstertjes ook bij he? :shock: Ouwe snoepert :wink:Er staan ook nog foto's op de site van Steven Maas, misschien.....dat.....hij........ :P :P :P

Niels Simons
22-07-2003, 16:35
alle leuke fotos van me heeft ie weggemikt!!nu alleen nog maar de fotos waar ik voor gek stond of juist met een gare blik de camera inkeek...
:?

mazzel,niels

Lex v/d Moolen
22-07-2003, 16:39
Ik ga onder voorbehoud mee...ik weet namelijk niet of ik dan kan, ok Wenn?

Oke Luut (y), leuk!
Ik zet je als reserve op de lijst goed? :wink:Is goed :)
Krijgen degene die meegaan een Narsil kado? Dat zei Lex.herstel: Een klap van Narsil. Soort van be-ediging. :wink:

Luther Hartog
22-07-2003, 16:42
Ik ga onder voorbehoud mee...ik weet namelijk niet of ik dan kan, ok Wenn?

Oke Luut (y), leuk!
Ik zet je als reserve op de lijst goed? :wink:Is goed :)
Krijgen degene die meegaan een Narsil kado? Dat zei Lex.herstel: Een klap van Narsil. Soort van be-ediging. :wink:Hmmm...jammer...maar goed...ik kom waarschijnlijk even goed hoor

Lex v/d Moolen
22-07-2003, 16:52
Oei 't is al laat. Heb de hele morgen foto's zitten posten, heb 2 uur zitten telefoneren met een forumlid en heb een uur foto's naar Lex zitten sturen, die godsakkerdeju allemaal retour zijn gekomen. Maak ze dan ook niet zo achterlijk groot. 1024x768 is groot zat. :P

Herjan
22-07-2003, 17:34
Oei 't is al laat. Heb de hele morgen foto's zitten posten, heb 2 uur zitten telefoneren met een forumlid en heb een uur foto's naar Lex zitten sturen, die godsakkerdeju allemaal retour zijn gekomen. Maak ze dan ook niet zo achterlijk groot. 1024x768 is groot zat. :P

Ik ze al een stuk kleiner gemaakt. Als je klikt op de 'thumbnails' worden grotere foto's geopend. Wil iemand de enorme dingen van Henk hebben, dan moet je maar een PM of mail sturen...

Lex v/d Moolen
22-07-2003, 17:44
Ik ga onder voorbehoud mee...ik weet namelijk niet of ik dan kan, ok Wenn?

Oke Luut (y), leuk!
Ik zet je als reserve op de lijst goed? :wink:Is goed :)
Krijgen degene die meegaan een Narsil kado? Dat zei Lex.herstel: Een klap van Narsil. Soort van be-ediging. :wink:Hmmm...jammer...maar goed...ik kom waarschijnlijk even goed hoorGezellig! En ga je ook nog mee naar ROTK in dec. ?

Lex v/d Moolen
22-07-2003, 17:45
Oei 't is al laat. Heb de hele morgen foto's zitten posten, heb 2 uur zitten telefoneren met een forumlid en heb een uur foto's naar Lex zitten sturen, die godsakkerdeju allemaal retour zijn gekomen. Maak ze dan ook niet zo achterlijk groot. 1024x768 is groot zat. :P

Ik ze al een stuk kleiner gemaakt. Als je klikt op de 'thumbnails' worden grotere foto's geopend. Wil iemand de enorme dingen van Henk hebben, dan moet je maar een PM of mail sturen...Henk zal morgen wel verder gaan met mailen. M'n box is nu weer leeg :lol:

Bambi
22-07-2003, 19:22
Afhankelijk van de aanvangsttijd van alle onderdelen, ben ik ook van de partij. Ben waarschijnlijk zo rond 6 uur thuis (heel misschien wat vroeger) en moet dan nog naar A'dam rijden (reken daarvoor ook een anderhalf uur). Dan zou ik dus rond half 8 in A'dam moeten kunnen zijn.

Bambi
22-07-2003, 19:23
En ga je ook nog mee naar ROTK in dec. ?
Is wel niet voor mij bedoeld, maar als er een marathon gedaan wordt (lees: alle 3 de films achter elkaar!!): count me in!

Lex v/d Moolen
22-07-2003, 19:40
En ga je ook nog mee naar ROTK in dec. ?
Is wel niet voor mij bedoeld, maar als er een marathon gedaan wordt (lees: alle 3 de films achter elkaar!!): count me in!9 uur achterelkaar :lol: Graag :D

Tommy Brok
22-07-2003, 19:48
En ga je ook nog mee naar ROTK in dec. ?
Is wel niet voor mij bedoeld, maar als er een marathon gedaan wordt (lees: alle 3 de films achter elkaar!!): count me in!9 uur achterelkaar :lol: Graag :DDan wel de extended versions hé,:D!

Lex v/d Moolen
22-07-2003, 19:58
En ga je ook nog mee naar ROTK in dec. ?
Is wel niet voor mij bedoeld, maar als er een marathon gedaan wordt (lees: alle 3 de films achter elkaar!!): count me in!9 uur achterelkaar :lol: Graag :DDan wel de extended versions hé,:D!Dat zou helemaal mooi zijn. Maar dan moeten ze wel sofa's neerzetten, anders heb ik geen benen meer over. :lol:

Tommy Brok
22-07-2003, 20:02
Dat zou helemaal mooi zijn. Maar dan moeten ze wel sofa's neerzetten, anders heb ik geen benen meer over. :lol:Ziekenhuisbedden,:D!

Bahamut
22-07-2003, 20:10
Afhankelijk van de aanvangsttijd van alle onderdelen, ben ik ook van de partij. Ben waarschijnlijk zo rond 6 uur thuis (heel misschien wat vroeger) en moet dan nog naar A'dam rijden (reken daarvoor ook een anderhalf uur). Dan zou ik dus rond half 8 in A'dam moeten kunnen zijn.

Oke Bam..ik zet je op de lijst.
We wisselen nog wel telefoonnummers uit tegen die tijd..dan kan je ons de 30e vinden (y)

Peefie
22-07-2003, 23:11
Wordt natuurlijk pas écht leuk wanneer ik een introducé meeneem (6).

Isis
22-07-2003, 23:51
Wordt natuurlijk pas écht leuk wanneer ik een introducé meeneem (6).

Een rijdende Woody?! (6)(6)

Luther Hartog
22-07-2003, 23:57
Ik ga onder voorbehoud mee...ik weet namelijk niet of ik dan kan, ok Wenn?

Oke Luut (y), leuk!
Ik zet je als reserve op de lijst goed? :wink:Is goed :)
Krijgen degene die meegaan een Narsil kado? Dat zei Lex.herstel: Een klap van Narsil. Soort van be-ediging. :wink:Hmmm...jammer...maar goed...ik kom waarschijnlijk even goed hoorGezellig! En ga je ook nog mee naar ROTK in dec. ?Dat weet ik al helemaal niet...ik wil zo'n bijzondere film toch liever met m'n vrienden of met Hanna voor het eerst bekijken :)

Peefie
23-07-2003, 00:18
Wordt natuurlijk pas écht leuk wanneer ik een introducé meeneem (6).

Een rijdende Woody?! (6)(6)

DIe is gelukkig al lang weer terug bij zijn baasjes :shock:.

Bambi
23-07-2003, 07:16
Oke Bam..ik zet je op de lijst.
We wisselen nog wel telefoonnummers uit tegen die tijd..dan kan je ons de 30e vinden (y)
Prima (y)

John Sital
23-07-2003, 08:16
Wordt natuurlijk pas écht leuk wanneer ik een introducé meeneem (6).

een lading knappe serveersters :P

Henk Heideveld
23-07-2003, 10:03
Oei 't is al laat. Heb de hele morgen foto's zitten posten, heb 2 uur zitten telefoneren met een forumlid en heb een uur foto's naar Lex zitten sturen, die godsakkerdeju allemaal retour zijn gekomen. Maak ze dan ook niet zo achterlijk groot. 1024x768 is groot zat. :P

Ik ze al een stuk kleiner gemaakt. Als je klikt op de 'thumbnails' worden grotere foto's geopend. Wil iemand de enorme dingen van Henk hebben, dan moet je maar een PM of mail sturen...Shit hij heeft de superhoge resolutie van mijn fotowerk zitten verzieken. :evil: :twisted:

Henk Heideveld
23-07-2003, 10:05
Oei 't is al laat. Heb de hele morgen foto's zitten posten, heb 2 uur zitten telefoneren met een forumlid en heb een uur foto's naar Lex zitten sturen, die godsakkerdeju allemaal retour zijn gekomen. Maak ze dan ook niet zo achterlijk groot. 1024x768 is groot zat. :P
Nie lullen, kwaliteit is kwaliteit: 't is en blijft 2400x1800. Dan had ik net zo goed een tweederangs k u t cameraaatje kunnen kopen.
Als iemand kotst moet je wel gedetailleerd kunnen zien wat ie gegeten heeft :mrgreen:

Henk Heideveld
23-07-2003, 10:08
alle leuke fotos van me heeft ie weggemikt!!nu alleen nog maar de fotos waar ik voor gek stond of juist met een gare blik de camera inkeek...
:?

mazzel,niels
Nou ben je al oververtegenwoordigd op de foto's, lig je nog te mauwen. enne, kan ik er wat aan doen dat bij jou een heldere blik ontbreekt??????? :? :? Moet je maar leren net zo rustig te zuipen als ik. :lol: :lol:

Henk Heideveld
23-07-2003, 10:11
Ondanks dat het misschien wat snel na de 3e meeting is, hebben we toch al het volgende bedacht:

Wat?: film - Pirates of the Caribbean
Waar?: Amsterdam, Tuschinski Theater
Wanneer?: 30 augustus 2003


Wie?:

1: Dave
2: Ies
3: Henk
4: Tommy
5: Wen
6: Gabe
7: Lex
8: Charley
9: John
10: Marcel (u weet wel: van Raceworld :wink: )
11. Paul
12. Liana (van Paul :wink: )
13. Niels
14. Steef
15. Bambi
Reserve: Luut
16 deelnemers al, razend knap Wendy (y)
Werf jij deelnemers met kort rokje en décolleté????? :roll:

Bahamut
23-07-2003, 11:41
Werf jij deelnemers met kort rokje en décolleté????? :roll:

zoals zaterdag :wink:

Peefie
23-07-2003, 11:51
een lading knappe serveersters :P

Wat is dat hier toch met die obsessie voor knappe serveersters??? :shock:
Ik snap dat niet! :wink:

John Sital
23-07-2003, 12:17
een lading knappe serveersters :P

Wat is dat hier toch met die obsessie voor knappe serveersters??? :shock:
Ik snap dat niet! :wink:

tja het oog wil ook wat :P

Henk Heideveld
23-07-2003, 15:18
Werf jij deelnemers met kort rokje en décolleté????? :roll:

zoals zaterdag :wink:
Hou er maar vast rekening dat je de groep over 2 voorstellingen moet splitsen, als het zo doorgaat!!!!!!! :shock: :shock:

Henk Heideveld
23-07-2003, 15:20
een lading knappe serveersters :P

Wat is dat hier toch met die obsessie voor knappe serveersters??? :shock:
Ik snap dat niet! :wink:

tja het oog wil ook wat :P
Hij snapt het niet John, effe uitleggen dan: een knappe serveerster is niet lelijk over het algemeen, daar zit 'm de kern. :roll: :wink:

Henk Heideveld
23-07-2003, 15:21
een lading knappe serveersters :P

Wat is dat hier toch met die obsessie voor knappe serveersters??? :shock:
Ik snap dat niet! :wink:

tja het oog wil ook wat :P
Hij snapt het niet John, effe uitleggen dan: een knappe serveerster is niet lelijk over het algemeen, daar zit 'm de kern. :roll: :wink:
Enne, ik had een splinternieuwe bril op naar de allerlaatste mode, dat bepaalt ook meteen het gedrag van knappe serveersters. :P :P

Peefie
23-07-2003, 15:21
Hou er maar vast rekening dat je de groep over 2 voorstellingen moet splitsen, als het zo doorgaat!!!!!!! :shock: :shock:

I'm in a league of my own :D ....fuck, kan ik straks alleen gaan :shock:.

Henk Heideveld
23-07-2003, 15:23
Werf jij deelnemers met kort rokje en décolleté????? :roll:

zoals zaterdag :wink:'t Was inderdaad in ijltempo barstens druk op de kermis in Tilburg. :P :lol:

John Sital
23-07-2003, 17:28
Werf jij deelnemers met kort rokje en décolleté????? :roll:

zoals zaterdag :wink:
Hou er maar vast rekening dat je de groep over 2 voorstellingen moet splitsen, als het zo doorgaat!!!!!!! :shock: :shock:

een groep met serveersters de andere zonder? :shock:

Steven Maas
23-07-2003, 17:45
een groep met serveersters de andere zonder? :shock:Een groep met gezellige mensen en een groep met ongezellige mensen... je mag zelf bepalen met wie je mee wilt... :P

John Sital
23-07-2003, 17:54
een groep met serveersters de andere zonder? :shock:Een groep met gezellige mensen en een groep met ongezellige mensen... je mag zelf bepalen met wie je mee wilt... :P

de ongezellige dus, zitten ze tenminste niet door de film heen te roepen omdat het zo gezellig is... :twisted:

Peefie
23-07-2003, 22:04
de ongezellige dus, zitten ze tenminste niet door de film heen te roepen omdat het zo gezellig is... :twisted:

JOHOOOOOOOOOOOOOOOOOON, wat doen ze NU op het scherrum?????!

John Sital
24-07-2003, 10:04
de ongezellige dus, zitten ze tenminste niet door de film heen te roepen omdat het zo gezellig is... :twisted:

JOHOOOOOOOOOOOOOOOOOON, wat doen ze NU op het scherrum?????!

checklist meeting pirates:
- honkbalknuppel
- oordopjes :twisted:

Jelger
24-07-2003, 11:19
Volgens mij was Amsterdam mede mijn idee, dus dan niet meegaan zou wel erg zwak zijn ;)

Ik ben er dus :)