PDA

Bekijk de volledige versie : box the godfather



skank
22-07-2003, 10:52
hoi

ik heb deze boxset gekregen voor mijn verjaardag :)
nu heb ik alleen de films nog nooit gezien :oops: i know

nu wil ik graag horen of deze echt zo goed zijn

meningen zijn welkom :=)

Lesley
22-07-2003, 10:55
als je ze hebt gekregen, kun je ze toch net zo goed in je dvd player stoppen en kijken wat je er zelf van vindt?!

Ik heb ze nog nooit gezien... maar ze krijgen een hoge score op imdb,
dus kun je er vanuit gaan dat het goeie films zijn.

tolpol
22-07-2003, 10:55
Echt zo goed & kijken.

Bob Bakker
22-07-2003, 11:11
Deel 1 en 2 staan bij mij zeker in de top 5 beste films ooit. Kijken die handel.

skank
22-07-2003, 11:14
zal ik doen :) maar die films zijn wel al redelijk oud he
of merk je daar niets van?

MarcoV
22-07-2003, 11:16
Ik begrijp echt helemaal niets van je vraag; je hebt de DVD's al, dus waarom kijk je nou niet gewoon? Andermans oordeel/hulp is toch al niet meer belangrijk, je hoeft toch niets meer aan te schaffen? :shock: :?

Bob Bakker
22-07-2003, 11:26
zal ik doen :) maar die films zijn wel al redelijk oud he
of merk je daar niets van?
Wat is er mis met een oude film??

Ernest Hamstra
22-07-2003, 11:32
hoi

ik heb deze boxset gekregen voor mijn verjaardag :)
nu heb ik alleen de films nog nooit gezien :oops: i know

nu wil ik graag horen of deze echt zo goed zijn

meningen zijn welkom :=)

Wanneer ik de box nog niet zou hebben zou ik mij geen beter verjaardagscadeau kunnen wensen...(y)

Ronald Stiebolt
22-07-2003, 11:39
Het zijn waardeloze films, niet kijken!

En die box moet je gewoon bij het huisvuil doen!

NB: wanneer halen ze bij jou het huisvuil op? ;)

NB2: en nou niet meer rondlummelen hier en onmiddelijk alle delen non-stop gaan kijken met alle telefoons en deurbellen uit!

Ernest Hamstra
22-07-2003, 11:51
zal ik doen :) maar die films zijn wel al redelijk oud he
of merk je daar niets van?
Wat is er mis met een oude film??

Beschouw deze films gerust als tijdloos. Je hoeft ook niet bang te zijn voor gedateerde special effects 8) .

Bob Bakker
22-07-2003, 12:54
zal ik doen :) maar die films zijn wel al redelijk oud he
of merk je daar niets van?
Wat is er mis met een oude film??

Beschouw deze films gerust als tijdloos. Je hoeft ook niet bang te zijn voor gedateerde special effects 8) .
Inderdaad, tijdloos is een beter woord. Deze films kunnen niet verouderen.

FLEPSER
22-07-2003, 13:01
Godfather deel 1. is officieel vorig jaar uitgeroepen tot beste film allertijden. Deel 2 staat ook ergens in die top 10.

Prekip
22-07-2003, 13:04
Godfather deel 1. is officieel vorig jaar uitgeroepen tot beste film allertijden. Deel 2 staat ook ergens in die top 10.
Ow, door wie? Ik weet in ieder geval wel dat AFI het toch nog steeds bij Citizen Kane houdt. Klinkt ook raar, een film officieel uitroepen tot beste film allertijden :?.

Martijn Beunk
22-07-2003, 18:52
Zelf heb ik de box nog niet, maar de films ken ik erg goed en die zijn tijdloos. Acteurs die hun vak heel goed verstaan. Gewoon een meesterlijke serie :D

Gert Paassen
22-07-2003, 20:20
Ik heb de box ook maar nog niet gekeken, maar ken de films wel en je moet hier van houden en dan zijn ze meesterlijk goed.
Maar is mijn genre ook niet zo, staan wel leuk bij de dvd's.


gr Gert

Oudgebruiker3
23-07-2003, 10:09
The Godfather trilogie is dé uitzondering op de regel dat vervolgfilms tegenvallen. Hoewel ik part III de zwakste van de drie vind, blijft het een geweldige film, en over de eerste twee delen valt geen kwaad woord te spreken.
Wat het eerste deel zo geweldig maakt is het feit dat het een verhaal is. De nadruk ligt niet, zoals bij veel andere misdaad- en maffiafilms, op actie, maar op het verhaal van de familie.

[spoiler:11fb41f903]Het acteerwerk van Pacino is ook briljant - hij laat, gedurende de drie delen, erg goed zien hoe Michael Corleone verandert van een onschuldige zoon tot een paranoide Don.[/spoiler:11fb41f903]

suedje
23-07-2003, 10:19
Ik heb de box ook maar nog niet gekeken, maar ken de films wel en je moet hier van houden en dan zijn ze meesterlijk goed.
Maar is mijn genre ook niet zo, staan wel leuk bij de dvd's.


gr Gert

Je moet toch de verzamling compleet houden :wink:

Gert Paassen
23-07-2003, 12:16
[


gr Gert[/quote]

Je moet toch de verzamling compleet houden :wink:[/quote]

Zo is dat, maar niet perse een must hoor!

gr Gert

Gerben van der Leun
23-07-2003, 12:18
Misschien is het wel handig om deze tread te plakken aan de opmerkingen van de recensie van The Godfather.

Raymond187
24-07-2003, 12:31
1 & 2 zijn echt Zuperrrrrrr


Kheb de box ook en het is mijn zwarte parel van mijn collectie

ook gekregen voor my birthday :D

Kevin Baeckelandt
25-07-2003, 21:35
Laat je toch leiden door de ouderdom van een film. Is gewoon de beste maffia film allertijden. Is gewoon een prachtige box die je zeker in je collectie moet hebben.
Kijk gewoon naar de film zonder vooroordelen, dus laat je niet leiden door het commentaar van anderen en oordeel zelf.

Harry V.
26-07-2003, 01:35
zal ik doen :) maar die films zijn wel al redelijk oud he
of merk je daar niets van?

Ben je nu echt serieus??? Anders weet ik nog wel een paar adressen die deze heel graag willen hebben. Mag je hem aan mij geven, dan zorg ik wel dat hij bij een liefhebber terecht komt.

http://us.imdb.com/top_250_films De mensen hebben gekozen: Zie de top 3.

Joost v.d. Ham
26-07-2003, 08:53
en? inmiddels al gezien?

skank
26-07-2003, 13:09
nog niet, was begonnen met kijken maar viel dan bijna in slaap :)

zal hem binnenkort opnieuw bekijken

Gerben van der Leun
26-07-2003, 13:12
nog niet, was begonnen met kijken maar viel dan bijna in slaap :)

zal hem binnenkort opnieuw bekijken

Ik biedt je twintig euro voor de box.

skank
26-07-2003, 14:38
nog niet, was begonnen met kijken maar viel dan bijna in slaap :)

zal hem binnenkort opnieuw bekijken

Ik biedt je twintig euro voor de box.

you must be kidding, voor een nieuwe box zeker

hij kost 60 euro !

grapjas

Joost v.d. Ham
26-07-2003, 14:51
nog niet, was begonnen met kijken maar viel dan bijna in slaap :)

zal hem binnenkort opnieuw bekijken

Ik biedt je twintig euro voor de box.

you must be kidding, voor een nieuwe box zeker

hij kost 60 euro !

grapjas

je vind het nix dus...?

Bob Bakker
26-07-2003, 16:23
nog niet, was begonnen met kijken maar viel dan bijna in slaap :)

zal hem binnenkort opnieuw bekijken

Ik biedt je twintig euro voor de box.

you must be kidding, voor een nieuwe box zeker

hij kost 60 euro !

grapjas

je vind het nix dus...?
Als je ziet wat voor dvd's hij in z'n profiler heeft staan is dat ook niet zo vreemd. :roll:

Harry V.
26-07-2003, 16:27
Ben ik nu echt de enige die denkt: 'cultuurbarbaar'???

Anyway: Hij is geen 60 euro waard. Volgens Stiebolt (zie ergens op dit forum) is er binnenkort een hele leuke stunt met deze box bij een videotheek te Rotterdam.

Bob Bakker
26-07-2003, 16:37
Als je Gerben z'n aanbod nou wel aanneemt kun je mooi voor die 20 euro een paar Steven Seagal films kopen. :idea: :lol:

skank
26-07-2003, 18:11
nog niet, was begonnen met kijken maar viel dan bijna in slaap :)

zal hem binnenkort opnieuw bekijken

Ik biedt je twintig euro voor de box.

you must be kidding, voor een nieuwe box zeker

hij kost 60 euro !

grapjas

je vind het nix dus...?
Als je ziet wat voor dvd's hij in z'n profiler heeft staan is dat ook niet zo vreemd. :roll:

wat bedoel je daar nou mee?
sorry maar ik ruil nog liever een box dan dat ik er maar 20 voor krijg

skank
26-07-2003, 18:14
Als je Gerben z'n aanbod nou wel aanneemt kun je mooi voor die 20 euro een paar Steven Seagal films kopen. :idea: :lol:

sorry maar ik denk niet dat je zoveel kan kopen voor 20 euro

en steven seagal.... sorry maar die kan niet acteren vind ik

en by the way

mijn dvdcollectie is al lang niet meer up-to-date

Joost v.d. Ham
26-07-2003, 18:27
Ben ik nu echt de enige die denkt: 'cultuurbarbaar'???

Anyway: Hij is geen 60 euro waard. Volgens Stiebolt (zie ergens op dit forum) is er binnenkort een hele leuke stunt met deze box bij een videotheek te Rotterdam.

cultuurbarbaar is een beetje overdreven.
Ik snap best dat als je niet van dit soort films houdt dat deze dan echt verschikkelijk moet zijn.

Als je het niks vind ruil hem dan zo snel mogenlijk.....hij wordt namelijk steeds goedkoper.

Harry V.
26-07-2003, 21:58
Ben ik nu echt de enige die denkt: 'cultuurbarbaar'???

Anyway: Hij is geen 60 euro waard. Volgens Stiebolt (zie ergens op dit forum) is er binnenkort een hele leuke stunt met deze box bij een videotheek te Rotterdam.

cultuurbarbaar is een beetje overdreven.
Ik snap best dat als je niet van dit soort films houdt dat deze dan echt verschikkelijk moet zijn.

Als je het niks vind ruil hem dan zo snel mogenlijk.....hij wordt namelijk steeds goedkoper.

Oke, puntje voor jou Joost.... Een film niet goed vinden is in mijn optiek 1, maar in slaap vallen bij de grootste trilogie ooit wil mij veel zeggen. :roll: :roll: :wink:

skank
27-07-2003, 13:05
Ben ik nu echt de enige die denkt: 'cultuurbarbaar'???

Anyway: Hij is geen 60 euro waard. Volgens Stiebolt (zie ergens op dit forum) is er binnenkort een hele leuke stunt met deze box bij een videotheek te Rotterdam.

cultuurbarbaar is een beetje overdreven.
Ik snap best dat als je niet van dit soort films houdt dat deze dan echt verschikkelijk moet zijn.

Als je het niks vind ruil hem dan zo snel mogenlijk.....hij wordt namelijk steeds goedkoper.

Oke, puntje voor jou Joost.... Een film niet goed vinden is in mijn optiek 1, maar in slaap vallen bij de grootste trilogie ooit wil mij veel zeggen. :roll: :roll: :wink:


dat wil jou niets zeggen, tis niet door de film dat ik bijna lag te slapen.....
hoe kun jij nou in godsnaam over zoiets oordelen als je mij niet kent....... ik had bij eender welke film bijna in slaap gevallen

Moderator edit: Beledigende tekst verwijderd, dit in het vervolg laten aub!!!

Joost v.d. Ham
27-07-2003, 13:53
volgens mij ben jij gewoon 1 arrogante zak

ow....:nono:

netfox
27-07-2003, 14:01
Gewoon die films kijken; kunnen we deze discussie ook sluiten omdat jij waarschijnlijk ook gaat concluderen dat het geweldige films zijn. Dus als je dit leest: trek de stekker uit je PC'tje, en pak de DVD's erbij.

Harry V.
27-07-2003, 18:38
volgens mij ben jij gewoon 1 arrogante zak

Roep maar wat je wil, maar ik zal dat niet tegen iemand zeggen hier.

Als ik in jouw ogen hier de lijn heb overschreden, dan daarvoor mijn excuses. Echter, daar tegenover verwacht ik dan weer een mildere reactie van jou.

skank
28-07-2003, 05:24
Gewoon die films kijken; kunnen we deze discussie ook sluiten omdat jij waarschijnlijk ook gaat concluderen dat het geweldige films zijn.

pardon? van waar haal je deze nou weer

ik ben ook v plan die films te bekijken..... tis niet omdat ik toen bijna in slaap viel dat ik ze niet zal bekijken....

sorry vr mn reactie maar ik werd pissed omdat bepaalde mensen hier direct overdreven reageren, zelfs mn filmkeuze afbreken, hoewel iedereen trouwens een eigen mening mag hebben over films, en dan nog.... ik denkt niet dat die films zo slecht zijn want iedereen heeft ze ook..

zelfs sommigen beweren dat dat ik een cultuurbarbaar ben omdat ik bijna in slaap viel, wat niet aan die film lag

ik denk toch dat sommigen hier echt wel eens nog buiten hun films weg moeten........ der bestaan nog andere dingen dan films alleen

netfox
28-07-2003, 09:09
Gewoon die films kijken; kunnen we deze discussie ook sluiten omdat jij waarschijnlijk ook gaat concluderen dat het geweldige films zijn.

pardon? van waar haal je deze nou weer

ik ben ook v plan die films te bekijken..... tis niet omdat ik toen bijna in slaap viel dat ik ze niet zal bekijken....

sorry vr mn reactie maar ik werd pissed omdat bepaalde mensen hier direct overdreven reageren, zelfs mn filmkeuze afbreken, hoewel iedereen trouwens een eigen mening mag hebben over films, en dan nog.... ik denkt niet dat die films zo slecht zijn want iedereen heeft ze ook..

zelfs sommigen beweren dat dat ik een cultuurbarbaar ben omdat ik bijna in slaap viel, wat niet aan die film lag

ik denk toch dat sommigen hier echt wel eens nog buiten hun films weg moeten........ der bestaan nog andere dingen dan films alleen
Je bent ook snel op je tenen getrapt zeg.

skank
28-07-2003, 11:25
ik vind dit nogal uit de hand lopend... nu ben ik snel op mijn tenen getrapt...

wat volgt?


deze kan voor mij dicht

netfox
28-07-2003, 11:40
ik vind dit nogal uit de hand lopend... nu ben ik snel op mijn tenen getrapt...
:arrow: Gelijk een voorbeeld van mijn concludering.

Mijn eerste bericht was een volstrekt normale reactie; en jij reageerde er verschrikkelijk defensief op.

Alexander de Mol
28-07-2003, 12:06
Okay, heren. Nu weer gezond discussieren over de GF-box. Iedereen heeft een (eigen) mening. Laten we die dan ook respecteren.

Daan de G.
28-07-2003, 12:42
hmm ik heb de box ook al een jaartje in huis, dit zijn echt films waar je voor moet gaan zitten, heb deel 3 nog nooit gezien omdat ik er gewoon nog niet aan toe gekomen ben! gelukkig gaan mijn ouders op vakantie zodat ik de hele dag films kan kijken ;)

Ro1671
28-07-2003, 12:45
er is geen betere film als The Godfather

Joost v.d. Ham
28-07-2003, 14:22
er is geen betere film als The Godfather

jawel...The Godfather part 2 :wink:

Kevin Baeckelandt
29-07-2003, 07:32
:shock: :shock: :shock: :?
De discussies geraken hier serieus verhit.
Skank ik kan je maar 1 raad geven bekijk gewoon die film, laat je niet leiden door de ouderdom van de film want het is er zeker niet aan te zien.
Oordeel gewoon zelf over de film.
Ik heb je het al gezegd The Godfahter is mijn beste DVD in mijn collectie :wink:

Edwin V
29-07-2003, 07:35
Okay, heren. Nu weer gezond discussieren over de GF-box. Iedereen heeft een (eigen) mening. Laten we die dan ook respecteren.
En anders heb ik nog wel wat paardenkoppen liggen. :wink:

skank
29-07-2003, 07:46
:shock: :shock: :shock: :?
De discussies geraken hier serieus verhit.
Skank ik kan je maar 1 raad geven bekijk gewoon die film, laat je niet leiden door de ouderdom van de film want het is er zeker niet aan te zien.
Oordeel gewoon zelf over de film.
Ik heb je het al gezegd The Godfahter is mijn beste DVD in mijn collectie :wink:

ben ik ook v plan........ had ik ook gezegd...

ik zal wel ergens deze week tijd hebben om hem te bekijken

Gert Paassen
29-07-2003, 23:11
Ben ik nu echt de enige die denkt: 'cultuurbarbaar'???

Anyway: Hij is geen 60 euro waard. Volgens Stiebolt (zie ergens op dit forum) is er binnenkort een hele leuke stunt met deze box bij een videotheek te Rotterdam.

cultuurbarbaar is een beetje overdreven.
Ik snap best dat als je niet van dit soort films houdt dat deze dan echt verschikkelijk moet zijn.

Als je het niks vind ruil hem dan zo snel mogenlijk.....hij wordt namelijk steeds goedkoper.


Ieder zijn smaak, en ik heb hem ook nog steeds niet gezien.
Zal hem ooit wel eens bekijken als ik zin heb.
Once upon a time in America ook niet mijn soort film ook gezien maar die ga ik wel ruilen gewoon bagger.
gr Gert

Renny Collard
30-07-2003, 00:28
Ieder zijn smaak, en ik heb hem ook nog steeds niet gezien.
Zal hem ooit wel eens bekijken als ik zin heb.
Once upon a time in America ook niet mijn soort film ook gezien maar die ga ik wel ruilen gewoon bagger.
gr Gert[/quote]

Inderdaad....ieder z'n smaak :evil: .....maar bagger?

Gert Paassen
30-07-2003, 06:52
Once upon a time in America ook niet mijn soort film ook gezien maar die ga ik wel ruilen gewoon bagger.
gr Gert

Inderdaad....ieder z'n smaak :evil: .....maar bagger?[/quote]

Sorry, ja is ook geen bagger maar veel te lang dradig en niet mijn smaak
dat is een beter woord.
gr Gert

Patrick G.
30-07-2003, 07:08
Ik snap niks van deze overbodige thread. Waarom kijkt skank niet gewoon die dvd's ? Is het nou zo moeilijk om een dvd in je dvd-speler te doen en hem te gaan kijken ? In de tijd dat je al die posts hier hebt geplaatst had je ook de dvd's kunnen kijken :D

Enne....in tegenstelling tot een eerdere post hier vind ik niks mis met je collectie hoor :wink:

pretorian22
30-07-2003, 10:01
nog niet, was begonnen met kijken maar viel dan bijna in slaap :)

zal hem binnenkort opnieuw bekijken

Ik biedt je twintig euro voor de box.

you must be kidding, voor een nieuwe box zeker

hij kost 60 euro !

grapjas

je vind het nix dus...?
Als je ziet wat voor dvd's hij in z'n profiler heeft staan is dat ook niet zo vreemd. :roll:


ik vind ook dat de discussies hier wel beetje uit de hand lopen maar wat bob zegt vind ik ook wel beetje raar.....ik bedoel als iemand the godfather niet goed vind dan is dat zijn goed recht dan hoef je nog niet zijn collectie af te gaan kraken......waar trouwens veel goede (top)films tussen staan maar dat terzijde. nogmaals dit is niet bedoeld als ruziemaken maar vond het gewoon beetje vaag

Kevin Baeckelandt
25-08-2003, 09:26
Skank heb je de film nu al eens bekeken? :?:

Bart
25-08-2003, 18:17
:cry: Heb de hele discussie met een beetje pijn aan mijn hart/ogen gelezen...Ieder toch zijn eigen ding, of niet dan!? Iedereen die naar DVD.nl surft, doet dat toch maar om 1 ding; FILMS ! Beetje kinderachtig om een discussie dan op deze manier te voeren...Zeker gezien het onderwerp; THE GODFATHER !? :shock:
Of je deze box nou wèl òf niét oké vind, het blijft filmklassieker no.1...
Gewoon kijken en lekker een eigen conclusie trekken. Daarna vrolijk naar DVD.nl surfen, deze conclusie in één of andere thread 'droppen' en iedereen is happy :lol: omdat er weer nieuw 'praatmateriaal' is.....

by the way; Ik vind deze box méér dan SUPER (y)

greetzzzz :bier:

fleshi
26-08-2003, 10:45
:cry: Heb de hele discussie met een beetje pijn aan mijn hart/ogen gelezen...Ieder toch zijn eigen ding, of niet dan!? Iedereen die naar DVD.nl surft, doet dat toch maar om 1 ding; FILMS ! Beetje kinderachtig om een discussie dan op deze manier te voeren...Zeker gezien het onderwerp; THE GODFATHER !? :shock:
Of je deze box nou wèl òf niét oké vind, het blijft filmklassieker no.1...
Gewoon kijken en lekker een eigen conclusie trekken. Daarna vrolijk naar DVD.nl surfen, deze conclusie in één of andere thread 'droppen' en iedereen is happy :lol: omdat er weer nieuw 'praatmateriaal' is.....

by the way; Ik vind deze box méér dan SUPER (y)

greetzzzz :bier:

http://www.smilies.nl/iconss/icon162.gif

skank
26-08-2003, 19:42
Skank heb je de film nu al eens bekeken? :?:


binnenkort :oops: eerst band of brothers en two towers

Ronald_VR
18-03-2006, 08:27
De 3 April komt deze uit:
The Godfather Collection (new version)
http://www.mediadis.com/pictures/big/153141.jpg
Zou rond de €25 gaan kosten.

Wat zou het verschil zijn met de vorige?

Richard B.
18-03-2006, 11:37
Het zal wel een re-issue zijn.

Paul H.
18-03-2006, 16:16
Ander kleurtje zo te zien? ;-)

Werner
18-03-2006, 22:14
Wat zou het verschil zijn met de vorige?

4 disc ipv 5?

bosmeneer
19-03-2006, 01:30
According to Home Media Retailing, The Godfather DVD Collection is being rereleased on March 21st, 2006 the same day as the Electronic Arts video game of the movie hits shelves.

The big difference with the new Godfather DVD Collection, which is the same collection that was previously released back in 2001, is that there will be an extra disc to bring up people’s awareness about the new video game in which players can virtually join the Corleone family. Actors such as Robert Duvall and James Caan have voiced their characters in the game.

People who buy the game can get $10 off (using a mail-in rebate) The Godfather DVD Collection.

The extra disc that comes with the DVD collection “will feature 12-minute extended gameplay trailers that take a look at the opening of the game and describe the core features” as well as featurettes about how the game was made.
bron (http://www.movieweb.com/dvd/news/66/11266.php)


Het lijkt mij eerder dat het een 5-disc blijft (filmpje op bestaande Bonus toevoegen en laat de kassa maar weer rinkelen...). Of ze hebben met de kwaliteit van deel 2 lopen rommelen zodat die nu op 1 schijfje past ;)

Rubbert
21-03-2006, 18:32
Komt ie nou ook in NL uit??

Richard B.
21-03-2006, 19:29
Komt ie nou ook in NL uit??

Moeilijk te zeggen. Hij staat in ieder geval nog niet op de lijst van DVD Home.

TheGodfather
21-03-2006, 20:12
Komt ie nou ook in NL uit??

Moeilijk te zeggen. Hij staat in ieder geval nog niet op de lijst van DVD Home.

heb `m wel vorige week in de Media Markt in Duitsland zien liggen. Mooie (relief) box, kostte idd rond de € 25,-

X-GeaR
23-03-2006, 22:00
Ik heb een maand terug de zwarte versie gekocht. Had de films nog nooit gezien, maar heb er van genoten. Wat een prachtige trilogie!

Het is geen film die je 'even lekker' voor de eerste keer gaat kijken. Je moet tijdens de eerste run je aandacht er goed bijhouden, anders mis je bepaalde plotwendingen.

Ik vind de zwarte versie overigens mooier dan de rode.

Rubbert
16-04-2006, 09:28
Heeft iemand al wat meer informatie over de nieuwe box gevonden??