PDA

Bekijk de volledige versie : Voorgeopende dvd binnengehad



acix
22-07-2003, 17:05
Hoi mede-forummers,

vorige week had ik mijn zoveelste dvdtje via www.play.com besteld en dat is tot dusver altijd goed gegaan. Vandaag kreeg ik mijn verwachte pakketje binnen, echter zonder dvd er meer in en de verpakking reeds opengescheurd. Ik betreur dit ten zeerste. Er zal ergens iemand geweest zijn (postbode, sorteercentrum enz...) die hem gewoon opgemaakt heeft en meegenomen heeft. Die zit waarschijnlijk nu lekker op de bank Once Upon A Time in America te kijken. Weet iemand of play dit vergoed (denk het niet, omdat ik natuurlijk niks kan bewijzen), want ik heb gehoord van iemand dat ze dan gewoon een nieuwe exemplaar sturen.

Bah bah.... waarom kunnen ze niet gewoon van andermans spullen afblijven.

Niels Simons
22-07-2003, 17:15
play vergoedt dit wel heb ik eens gelezen.

ff reacties van anderen afwachten,die kunnen je miss wel vertellen wat de beste manier van mail opstellen is.

bij mij is t altijd nog goed gegaan...

mazzel,niels

Alexander V
22-07-2003, 17:44
Tuurlijk vergoed Play dit, maar misschien is het slimmer over 2 weken gewoon te mailen dat je nog niks gehad heb, dan krijg je het zeker vergoed (ik heb dat dit jaar al 5 keer gehad op 9 bestellingen, ik bestel dus ook niks meer bij play)

Trouwens wel hondsbrutaal om een pakje open te maken, leeg te halen en dan nog doorsturen.....

acix
22-07-2003, 18:00
Tuurlijk vergoed Play dit, maar misschien is het slimmer over 2 weken gewoon te mailen dat je nog niks gehad heb, dan krijg je het zeker vergoed (ik heb dat dit jaar al 5 keer gehad op 9 bestellingen, ik bestel dus ook niks meer bij play)

Trouwens wel hondsbrutaal om een pakje open te maken, leeg te halen en dan nog doorsturen.....
Zo dan heb jij nog meer pech als mij...
Maar ik denk toch wel dat play eerst nagaat waar het pakketje is ? dmv barcodes ofzo? En dan blijkt dat hij al is afgelevert. Dan sta ik dus ook met mijn mond vol tanden.

Rene Hurkmans
22-07-2003, 18:06
Van de in totaal 45 DVD's die ik inmiddels heb besteld bij PLAY is er eentje nooit aangekomen. Na twee weken gewacht te hebben dit gemeld, en vervolgens hebben zij keurig een nieuwe verzonden.

In dit geval lijkt het me dat je het beste gewoon eerlijk moet zijn naar Play, en hun vertellen wwat er is gebeurd. Het kan misschien wel zo zijn dat je eerst een standaard mailtje ontvangt dat je eerst 14 dagen moet wachten.

Ik kan me niet voorstellen dat zij moeilijk zullen doen. Zeker niet als dit de eerste keer is dat je dit is overkomen.

succes

Rene Hurkmans
22-07-2003, 18:10
In aanvulling op mijn bericht van hierboven:

Wat je anders ook zou kunnen doen is cotact opnemen met SELECTVRACHT. Tot op heden heb ik alle zendingen via PLAY via deze organisatie bezorgd gekregen. In juw geval zal dit niet anders zijn. De PTT staat hier dus buiten.

acix
22-07-2003, 18:12
Ja ik heb dus ook al ongeveer 25 dvd's daar besteld dus ik denk niet dat ze moeilijk gaan doen. In ieder geval bedankt voor je reactie!

Alexander V
22-07-2003, 18:13
Ik weet het ook niet, maar 9 orders verstuurd dit jaar, en bij 5 heb ik na een maand aangeklopt bij Play dat ik niks gehad heb. De vervangingen zijn wel altijd aangekomen. Mijn vraag of er misschien een onderzoek kon worden geaan naar waar die pakjes bleven (want ik zat elke keer 5 weken op mijn DVDs te wachten) werd eigenlijk niet op gereageerd. Sindsdien bestel ik maar niet meer, jammer want ze hebben soms best leuke aanbiedingen....

Joost v.d. Ham
22-07-2003, 18:43
Tuurlijk vergoed Play dit, maar misschien is het slimmer over 2 weken gewoon te mailen dat je nog niks gehad heb, dan krijg je het zeker vergoed (ik heb dat dit jaar al 5 keer gehad op 9 bestellingen, ik bestel dus ook niks meer bij play)

Trouwens wel hondsbrutaal om een pakje open te maken, leeg te halen en dan nog doorsturen.....
Zo dan heb jij nog meer pech als mij...
Maar ik denk toch wel dat play eerst nagaat waar het pakketje is ? dmv barcodes ofzo? En dan blijkt dat hij al is afgelevert. Dan sta ik dus ook met mijn mond vol tanden.

play stuurt meteen een nieuwe op....ze voeren wel een klacht in bij hun Post bedrijfje. Ik heb dit een keer meegemaakt op zo'n 50 bestellingen. Lastig blijft wel dat de waarde op het pakje staat waardoor het sneller gestolen word...

Johan van den D.
22-07-2003, 20:13
Ik heb tot nu toe zo,n 20 dvd bij Play vandaan en gelukkig nog nooit een probleem gehad
Het is wel zo dat er in die sorteer centrums flink wordt gerotzooid met andermans spullen
Dat is pas asociaalhttp://www.smiliez.de/images/662.gif

Maargoed, gelukkig zelf nog nooit een probleem gehad bij Play

Charley Baak
23-07-2003, 08:02
Tot nu toe 64 dvd's bij play besteld, waarvan 2 keer niet aangekomen. Keurig een nieuw exemplaar opgestuurd gekregen na het gemeld te hebben bij play.

Lesley
23-07-2003, 11:39
ook nog nooit play problems gehad (27 dvd's)

Mobie
23-07-2003, 14:59
Nog maar 10 dvd's besteld maar gn problemen gehad, ik woon wel in belgie dus ik laat ze leveren in engeland en een collega die daar familie heeft brengt die dan mee :)

Ernest Hamstra
23-07-2003, 15:30
Tot nu toe 64 dvd's bij play besteld, waarvan 2 keer niet aangekomen. Keurig een nieuw exemplaar opgestuurd gekregen na het gemeld te hebben bij play.

Bij mij is alles tot nu toe aangekomen, wel enkele beschadigd, keurig vervangen door Play. Eerlijkheid duurt het langst, leg de situatie gewoon aan ze voor.