PDA

Bekijk de volledige versie : Highlander: Endgame (CE) [DVD]



Koen Koene
06-11-2001, 22:13
Highlander: Endgame (CE) [DVD]

Highlander: Endgame is een voortzetting van de reeks die de eerste film en de tv-serie met elkaar probeert te verenigen.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=386)

Robin Meijerman (666)
07-11-2001, 13:34
Het beeld is redelijk en het geluid ronduit slecht (ruis tijdens de hele film...) Ik kan hem ruilen bij DFW voor een andere titel, maar heb nog steeds geen antwoord op hun meel gehad. Iedereen die last heeft van de ruis kan hem dus ruilen bij DFW!!!!

Menno
10-11-2001, 09:16
Dit moet een van de slechtste films van het jaar zijn! Het einde is belachelijk (in de producers versie) en de special effects zijn van een bedroevend niveau.

Zelfs de studio vond het troep en besloot een aantal 'interessante' extra scenes in de trailer te stoppen die gewoon na het schieten van de film zijn opgenomen, en dus helemaal niet in de film zitten!!!

Ik roep iedereen op dit debacle te vermijden!

Vincent
12-11-2001, 15:17
Deze film is goed van kwaliteit deze flim is dan ook echter geschikt voor de liefhebbers van Higlander, ik vond de vele extra's gaaf

Mazdalfa
12-11-2001, 20:34
Gisteravond Highlander:Endgame zitten kijken (gehuurd). Toegegeven, de film is klassen beter dan de vorige twee, maar haalt het helaas nog altijd niet bij de eerste Highlander-film. De regisseur heeft met redelijk succes teruggegrepen op het flashback-recept uit de eerste film. Maar helaas kan hij maar niet beslissen of het nu een actiefilm moet worden of een verhaal met meer diepgang. Dat maakt de lijn in de film weer onevenwichtig. Het beeld van de DVD is goed, het geluid belabberd. De special effects komen dan ook maar matig tot hun recht.

En wat Christopher Lambert betreft: ik snap best dat er af en toe brood op de plank moet komen, maar de beste man is geen schim meer van de acteur die ooit indruk maakte met Greystoke:The Legend of Tarzan en de oorspronkelijke Highlander-film.

Er is een 2e DVD toegevoegd voor de extra's. Dat lijkt heel wat, maar er is sprake van meer kwantiteit dan kwaliteit.

Als je een liefhebber bent van de Higlander TV-serie, dan kan ik me voorstellen dat je best gecharmeerd bent van deze DVD. Hoor je echter bij de "oudere jongeren" die met weemoed terugdenken aan de oorspronkelijke film, dan zul je toch teleurgesteld worden. Huur 'm gewoon een keer, dan heb je 't wel gezien.

Maz d'Alfa

Dave
07-04-2002, 10:54
Ik heb hem gisteren gehuurd en moet ook zeggen de film is meer gebaseerd op de serie dus de mensen die al gecharmeerd waren van de serie zullen deze dvd ook kunnnen waarderen, verder mmoet ik zeggen dat ze er toch wel wat van hebben proberen te maken maar het komt hier en daar net echt uit de verf, dit is toch wel jammer, met name de terug blikken zijn goed gedaan vond ik het heden valt mij wat tegen vooral ik vergelijking met de serie deze had toch net nog iets extr'as te brengen, verder een leuke film om een keer te huren of voor de echte fan te kopen, interresant dat op de 2de disc een eerdere versie van de film staat, zo kun je je eigen versie kiezen, ik moet wel zeggen dat ik het einde van de eerdere versie wat betere stukken vond hebben, het einde van de final cut is meer het einde van de serie als je het mij vraagt...

socko
17-04-2012, 20:10
EDIT: 'k heb m'n antwoord