PDA

Bekijk de volledige versie : Linda [DVD]



Nathan Strik
26-07-2003, 11:27
Linda [DVD]

Een luxe hotel blijkt een dekmantel voor een blanke slavinnenhandel.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1163)

Pat
26-07-2003, 11:56
Nathan, je moet hier dringend iets aan gaan doen, jongen : jij krijgt kennelijk al de rommel om te bespreken. :lol: :D :P

John
26-07-2003, 12:06
Slecht leven heb je, als recensent. Als je het nou zat wordt om zulke dvd's te bespreken, stuur je ze maar naar mij door. Doe ik het wel :)

Surya
26-07-2003, 12:25
Ja, wie beslist eigenlijk wie van de crew welke films te bespreken krijgt? Jij blijkbaar niet, ofwel ben je masochist :P

Nathan Strik
26-07-2003, 16:46
Ja, wie beslist eigenlijk wie van de crew welke films te bespreken krijgt? Jij blijkbaar niet, ofwel ben je masochist :P
Hehe, in dit geval heb ik het onheil helemaal zelf over me uitgeroepen. ;)

Maar normaliter geven we gewoon aan welke titels onze voorkeur hebben en Eric maakt een verdeling. Tsja, en dan heb je nog dit soort titels die niemand supergraag wil doen. ;) Laten we zeggen dat deze me, na het zien van het belabberde Sadomania nog best meeviel.

Harry B.
26-07-2003, 17:07
Franco fans missen wellicht wat echt bloederige scènes want het blijft allemaal vrij kuis qua horrorelementen
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden ;)

Beloved
26-07-2003, 17:46
konden ze de film niet een andere naam geven... :?

John
26-07-2003, 18:21
Ja, wie beslist eigenlijk wie van de crew welke films te bespreken krijgt? Jij blijkbaar niet, ofwel ben je masochist :P
Hehe, in dit geval heb ik het onheil helemaal zelf over me uitgeroepen. ;)

Maar normaliter geven we gewoon aan welke titels onze voorkeur hebben en Eric maakt een verdeling. Tsja, en dan heb je nog dit soort titels die niemand supergraag wil doen. ;) Laten we zeggen dat deze me, na het zien van het belabberde Sadomania nog best meeviel.

je raakt er al een beetje aan gewend zeg maar.

nog ff en de tissues zijn niet aan te slepen ........ :) :D http://www.sexsmilies.com/smiley-sex/sex-smilies-5.gif http://www.sexsmilies.com/smiley-sex/sex-smilies-1.gif http://www.sexsmilies.com/sex-smiley/sex-smilies-babes.gif

Nathan Strik
26-07-2003, 20:52
je raakt er al een beetje aan gewend zeg maar.

nog ff en de tissues zijn niet aan te slepen ........ :) :D
Hehe... doekje... DOEKJE!!!! :D

Reinbo
28-07-2003, 12:43
Zijn de echte films op?

Sam Van Ghelder
24-03-2004, 21:28
Wat een vreselijke film... De vrouwen worden waarschijnlijk geportretteerd als een bende sletten en de mannen als stoere binken... Cliché!

Richard B.
24-03-2004, 22:09
Waarom geeft Filmfreaks dit soort films uit? Ze staan bekend om hun arthouse-films maar hoe deze in hun assortiment ingepast zou moet worden snap ik niet helemaal. :confused:

Sam Van Ghelder
25-03-2004, 17:27
Waarom geeft Filmfreaks dit soort films uit? Ze staan bekend om hun arthouse-films maar hoe deze in hun assortiment ingepast zou moet worden snap ik niet helemaal. :confused:
Vraag ik me ook af... Wie deze rommel koopt, moet wel een echte pervert zijn.

Richard B.
25-03-2004, 17:54
Hmm.. misschien dat het op een bepaalde manier onder het kopje 'cult' valt ofzo.

riny
25-03-2004, 18:22
lijkt me een leuke film

vind iedere franco die ik tot nu toe gezien heb wel wat hebben maar begrijp ook wel dat sommige mensen dit bagger vinden :)

hoe is de muziek in de film? is meestal wel een hoogtepunt in franco's films.

Harry B.
26-03-2004, 17:51
Waarom geeft Filmfreaks dit soort films uit? Ze staan bekend om hun arthouse-films maar hoe deze in hun assortiment ingepast zou moet worden snap ik niet helemaal. :confused:
De filmfreak distribueert ze alleen, ze worden uitgegeven door european shock.

Harry B.
26-03-2004, 17:53
Waarom geeft Filmfreaks dit soort films uit? Ze staan bekend om hun arthouse-films maar hoe deze in hun assortiment ingepast zou moet worden snap ik niet helemaal. :confused:
Vraag ik me ook af... Wie deze rommel koopt, moet wel een echte pervert zijn.
Iedereen over 1 kam scheren heet dat :roll:

riny
26-03-2004, 18:01
Wat een vreselijke film... De vrouwen worden waarschijnlijk geportretteerd als een bende sletten en de mannen als stoere binken... Cliché!

aan je collectie te zien ben je niet vies van cliche films
ga hem eens kijken, wie weet zit er wel een pervert in je en vind je hem helemaal geweldig :mrgreen:

Sam Van Ghelder
27-03-2004, 17:47
Wat een vreselijke film... De vrouwen worden waarschijnlijk geportretteerd als een bende sletten en de mannen als stoere binken... Cliché!

aan je collectie te zien ben je niet vies van cliche films
ga hem eens kijken, wie weet zit er wel een pervert in je en vind je hem helemaal geweldig :mrgreen:
Nope, deze zegt me echt niets... Geef ik mijn geld niet aan uit.

Sam Van Ghelder
30-03-2004, 17:00
Waarom geeft Filmfreaks dit soort films uit? Ze staan bekend om hun arthouse-films maar hoe deze in hun assortiment ingepast zou moet worden snap ik niet helemaal. :confused:
Vraag ik me ook af... Wie deze rommel koopt, moet wel een echte pervert zijn.
Iedereen over 1 kam scheren heet dat :roll:
Iedereen over één kam scheren, da's duidelijk een spreekwoord/gezegde waarvan ik het bestaan nog niet afwist. Nou ja, het is toch mijn recht om op een openbaar forum het eens te zijn met iemand?

Harry B.
30-03-2004, 20:30
Waarom geeft Filmfreaks dit soort films uit? Ze staan bekend om hun arthouse-films maar hoe deze in hun assortiment ingepast zou moet worden snap ik niet helemaal. :confused:
Vraag ik me ook af... Wie deze rommel koopt, moet wel een echte pervert zijn.
Iedereen over 1 kam scheren heet dat :roll:
Iedereen over één kam scheren, da's duidelijk een spreekwoord/gezegde waarvan ik het bestaan nog niet afwist. Nou ja, het is toch mijn recht om op een openbaar forum het eens te zijn met iemand?
Tuurlijk, sterker nog: op een openbaar forum mag je ook oneens zijn ;)

Maarten van Krimpen
24-01-2005, 09:32
Een keertje zien kan geen kwaad :twisted:

(zegt iemand met zowel Audition als Air Bud in z'n collectie)

shihuandgi
06-06-2005, 20:29
geef my dan maar ilsa:she wolf of the SS of the nekromantik films(lijken zijn vele leuker!)

Joost van Hoek
07-06-2005, 11:11
Wat een vreselijke film... De vrouwen worden waarschijnlijk geportretteerd als een bende sletten en de mannen als stoere binken... Cliché!

Maar wel realistisch ;-)

shihuandgi
05-08-2005, 16:40
deze soort van films vind je niet in belgie en naar nederland gaan voor een film van jesus franco is me al zeker teveel...

Erwin de Koning
26-09-2005, 19:37
Vind hem best aardig hoor, ook bekend als

NAKED SUPERWITCHES OF THE RIO AMORE

:twisted: