PDA

Bekijk de volledige versie : Friends Superbox...



FLEPSER
26-07-2003, 17:14
Bij FRS en Van Leest verkopen ze een speciale versie van deze superbox.
De superbox kan gekocht worden met alleen seizoen 1.
Het is dus aan jou om verder zelf de andere delen bij elkaar te sparen, zo ben je niet verplicht om alles in één keer te kopen en een enorm bedrag neer te tellen.
Dit vind ik zelf zeer interessant, maar nu heb ik een vraagje.
Serie 9 is het allerlaatste seizoen van Friends (toch?), is in deze box ook een plaatsje ingeruimd voor dit, nog in Nederland uit te komen, seizoen?

Wat vinden jullie trouwens van deze actie?

Ludo Keeris
26-07-2003, 17:25
In deze Superbox is inderdaad een plekje ingeruimd voor deel 9. De complete deel 9 komt eind dit jaar uit. Aflevering 1-9 is al verkrijgbaar, aflevering 10-18 komt binnenkort uit en over een paar maanden het laatste deel. Er is ook een box met de delen 1 t/m 8 en ook nog een plaatsje voor box 9. Persoonlijk vind ik deze onbetaalbaar.
Ik ben geen fan van Friends dus aan mij is zo'n box niet besteed. Ik denk dat weinig mensen deze box interessant vinden. Je betaald een hoop voor een lege doos. De meesten hebben de losse delen al in de kast staan en zijn daar volgens mij best tevreden mee.

FLEPSER
26-07-2003, 17:32
Duur is hij niet:
Bij FRS 19,95
Bij Van leest 24,95

X
26-07-2003, 17:43
Let wel op ! Ik heb eens vernomen dat er een box bestaat waar ruimte is voor een seizoen 10 die eventueel gaat komen. Nu ben ik hier niet zeker van, maar voordat je de verkeerde box in huis haalt. Ik heb dus de box waar gewoon ruimte is voor seizoen 9 en daarmee houdt het op. In ieder geval wel een pronkstuk in mijn collectie.

BrianB
26-07-2003, 18:11
Let wel op ! Ik heb eens vernomen dat er een box bestaat waar ruimte is voor een seizoen 10 die eventueel gaat komen. Nu ben ik hier niet zeker van, maar voordat je de verkeerde box in huis haalt. Ik heb dus de box waar gewoon ruimte is voor seizoen 9 en daarmee houdt het op. In ieder geval wel een pronkstuk in mijn collectie.

Die met de DVD's van seizoen 1 erin heeft ruimte voor seizoen 10, zelfs als je propt zou eventueel seizoen 11, als die komt er nog in kunnen, maar dan zitten de DVD's zeer dicht op elkaar.

FLEPSER
27-07-2003, 11:42
[/img]http://212.123.210.144/ProductImages/autoimport/335700_335799/000000p335724_front.jpg

Als je goed kijkt zie je op de allerlaatste dvd van het rijtje een 8 staan. Er is dus nog ruimte voor serie negen.
Weet iemand of er eventueel ook nog een serie 10 komt?

FLEPSER
27-07-2003, 11:43
http://212.123.210.144/ProductImages/autoimport/335700_335799/000000p335724_front.jpg[/img]

X
27-07-2003, 11:45
Weet iemand of er eventueel ook nog een serie 10 komt?

De box die jij laat zien heb ik dus ook, maar er komt waarschijnlijk als je de geruchten moet geloven een seizoen 10.

Jaded
27-07-2003, 11:46
Weet iemand of er eventueel ook nog een serie 10 komt?

De box die jij laat zien heb ik dus ook, maar er komt waarschijnlijk als je de geruchten moet geloven een seizoen 10.
En daarna een spin-off met Joey alleen ... maar dat zullen jullie al wel weten.

X
27-07-2003, 11:50
Weet iemand of er eventueel ook nog een serie 10 komt?

De box die jij laat zien heb ik dus ook, maar er komt waarschijnlijk als je de geruchten moet geloven een seizoen 10.
En daarna een spin-off met Joey alleen ... maar dat zullen jullie al wel weten.

Nee dus niet.... Tell us more please :wink:

René Groen
27-07-2003, 11:54
http://www.tiscali.nl/content/article/cente/610983.htm

Alstenblaft :)

Jaded
27-07-2003, 12:06
LeBlanc’s new deal includes a two feature film commitment from Warner Bros. Pictures


“Friends” Executive Producers Scott Silveri, Shana Goldberg-Meehan and Kevin Bright to serve as Executive Producers and show runners.


BURBANK, Calif. -- July 24, 2003 -- NBC and Warner Bros. Television proudly announce that two-time Emmy award nominee Matt LeBlanc will star as Joey Tribbiani in a new series to debut in the fall of 2004 on Thursday nights at 8:00 P.M. “Friends” Executive Producers Kevin Bright , Scott Silveri and Shana Goldberg-Meehan will continue as Executive Producers on the new series, “Joey.” In addition, the new deal calls for LeBlanc to star in two feature films for Warner Bros. Pictures.


“I’m pleased to say that NBC’s wonderful relationship with such a once-in-a-decade series as ‘Friends’ will continue,” said Zucker. “Matt’s lovable character of Joey Tribbiani has come into his own in recent years on the series and Joey’s progression will continue as he emerges more on his own -- we know that everyone will be rooting for him.”


“We are thrilled that Matt is onboard to star in the ‘Friends’ spin-off,” said Roth. “His dynamic portrayal of Joey Tribbiani is one of the most memorable in recent years. Matt is a tremendous talent, and we look forward with great anticipation to working closely with him on the new series.”

http://www.nbcmv.com/

Koffie
28-07-2003, 13:25
http://212.123.210.144/ProductImages/autoimport/335700_335799/000000p335724_front.jpg[/img]
Zo hey .. dat staat echt mooi, halverwege een verzameling een compleet ander cover design hanteren :roll:

-Phoenix-
28-07-2003, 13:58
Zo hey .. dat staat echt mooi, halverwege een verzameling een compleet ander cover design hanteren :roll:

Ziet er inderdaad niet geweldig uit. Ik wacht zelf zowiezo nog even met het aanschaffen van Friends omdat op regio 1 momenteel alle boxen opnieuw uitkomen, maar dan met veel extra's en ook langere afleveringen. Ik wacht nog of deze ook op regio 2 uitkomen en anders wordt het toch maar de regio 1 boxen aanschaffen.

Nathan Strik
28-07-2003, 14:04
Zo hey .. dat staat echt mooi, halverwege een verzameling een compleet ander cover design hanteren :roll:
Dan doe je toch die klep dicht? ;)

Koffie
28-07-2003, 14:33
Oh .. dus ze hadden er al rekening mee gehouden :D
Moet zeggen dat ik het wel een leuke/goede oplossing vindt.

Want bij de James Bond collectie moest je OF de set in 1 keer kopen (en dan de doos in je bezit hebben), of lekker langzaam aan sparen en geen box hebben.

Had dit trouwens ook niet iets te maken met de slchtere verkoop van de Friends DVD's (staat mij bij dat ik zoiets een tijdje terug had gehoord).