PDA

Bekijk de volledige versie : Family Guy



FLEPSER
27-07-2003, 12:00
Heeft iemand deze serie in zijn bezit. En is het iets?
Ik twijfel of ik hem moet gaan kopen.

Nog een vraagje...
Wat voor verpakkingen zijn het.
Er zijn nl 3 series verkrijgbaar op DVD. De 1e en 2e serie zijn 2 discs en serie 3 is een 3 disc? (zie links)

Serie 1.
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=96723

Serie 2.
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=110789

Serie 3.
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=115983

Mark de Jong
27-07-2003, 12:05
Ja, het is iets. Zeker het aanschaffen waard.

FLEPSER
27-07-2003, 15:09
En de verpakkingen?

Mark de Jong
27-07-2003, 15:40
Ik heb momenteel alleen Family Guy Volume 1 (bestaat uit Season 1 & 2) en die heeft 4 slimcases in een mooie kartonnen hoes zitten. Ik neem aan dat het bij bovenstaande boxen iets anders is.
Season 3 verwacht ik binnenkort pas (staat in bestelling) dus daar kan ik je dan pas iets meer over vertellen.

FLEPSER
27-07-2003, 15:51
waar heb jij ze besteld dan?

Mark de Jong
27-07-2003, 16:37
Ik had Volume 1 bij Amazon besteld en Season 3 bij Play.

badtzje
27-07-2003, 16:42
Ik heb nu 2 discs van season 3 gezien, en ik moet zeggen dat season 1 en 2 beter zijn.

Nathan Strik
27-07-2003, 22:42
Family Guy rules! Kopen die hap! That´s a f#cking order!!! :D

En waarom heb ik hem dan nog niet hoor ik je vragen? Geldgebrek... :(

Mark de Jong
27-07-2003, 23:15
Family Guy rules! Kopen die hap! That´s a f#cking order!!! :D

En waarom heb ik hem dan nog niet hoor ik je vragen? Geldgebrek... :(

Dan verkoop je maar wat ;)
De prijs valt op zich best mee.

Edwin V
28-07-2003, 06:30
Bij Seizoen 3 zitten de 3 discs ieder in een doosje en dan samen in een box. :)
Ik heb de drie seizoenen bij play.com gekocht.

topserie (y)

'hehhehehehe' (Quote - Peter Griffin)

http://www.wvah.com/programs/familyguy/petergriffin.jpg

Mark de Jong
28-07-2003, 09:14
Bij Seizoen 3 zitten de 3 discs ieder in een doosje en dan samen in een box. :)

Netjes (y)
Past precies bij m'n Volume 1 box :)

FLEPSER
28-07-2003, 09:21
Bij Seizoen 3 zitten de 3 discs ieder in een doosje en dan samen in een box. Ik heb de drie seizoenen bij play.com gekocht.

Hoe zien seizoen 1 & 2 eruit als je ze bij play.com besteld?

Edwin V
28-07-2003, 12:52
Bij Seizoen 3 zitten de 3 discs ieder in een doosje en dan samen in een box. Ik heb de drie seizoenen bij play.com gekocht.

Hoe zien seizoen 1 & 2 eruit als je ze bij play.com besteld?
Beide seizoenen hebben 1 doorzichtig plastic Amaray doosje met daarin 2 discs.
Seizoen 3 heeft 3 van deze doosjes met ieder 1 disc.

Edwin V
30-07-2003, 08:07
Lois, Lois zwangere zus en Peter in 't ziekenhuis bij de bevalling...

Lois: 'Push! Push!'
Peter: 'I am! But I can't get it back in!' :mrgreen:

Mark de Jong
30-07-2003, 09:54
Lol :D :D :lol:

Hermez
31-07-2003, 22:09
Hey, vraagje over family guy dvd.

Aangezien de engelse versie enkele censuurdingen heeft,
weet iemand een site waarin ik kan zien welke versie meer censuur heeft? dus per regio.

En om dan maar meteen verder te gaan, ook een site die dvd's vergelijkt, ik kwam de link ooit tegen, alleen ben m vergeten :(

Mark de Jong
31-07-2003, 22:12
http://www.dvdcompare.org.uk

Hermez
01-08-2003, 22:58
Many many thanks :) ik maar met die Com en net :D

Trouwens best aal, beide dvd's zijn gecut :( waarom krijg je die versies wel op tv uncut zien :S lijkt me juist dat het andersom moet zijn.

Richard B.
24-03-2004, 22:32
Ik heb season 1 gekocht bij Moviestore Zwolle voor slechts € 22,45: dat zijn betere prijzen! :)

Ik weet trouwens niet precies hou de oude box eruit zag maar tegenwoordig zit ie gewoon verpakt in een 2-disc keepcase (of hoe zo'n ding ook heet).

Over de serie: ik had hem nog niet eerder gezien maar ik vindt hem erg leuk. Niet zo leuk als Futurama maar wel stukken leuker als bijv. The Simpsons (waar het wel heeeeeel erg veel weg van heeft). De 'setting' vindt ik wel een klein beetje clichematig voor een serie als deze (lijkt erg veel op series als the Simpsons en King of the Hill) maar de grappen zijn er strak. Aanrader. (y)

Dr_evil
24-03-2004, 22:48
Heb seizoen 1,2 en 3 besteld bij play :)

Enneuh, als ik het goed begrijp hoef ik van de verpakkingen geen hoge verwachtingen te hebben?

Richard B.
24-03-2004, 22:59
Heb seizoen 1,2 en 3 besteld bij play :)

Enneuh, als ik het goed begrijp hoef ik van de verpakkingen geen hoge verwachtingen te hebben?
Op basis van een opmerking van Mark de Jong (zie eerder in deze thread) dacht ik even dat ze voorheen een soort box-verpakking hadden maar ik zie nu dat ie de bundeling van de eerste 3 seizoenen bedoelde. Ik neem aan dat de verpakking die ik heb ook de 'gewone' verpakking is.

Seizoen 1 is slechts 14 afleveringen en die konden ze (zonder extra's) makkelijk op 2 discs passen natuurlijk.

Edwin V
25-03-2004, 06:54
Heb seizoen 1,2 en 3 besteld bij play :)

Enneuh, als ik het goed begrijp hoef ik van de verpakkingen geen hoge verwachtingen te hebben?
Op basis van een opmerking van Mark de Jong (zie eerder in deze thread) dacht ik even dat ze voorheen een soort box-verpakking hadden maar ik zie nu dat ie de bundeling van de eerste 3 seizoenen bedoelde. Ik neem aan dat de verpakking die ik heb ook de 'gewone' verpakking is.

Seizoen 1 is slechts 14 afleveringen en die konden ze (zonder extra's) makkelijk op 2 discs passen natuurlijk.
Ik heb seizoen 1 in zo'n Amaray doosje met 2 discs. Ook seizoen 2 zit in zo'n doosje. Seizoen 3 heb ik in drie Amaray doosjes met ieder één disc. Die 3 doosjes zitten samen in een kartonnen box.

Mark de Jong
25-03-2004, 07:30
Ik heb de nieuwe box aangeschaft. Daar zitten 2 extra DVD's bij en ze zitten in andere doosjes.

Cheek
25-03-2004, 09:36
ach, wat een bs post van mij... :)

Geert Jan Alsem
25-03-2004, 12:06
Ik heb de nieuwe box aangeschaft. Daar zitten 2 extra DVD's bij en ze zitten in andere doosjes.

Die moet ik ook maar eens aanschaffen. Family Guy is erg geestig. :D

En trouwens, van de website van Alex Borstein (staff writer en stem van Lois Griffin):

Hello again! It is with great pleasure that I announce that Family Guy is back in action! I am very excited, as I know most of you will be when you lay your eyes on the first new episode. I don't have my official start date yet, but it should be very soon.

Nieuwe afleveringen dus zeer binnenkort al. 8)

Michelle
25-03-2004, 12:53
Ik heb de nieuwe box aangeschaft. Daar zitten 2 extra DVD's bij en ze zitten in andere doosjes.
Maar...Als je de volledige serie al als R1 hebt aangeschaft is het de moeite niet waard om de R2 Compendium box aan te schaffen. Hier hebben ze nl. alle extra's (die eerst niet op de R2 versie maar wel op R1 versie stonden) aan toegevoegd op losse discs.

Voorbeeld: Voor de Director's Commentary kon je op R1 gewoon kiezen daarvoor in het menu van de aflevering. Nu hebben ze voor de Compendium box alle afleveringen waar commentaar bij op aparte discs geplaatst.

Mark de Jong
25-03-2004, 12:59
Dat zou ik zo niet weten. Maar ik weet wel dat de beeldkwaliteit bij de R2 versie beter is.

Michelle
25-03-2004, 13:22
Dat zou ik zo niet weten. Maar ik weet wel dat de beeldkwaliteit bij de R2 versie beter is.
Ik heb 't boeltje vergeleken met wat er op dvdcompare gemeld werd bij de Compendium, vandaar.

Voor de betere beeldkwaliteit zou ik 't denk ik wel doen. Ik ben niet echt iemand die artefacts enzo opmerkt, maar bij FG merkte ik 't wel.

Edwin V
25-03-2004, 16:10
En trouwens, van de website van Alex Borstein (staff writer en stem van Lois Griffin):

Hello again! It is with great pleasure that I announce that Family Guy is back in action! I am very excited, as I know most of you will be when you lay your eyes on the first new episode. I don't have my official start date yet, but it should be very soon.

Nieuwe afleveringen dus zeer binnenkort al. 8)
Mooi (y)
Ik ben blij dat ze verder gaan. :)

Juggala
12-04-2004, 02:10
Ik zie hier op play.com een dvd-box van family guy... Zouden hier alle episodes tot nu toe inzitten en daarbij dus hetzelfde zijn als Family Guy Volume 1 + Family Guy Volume 2 ?!
De box heeft gewoon een heel lage prijs vind ik voor ALLE afleveringen enzo... heeft iemand deze of kan iemand me duidelijkheid brengen? Alvast bedankt !

(url van dvd-box : http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=128449&p=57&c=&g=72#tech )

Mark de Jong
12-04-2004, 12:14
Ik zie hier op play.com een dvd-box van family guy... Zouden hier alle episodes tot nu toe inzitten en daarbij dus hetzelfde zijn als Family Guy Volume 1 + Family Guy Volume 2 ?!
De box heeft gewoon een heel lage prijs vind ik voor ALLE afleveringen enzo... heeft iemand deze of kan iemand me duidelijkheid brengen? Alvast bedankt !

(url van dvd-box : http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=128449&p=57&c=&g=72#tech )

De box bevat alle afleveringen inclusief extra's, identiek aan de R1 versies schijnbaar, maar met betere beeldkwaliteit. Maar ook met irritantere ondertiteling (zwarte balken met witte tekst, terwijl het bij de R1 alleen witte tekst is).
Bovendien kost de box bij Cd-Wow goedkoper (als je Amerikaanse dollars als valuta kiest): €56-58 i.p.v. €70 (of iets in de buurt) bij Play.

Juggala
12-04-2004, 12:28
Ik zie hier op play.com een dvd-box van family guy... Zouden hier alle episodes tot nu toe inzitten en daarbij dus hetzelfde zijn als Family Guy Volume 1 + Family Guy Volume 2 ?!
De box heeft gewoon een heel lage prijs vind ik voor ALLE afleveringen enzo... heeft iemand deze of kan iemand me duidelijkheid brengen? Alvast bedankt !

(url van dvd-box : http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=128449&p=57&c=&g=72#tech )

De box bevat alle afleveringen inclusief extra's, identiek aan de R1 versies schijnbaar, maar met betere beeldkwaliteit. Maar ook met irritantere ondertiteling (zwarte balken met witte tekst, terwijl het bij de R1 alleen witte tekst is).
Bovendien kost de box bij Cd-Wow goedkoper (als je Amerikaanse dollars als valuta kiest): €56-58 i.p.v. €70 (of iets in de buurt) bij Play.
Ondertiteling kan je gewoon uitschakelen ook he...
Dus bij play.com is het het goedkoopst die box, dan ga ik me deze aanschaffen, bedankt.

Mark de Jong
12-04-2004, 12:30
Ik zie hier op play.com een dvd-box van family guy... Zouden hier alle episodes tot nu toe inzitten en daarbij dus hetzelfde zijn als Family Guy Volume 1 + Family Guy Volume 2 ?!
De box heeft gewoon een heel lage prijs vind ik voor ALLE afleveringen enzo... heeft iemand deze of kan iemand me duidelijkheid brengen? Alvast bedankt !

(url van dvd-box : http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=128449&p=57&c=&g=72#tech )

De box bevat alle afleveringen inclusief extra's, identiek aan de R1 versies schijnbaar, maar met betere beeldkwaliteit. Maar ook met irritantere ondertiteling (zwarte balken met witte tekst, terwijl het bij de R1 alleen witte tekst is).
Bovendien kost de box bij Cd-Wow goedkoper (als je Amerikaanse dollars als valuta kiest): €56-58 i.p.v. €70 (of iets in de buurt) bij Play.
Ondertiteling kan je gewoon uitschakelen ook he...
Dus bij play.com is het het goedkoopst die box, dan ga ik me deze aanschaffen, bedankt.

Nee, bij CD-Wow is ie het goedkoopste (scheelt onderhand €10-12 :)).
En de ondertiteling is inderdaad uit te schakelen.

Juggala
12-04-2004, 12:44
hm bij cd-wow enkel betalen met informatie van credit card enzo, vertrouw ik ni, ff kijke bij play :)

Dr_evil
12-04-2004, 13:15
hm bij cd-wow enkel betalen met informatie van credit card enzo, vertrouw ik ni, ff kijke bij play :)

Als je je woonplaats hier waarheidsgetrouw hebt ingevuld, dan heb je bij Play een probleem ;)

Juggala
12-04-2004, 13:36
kan bij cd-wow dus toch met cheque betalen maar weet iemand of ik deze in euro kan opsturen bij cd-wow of MOET dat in pond zijn? Iemand al ervaring met cd-wow? Kan ik deze bedragen omzetten in euro?

Mark de Jong
12-04-2004, 14:09
Ik betaal altijd met een creditcard dus ik zou het niet weten.
Maar CD-Wow is zeer snel met leveren, en betrouwbaar.

Cheek
24-04-2005, 01:35
Lol, net de 1e aflevering van het nieuwe seizoen gezien. Ze hebben het nog steeds! ;)

Mark de Jong
24-04-2005, 10:00
Ik heb 'em gisteren ook gezien. Geweldig grappig weer, alleen het plot was een beetje flauw (sprak me niet aan eerlijk gezegd). Wel ontzettend leuke stukjes weer 8)

hankey
24-04-2005, 16:48
ik heb hem ook gezien, vond hem iets tegenvallen maar desondanks belooft het niks dan goeds voor het nieuwe seizoen!

Cheek
24-04-2005, 18:08
En vond de nieuwe serie American Dad ook niet tegenvallen. Zelfde humor.. :D

KeizerKuzco
18-07-2005, 13:24
Voor degene die binnenkort nog in Engeland komen (deze maand nog, Juli 2005)...bij Virgin Megastores hebben ze momenteel een sale. Alledrie de eerste seizoenen van Family Guy zijn maar £9,99 (zo'n €15). De eerste twee seizoenen bestaan uit 1 doorzichtig Amaray hoesje met 2 DVD's erin en het derde seizoen bestaat uit drie doorzichtige Amaray hoesjes met 1 DVD erin, verpakt in een mooi kartonnentje! Let op, de actie loopt maar tot het einde van deze maand!

Ik loop momenteel stage in Engeland en was zaterdag in Londen en heb dus meteen alledrie de seizoenen meegenomen. Het komt namelijk stukken goedkoper uit dan de Family Guy Compendium box met alledrie de seizoenen erin plus de extra's. Oke, de extra's moet ik nu missen maar ik heb wel alle drie de seizoenen voor nog geen £30 (ongeveer €45) terwijl de Compendium Box in dezelfde winkel rond de £60 (€90) was. Dan maar geen extra's...

Ow, online kan je de Compendium Box trouwens wel voor minder geld krijgen, maar hij is dan altijd nog rond de £45!

Klik hier voor de website van Virgin Megastores: http://www.virginmegastores.co.uk/icat/home
Net gezien dat je de DVDs niet voor £9,99 van de site kan bestellen, helaas. Je zal dus echt naar Engeland moeten komen, maar een weekendje London is toch hartstikke leuk! :lol:
Ze hadden ook Futurama Boxen in de aanbieding, alleen waren die nog £19,99 per seizoen en vond ik nog iets te duur...

En een technische mededeling, de DVDs zijn alledrie R2UK, Pal en hebben alleen maar Engelse ondertiteling (helaas geen Nederlandse, maar zover ik weet zijn er helemaal geen Family Guy DVDs met Nederlandse ondertiteling)

Dr_evil
18-07-2005, 15:22
Net gezien dat je de DVDs niet voor £9,99 van de site kan bestellen, helaas. Je zal dus echt naar Engeland moeten komen.

Of je gaat ff naar play.com, daar zijn ze ook £9,99 ;)

Kornuit
18-07-2005, 16:07
Ik heb season 1-3 van cd-wow.

Best leuke box. Audiocommentaar is erg leuk om te zien/horen.

Jarno
18-07-2005, 16:58
Amazon heeft ook zo´n verzamel box:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0001B3YTW/qid=1121702293/sr=8-1/ref=pd_ka_1/026-8835741-4985238

Sysox
27-09-2005, 11:31
Is er al een R2NL box van Family Guy? Dus seizoen 1 t/m 3 en misschien 4 met Nederlandse subs? Want ik kan er vrijwel niks over vinden.

Werner
27-09-2005, 13:57
Is er al een R2NL box van Family Guy? Dus seizoen 1 t/m 3 en misschien 4 met Nederlandse subs? Want ik kan er vrijwel niks over vinden.

Neen, is er niet, komt er ook waarschijnlijk niet.

Cheek
29-09-2005, 10:13
Had er wel van gehoord, maar wist niet dat de DVD al uit was.

Stewie Griffin: The Untold Story! (http://www.imdb.com/title/tt0385690/)

Ben benieuwd! :P

Cheek
09-10-2005, 23:59
Had er wel van gehoord, maar wist niet dat de DVD al uit was.

Stewie Griffin: The Untold Story! (http://www.imdb.com/title/tt0385690/)

Ben benieuwd! :PInmiddels gezien, viel wat tegen eigenlijk. Ik begin ook American Dad leuker te vinden op het moment geloof ik.

En Stewie is geen gemene baby meer in de toekomst. :(