PDA

Bekijk de volledige versie : eerste post op dvd algemeen



Micha D. van Veen
07-11-2001, 19:16
Dit is mijn allereerste bijdrage aan dit forum. maar omdat het me al zoveel tips hebt gegeven dacht ik van dat ik ook meer eens moest meedoen. Ik ben eigenlijk vanuit de pc om dvd's gaan geven (regio 1). Was erg onder de indruk van beeld en geluid. En heb toen mij spaargeld bij elkaar geraapt om een dvd spelerDD/DTS versterker te kopen en een extra centerbox. Heb het spul drie weken, vliegt s'nachts mijn tv in de fik. Kamer zwart, brandweer en ambulances erbij. Resultaat was dat ik een hele compacte dvd, tv, versterker, centerbox, linkerbox en stukjes hout van het plafond. 4 maanden gezeten met alleen het geluid van mijn wekkerradio totdat eindelijk de verzekering over de brug kwam. Ben gelijk naar mijn lokale dealer gegaan en met hem een deal gesloten (ik koop daar alles en nu nog meerdere keren in een jaar, dus is een deal wel waard). En ben nu de trotse eigenaar van JBL front boxen en sub en infinity center en suuround, panasonic breedbeeld, jvc dvdspeler (niet regio vrij:( )
en een hele mooie technics versterker. Heb een nadeel dat ik eigenlijk net iets meer van muziek dan als dvd hou. En dat mijn muziek smaak erg breed is. Dus ik koop niet zoveel dvd's. Nu dus maar wachten totdat de sortering muziek dvd's wat groter wordt.
Maar ik ben een gelukkig mens.

p.s. vooral omdat ik geen buren heb

:D arial

Jason Bourne
07-11-2001, 22:15
Wow dat is wel pech hebben met die fik. Maar ja het gebrek aan buren lijkt me dat te compenseren. In ieder geval heb je er een mooie set aan overgehouden.

Alex van den Berg
07-11-2001, 23:59
Dit is mijn allereerste bijdrage aan dit forum. maar omdat het me al zoveel tips hebt gegeven dacht ik van dat ik ook meer eens moest meedoen.Welkom Micha... :)