PDA

Bekijk de volledige versie : oude cartoons op dvd



Pagina's : [1] 2

pretorian22
28-07-2003, 12:48
ik weet niet of er al een onderwerp ergens is wat hier aandacht aan schenkt voor zover ik gezocht heb niet en anders mijn excuses.....

ik zou graag hier allerlei ideen of toekomstige dvd releases zijn het lijkt me leuk daarover te discuseren

hierbij denk ik aan: Transformers de oude generatie (ik ben in het bezit van seizoen 1 en 2) G.I. Joe (heb de limited edition box)
maar dus ook alle tekenfilms van onze jeugd of ervoor ;-) die je graag op dvd zou willen zien zoals:

He-man (komt geloof ik eind van het jaar??? )
Ghostbusters (zowel The REAL als die met die aap )
captain N
dungeons and dragons
M.A.S.K.
Thundercats
Teenage mutant hero turtles
Marshall bravestar
Jayce and the monsterminds (of was het and the wheeled warriors)
the mario bros
zelda
gummy bears
en noem maar op!

Daan de G.
28-07-2003, 12:53
ik zou graag Ducktales willen hebben, in mijn ogen nog steeds de beste nasynchronisatie ooit :)

pretorian22
28-07-2003, 12:54
de ducktales waren inderdaad een van mijn favo tekenfilms vroeger

pretorian22
28-07-2003, 12:57
wat ik trouwens ook een hele goede tekenfilm serie vond en die me net te binnen schiet was: Dinoriders

Gabriel B.
28-07-2003, 13:10
Ik heb recent de eerste dubbel-dvd uit de "Battle of the Planets"-tekenfilmreeks aangekocht.
Het nadeel aan het releasen van deze series is dat de magie verloren gaat. :(

pretorian22
28-07-2003, 13:14
Ik heb recent de eerste dubbel-dvd uit de "Battle of the Planets"-tekenfilmreeks aangekocht.
Het nadeel aan het releasen van deze series is dat de magie verloren gaat. :(

hoe bedoel je? als ik mijn transformers kijk dan doe ik dat misschien wel met nog hetzelfde plezier als dat ik dat vroeger deed.

maar ik begrijp wel beetje wat je bedoelt....als je de tekenfilms lange tijd niet hebt gezien denk je telkens alws je op tv naar een tekenfilm kijkt....vroeger waren die tekenfilms veel leuker zoals die ik en jij opnoemde en als je ze dan kijkt blijken ze minder geweldig dan dat ze in je geheugen zijn.....of bedoel je dat niet?

Erwin_W
28-07-2003, 14:10
Ik denk dat je wel gelijk hebt, als je jonger bent neemt je fantasie nog wel s de vrije loop :) Maarre leuke thread... ik w8 ook al heel lang op de oude originele series van o.a.

Teenage mutant hero turtles :D (persoonlijk favorietje!)
Spiderman / Spiderman and friends
He-man
The Real Ghostbusters
Transformers
G.I.Joe
Captain N/Zelda/mega man
M.A.S.K. (T-Bob!)
Thundercats
Marshall Bravestar (met thirty-thirty het pratende mechanische paard :))

maar ik wil ze dan wel op regio 2 NL ondertiteld

http://cnn.captainn.net/img/cn_tev_eps_s1_mdgm_20.jpg

ach ja.. telekids/zondagochtend tijd van vroeger... nu heb je alleen nog maar dat gare nickelodeon met die klotetekenfilms :?

Eric van Schaik
28-07-2003, 14:15
Van mij hoeft die He-Man, Transformers bullshit niet.

Geef mij maar een Tom & Jerry box + alle Tex Avery klassiekers!
Ook alles van Bugs en Daffy moet maar eens op dvd komen.

Yeah

morg
28-07-2003, 14:25
ach ja.. telekids/zondagochtend tijd van vroeger... nu heb je alleen nog maar dat gare nickelodeon met die klotetekenfilms :?

Maar laatst zag ik toch even wel Ren & Stimpy laat in de avond langskomen op Nickelodeon. Da's wel weer leuk!

pretorian22
28-07-2003, 14:33
Ik denk dat je wel gelijk hebt, als je jonger bent neemt je fantasie nog wel s de vrije loop :) Maarre leuke thread... ik w8 ook al heel lang op de oude originele series van o.a.

Teenage mutant hero turtles :D (persoonlijk favorietje!)
Spiderman / Spiderman and friends
He-man
The Real Ghostbusters
Transformers
G.I.Joe
Captain N/Zelda/mega man
M.A.S.K. (T-Bob!)
Thundercats
Marshall Bravestar (met thirty-thirty het pratende mechanische paard :))

maar ik wil ze dan wel op regio 2 NL ondertiteld

http://cnn.captainn.net/img/cn_tev_eps_s1_mdgm_20.jpg

ach ja.. telekids/zondagochtend tijd van vroeger... nu heb je alleen nog maar dat gare nickelodeon met die klotetekenfilms :?


allereerst thnx voor ut compliment ;-)

denk dat wij beetje dezelfde smaak qua tekenfilms hebben maar denk ook dat we beetje dezelfde leeftijd hebben of niet?

ook ik heb genoten van figuren als thirty-thirty en t-bob......marshall bravestar keek ik altijd op TCC (The Children's Channel......daar keek ik overigens ook altijd naar captain N, he-man, dinoriders...etc...........

wat transformers betreft die is wel regio 2 te verkrijgen maar ik heb de uk versie zonder subs van seizoen 1....seizoen 2 heb ik overigens regio 1.........maar het makt me niet uit welke regio ze zijn als ze maar engels gesproken zijn en ik mijn favo tekenfilms maar op dvd bij elkaar gesprokkeld krijg :)

pretorian22
28-07-2003, 14:35
weet iemand trouwens iets over een van de genoemde tekenfilms BEHALVE transformers en G.I. JOE wanneer die verschijnen?regio 1 of 2 maakt niet uit

Mark de Jong
28-07-2003, 14:36
DuckTales was inderdaad altijd leuk... En niet te vergeten Mario en Zelda (geweldig :)).

Die zou ik wel graag op DVD willen zien.

pretorian22
28-07-2003, 14:39
er was trouwens toch nog zo een tekenfilmserie als Captain N.....ik bedoel ook een tekenfilm die zich in de cartoonwereld afspreelde? weet alleen ff de naam niet......waren in ieder geval paar figuren.......1 basketballer......die tomaat.....een big foot auto.....en die jongen heette johnny ofzo met een leren jasje altijd aan speelde hij op zijn nes 8-bit ;-)

Erwin_W
28-07-2003, 15:46
er was trouwens toch nog zo een tekenfilmserie als Captain N.....ik bedoel ook een tekenfilm die zich in de cartoonwereld afspreelde? weet alleen ff de naam niet......waren in ieder geval paar figuren.......1 basketballer......die tomaat.....een big foot auto.....en die jongen heette johnny ofzo met een leren jasje altijd aan speelde hij op zijn nes 8-bit ;-)

't zegt me wel iets, maar ik heb t idee dat dat ook gewoon Captain N was?

pretorian22
28-07-2003, 15:52
nee dit was zeker weten geen captain N.........ik geloof met iets van Team in de naam ofzo....

krijg ineens ingeving.....was The Powerteam!!! af en toe heb ik wel helder moment ;-)

Joost v.d. Ham
28-07-2003, 15:55
wow....je kan wel zien dat de Telekids generatie actief is op het forum 8)

lijkt me erg leuk om al die tekenfilms weer eens te zien...maar of ik ze allemaal zal kopen :? misschien een paar :)

pretorian22
28-07-2003, 18:06
ja telekids keek ik ook wel vroeger maar deze cartoons keek ik vooral op The Children's Channel en op The fun factory.....Sky Channel was dat uit me hoofd?

Erwin_W
28-07-2003, 18:40
Kent iemand nog The Bionical Six?? En je had nog een serie met superagenten en boeven... weet niet meer hoe die heette.. :? De telekids generatie begint wel een btje een geheugen van een zeef te krijgen ;)

http://www.pazsaz.com/pic/spi80a.gif

Erwin_W
28-07-2003, 18:44
Ow ja nog eentje: Galaxy Rangers geloof ik... je had er speelgoed van (driehoekige spacevliegtuigjes en mannetjes met magneetjes onder hun voeten!)

Marcel den Haan
28-07-2003, 18:46
ja telekids keek ik ook wel vroeger maar deze cartoons keek ik vooral op The Children's Channel en op The fun factory.....Sky Channel was dat uit me hoofd?

Hehe dat was altijd cool op zaterdag en zondagochtend kijken naar The Fun Factory, inderdaad op Sky Channel met die krokodil en zeehond die het presenteerde.
Transformers, Jason and the Wheeled Warriors, MASK, Bravestar die kwamen daar allemaal voorbij.

Daan de G.
28-07-2003, 18:55
MASK was ook zo meesterlijk
vooral die theme :)

Joost v.d. Ham
28-07-2003, 18:56
He-man
Teenage mutant hero turtles
the mario bros
zelda
en noem maar op!

die ja :)

SE7ENid
28-07-2003, 19:05
Xmen
Spiderman (niet die hele ouwe)
Eek the Cat (& the Thunderlizzards)
Reboot (alle 4 seizoenen)
Pinky and the Brain
Samurai Pizza Cats :oops:

Erwin_W
28-07-2003, 19:06
edit

SE7ENid
28-07-2003, 19:07
Oja en Earth Worm Jim (was vroeger op The Children's Channel)

Michelle
28-07-2003, 19:52
M.A.S.K....Ja dat weet ik nog wel, prachtig vond ik dat. Heb zelfs nog een paar poppetjes en die ene zwarte auto die kon vliegen. Moet ze weer eens opzoeken.

Maar vooral alle tekenfilms met Spider-Man en The X-Men vond ik mooi. Daar zat tenminste een echt verhaal achter. Zelfde geldt voor Dinoriders, ik weet nog steeds niet hoe het nou afliep. Gek werd je van al die herhalingen, maar nooit eens de ontknoping. :(

Nog een serie die hier niet echt onder valt, maar wel bij Telekids hoorde: Re-Boot! :D De eerste en enige serie waar ik 't einde van heb gezien. Die musical! Prachtig!

WitteGijt?
28-07-2003, 19:54
je had nog een serie met superagenten en boeven... weet niet meer hoe die heette..


Heette deze niet C.O.P.S. met bezerko, nightshade, mainframe, bullseye, bulletproof etc.??



He-man (komt geloof ik eind van het jaar??? )


Is dit de oude serie of de nieuwe in 't nederlands nagesynchroniseerde versie die nu op fox of nickelodeon te zien is??
Want in die oude heb ik wel interesse, goh wat ik nog aan he-man speelgoed thuis heb staan :D

Joost v.d. Ham
28-07-2003, 20:33
je had nog een serie met superagenten en boeven... weet niet meer hoe die heette..


Heette deze niet C.O.P.S. met bezerko, nightshade, mainframe, bullseye, bulletproof etc.??


die was echt super! 8)

het komt allemaal weer terug :)

SE7ENid
28-07-2003, 21:01
M.A.S.K....Ja dat weet ik nog wel, prachtig vond ik dat. Heb zelfs nog een paar poppetjes en die ene zwarte auto die kon vliegen. Moet ze weer eens opzoeken.

Maar vooral alle tekenfilms met Spider-Man en The X-Men vond ik mooi. Daar zat tenminste een echt verhaal achter. Zelfde geldt voor Dinoriders, ik weet nog steeds niet hoe het nou afliep. Gek werd je van al die herhalingen, maar nooit eens de ontknoping. :(

Nog een serie die hier niet echt onder valt, maar wel bij Telekids hoorde: Re-Boot! :D De eerste en enige serie waar ik 't einde van heb gezien. Die musical! Prachtig!

Euhm. Daarna gaat het gewoon verder in season 4. Met Deamon (Internet virus) en terug keer van Megabyte. (Eps zijn makkelijk te vinden met Imesh)

Gabriel B.
28-07-2003, 21:07
Ik heb recent de eerste dubbel-dvd uit de "Battle of the Planets"-tekenfilmreeks aangekocht.
Het nadeel aan het releasen van deze series is dat de magie verloren gaat. :(

hoe bedoel je? als ik mijn transformers kijk dan doe ik dat misschien wel met nog hetzelfde plezier als dat ik dat vroeger deed.

maar ik begrijp wel beetje wat je bedoelt....als je de tekenfilms lange tijd niet hebt gezien denk je telkens alws je op tv naar een tekenfilm kijkt....vroeger waren die tekenfilms veel leuker zoals die ik en jij opnoemde en als je ze dan kijkt blijken ze minder geweldig dan dat ze in je geheugen zijn.....of bedoel je dat niet?
Die laatste zin is het inderdaad. De BOTP-serie blijkt door de ogen van een volwassene van verschrikkelijk slechte kwaliteit te zijn, zowel grafisch als qua verhaal.

Het leuke aan een hoop van die oude series is dan wel weer dat (zeker voor BOTP en Transformers) de designs nog steeds tot de absolute top behoren.

En even on/off-topic : ik heb me dit weekend toch maar even snel een Decepticon Logo-poster aangekocht.... Design, nietwaar ?

Hans De Bisschop
28-07-2003, 21:18
Wat dachten jullie hier van ? .... dat zijn pas klassiekers

http://www.roderidder.be/Scara/lt-golden-proposed.jpg

http://www.roderidder.be/Scara/lt-premiere-proposed.jpg

Releasedatum voor Regio 1 is 28-10-2003 ....

Michelle
28-07-2003, 21:21
Euhm. Daarna gaat het gewoon verder in season 4. Met Deamon (Internet virus) en terug keer van Megabyte. (Eps zijn makkelijk te vinden met Imesh)
Waaaaah! :cry: Nou voor mij was season 3 gewoon 't einde van Re-Boot!...Lekker puh! (Ik word weer helemaal volwassen ;))

Michelle
28-07-2003, 21:24
Wat dachten jullie hier van ? .... dat zijn pas klassiekers *knip*
Zeker weten! De beste keus is de bovenste, want dat is de grootste collectie toch? In alle andere edities vind je hetzelfde materiaal terug.
Als 't goed is is al vastgesteld dat er niet zo'n tinbox van komt. Vind ik ook niet echt mooi eerlijk gezegd. Ipv dat ze nou de bovenste digipacks in de tinbox doen...

Hans De Bisschop
28-07-2003, 21:30
Wat dachten jullie hier van ? .... dat zijn pas klassiekers *knip*
Zeker weten! De beste keus is de bovenste, want dat is de grootste collectie toch? In alle andere edities vind je hetzelfde materiaal terug.
Als 't goed is is al vastgesteld dat er niet zo'n tinbox van komt. Vind ik ook niet echt mooi eerlijk gezegd. Ipv dat ze nou de bovenste digipacks in de tinbox doen...

Yep de bovenste is de beste ... alhoewel dat dan nog maar een kleine greep is uit alle Looney Tunes (zo om en bij de 1000 in the totaal) ...
De 2e editie zou zelfs simpelweg gewoon disc 3 & 4 zijn van de "Golden Collection" ...

Nathan Strik
29-07-2003, 10:50
Road Runner rules. Daar zou ik zo 20 uur van achter elkaar kunnen kijken... ;) meep meep! :D

Bahamut
29-07-2003, 14:20
Na even goed gegraven te hebben in mijn geheugen :wink: kwam ik op de volgende series:

Transformers
Battle of the Planets
Jayce & The Wheeled Warriors
Thundercats
Captain N: The Game Master
Bravestarr
M.A.S.K.
Teenage Mutant Ninja Turtles
Dungeons & Dragons
Star Com
Macron One
Ulysses 31
Johnny Quest
Galtar and the Golden Lance

Pirates of Dark Water: maar volgens mij werd deze serie meer begin jaren 90 uitgezonden…hetzelfde geldt denk ik voor The Biker Mice from Mars.

http://www.toonarific.com/t/thundercats2.jpg

Erwin_W
29-07-2003, 14:28
Ja! Star com die bedoelde ik... leuk speelgoed .. heb nog spijt dat ik het meeste heb verkocht :(

http://www.80sarchives.com/ <<< het bekijken waard, oud speelgoed :)

pretorian22
29-07-2003, 17:42
ik heb mijn oude he-man figuren, M.A.S.K. en G.I. Joe figuren nog allemaal in de kelder in dozen liggen weet niet of ik die ooit weg wil doen...ik kijk er wel nooit meer naar om maar de gedachte dat ik ze heb is genoeg voor mij ;-)

maar C.O.P.S. was inderdaad ook een hele goed serie, biker mice from mars is iets nieuwere maar wel coole tekenfilmserie

pretorian22
29-07-2003, 17:45
ik zag trouwens laatst een nieuwe versie van he-man op foxkids ookal zijn al die oude figuren te herkennen wel min of meer vind ik die serie niet zo veel aan denk ik...het mist de magie van de oude serie.....de stemmen......de oude tekeningen......gewoon de hele sfeer......

ik moet trouwens bij dungeons and dragons bekennen dat ik vroeger elke keer maar weer hoopte dat ze het naar huis haalde :-) maar dat is er nooit van gekomen.....ik las laatst dat ze in het 2e of 3e seizoen de producktie stop gezet hebben hij was gecancelled en er is dus nooit een "final episode" van gemaakt jammer genoeg.......of mischien is dat wel de magie van die serie......

Raymond187
29-07-2003, 18:34
Reboot is eg wel kicke :D

En die andere toon ....kwee nie hoe die heet ..
Ging over de beast planet met de rock planet en dat mannetje met dat vuur op ze hoofd en iceplanet.
Dat ze allemaal een alliance hebben om te ontsnappen aan de beastplanet.
Die toon was echt wel mooi getekent en hij was erg mooi stereo.

En jason and the wheel warriors ook super heeft tie zijn vader nou gevonden ??

pretorian22
29-07-2003, 18:37
Reboot is eg wel kicke :D

En die andere toon ....kwee nie hoe die heet ..
Ging over de beast planet met de rock planet en dat mannetje met dat vuur op ze hoofd en iceplanet.
Dat ze allemaal een alliance hebben om te ontsnappen aan de beastplanet.
Die toon was echt wel mooi getekent en hij was erg mooi stereo.

En jason and the wheel warriors ook super heeft tie zijn vader nou gevonden ??

ik dacht van wel dat hij op een gegeven moment die monsters met zijn vader bestreed, maar kan ook in de war zijn omdat hij ook vaak zogenaamd zijn vader vond wat dan eigenlijk een bedrieger of een monster ofzo was

Erwin_W
29-07-2003, 18:43
Nog 2 oudjes:

Captain Planet
Spiderwoman

pretorian22
29-07-2003, 18:49
ook weer 2 waar ik alijd naar keek........weet iemand trouwens welke oude tekenfilms er op dvd te verkrijgen zijn behalve transformers en He-man en ook graag waar :-)

Daan de G.
29-07-2003, 22:09
C.o.p.s. was echt helemaal gewledig!!
was hem ff vergeten :)

Michelle
29-07-2003, 22:49
En die andere toon ....kwee nie hoe die heet ..
Ging over de beast planet met de rock planet en dat mannetje met dat vuur op ze hoofd en iceplanet.
Dat ze allemaal een alliance hebben om te ontsnappen aan de beastplanet.
Die toon was echt wel mooi getekent en hij was erg mooi stereo.
Ja! Ben wel benieuwd of die serie ooit uit zal komen. Al was 't maar om uit te vinden of 't uiteindelijk gelukt is om de Beast Planet te verslaan.

Weet iemand hoe deze serie heet?

Gabriel B.
30-07-2003, 10:34
Als televisiekind van de jaren... euh... lang geleden, herinner ik me ook nog de grafisch indrukwekkende tekenfilmsreeks Visionaries : Knights of the Magical Light
alsook de poging om het succes van Thundercats voort te zetten met Silverhawks en Tigersharks

Raymond Vonk
30-07-2003, 17:41
the raccoons vond ik erg leuk. met cyril snauw en die drie biggetjes

Michelle
30-07-2003, 19:34
Oh en deze: Alvin and the Chipmunks!
Die keek ik eigenlijk alleen maar voor de hoge stemmetjes, maar was best leuk eigenlijk.

kever53/bas
30-07-2003, 19:41
Ghostbusters
dungeons and dragons
M.A.S.K.
cops
racoon
transformers en gi joe
waren absoluut de besten

en damn kwamen die tijden maar weer.

Rickje
30-07-2003, 19:55
Weet iemand waar ik The Transformers kan kopen?
Ik had hem wel eerst gezien maar dat is al een tijd geleden, en dat was ook niet in Nederland.

Rickje
30-07-2003, 20:00
Wat ik vroeger toen ik klein was ook altijd keek was Inspector Gadget.
Vond het prachtig als er een paraplu uit zijn hoed kwam.

Vroeger keek ikzelf wel het meest naar M.A.S.K en Cops.

Gabriel B.
30-07-2003, 23:07
Weet iemand waar ik The Transformers kan kopen?
Ik had hem wel eerst gezien maar dat is al een tijd geleden, en dat was ook niet in Nederland.De grote verdelers zouden een dvd'tje ter beschikking moeten hebben. En anders moet je eens contact opnemen met comic-speciaalzaken.

Gabriel B.
30-07-2003, 23:26
Nog even met de vrienden over gehad. In dit landje werden we overspoeld met anime's en live-action series die we vanuit Frankrijk te zien kregen maar die misschien ook bij jullie een belletje doen rinkelen.
"Goldorak" - origineel "Mazinger Z"
"Le Capitaine Flam" - Captain Future
"Albator" - Captain Harlock
"Cobra" - Space Adventure Cobra
"Remi" - origineel "Doe eens een pre-tiener janken" ;)
"Bioman, Liveman, X-Or, Giraya" - Voor degenen die dachten dat Power Rangers een origineel concept was.
"Ken, Le Survivant" - origineel "Fist of the North Star , H o k u t o No Ken Shiro".
"Candy, Candy" - "Doe eens een pre-tiener janken deel 2"
"Sailor Moon" - Ouder dan je zou denken.
"Les Chevaliers Du Zodiaque" - Saint Seiya
"Lamu" - Lum, Urusei Yatsura
"Juliette, Je t'aime" - Maison Ikkoku
"Captain Tsubasa" - Voetbal op zijn Japans met schoten aan 300 km/u.
"Mysterious Cities of Gold"

En voor de "ouderen" (sorry ;) )onder ons wou ik nog vragen : kan iemand zich de serie "Annemarie" herinneren die werd uitgezonden tijdens de Avro Kinderbios op woensdagnamiddag ? De serie, een anime in "Candy"-stijl ging over een meisje dat mysteries oplostte.

Van iets later maar heel leuk : "De avonturen van Nils Holgersson".... reist op een gans naar de zon. enz...

En Transformers mag dan wel een heel grote impact gehad hebben, ze kregen toch zware concurrentie van de Varitechs uit het sublieme "Robotech".

Lex v/d Moolen
30-07-2003, 23:47
Van iets later maar heel leuk : "De avonturen van Nils Holgersson".... reist op een gans naar de zon. enz...Herinner ik me nog wel die twee ietwat zielige creaturen (een vos en een beer ?) die altijd achter ze aan zaten. "Kommer en kwel kruisen ons pad" was een kreet die ze vaak lieten horen. Dat staat me nog bij :)

En een tekenfilm gebaseerd op Jules Verne's "Reis naar het midden van de aarde", maar dat is ergens in de jaren 70 vertoond volgens mij.

Erwin_W
31-07-2003, 00:14
Weet iemand waar ik The Transformers kan kopen?
Ik had hem wel eerst gezien maar dat is al een tijd geleden, en dat was ook niet in Nederland.

Zie deze thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=15367

Gabriel B.
31-07-2003, 09:26
En schandalig dat ik eerder deze drie over het het hoofd zag :
Pole Position - Knight Rider met 2 pratende wagens
Dragon Ball - zonder Z
Dragon Ball Z - met Z ;)

Pole Position
http://www.geocities.com/Hollywood/Studio/3477/POLE9.gif

pretorian22
31-07-2003, 10:06
Weet iemand waar ik The Transformers kan kopen?
Ik had hem wel eerst gezien maar dat is al een tijd geleden, en dat was ook niet in Nederland.

Zie deze thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=15367


dat is de next gen transformers he.....de originele kan je bestellen bij www.play.com of bij www.rodirect.nl bij de laatste kan je eventueel ook met acceptgiro betalen en ze handelen in zowel regio 1 als 2

pretorian22
31-07-2003, 10:07
dragon ball en dragon ball z heb ik nooit echt vaak naar gekeken die serie spreekt mij om een of andere rede niet zo aan.......maarja smaken verschillen gelukkig

Michelle
31-07-2003, 11:08
dragon ball en dragon ball z heb ik nooit echt vaak naar gekeken die serie spreekt mij om een of andere rede niet zo aan.......maarja smaken verschillen gelukkig
Ik heb in het begin Dragon Ball Z wel gekeken op Cartoon Network, maar als ze een hele aflevering de tijd nemen om na te denken en te beslissen dat die tegenstander toch wel heeeel erg sterk is en dat de kans om te winnen eigenlijk onmogelijk is, maar dat dat wel moet, want de aarde vergaat anders en dat kan natuurlijk niet, maar oh wat een kracht, daar kan ik nooit tegenop etc. etc. etc.

En dat was weer 20 minuten van m'n leven, dan kijk ik nog liever naar Tom & Jerry. Al is dat niet echt eerlijk, want bijna niets kan daaraan tippen. :)

pretorian22
31-07-2003, 11:23
dragon ball en dragon ball z heb ik nooit echt vaak naar gekeken die serie spreekt mij om een of andere rede niet zo aan.......maarja smaken verschillen gelukkig
Ik heb in het begin Dragon Ball Z wel gekeken op Cartoon Network, maar als ze een hele aflevering de tijd nemen om na te denken en te beslissen dat die tegenstander toch wel heeeel erg sterk is en dat de kans om te winnen eigenlijk onmogelijk is, maar dat dat wel moet, want de aarde vergaat anders en dat kan natuurlijk niet, maar oh wat een kracht, daar kan ik nooit tegenop etc. etc. etc.

En dat was weer 20 minuten van m'n leven, dan kijk ik nog liever naar Tom & Jerry. Al is dat niet echt eerlijk, want bijna niets kan daaraan tippen. :)


bij dat eerste gedeelte sluit ik me volledig aan......duurt allemaal zolang voordat ze wat doen of beslissen.....lijk gtst of the bold and the beautiful wel of een andere gare soap :-)

wat ik de beste oude cartoon vond weet ik nog steeds niet........alle looney toons zijn wel cool natuurlijk maar het gaat denk ik tussen he-man, transformers en M.A.S.K. ;) (y)

Werner
31-07-2003, 11:27
Na even goed gegraven te hebben in mijn geheugen :wink: kwam ik op de volgende series:

Ulysses 31
[/img]

Als de Franse taal geen belemmering is: die is er hoor!

Kijk maar eens hier (http://www.dvdinfo.be/bespreking.cfm?reviewnr=512)!

Gabriel B.
31-07-2003, 13:55
dragon ball en dragon ball z heb ik nooit echt vaak naar gekeken die serie spreekt mij om een of andere rede niet zo aan.......maarja smaken verschillen gelukkig
Ik heb in het begin Dragon Ball Z wel gekeken op Cartoon Network, maar als ze een hele aflevering de tijd nemen om na te denken en te beslissen dat die tegenstander toch wel heeeel erg sterk is en dat de kans om te winnen eigenlijk onmogelijk is, maar dat dat wel moet, want de aarde vergaat anders en dat kan natuurlijk niet, maar oh wat een kracht, daar kan ik nooit tegenop etc. etc. etc.

En dat was weer 20 minuten van m'n leven, dan kijk ik nog liever naar Tom & Jerry. Al is dat niet echt eerlijk, want bijna niets kan daaraan tippen. :)

Meteen ook de redenen waarom de serie de naam Drag On Ball Z en DB Zzzz meekreeg. Maar het blijft ondanks al die jaren nog steeds een enorme impact hebben.

pretorian22
31-07-2003, 15:00
ik zat zojuist even lekker te googelen en ik kwam op een engels cartoon forum......het schijnt dat Rhino (de makers van de transformer en G.I.joe dvd's) nog voor het einde van het jaar een soort gelijke season box van Dungeons & dragons uit willen brengen. dus van de tekenfilm van de jaren 80 van die kids die in een achtbaan gaan en dan in de wereld van dungeons and dragons terecht komen met dungeon master en Uni (het kleine eenhoorntje) en alle andere figuren.

als dit waar zou zijn dan zou het echt wel stoer zijn....want heb op een franse site al een boxdet van de oude He-man gezien die ook waarschijnlijk nog voor het eind van het jaar uit zal komen...........ineens 2 van mijn lievelingsseries erbij!!!

pretorian22
31-07-2003, 15:08
hierboven zei ik dat de box aan het eind van het jaar uitkomt......maar voor de mensen die echt niet kunnen wachten komt er 22 september in Engeland He-man vol.1 uit met daarop 6 episodes (155 mins) voor 11.99 pond

http://www.blackstar.co.uk/img/video/cover/front-sorted/7000000/08/13/70.jpg

http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000081370 om hem te bestellen

Rickje
31-07-2003, 22:40
Weet iemand waar ik The Transformers kan kopen?
Ik had hem wel eerst gezien maar dat is al een tijd geleden, en dat was ook niet in Nederland.

Zie deze thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=15367


dat is de next gen transformers he.....de originele kan je bestellen bij www.play.com of bij www.rodirect.nl bij de laatste kan je eventueel ook met acceptgiro betalen en ze handelen in zowel regio 1 als 2

Ik bedoel die ene serie met de Autobots. Niet die serie met de dieren..Beast Wars dacht ik.

pretorian22
01-08-2003, 14:35
Ik bedoel die ene serie met de Autobots. Niet die serie met de dieren..Beast Wars dacht ik.

beat wars? ik heb gewoon de season 1 box en season 2 part 2....dat is met de autobots en de decepticons oftewel de klassieke series hoor :confused: :confused: :confused:

JKo
03-08-2003, 21:47
Mijn favo's zijn toch zeker:

He-Man
She-Ra
Bionic Six
C.O.P.S.
Jem & the hollograms
G.I. Joe
X-Men
Spiderman & his Amazing Friends (met Ice-Man en Firestar)
Spiderwoman
Thundercats
Captain Planet
Gummybears
de Wuzzles
Carebears
Ducktales
Captain N
Dungeons and Dragons
Ghostbusters (niet de "Real" maar die andere)
Sportbilly

toine_schoots
03-08-2003, 23:47
Alle originele avonturen met de originele stemmen van.............

De smurfen!! :D :D :D :D :D :!:

Die mogen ze van mij wel op DVD zetten


en, maar daar weet ik helemaal niet veel meer van...wel is me bij gebleven een serie met een jongentje die dmv spuitbussen kon opstijgen cq vliegen....
[b} Wie weet hoe deze serie heet????[/b]

Sjekster
04-08-2003, 20:00
Voor mij al het bovenstaande met misschien paar uitzonderingen, ik keek echt ongeveer elke tekenfilm die op tv was toen ik klein was.
Tekenfilms voor kinderen tegenwoordig zijn echt niks vergeleken met 10 jaar terug, al die pokemon en yu gi yo (o.i.d) zooi tegenwoordig, om nog maar niet over nickelodeon te beginnen.
Een paar Favorieten:

Marvel tekenfilms
Tom en Jerry (en soortgelijken zoals Daffy Duck e.d.)
Samurai Pizza Cats
Ducktales
Thundercats

Lex v/d Moolen
04-08-2003, 20:12
Topcat ! 8)
http://www.giveusahome.co.uk/fun/famous/topcat.gif

Dat was ook 1 van mijn helden vroegah :mrgreen:

GiLa
12-11-2003, 13:52
er was trouwens toch nog zo een tekenfilmserie als Captain N.....ik bedoel ook een tekenfilm die zich in de cartoonwereld afspreelde? weet alleen ff de naam niet......waren in ieder geval paar figuren.......1 basketballer......die tomaat.....een big foot auto.....en die jongen heette johnny ofzo met een leren jasje altijd aan speelde hij op zijn nes 8-bit


't zegt me wel iets, maar ik heb t idee dat dat ook gewoon Captain N was?


Dit heette The N Team ...... geloof ik ook met zo'n tomaat toch :p

En COPS die wil ik duidelijk ook

Charley Baak
12-11-2003, 15:09
Jayce and the wheeled warriors

Helaas alleen in het frans:

http://www.dvdzone2.com/pictures/big/120861.JPG
JAYCE AND THE WHEELED WARRIORS VOL. 1


http://www.dvdzone2.com/pictures/big/122845.JPG
JAYCE AND THE WHEELED WARRIORS VOL. 2

Charley Baak
12-11-2003, 15:29
En die andere toon ....kwee nie hoe die heet ..
Ging over de beast planet met de rock planet en dat mannetje met dat vuur op ze hoofd en iceplanet.
Dat ze allemaal een alliance hebben om te ontsnappen aan de beastplanet.
Die toon was echt wel mooi getekent en hij was erg mooi stereo.
Ja! Ben wel benieuwd of die serie ooit uit zal komen. Al was 't maar om uit te vinden of 't uiteindelijk gelukt is om de Beast Planet te verslaan.

Weet iemand hoe deze serie heet?

shadow raiders:
http://www.groberunfug.de/unfug/unfugtexte/anime_dvd/anime_dvd_shadowraiders.html

op regio 1 en 4 op dvd!


http://www.ezydvd.com.au/item.zml/220759
http://www.playusa.com/playusa.asp?page=title&r=R1&title=108171

Let op: Regio 1: 4 episodes per disc (dvd 6: 5), Regio 4 3 episodes.
Let op 2: Regio 1 6 dvd's, Regio 4 4 dvd's

http://www.playusa.com/covers/108171m.jpghttp://www.playusa.com/covers/108172m.jpghttp://www.playusa.com/covers/108173m.jpghttp://www.playusa.com/covers/108174m.jpghttp://www.playusa.com/covers/108175m.jpghttp://www.playusa.com/covers/108176m.jpg

gevonden op www.dvdpricecheck.co.uk keyword: Shadow raiders

Charley Baak
12-11-2003, 15:39
Nog een serie die hier niet echt onder valt, maar wel bij Telekids hoorde: Re-Boot! :D De eerste en enige serie waar ik 't einde van heb gezien. Die musical! Prachtig! Er zijn 4 dvd's verkrijgbaar op regio 1. Helaas beginnen die bij seizoen 3:

http://www.dvdboxoffice.com/images/90011684.jpghttp://www.dvdboxoffice.com/images/90011685.jpghttp://www.dvdboxoffice.com/images/90011686.jpghttp://www.dvdboxoffice.com/images/90011687.jpg

gevonden op www.dvdpricecheck.co.uk keyword: reboot

Richard B.
12-11-2003, 15:48
Deze heb ik:

http://www.blackstar.co.uk/img/video/cover/front-sorted/7000000/06/89/30.jpg

De beeldkwaliteit is niet erg goed, maar ja: jeugdherinneringen he. Toen ie destijds op tv was (begin jaren 80 bij de AVRO, toen 'middag-tv' nog iets heel bijzonders was) volgde ik deze serie RELIGIEUS. Het verhaaltje sprak gewoon erg tot de verbeelding en vooral de muziek is ERG goed voor een animatieserie.

Season 1 kocht ik toen ik vorig jaar in Londen was en volgend jaar, wanneer ik weer ga, ga ik season 2 daar kopen.

Charley Baak
12-11-2003, 16:22
Van iets later maar heel leuk : "De avonturen van Nils Holgersson".... reist op een gans naar de zon. enz...Herinner ik me nog wel die twee ietwat zielige creaturen (een vos en een beer ?) die altijd achter ze aan zaten. "Kommer en kwel kruisen ons pad" was een kreet die ze vaak lieten horen. Dat staat me nog bij :)Was dit niet pinokkio?

Charley Baak
12-11-2003, 16:51
Ook een favoriete tekenfilmserie van vroeger:

Er was eens...
En dan vooral Er was eens de ruimte en Er was eens de mens.

Helaas is de eerste alleen in het frans:

http://www.dvdzone2.com/pictures/big/122843.JPG

De tweede en alle andere series zijn zowel in het frans als in het engels

gevonden op www.dvdzone2.com keyword: "Il etait"

Charley Baak
12-11-2003, 17:56
ik moet trouwens bij dungeons and dragons bekennen dat ik vroeger elke keer maar weer hoopte dat ze het naar huis haalde :-) maar dat is er nooit van gekomen.....ik las laatst dat ze in het 2e of 3e seizoen de producktie stop gezet hebben hij was gecancelled en er is dus nooit een "final episode" van gemaakt jammer genoeg.......of mischien is dat wel de magie van die serie......http://www.declic-images.com/declic/images/catalogue/perso/606.gif ook deze alleen in Frankrijk :cry: waarom zij wel en wij niet? :evil:

Charley Baak
12-11-2003, 17:57
kennen jullie deze nog?

http://www.declic-images.com/declic/images/catalogue/perso/620.gif

De tovenaar van Oz. :mrgreen:

drie maal raden...

Edwin V
12-11-2003, 17:58
Ook een favoriete tekenfilmserie van vroeger:

Er was eens...
En dan vooral Er was eens de ruimte en Er was eens de mens.

Helaas is de eerste alleen in het frans:

http://www.dvdzone2.com/pictures/big/122843.JPG

De tweede en alle andere series zijn zowel in het frans als in het engels

gevonden op www.dvdzone2.com keyword: "Il etait"

Die andere series wel in 't Engels? Da's tenminste wat! :D

Gabriel B.
12-11-2003, 18:06
Deze heb ik:

http://www.blackstar.co.uk/img/video/cover/front-sorted/7000000/06/89/30.jpg

De beeldkwaliteit is niet erg goed, maar ja: jeugdherinneringen he. Toen ie destijds op tv was (begin jaren 80 bij de AVRO, toen 'middag-tv' nog iets heel bijzonders was) volgde ik deze serie RELIGIEUS. Het verhaaltje sprak gewoon erg tot de verbeelding en vooral de muziek is ERG goed voor een animatieserie.

Season 1 kocht ik toen ik vorig jaar in Londen was en volgend jaar, wanneer ik weer ga, ga ik season 2 daar kopen.
Die heb ik idd ook. En hij is schandalig slecht op alle gebied. (Maar vooral door magieverlies).
Season 2 zou een struk beter moeten zijn met hoger grafische kwaliteiten en een beter verhaal.

Gabriel B.
12-11-2003, 18:07
Deze heb ik:

http://www.blackstar.co.uk/img/video/cover/front-sorted/7000000/06/89/30.jpg

De beeldkwaliteit is niet erg goed, maar ja: jeugdherinneringen he. Toen ie destijds op tv was (begin jaren 80 bij de AVRO, toen 'middag-tv' nog iets heel bijzonders was) volgde ik deze serie RELIGIEUS. Het verhaaltje sprak gewoon erg tot de verbeelding en vooral de muziek is ERG goed voor een animatieserie.

Season 1 kocht ik toen ik vorig jaar in Londen was en volgend jaar, wanneer ik weer ga, ga ik season 2 daar kopen.
Die heb ik idd ook. En hij is schandalig slecht op alle gebied. (Maar vooral door magieverlies).
Season 2 zou een struk beter moeten zijn met hoger grafische kwaliteiten en een beter verhaal.

Charley Baak
12-11-2003, 18:09
Nog een lijstje van franse dvd's (die er zijn of komen):

Mask
Popples
She-Ra
Samourai Pizza Cats
Rémi, Sans Famille (Alleen op de wereld)
Entrechats (Les) (Heathcliff)

zie ook: http://www.declic-images.com/declic/index.php?script=catalogue

Lex v/d Moolen
12-11-2003, 18:24
Ik heb inmiddels Transformers het allereerste seizoen aangeschaft.
http://www.dvdprofiler.com/cgi-bin/data/myprofiler/images/060009991506.4f.jpg

Richard B.
12-11-2003, 18:33
kennen jullie deze nog?

http://www.declic-images.com/declic/images/catalogue/perso/620.gif

De tovenaar van Oz. :mrgreen:

drie maal raden...
Die zou ik ook nog graag willen hebben, maar dan met Nederlandse dub. Die was namelijk van ERG goeie kwaliteit herinner ik me (heel grappig).

Charley Baak
12-11-2003, 18:34
Ik heb inmiddels Transformers het allereerste seizoen aangeschaft.
http://www.dvdprofiler.com/cgi-bin/data/myprofiler/images/060009991506.4f.jpg

Binnenkort seizoen 2, deel 1? ;)

http://www.play.com/covers/136208m.jpg

Edit:
op regio 1 zien ze er zo uit:

http://www.playusa.com/covers/102058m.jpghttp://www.playusa.com/covers/112833m.jpghttp://www.playusa.com/covers/122255m.jpghttp://www.playusa.com/covers/136992m.jpg

Lex v/d Moolen
12-11-2003, 19:56
Binnenkort seizoen 2, deel 1? ;)

http://www.play.com/covers/136208m.jpg
Alleen als hij erg goedkoop wordt. Ik was niet zo'n fan, mijn broertje overigens wel maar ik keek wel altijd mee, en vond het altijd wel leuk, en dan met name de steeds terugkerende schermutselingen tussen Megatron en Starscream, hilarisch ! :lol:

Edwin V
12-11-2003, 22:33
Wat me ook wel weer eens wil zien is "The Blue Aardvark".
Lachen was dat altijd. :)

"you're an anteater, right?"
"I'm an anteater"...
"you eat ants, right?"
"I eat ants"...
"not anymore you don't!!" <Kleng><BOEM><KNAL> %$^#&@@*!!!

en dan die aflevering met een 'instant black hole'. :lol:

yuri
19-11-2003, 13:37
Iemand nog wat info over dr. snuggles. Zal die ooit op dvd verschijnen?

Mr.C
19-11-2003, 15:01
ja, shadow raider moeten ze ook op R2 uitbrengen.

die oudere x-men tekenfilm waarbij wolverine in dat gele pakje te zien is, die was wel vet. Die moeten ze echt uitbrengen op dvd.

Silver surfer trouwens ook. Die heeft nog niemand genoemd. :( vond niemand die leuk.

Peter Porrio
19-11-2003, 15:29
Jongens wat halen jullie weer goede momenten naar boven.
Iedere zaterdag- en zondagochtend vanaf 7 uur voor Sky Channel gekluisterd.

Inderdaad Fun Factory met Snoot, Crocker & Andy, wat een lache programma vond ik dat. En de vele tekenfilm natuurlijk:

- Emily
- Jockey & the princess
- Inspector Gadget
- Heman
- Sheera
- Transformers
- MASK (Was bij DJ Kat toch?)
- Bravestarr

Ik moet toch wel zeggen dat heman mijn favoriet was. Hoewel ik vind dat de serie die nu op Fox Kids is, alle magie van de oude versie mist.

"By the power of grayskull!" :D

S. Marino
19-11-2003, 17:51
Momenteel zou ik alleen maar geld willen uitgeven aan:

*Mysterious Cities of Gold

Natuurlijk wil ik ook wel de Transformers, He-Man etc box-sets,
maar ik vind 50+ euro voor jeugdsentimenten wel erg duur.

Deden die dingen ons vroeger merchandise ed. halen,
nu is het een box-set.

theThinWhiteDuke
19-11-2003, 22:22
Ze moeten snel Droids en Ewoks gaan uitbrengen......
EN Pac-Man!!!!!!

Richard B.
22-11-2003, 17:26
Deze heb ik:

http://www.blackstar.co.uk/img/video/cover/front-sorted/7000000/06/89/30.jpg

De beeldkwaliteit is niet erg goed, maar ja: jeugdherinneringen he. Toen ie destijds op tv was (begin jaren 80 bij de AVRO, toen 'middag-tv' nog iets heel bijzonders was) volgde ik deze serie RELIGIEUS. Het verhaaltje sprak gewoon erg tot de verbeelding en vooral de muziek is ERG goed voor een animatieserie.

Season 1 kocht ik toen ik vorig jaar in Londen was en volgend jaar, wanneer ik weer ga, ga ik season 2 daar kopen.
Die heb ik idd ook. En hij is schandalig slecht op alle gebied. (Maar vooral door magieverlies).
Season 2 zou een struk beter moeten zijn met hoger grafische kwaliteiten en een beter verhaal.
Ik heb season 2 inmiddels toch gekocht en ik kan je zeggen dat de beeldkwaliteit niet veel beter is. Sterker nog: toen ik de promo van de eerste aflevering zag schrok ik zelfs nogal want die zag er ERG beroerd uit! Gelukkig was de beeldkwaliteit van de afleveringen zelf beter: in ieder geval minstens op het niveau van de afleveringen van de eeste set.

Dave
23-11-2003, 09:45
Voor mij :

HE-MAN
Transformers
GI-JOE
MASK


Top-series, dit keek ik vroeger altijd :)

Verder :

Ducktales
OUde Disney en WB toones
Spiderman (Mervel)

e.d.

Charley Baak
23-11-2003, 10:38
ja, shadow raider moeten ze ook op R2 uitbrengen.

die oudere x-men tekenfilm waarbij wolverine in dat gele pakje te zien is, die was wel vet. Die moeten ze echt uitbrengen op dvd.

Silver surfer trouwens ook. Die heeft nog niemand genoemd. :( vond niemand die leuk.Silver surfer was grafisch gezien erg mooi, en natuurlijk was het ook een coole cartoon.

yuri
18-01-2004, 11:44
Op 22 maart verschijnt eindelijk een dungeons en dragons box!!!!!!!
Met alle afleveringen ooit gemaakt.

our price: £24.99 Delivered

availability: Due for release on 22/03/2004
RRP: £29.99 You save: £5.00 (16%)


R2 - Will only play on European Region 2 or multi-region DVD players.


Review
After taking a ride of the 'Dungeons And Dragons' ride at their local theme park, a group of kids are thrust into an unusual world and given magical weapons which they must use to try and find their way home, ever pursued by the evil villain Venger...


This box set contains all the 'Dungeons And Dragons' episodes ever made!

http://www.play.com/Play247.asp?page=title&r=R2&title=149381&p=57&c=&g=72

yuri
26-01-2004, 13:01
De releasedatum bij play is iets verplaatst het is nu 26 april maar nu eindelijk de complete serie dungeons en dragons op dvd verschijnt wil ik gerust nog wel 1 maand extra wacxhten.

EricO
04-02-2004, 17:41
Een jeugdherinnering die al 40 jaar in de hervertoning op TV is: Tex Avery cartoons:

Via een threadje op een Engels forum ben ik op een Tex Avery verzamelaar gekomen. Te vinden via www.amazon.fr en zoek op "Tex Avery". Aldaar wel prijzig. Wie weet een reden om de skivakantie naar Frankrijk te verplaatsen en vervolgens een Virgin Megastore o.i.d. te plunderen?

Op de "geschenken" thread heb ik 'm genoemd vanwege de tin box uitvoering, maar er is ook een 'gewone' 4-schijver met alleen de cartoons. Voor de deelnemers aan dit thread relevant, toch?

Bij mijn weten zijn er alleen wel enkele politiek correcte knips (Warner vindt dat "cartoon"> "brandt" > "zwart met grote rode zoenlippen" niet meer kan...). Volgens dat engelse thread zou dit niet in de UK of USA uitkomen. O ja, de franse ondertitels zijn uit te zetten.

Slogra
04-02-2004, 19:00
Eek the Cat was altijd super, totdat ie in het nederlands werd genasynchroniseerd.

Dungeons & dragons vond ik ook altijd geweldig. Enne Johan en pierewiet, hoewel ik me daar niet zo heel veel meer van kan herinneren. Maar het muziekje zit in ieder geval nog wel in m'n kop :).

Ricardo Mulder
04-02-2004, 19:09
Voor de liefhebbers van the ghostbusters
http://pic4.picturetrail.com/VOL62/767121/2747972/44824333.jpg

Nu de serie er nog bij :)

Micoom
04-02-2004, 19:38
http://www.dvdsoon.com/product-images/105455.jpg?width=350&height=480&quality=0.8

G.I. Joe: Season 1, Part 1
They'll fight for freedom wherever there's trouble...
G.I. Joe is the nation's top secret special-mission force charged with fighting the evil Cobra, a ruthless terrorist organization bent on conquering the world.
Season one, part one contains 27 original, uncut episodes from the classic TV series, beautifully remastered for this special collection. So sit back and watch these "Real American Heroes" fight to save the day on DVD.
Episodes Contain:

Pyramid of Darkness, Part 1
Pyramid of Darkness, Part 2
Pyramid of Darkness, Part 3
Pyramid of Darkness, Part 4
Pyramid of Darkness, Part 5
Countdown for Zartan
Red Rocket's Glare
Satellite Down
Cobra Stops the World
Jungle Trap
Cobra's Creatures
The Funhouse
Twenty Questions
The Greenhouse Effect
Haul Down the Heavens
Synthoid Conspiracy, Part 1
Synthoid Conspiracy, Part 2
The Phantom Brigade
Lights! Camera! Cobra!
Cobra's Candidate
Money to Burn
Operation Mind Menace
Battle for the Train of Gold
Cobra Soundwaves
Where the Reptiles Roam
The Gamesmaster
Lasers in the Night

Features:

Interviews with Writer Christy Marx and Voice Director Wally Burr
Vintage Public Service Announcements
Original Broadcast Audio

en

New Adventures Of Spider-Man, The: Season One (Special Edition)

The coolest Spider-Man comes to DVD in 3-D animation! Combining state-of-the-art CG imaging with feature animation processing, Spider-Man brings a neon-lit, city to life.
Based on the legendary Marvel comic book, the series centers on the adventures of Peter Parker, who develops superhuman powers after being bit by a genetically altered spider. Multi-talented Neil Patrick Harris (Undercover Brother, Starship Troopers), singer-songwriter Lisa Loeb and television star Ian Ziering (TV's "Beverly Hills 90210") bring Peter, MJ and Harry to life, along with guest voice talent from rocker Rob Zombie, rap star Eve, Gina Gershon, Kathy Griffin, Michael Clarke Duncan, Stan Lee and more.
Major comic-book, animation, and television talent came together to bring Spider-Man to life on the small screen. Brian Michael Bendis (Marvel's Ultimate Spider-Man comic book series) worked as Co-Executive

Video:
Widescreen 1.78:1 Color (Anamorphic)

Audio:
ENGLISH: Dolby Digital 5.1 [CC]
ENGLISH: DTS 5.1 [CC]

Subtitles:
[None]

Packaging:Keep Case
Disc:SS-SL


Features:

Disc One:
Audio Commentary
Amazing Spider-Facts
DVD-ROM "Character Modeler"
Production Artwork
Cast and Crew Filmographies

Disc Two
Audio Commentary
Amazing Spider-Facts
Test Footage
Outtake Reel
Building with Layers (Multi-Angle Featurette)
The Making of Spider-Man
Spider-Man Tech: Creating the Models
Spider-Man Tech: Amazing Performance
Spider-Man Music: The Composers
Theatrical Trailers

http://www.dvdsoon.com/product-images/104864.jpg?width=350&height=480&quality=0.8

Dacht dat dit toch wel 2 mooie releases zijn, die ik hier nog niet zag.

JagoKI
05-02-2004, 12:44
- MASK (Was bij DJ Kat toch?)


MASK was wel degelijk te zien bij FunFactory. Transformers kwam altijd als laatst. Daarvoor kwam nog altijd een oersaaie aflevering van Ivanhoe (met roger moore). Maar sweet memories idd.

hemiparo
05-02-2004, 17:59
M.A.S.K. was toch ook wel DJ Kat hoor!

JagoKI
05-02-2004, 18:06
M.A.S.K. was toch ook wel DJ Kat hoor!
Ja ook. Maar voordat de DJ Kat Show er was had je FunFactory. Overigens beide op de Sky Channel. Kent iemand trouwens Black Star nog ???

foley
06-02-2004, 20:00
Wat mij betreft:

Road Runner
Inspector Gadget
Tom & Jerry
Speedy Gonzales
Daffy Duck

SanderT
29-02-2004, 02:05
Hmmmm zit opeens te denken, je hebt tegenwoordig de serie Phantom 2040, met The Phantom erin, maar die was daarvoor ook uit een andere tekenfilm serie, riep die steeds in:

"I've got the power of 10000 bears""
"I've got the speed of......"
etc.

weet iemand nog hoe deze serie heette? Hij was een sub character in die serie.

Verder op DVD... hmmmm..
naast alle bekende series van The Fun Factory en DJ Cat op sky, ook series die op Super Channel waren bij Boos(met bart de graaf)...bijvoorbeeld Voltron.

Verder nog, Yogi Bear, Yogi's Treasure Hunt, kon ik toen ook altijd wel om lachen... Hey hey hey... a pick 'a' nick basket.... Duitsland zend nog veel van de eerder genoemde serie's uit,.. zag laatst nog Bravestar voorbij komen.

D.R.
29-02-2004, 09:51
M.A.S.K. was toch ook wel DJ Kat hoor!
Ja ook. Maar voordat de DJ Kat Show er was had je FunFactory. Overigens beide op de Sky Channel. Kent iemand trouwens Black Star nog ???

"Black Star", is dat die serie over "the Star Sword and the Power Sword?".
Die was idd cool.

Erwin_W
29-02-2004, 12:48
Hmmmm zit opeens te denken, je hebt tegenwoordig de serie Phantom 2040, met The Phantom erin, maar die was daarvoor ook uit een andere tekenfilm serie, riep die steeds in:

"I've got the power of 10000 bears""
"I've got the speed of......"
etc.

weet iemand nog hoe deze serie heette? Hij was een sub character in die serie.


Ik denk dat jij Brave Starr bedoelt... check dit:
http://www.geocities.com/TelevisionCity/Set/2077/contents.html

JagoKI
29-02-2004, 22:09
Ik denk dat jij Brave Starr bedoelt... check dit:

Nope...

BraveStar is een indiaanse marshall. (Marshall Law trouwens :)) Die bezat de kracht van de beer, snelheid van de jachtluipaard en de zicht van de uil of zoiets.

Black Star gaat idd over 2 zwaarden die gescheiden zijn. 1 met "evil" en die andere met "alles wat goed is ". Diegene die de zwaarden aan elkaar kon combineren kreeg de ultieme kracht ofzo. Ze vlogen trouwens ook op de ruggen van draken Is een stuk ouder dan BraveStar.

JagoKI
29-02-2004, 22:14
ohw ohw ohw sorry.... :oops:

ik heb de middenstaande post niet gelezen.... :oops: :oops: :oops:


"I've got the power of 10000 bears""
"I've got the speed of......"
etc.

weet iemand nog hoe deze serie heette? Hij was een sub character in die serie.


Ik dacht dat je dus black star in de war haalde.

sorry again....

SanderT
29-02-2004, 22:16
Hmmm.. ja.. dat was bravestar inderdaad met marshall law, maar de BBC had ik dacht in '85 ook een serie(enige kanaal waar ik het op het gezien tenminste) waar dus the phantom al invoor kwam.. en die zei ook altijd van:The Phantom has the strength of ten tigers .....the ghost who walks... het kwam altijd voor playdays dacht ik...

Blackstar was ook altijd gaaf inderdaad, het waren van die stealth achtige zwaarden.. en ze gingen altijd tegen elkaar.. en altijd op het eind won de witte krachtstroom die uit het zwaard van de goede kwam..

Hmmm.. waarom geen DVD, best of the 80's, met van allerlei shows een aflevering erop ofzo. die shows toen duurde niet langer dan 20 min.. en met de kwaliteit hoeft de gem. bitrate ook niet heel hoog te zijn.. dus kunnen er lekker veel op.

Furanku
29-02-2004, 23:25
Ik wil Dinoriders en Captain N best eens op dvd zien :lol:

Heb transformers ook en dat is en blijft ook zo vermakelijk :)

Erwin_W
01-03-2004, 10:48
http://www.ninjaturtles.com/dvd/cartoon4pak01_s.jpg

Teenage Mutant Ninja Turtles Box Set 1

Release Date: November 18, 2003
Released By: 4Kids Home Video
DVD SRP: $69.95
Running Time: 252 Minutes
Video: Full Screen (Standard) - 1.33:1
Audio: English (Dolby Digital 2.0 Stereo)
DVD Features: 4 part interview with TMNT co-creater Peter Laird, The Making of the New Turtles, Behind the Scenes Footage, Totally made-up News Team, Konami Video Game Preview.

This radical pack includes the first 4 DVDs plus an added bonus of four 2" tall mini TMNT action figures!

Deze is leuk, jammer alleen dat dit de nieuwe turtles-tekenfilms zijn.. zou er nog eentje komen met de oude series? Hoop het!

http://www.ninjaturtles.com/dvd/moviedvd3pak_s.jpg

Ow ja de films: A Region 1 Box Set of all three films has been released. As far as we know these DVDs are identical to those released individually and contain no new bonus material.

Dennis V.
08-03-2004, 18:53
Ik ben zelf op zoek naar een dvdbox met alle korte avonturen van Tom en Jerry (regio 0 of regio 2).
Op ebay staan er wel wat, maar dan moet het spul uit China komen en is de kans op illegale toestanden net even te groot. Weet iemand een (on-line) winkel die eventueel mijn wens kan vervullen ?

Robbie25jr
08-03-2004, 19:18
er was trouwens toch nog zo een tekenfilmserie als Captain N.....ik bedoel ook een tekenfilm die zich in de cartoonwereld afspreelde? weet alleen ff de naam niet......waren in ieder geval paar figuren.......1 basketballer......die tomaat.....een big foot auto.....en die jongen heette johnny ofzo met een leren jasje altijd aan speelde hij op zijn nes 8-bit ;-)

't zegt me wel iets, maar ik heb t idee dat dat ook gewoon Captain N was?

De naam was Captain n. En de ondertitel was The game master. Die jongen was Kevin, er zat een soort cupido in, Mega man en dan had je nog een blond figuur uit een ander nintendo spel

yuri
09-03-2004, 09:30
Ik ben zelf op zoek naar een dvdbox met alle korte avonturen van Tom en Jerry (regio 0 of regio 2).
Op ebay staan er wel wat, maar dan moet het spul uit China komen en is de kans op illegale toestanden net even te groot. Weet iemand een (on-line) winkel die eventueel mijn wens kan vervullen ?

Volgens mij komt er later dit jaar een tom en jerry box uit in de VS, tsja dat is wel regio 1 :?

Hans De Bisschop
09-03-2004, 16:12
Binnenkort komen in R2 de eerste volumes uit van de complete Tom & Jerry collectie ... dus niet in R1. Regio 1 heeft nog altijd geen aankondiging of bevestiging gehad van een mogelijke release !

Dennis V.
09-03-2004, 20:08
bedankt voor de info !
Ik hou ze in de gaten !

xaryC
09-03-2004, 20:32
M.A.S.K. all the way :D
Wel de eerste serie, dat racing gedoe vond ik minder :roll:

Robbie25jr
09-03-2004, 21:34
De achtervolginen in M.A.S.K vond ik juist super:)

Bravestarr
09-03-2004, 21:59
Ik denk dat jij Brave Starr bedoelt... check dit:

Nope...

BraveStar is een indiaanse marshall. (Marshall Law trouwens :)) Die bezat de kracht van de beer, snelheid van de jachtluipaard en de zicht van de uil of zoiets.

Strength of the Bear
Speed of the Puma
Ears of the Wolf
Eyes of the Hawk

soundwave
09-03-2004, 22:11
He-man (komt geloof ik eind van het jaar??? )
is er al! 2 volumes ik heb de eerste in mijn bezit


maar waar ik op kwam iemand al teddy ruxspin gesignaleerd ???

Micoom
10-03-2004, 17:44
Binnenkort komen in R2 de eerste volumes uit van de complete Tom & Jerry collectie ... dus niet in R1. Regio 1 heeft nog altijd geen aankondiging of bevestiging gehad van een mogelijke release !

Warner heeft voor regio 1 het volgende bekend gemaakt;
Tom & Jerry Collection [similar to Looney Tunes box]

Daar ga ik dus maar weer voor.

EricO
10-03-2004, 18:01
Micoom, niet te snel.

Volgens amazon.com is de 'collection' een al bestaande box van 3 DVD's: w.o. achtervolgingen, magische ring. Niets nieuws dus. Zoek maar onder het lemma "tom and jerry"!

Of Warner moet dezelfde titel gebruiken voor een werkelijk nieuwe uitgave, dat lijkt mij onwaarschijnlijk.

Hans De Bisschop
10-03-2004, 18:08
EricO heeft hier gelijk ... de "Tom & Jerry Collection" zijn 3 oude releases gebundeld.

Micoom
10-03-2004, 19:45
Micoom, niet te snel.

Volgens amazon.com is de 'collection' een al bestaande box van 3 DVD's: w.o. achtervolgingen, magische ring. Niets nieuws dus. Zoek maar onder het lemma "tom and jerry"!

Of Warner moet dezelfde titel gebruiken voor een werkelijk nieuwe uitgave, dat lijkt mij onwaarschijnlijk.

The following information was gathered from the Warner Bros. chat on 3/9. Our thanks to HTF member Brandon Conway for doing a superb job of compiling this information.

[PaulP] Also huge thanks for The Name of the Rose (hope you got JJ Annuad for a commentary) and I bet I speak for most animation fans when I say your Golden Collection of Looney Tunes and Disney's Treasures are the only right way to present classic animation... Now my question is this: what can you tell us about the Tom & Jerry release(s)?

[warnerbros] TOM & JERRY are coming in a deluxe release before year's end, with special features similar to GOLDEN COLLECTION. Jerry Beck is working with us on these releases.

Dit zegt volgens mij genoeg...

Hans De Bisschop
10-03-2004, 19:54
Micoom, niet te snel.

Volgens amazon.com is de 'collection' een al bestaande box van 3 DVD's: w.o. achtervolgingen, magische ring. Niets nieuws dus. Zoek maar onder het lemma "tom and jerry"!

Of Warner moet dezelfde titel gebruiken voor een werkelijk nieuwe uitgave, dat lijkt mij onwaarschijnlijk.

The following information was gathered from the Warner Bros. chat on 3/9. Our thanks to HTF member Brandon Conway for doing a superb job of compiling this information.

[PaulP] Also huge thanks for The Name of the Rose (hope you got JJ Annuad for a commentary) and I bet I speak for most animation fans when I say your Golden Collection of Looney Tunes and Disney's Treasures are the only right way to present classic animation... Now my question is this: what can you tell us about the Tom & Jerry release(s)?

[warnerbros] TOM & JERRY are coming in a deluxe release before year's end, with special features similar to GOLDEN COLLECTION. Jerry Beck is working with us on these releases.

Dit zegt volgens mij genoeg...

Dit wist ik al meer dan een paar maand, van Jerry Beck zelf ... er bestond geen twijfel over dat ze er aan bezig zijn ...

Maar dit is toch alles behalve een officiële aankondiging hé :wink:

Micoom
10-03-2004, 19:55
Dit staat er ook nog;

[warnerbros] Hope you folks know about, and will support our upcoming Hanna Barbera collections (FLINTSTONES, JETSONS, JONNY QUEST, etc.)

En verder volume 2 van Looney Tunes golden collection

Hans De Bisschop
10-03-2004, 19:58
Dit staat er ook nog;

[warnerbros] Hope you folks know about, and will support our upcoming Hanna Barbera collections (FLINTSTONES, JETSONS, JONNY QUEST, etc.)

En verder volume 2 van Looney Tunes golden collection

Klopt inderdaad !

Kan je dit forum aanraden : http://www.animationshow.com/forums/index.php?act=SF&f=8

Jerry Beck post er zelf ook !

Micoom
10-03-2004, 20:05
Thanks! en dat het geen officiël persbericht is, daar heb jij weer gelijk in. :wink: Echter is de bron niet zomaar wat "gepraat"... Ik blijf er in in ieder geval op wachten. Want al die losse delen hier vind ik niet mooi.

Erwin_W
28-03-2004, 13:22
Hierbij wat leuke links (goeie ouwe tijd)

http://members.aol.com/maskagent/gloriachoose.jpghttp://www.kryptonsite.com/condor2.jpg

MASK: http://kryptonsite.com/mask/
Turtles: http://www.ninjaturtles.com/
Muppets: http://www.themuppets.com/
He-Man: http://www.he-man.org/
GI Joe: http://www.hasbro.com/gijoe/default.cfm
Ghostbusters: http://www.ghostbustershq.com/
BraveStarr: http://www.geocities.com/TelevisionCity/Set/2077/contents.html

Balou2518
29-03-2004, 21:08
De allerbeste blijven toch:

- Bobby's world
http://www.msu.edu/user/wirtzbra/tc/bobbyw2.jpg
- Hillbilly Bears
http://members.aol.com/Polecattt/bears1.jpg
- Ovide En Zijn Vrienden

DarkTwister
30-03-2004, 16:48
er was trouwens toch nog zo een tekenfilmserie als Captain N.....ik bedoel ook een tekenfilm die zich in de cartoonwereld afspreelde? weet alleen ff de naam niet......waren in ieder geval paar figuren.......1 basketballer......die tomaat.....een big foot auto.....en die jongen heette johnny ofzo met een leren jasje altijd aan speelde hij op zijn nes 8-bit ;-)

't zegt me wel iets, maar ik heb t idee dat dat ook gewoon Captain N was?

De naam was Captain n. En de ondertitel was The game master. Die jongen was Kevin, er zat een soort cupido in, Mega man en dan had je nog een blond figuur uit een ander nintendo spel


Captain N:

-Kevin(De Nintedo speler in de serie)
-Mega Man(Mega Man Reeks)
-Kid Icarus(die Cupido manetje)Kid Icarus
-Simon belmont(Castlevania)
-Mother Brain (Metriod)
-Gameboy(Product van de Big N"Kwam later in de serie's)
-Princess Lana's (?)
-Docter Willy(Mega Man)
-Eggplant(?)
-Hippo(Dacht uit box spel van de nes)
-Duke(De hond van Kevin)

pretorian22
17-04-2004, 13:46
ik zat een beetje te surfen en nou zag ik ineens op de Site van play.com dat 13 september 2004 er een complete boxset uit zal komen van Dungeons and Dragons!!! hier zit ik al zo lang op te wachten he die ga ik gelijk halen!!!

http://play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=149381

Kuin
18-04-2004, 17:11
bij media markt in utrecht liggen bijna alle afleveringen van boes op dvd voor 3 euro ofzo :P

xaryC
18-04-2004, 21:22
bij media markt in utrecht liggen bijna alle afleveringen van boes op dvd voor 3 euro ofzo :P

ik heb onlangs een 10 dvd set gekocht voor 20 euro, dus 2 euro per dvd :D

echt superleuke serie boes!

weet je soms ook hoeveel verschillende dvds er bestaan van boes? Er zijn er in ieder geval meer dan 10....

Headhunter
18-04-2004, 22:10
Ik hoop in ieder geval nog een keer op een mooie Teddy Ruxpin box en de oude Teenage Mutant Ninja Turtles series. Dat zou wel erg strak zijn! Kleine kans, maar toch. :)

pretorian22
18-04-2004, 22:46
Ik hoop in ieder geval nog een keer op een mooie Teddy Ruxpin box en de oude Teenage Mutant Ninja Turtles series. Dat zou wel erg strak zijn! Kleine kans, maar toch. :)

dan moet je even kijken bij www.rodirect.nl of Rodisc op de mariniersweg in Rotterdam

daar hadden ze voor zo ongeveer 60 euro een complete boxset van Teenage Mutant Ninja turtles inclusief 4 action figures :D

het is alleen wel Regio 1

ZardoZ
29-04-2004, 18:01
Weet iemand heel toevallig hoe die serie heet die vroeger (eind jaren 80) uitgezonden werd op volgens mij TCC. Het ging over 5 of 6 dinosauriers die in een soort mafia pakjes rond liepen en konden veranderen in een soort half robot half dino (niet dino riders)

verder zou ik mevrouw theelepeltje graag op dvd terug willen zien

xaryC
29-04-2004, 18:32
verder zou ik mevrouw theelepeltje graag op dvd terug willen zien

heb onlangs een dvd pakket gekocht van Boes en in diezelfde winkel lagen ook mevr. theelepeltje dvds :)

ZardoZ
29-04-2004, 18:41
Gaaaf welke winkel was dat dan...[/quote]

xaryC
29-04-2004, 18:45
Gaaaf welke winkel was dat dan...[/quote]

"Compact 500" in Sluis, maar ze hadden ze ook in C500 te Blankenberge (België)
het is wel al weer een maandje geleden...

Erwin_W
30-05-2004, 21:02
Stukje nostalgie: http://www.yasin.be/tvintro.php

ALS JE NOG EEN KEERTJE WILT GENIETEN VAN DIE OUDE SERIES DAN MOET JE ZEKER EVEN OP DEZE SITE KIJKEN! :lol:

pretorian22
30-05-2004, 23:12
Boes en vrouwtje Theelepel heb ik ook 2 weken geleden zien liggen in de "grabbelbak" bij Media Markt Alexandrium naast de roltrap op de begane grond

JKo
03-06-2004, 18:19
Kwam er pas achter dat "Jem and the Hollograms" op dvd is uitgekomen in Amerika. Heb meteen de box van de eerste twee seizoenen besteld. Er worden daar trouwens steeds meer 80's cartoons uitgebracht! Nu maar hopen dat er snel mooie boxen komen van She-Ra, Bionic Six, C.O.P.S. en M.A.S.K.

wolsinkpower
03-06-2004, 22:40
weet iemand of er inmiddels gewerkt word aan een M.A.S.K dvdbox? ik ben misschien 16 maar ben toch van jongs af aan gek geweest op MASK dat kwam omdat mijn pa voor mijn oudere broer in de jaren '80 wel eens een aantal MASK speelgoed wagens en figuren had meegenomen waar ik aaaaaltijd mee speelde :) + toen kwam het tijdje op foxkids en vond het te gek! :D

Wizzykit
03-06-2004, 22:54
weet iemand of er inmiddels gewerkt word aan een M.A.S.K dvdbox? ik ben misschien 16 maar ben toch van jongs af aan gek geweest op MASK dat kwam omdat mijn pa voor mijn oudere broer in de jaren '80 wel eens een aantal MASK speelgoed wagens en figuren had meegenomen waar ik aaaaaltijd mee speelde :) + toen kwam het tijdje op foxkids en vond het te gek! :D

Er zijn nog geen plannen voor DVD's van Mobile Armored Strike Kommand. Maar dezelink (http://www.animatedbliss.com/DVD/listings.asp?iName=MASK) houdt het in de gaten voor je.

Jeff21
12-08-2004, 13:15
je had nog een serie met superagenten en boeven... weet niet meer hoe die heette..


Heette deze niet C.O.P.S. met bezerko, nightshade, mainframe, bullseye, bulletproof etc.??


die was echt super! 8)

het komt allemaal weer terug :)

C.O.P.S. ... Central Organisation of Police Specialists... Ik hoor 't Bulletproof nog zeggen :D

Hebben jullie truowens ook niet 't idee dat al die dames in die series er wel erg leuk (en gedetaillerd) uitzagen eigenlijk? (o.a. de prinses uit Captain N) :)

Trouwens, Re-Boot, X-Men e.a. zijn van een wat latere periode (ook nog gaaf, maar van een heel ander kaliber)

En voor 't geval nog niemand 't gezegd heeft (heb nog niet 't hele draadje doorgelezen): Bij Play.com kan je al een bestelling doen voor de Dungeons & Dragons DVD Box (met alle afleveringen) die in oktober uitkomt! :D

Harry stadman
12-08-2004, 13:30
Road Runner rules. Daar zou ik zo 20 uur van achter elkaar kunnen kijken... ;) meep meep! :D

Nathan,

een poosje geleden zijn een aantal looney tunes dvd's uitgebracht door kruidvat. Ik heb toen een hele serie van die tunes dvd's gekocht. ik kan mij zo niet herinneren of er filmpjes van road runner bijzaten.

de kwaliteit is niet echt geweldig te noemen. zeker niet als je ze gaat vergelijken met de uitstekende transfers van de mickey mouse en donald dvd's door disney. :wink:

heb net even voor je gekeken. Ik kan helaas niet een dvd vinden met road runner. er is wel een daffy duck, bugs bunny, 3biggetjes etc. dvd.


The Looney Tunes Golden Collection, Vol. 2
op deze dvd staan ook filmpjes van wile e coyote en road runner. :wink:

Ook op deze uitgave staan filmpjes met road runner:
The Looney Tunes Collection - All-stars vol. 1 (2003) deze is in iedergeval wel in NL te krijgen.

Jeff21
12-08-2004, 13:33
er was trouwens toch nog zo een tekenfilmserie als Captain N.....ik bedoel ook een tekenfilm die zich in de cartoonwereld afspreelde? weet alleen ff de naam niet......waren in ieder geval paar figuren.......1 basketballer......die tomaat.....een big foot auto.....en die jongen heette johnny ofzo met een leren jasje altijd aan speelde hij op zijn nes 8-bit ;-)

't zegt me wel iets, maar ik heb t idee dat dat ook gewoon Captain N was?

De naam was Captain n. En de ondertitel was The game master. Die jongen was Kevin, er zat een soort cupido in, Mega man en dan had je nog een blond figuur uit een ander nintendo spel

Da was nie zomaar een soort cupido, dat was Kid Icarus! :D En dat blonde figuur was Simon Belmont (van de Castlevania reeks)

Werner
12-08-2004, 20:26
Inspector Gadget

Zou ik dadelijk kopen, 100 x beter dan de live action film.
En waar ik onmiddellijk ook een onzedelijk bedrag voor zou dokken is Nils Holgersson.

yuri
12-08-2004, 20:53
Voor Nils holgerson zou ik ook wel een aardig bedragje over hebben...

jOzh
12-08-2004, 20:56
Inspector Gadget
En waar ik onmiddellijk ook een onzedelijk bedrag voor zou dokken is Nils Holgersson.

Pracht serie inderdaad. Ik was vroeger ook helemaal gek van de tovenaar van Oz, die mogen ze ook wel op DVD uitbrengen. En natuurlijk de Freggles en misschien ook wel dokter Snuggles :)

Jaco Maan
12-08-2004, 21:05
weet iemand of er inmiddels gewerkt word aan een M.A.S.K dvdbox? ik ben misschien 16 maar ben toch van jongs af aan gek geweest op MASK dat kwam omdat mijn pa voor mijn oudere broer in de jaren '80 wel eens een aantal MASK speelgoed wagens en figuren had meegenomen waar ik aaaaaltijd mee speelde :) + toen kwam het tijdje op foxkids en vond het te gek! :D

geweest! ben het nog steeds :) ben misschien 24 maar ben altijd nog gek op de cartoons van de jaren 80 :)

Fiume
12-08-2004, 23:33
M.A.S.K op DVD !

http://www.sendit.com/video/item/7000000092986

Vinod
13-08-2004, 15:41
wat een leuk topic, heel veel leuke tekenfilms tegengekomen die ik ook altijd keek...

een wat recentere tekenfilm in m'n studententijd was Dexter's Laboratory...prachtig!! Evenals Cow & Chicken (de engelse versie dan, geen nasynch. daar kan ik echt slecht tegen).

Weet iemand of deze ergens te verkrijgen zijn op dvd? Google leverde niets op...

Geert Jan Alsem
14-08-2004, 00:04
En waar ik onmiddellijk ook een onzedelijk bedrag voor zou dokken is Nils Holgersson.

De Nils Holgersson tekenfilmserie (http://www.imdb.com/title/tt0296386/) uit de jaren 80 is uit op DVD, maar alleen in de originele taal, Japans, zonder ondertitels.

DVD BOX 1: hier (http://global.yesasia.com/en/PrdDept.aspx/pid-1002531653/did-0/code-j/section-videos/).

DVD BOX 2: hier (out of stock) (http://global.yesasia.com/en/PrdDept.aspx/pid-1002736395/did-0/code-j/section-videos/) en hier (http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=PIBA-9041).

De serie in film-versie: hier (http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=PIBA-9042)

Joost v.d. Ham
14-08-2004, 00:08
C.O.P.S. ... Central Organisation of Police Specialists... Ik hoor 't Bulletproof nog zeggen :D


.....Case Closed! 8)

Martin Stanneveld
14-08-2004, 00:30
Eek the Cat met o.a. Elmo de ezel en sharky :lol:
Daar hoorde nog een tekenfilm serie bij die daar vlak achterna kwam over 2 mensen in de prehistorie die altijd opgejaagd werden door 3 dino's , ben de naam ff kwijt.

Verder nog:
Seabert
Ovide en zijn vrienden
Boes
Dommel


Op deze (http://www.mine.be/nl/dossiers/article.jsp?id=85147) site zijn een paar theme songs te beluisteren. Het komt allemaal weer boven :P

Erwin_W
14-08-2004, 07:44
M.A.S.K op DVD !

http://www.sendit.com/video/item/7000000092986

zal nog wel ff duren voordat ie op regio2 te verkrijgen is.. (maar dit soort uitgaves ga ik toch niet kopen denk ik, ik wil boxsets! :))

phoenix4
15-08-2004, 17:27
Ik wacht nog steeds op Teddy Ruxpin op dvd :D

MrPink
15-08-2004, 22:56
Dexter's Laboratory Maar dat zou me waarschijnlijk veel geld gaan kosten. Volgens de episode guide zijn er 221 afleveringen van gemaakt! Jammer dat het hier niet meer wordt uitgezonden.
Johnny Bravo vind ik ook geweldig (ook van Seth McFarlane) Gelukkig zijn er daar maar ongeveer 62 van gemaakt.

Alleen jammer dat ze niet op DVD zijn verschenen (of in ieder geval niet voor zover ik weet)

Van de echt oude tekenfilms zou ik heel de quest van Teddy Ruxpin wel eens willen zien..

Willempie
17-08-2004, 10:00
Zegt de naam Ring Raiders jullie wat? Dit ging over een team van piloten die het opnamen tegen het Skull Squadron.

Rut
17-08-2004, 10:08
Ollie B. Bommel - Als je begrijpt wat ik bedoel die wil ik wel op dvd hebben!!!

pieter bond
17-08-2004, 10:11
ik zou graag de Hele scooby doo reeks op DVD zien
ook boes Boes,alfred J Kwak

Erwin_W
17-08-2004, 10:22
Zegt de naam Ring Raiders jullie wat? Dit ging over een team van piloten die het opnamen tegen het Skull Squadron.

Ja dat was toch met die kleine vliegtuigjes die je om je vinger kon doen? Kewl bijna vergeten :)

Werner
17-08-2004, 12:45
De Nils Holgersson tekenfilmserie (http://www.imdb.com/title/tt0296386/) uit de jaren 80 is uit op DVD, maar alleen in de originele taal, Japans, zonder ondertitels.

Euh... daar ga ik toch voor passen, mijn Japans is een beetje roestig :D

Wat Inspecteur Gadget betreft: kijk eens hier:

http://www.manga-distribution.com/images/jaquette/grande/3776.jpg

Yum Yum. And soon it's mine... Ik heb wel moeite gehad om 'm te kunnen bestellen. Alleen fnac.fr kon 'm zonder problemen leveren;

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=25912

Gertjan
17-08-2004, 17:58
Ik zie graag Ducktales op dvd verschijnen, maar ik denk dat veel mensen dat wel willen die op dit forem zitten.

hillebrinkie
20-08-2004, 10:04
Ik zou DuckTales ook maar wat graag willen hebben. En dit is denk ik ook nog eens de enige serie die ik in het Nederlands zou willen hebben. Die serie was echt goed ingesproken, met goede acteurs.

Even over iets anders;
Ik kan me een serie herinneren waarin de hoofdrolspeler Andrew Clemmens of Clemmings heette. Hij kon (volgens mij door een ongeluk) ontzettend snel rennen en kwam regelmatig bij een of andere professor. Weet iemand waar ik het over heb :D ? Niet dat ik deze nou op DVD wil hebben, maar ik kan het niet uitstaan dat ik er niet op kan komen :) Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe oud de serie is...

tjorkie
20-08-2004, 22:26
Wij hebben op het werk de dvd van ducktales staan. Ik weet alleen niet of jullie die bedoelen. De titel is ducktales en het geheim van de wonderlamp.

gafietsuh
20-08-2004, 22:37
Volgens mij gaat het over de serie... En als die er is, ga ik die zeker kopen. Die was al net zo kewl als het ancient DOS-game.... :D

MrPink
04-09-2004, 19:51
Ik heb gisteren de DVD van Boes aangeschaft. Let op, ik raad iedereen ten zeerste af om deze te kopen. De kwaliteit is heeeeel erg slecht. Je kunt het je eigenlijk gewoon niet voorstellen. De kleuren hebben iets weg van een grijsgedraaide VHS-band en er zit overduidelijk heel veel film grain in. Dikke grote zwarte vlokken dus. Mijn tip: Neem de afleveringen een keer op van TV op VHS en je hebt betere kwaliteit. Echt een miskoop dus. Enerzijds was ik daar al bang voor, maar anderzijds was ik ook erg nieuwsgierig. En mijn nieuwsgierigheid kreeg toch de overhand...

rmelkert
04-09-2004, 20:11
Even over iets anders;
Ik kan me een serie herinneren waarin de hoofdrolspeler Andrew Clemmens of Clemmings heette. Hij kon (volgens mij door een ongeluk) ontzettend snel rennen en kwam regelmatig bij een of andere professor. Weet iemand waar ik het over heb :D ? Niet dat ik deze nou op DVD wil hebben, maar ik kan het niet uitstaan dat ik er niet op kan komen :) Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe oud de serie is...

Volgens mij was dat 'my secret identity' met die gast die later in 'Sliders' zat.

Henk van der Weerdt
04-09-2004, 20:19
Eerste deeltje van Mask is uit op dvd:

http://www.play.com/covers/167974m.jpg

en bevat:

The Death Stone: M.A.S.K. must beat Venom in the race to find The Death Stone, a radioactive meteor, capable of creating craters in the Earth's surface & wiping out countries.

The Star Chariot Venom are on the hunt to find the missing part of the Emerald Arrowhead, which when joined with the rest of the emerald, will lead to an alien spacecraft, the Star Chariot, that was buried in the desert 1000 years ago.

The Book Of Power: The Book Of Power has been stolen, M.A.S.K. immediately come to the rescue to save the once-vanished ancient city and Scott, who somehow finds himself transported to a booby-trapped cave!

Highway to Terror: M.A.S.K are on a mission to recover hugely radioactive plutonium that Venom have stolen from an army vehicle. The plutonium will be used with a computer box to create

earthquakes, but M.A.S.K already have the box. They must now try to steal back the plutonium as well, before Venom cause destruction all over the world.

Video Venom: Venom learn to hypnotise people through their televisions in order to make them help in their plans to incinerate the oil base in Texas. With Venom expecting to be paid billions by the Texan government, M.A.S.K. need to stop this!

Henk van der Weerdt
04-09-2004, 20:21
Ook het Spacekoning van vroeger is op dvd:

http://www.play.com/covers/179285m.jpg

Bucky O'Hare:

'Bucky O'Hare And The Toad Wars' started as a comic book about the aforementioned individual and his crew who fought toads in an intergalactic space war. In 1989 it became a TV show and in 1991 Hasbro released a series of 10 figures. Bucky returned to his original medium as a member of the Continuity stable of comics around the same time. He's had a Nintendo game based on him, and an Arcade game, based on the cartoon (see below) which even used some of the voices from the series.


Bucky's original graphic novel was complex and often extremely violent, but in spite of this, when the 'Teenage Mutant Ninja Turtles' cartoon, likewise based on a comic, became an unprecedented success, Bucky was also adapted for children's Saturday morning cartoons. Marvel and Sunbow commissioned twelve episodes of Bucky O'Hare and The Toad Wars, airing them in syndication in 1991. The cartoon introduced the new human character Willy DuWitt. The animated series carried on the complex storylines of the graphic novel, but it proved too much for younger viewers...


These original episodes were the only ones ever produced:


1. War Of The Warts
2. A Fistful Of Simoleans
3. The Good The Bad, And The Worty
4. Home Swampy Home
5. On The Blink
6. The Kreation Konspiracy
7. The Komplex Caper
8. The Search For Bruce
9. The Corsair Canards
10. The Artificers Of Aldeberan
11. The Warriors
12. Bye, Bye Berserker Baboon
13. The Taking Of Pilot Jenny

Dit is een 2disc set met daarop al de episodes ooit gemaakt.

MrPink
04-09-2004, 20:39
Bucky O'Hare was ook heel vet. Op zich wel fijn dat er maar 13 van zijn. Ik heb ook nog ff de intro enzo bekeken en het kom allemaal weer helemaal terug ; http://80scartoons.co.uk/

Kost trouwens maar 15,99 bij Play (het wordt dus iig mijn volgende bestelling)

Henk van der Weerdt
04-09-2004, 20:48
Bucky O'Hare was ook heel vet. Op zich wel fijn dat er maar 13 van zijn. Ik heb ook nog ff de intro enzo bekeken en het kom allemaal weer helemaal terug ; http://80scartoons.co.uk/

Kost trouwens maar 15,99 bij Play (het wordt dus iig mijn volgende bestelling)

Ai... daar gaat mijn bronvermelding :wink:

Headhunter
04-09-2004, 20:55
Die Bucky O'Hare is wel vet! Die ga ik nog wel eens aanschaffen.

Verder wacht ik nog altijd op DVDs van Johnny Bravo, Teddy Ruxpin, Ovide en wat anderen...

Mischa30
04-09-2004, 21:05
Wat dachten jullie van "Bananaman" :P

http://www.80snostalgia.com/classictv/bananaman/

GeeMFrieK
04-09-2004, 21:18
Road Runner rules. Daar zou ik zo 20 uur van achter elkaar kunnen kijken... ;) meep meep! :D

Road Runner is idd echt zalig.
zou mooi zijn als hij op dvd uit kwam.

Henk van der Weerdt
04-09-2004, 21:35
Die Bucky O'Hare is wel vet! Die ga ik nog wel eens aanschaffen.

Verder wacht ik nog altijd op DVDs van Johnny Bravo, Teddy Ruxpin, Ovide en wat anderen...
Johnny Bravo meens: Lets do the Monkey!

Een hele grappige serie! :D

Elessar
04-09-2004, 21:37
Johnny ga ik zeker aanschaffen alstie uitkomt :D

Werner
06-09-2004, 11:50
Om op mijn eigen vraag te antwoorden: van Nils Holgersson is er ook een Franse versie: www.idpvideo.com . Alleen hoop ik eerlijk gezegd per hoge uitzondering eens op de Nederlands overdubde versie, want die was écht wel goed gedaan!

Ron kars
25-09-2004, 20:27
IK WIL ANIMANIACS EN PINKY AND THE BRAIN!!!

Jeugdsentiment, blijft geweldig :lol:
Zou ook graag It Aint Half Hot Mum en The Fresh Prince of Bel-air zien, Home Improvement, verder schiet me niks te binnen.

yuri
27-09-2004, 09:36
Dr. snuggles
Er was eens....
Graag de nederlands gesproken versies!

Henk van der Weerdt
27-09-2004, 09:39
IK WIL ANIMANIACS EN PINKY AND THE BRAIN!!!

Jeugdsentiment, blijft geweldig :lol:
Zou ook graag It Aint Half Hot Mum en The Fresh Prince of Bel-air zien, Home Improvement, verder schiet me niks te binnen.

2 echt te gekke serie's.. Animaniacs zijn echt Wacky.. 8)

Feyeroen
28-09-2004, 01:53
http://www.afunk.com/other/teddyruxpin/pictures/005.jpg
Do I need to say more 8) 8) 8)

Wizz-Art
28-09-2004, 02:00
http://www.afunk.com/other/teddyruxpin/pictures/005.jpg
Do I need to say more 8) 8) 8)

Nope, soms hoor ik Kas van Iersel op de radio en dan denk idd terug naar Teddy Ruxpin 8)

Fox Mulder
29-09-2004, 13:44
Ook het Spacekoning van vroeger is op dvd:

http://www.play.com/covers/179285m.jpg

Off-topic: Dat konijn heeft wel wat weg van een platformspel dat ik vroeger op de PC speelde. Met in de hoofdrol: Jazz Jackrabbit!

Henk van der Weerdt
29-09-2004, 15:27
Op het forum maar eens 4 seizoenen Transfomers besteld.. ben erug benieuwd of het net zo gaaf als vroegah is. :lol: :wink:

BeQuietAndDrive
08-10-2004, 00:30
Ik weet niet of het oud genoeg is, maar vandaag heb ik mijn Ren & Stimpy-box binnen gekregen (DVDsoon). Can't wait for the weekend, eerder heb ik geen tijd ze te kijken :(

http://gp3.gamepoint.net/gp4/pics/rs1.jpg

http://gp3.gamepoint.net/gp4/pics/rs2.jpg

rmelkert
08-10-2004, 02:31
Ziet er wel heel stoer uit, is er enige kans dat dit op Regio 2 gaat uitkomen ?

Erwin_W
11-10-2004, 11:30
http://www.play.com/covers/179285m.jpg

Wow Die moet gewoon in Nederland uitkomen! Maar ik ben bang van niet.. Als iemand deze gaat bestellen doe er dan ookmaar eentje voor mij! (Wel even laten weten wat t gaat kosten in euro's dan :))

pretorian22
11-10-2004, 12:11
even over die mask dvd....


waar is die te koop?????????????????????????

:D :D :D

Rutless
13-10-2004, 15:49
Ik zit met een vraag, ik keek vroeger ook naar Sky Channel, er was toen altijd een tekenfilm met planten die in auto's veranderden (nee, geen transformers).
Maar ik weet echt niet meer hoe die tekenfilm heet.
Wie weet die titel???
:D

Eric van Schaik
13-10-2004, 16:07
De enige serie waarop ik zit te wachten is ...

2 STUPID DOGS !!!!!!!

Blitzwingz
13-10-2004, 16:54
Ik zit met een vraag, ik keek vroeger ook naar Sky Channel, er was toen altijd een tekenfilm met planten die in auto's veranderden (nee, geen transformers).
Maar ik weet echt niet meer hoe die tekenfilm heet.
Wie weet die titel???
:D

Volgens mij bedoel je "Jace & the Wheeled Warriors"
Die plant-auto's waren de "monster Minds" die onder leideng van Saw-Boss probeerden om Jayce en z'n kameraden te grazen te nemen. Bijzonder leuke serie, met een dijk van een theme-song. Krijg nogsteeds kippevel als ik hem weer eens hoor :D

pretorian22
13-10-2004, 18:47
das inderdaad jayce and the wheeled warriors.....wacht nog steeds tot de franse versie van de dvd box in het engels uitkomt!!!!

zijn nu alleen losse episodes te koop bij play.com

echt coole serie en elke keer maar weer hopen dat hij zijn vader vond :D

Henk van der Weerdt
13-10-2004, 19:05
Op het forum maar eens 4 seizoenen Transfomers besteld.. ben erug benieuwd of het net zo gaaf als vroegah is. :lol: :wink:

Heb ze inmiddels 2 weken binnen en al diverse eps gezien.. (y) blijft een topserie.! En ik zie inmiddels daar ik meer mensen aan het aansteken ben ermee..:)

Headhunter
13-10-2004, 19:22
Wilde hier net de Ren & Stempy regio 1 collectie gaan posten, maar zie hem hierboven al staan met foto's en al. Ziet er echt top uit! (y)

Werner
13-10-2004, 23:59
Dr. snuggles
Er was eens....
Graag de nederlands gesproken versies!

Aber den doktor Snuggles muessen Sie in die originale deutschsprachige Version ansehen!

pretorian22
14-10-2004, 17:55
heb sinds gister eindelijk een creditcard en gelijk mijn eerste bestelling gedaan bij play.com
M.A.S.K. Volume 1.....yesss eindelijk op dvd hehehe ;-) nu over paar weken nog dungeons and dragons box set bestellen als ie uit is ;-)

zeni
18-10-2004, 13:40
Uit :)

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=149381&p=76&g=127

Gister Transformers S1 besteld, de Dungeons and Dragons box bestel ik over een tijdje wel.

pretorian22
18-10-2004, 13:44
Uit :)

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=149381&p=76&g=127

Gister Transformers S1 besteld, de Dungeons and Dragons box bestel ik over een tijdje wel.

zo beter!!! ga hem gelijk bestellen...dacht dat hij pas eind oktober uitkwam joh rond de 30e !!!

Blitzwingz
18-10-2004, 16:11
Maar waarom in hemelsnaam "fan commentaries"? Waarom niet cast commentaries, of in iedergeval commentaar van mensen die op één of andere manier bij de productie van deze serie waren betrokken. Fan commentaries heb ik al genoeg als ik deze DVD's met wat vrienden ga bekijken :?

pretorian22
18-10-2004, 17:38
ja precies....wat andere mensen ervan denken boeit me ook niet zo heheh gaat erom dat het mijn serie was he ;-)

Richard B.
21-10-2004, 22:47
the mario bros

Ik zag de dvd daarvan vandaag bij Kruitvat liggen. :)

Oakey
24-10-2004, 10:47
Road Runner rules. Daar zou ik zo 20 uur van achter elkaar kunnen kijken... ;) meep meep! :D
RR rules inderdaad! Echt zo goed!
Op 2 november komt deel 2 van de Looney Tunes Golden Collection (R1-4 disc) (http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00020SK1Y/qid=1098607440/sr=1-1/ref=sr_1_1/102-1332684-6877767?v=glance&s=dvd) uit met 1 disc vol Roadrunner-cartoons en 1 met Tweety. Jammer dat ze niet los te krijgen zijn, want van Tweety heb ik al een dvd en Bugs Bunney vind ik niks aan! Weet iemand of de Roadrunner cartoons ook los uitgebracht zijn/worden?

pretorian22
24-10-2004, 11:11
the mario bros

Ik zag de dvd daarvan vandaag bij Kruitvat liggen. :)


welk kruidvat was dat???

cocico
24-10-2004, 11:29
http://www.afunk.com/other/teddyruxpin/pictures/005.jpg
Do I need to say more 8) 8) 8)

Zucht... Als er één tekenfilm is die ik wil hebben op DVD is het Teddy Ruxpin met Nederlandse nasynchronisatie! Ik kan 't nog op video huren, maar wil de magie behouden, tot er (ooit?) een DVD van uitkomt!

Ploeg
06-12-2004, 14:33
Ik zit zowat te trillen op mijn stoel... één en al geilheid door al die prachtige oude series.

Teddy Ruxpin *zucht* dat was echt mooi. Met Grubby, Prof. Gimmick, Tweeg en LB. Het is inderdaad te hopen dat het een keer op DVD uit komt. Kan me trouwens het einde van de serie niet meer herinneren, ze waren toch opzoek naar kristallen?

Verder hoop ik op Ovide, He-Man, The Hulk, Captain N, Thundercats, Nils Holgersson, Dungeons And Dragons en de Turtles.

In dit topic komen weer zoveel herinneringen boven dat ik even alles moet verwerken... *snik*

candela
08-12-2004, 04:02
Weet iemand of de Roadrunner cartoons ook los uitgebracht zijn/worden?

Goed nieuws. Ik kom net de Duitse release van Road Runner (http://www.dvd-palace.de/dvddatabase/getinfo.php?dvdid=18443) tegen. Gepland voor 10 december dus nog maar een paar dagen. Van andere R2 releases vind ik geen info. Eindelijk zou ik zo zeggen, want ik vind die boxen ook niks wegens de overvloed aan totaal niet grappige Bugs Bunny & Porky Pig filmpjes.

Ziffnab
12-12-2004, 00:30
Teddy Ruxpin!! Super!! :P Vooral Tweeg :twisted:.

Oakey
12-12-2004, 13:51
Weet iemand of de Roadrunner cartoons ook los uitgebracht zijn/worden?

Goed nieuws. Ik kom net de Duitse release van Road Runner (http://www.dvd-palace.de/dvddatabase/getinfo.php?dvdid=18443) tegen. Gepland voor 10 december dus nog maar een paar dagen. Van andere R2 releases vind ik geen info. Eindelijk zou ik zo zeggen, want ik vind die boxen ook niks wegens de overvloed aan totaal niet grappige Bugs Bunny & Porky Pig filmpjes.

Kijk, ben blij dat er nog mensen zoals ik zijn :) Ik vind Bugs en Porky ook compleet gedateerde flauwekul, maar Roadrunner rules en Tweety is ook erg leuk :P Deze release ga ik zeker in de gaten houden, ben benieuwd of ze ook in andere regio's uitgebracht worden. Weet iemand al iets meer?
http://images-eu.amazon.com/images/P/B0006BFS1O.03.MZZZZZZZ.jpg
Offtopic: Iemand die het verzint om een cartoon Teddy Ruxpin te noemen is niet goed bij zijn hoofd!

Psycho313_nl
21-12-2004, 09:46
Ik vind het trouwens wel jammer dat van de Looney Tunes een "Best of" serie. Het zal me niks verbazen dat binnen niet al te lange tijd ook de complete uitegaves verschijnen.

Voorderest kan ik me wel aardig vinden in de cartoon die al zijn opgenoemd.

Psycho313_nl
21-12-2004, 09:56
Voor de liefhebbers:
http://www.totally80scds.com/browse_dept_items.asp/categ_id/1/parent_ids/0/Name/Cartoons
http://www.totally80scds.com/images/images_2347/111thund.jpg
Free shipping in the USA! Complete set of all 130 episodes of Thundercats on 13 DVD's. DVD's are region free and will play on any dvd playing the world. Feel free to email us at videowhiz1999@yahoo.com with any questions or click the menu for more info on our policy's.
Voor $69.99

Het is denk niet een officiele uitgave, maar tv/videoscreens op dvd gezet.

Joyrider
19-07-2005, 16:19
Kent iemand nog The Bionical Six?? En je had nog een serie met superagenten en boeven... weet niet meer hoe die heette.. :? De telekids generatie begint wel een btje een geheugen van een zeef te krijgen ;)

http://www.pazsaz.com/pic/spi80a.gif

Die superagenten en boeven: was dat niet COPS? Bionical Six was ook cool. Net als al die tekenfilms die jullie hebben genoemd. Hoop dat ze hiero in dit landje snel om willen slaan en ze hier op DVD willen uitbrengen met evt. NL sub of NL gesproken. Hoezo geen vraag naar? Denk dat er een heleboel mensen juist naar verlangen. Want als je de tekenfilms van nu ziet; die halen het niveau van vroeger niet eens.....

Je had nog zo'n serie vroeger: een jongen met superkrachten. Volgens mij heten dat my secret identity ofzo.
Een toevoeging aan serie's die me ook leuk lijken op DVD:
- Happy Days
- Batman ('60)
- Heatcliff
....en natuurlijk die jullie hebben genoemd

Hennie
19-07-2005, 16:32
De Marsupilami komt in september op dvd volgens dvd-home.

Henk van der Weerdt
19-07-2005, 17:27
een paar weken geleden 2 deeltjes super mario brothers op dvd gekregen. Nostalgie ten top.

Nu maar hopen dat Flintstones season 1 ook in goed earde gaat vallen.

8)

Joyrider
21-07-2005, 19:10
Er schoot me vandaag weer een oude tekenfilmserie te binnen: Ring Raiders dit ging volgens mij over "stoere" mannen met "stoere" vliegtuigen. Je had natuurlijk de goeie en de slechtes. Zijn volgens mij niet veel afleveringen van geweest.....

rudyooms
21-07-2005, 19:42
uumm mij niet bekend:

Mijn vriendin wil ook alle jeugdsentiment op dvd :)

laatste aankoop: Wicky de viking deel 3 + Nils Holgersson deel 3


Tja "VROEGER" he :wink:

Joyrider
21-07-2005, 19:53
Tja Niels Holgerson....die staat niet op volgorde op de DVD. De aflevering waarmee je eigenlijk moet beginnen: dat Niels Holgerson dus klein wordt...staat ergens op de derde DVD. Onlogisch......

Bij veel serie's maakt de volgorde niet uit zoals bijv: de smurfen, gummiberen, vrouwtje theelepel, etc. Maar bij sommige dus wel...en Niels Holgerson is er dus duidelijk 1 van.

The Pryde
21-07-2005, 20:10
Maja de bij :!: JAJA... ik was nog heeeeeel klein :lol:

rudyooms
21-07-2005, 20:37
Tja Niels Holgerson....die staat niet op volgorde op de DVD. De aflevering waarmee je eigenlijk moet beginnen: dat Niels Holgerson dus klein wordt...staat ergens op de derde DVD. Onlogisch......

Bij veel serie's maakt de volgorde niet uit zoals bijv: de smurfen, gummiberen, vrouwtje theelepel, etc. Maar bij sommige dus wel...en Niels Holgerson is er dus duidelijk 1 van.

Mijn vriendin zegt: "Ja dat klopt helemaal , erg onlogisch.
Toen ik deel 1 ging kijken dacht ik ook -> uumm Hoe is hij ook al weer klein geworden....... :)

rudyooms
21-07-2005, 20:38
Maja de bij :!: JAJA... ik was nog heeeeeel klein :lol:

Mijn vriendin zegt *lol* :
"Jaja een geweldige serie / gelukkig ook op dvd :D
Mijn moeder was zelfs blij het te zien" :o

Erwin_W
26-07-2005, 00:57
http://www235.pair.com/newpulp/spider-friends/videos/1STseasonSORENSON.mov

Spider-man and friends opening filmpje.. kreeg helemaal dat gevoel van vroeger als deze bij telekids kwam toen ik dit zag :lol:

Jurgen V
26-07-2005, 01:12
http://www235.pair.com/newpulp/spider-friends/videos/1STseasonSORENSON.mov

Spider-man and friends opening filmpje.. kreeg helemaal dat gevoel van vroeger als deze bij telekids kwam toen ik dit zag :lol:

Heerlijk is dat jah, heb hetzelfde gevoel erbij, zo maken ze ze niet meer tegenwoordig. :cry:

Ga binnenkort the pink panther cartoon collection aanschaffen ook een jeugdsentiment. :D

Remcodeweerd
26-07-2005, 02:04
Dit is een mooi onderwerp :D

Ja tis jammer dat die oude tekenfilms nooit op dvd komen

Teddy Ruxpin (dat zou toch geweldig zijn op dvd)

en dat met dat beetje kissyfeur ofzo

verder ducktales de gummyberen en ja dugeon and dragons mag ook wel eens in nederland worden uigegeven.

FredKroket
26-07-2005, 02:54
Deze wil ik graag zien:

De smurfen
Captain Planet 8)

En verder veel Cartoon Network spul zoals

2 Stupid Dogs
Johnny Bravo
Dexter's Laboraty
Cow & Chicken (met Mister Pants Off (y) )
I Am Weasel

yourealllosers
26-07-2005, 19:30
Dit is een mooi onderwerp :D

Ja tis jammer dat die oude tekenfilms nooit op dvd komen

Teddy Ruxpin (dat zou toch geweldig zijn op dvd)

en dat met dat beetje kissyfeur ofzo

verder ducktales de gummyberen en ja dugeon and dragons mag ook wel eens in nederland worden uigegeven.

Dungeons & dragons is in Engeland te vergkrijgen oa via Play en Amazon te bestellen. Ducktales the movie zou geloof ik een regio 1 versie van uitkomen.

Big D
26-07-2005, 22:51
Ik weet niet of deze sites al gepost zijn in dit topic, maar hier staan toch wel een hele hoop tekenfilms die ik op DVD zou willen zien:

http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment/tekenfilm.htm
http://retro.vandegrift.net/ (download hier intro-themes van tekenfilms en series)

Ik zie nu dat je op die 2e site níet meer kan downloaden ivm teveel internetverkeer :(

Andere tekenfilms die ik wel op DVD zou willen zien:

Dexter's Laboratory
Johnny Bravo
Ed, Edd, 'n Eddy
Topcat
Tom & Jerry

en vast nog wel meer :)

Bambi
27-07-2005, 09:09
Ducktales the movie zou geloof ik een regio 1 versie van uitkomen.
"DuckTales - The Movie" is verkrijgbaar bij Play.com in een NL-ondertitelde R2 versie voor GBP 8,-
Ben zelf erg blij met dat exemplaar: het maakte mijn collectie MovieToons compleet ;)

Hans De Bisschop
27-07-2005, 09:18
http://www.mcnally95.com/graphics/news1/TomJerry2.jpg

&

http://www.mcnally95.com/graphics/news1/LooneyTunesGold3.jpg

Eind oktober is het eindelijk weer zover ! :D :D :D
Nu nog even wachten op de Pink Panther cartoons-boxset en het kan niet meer stuk :)

Pakken beter dan al die goedkope onzin die ze tegenwoordig op Cartoon Network uitzenden (uitgezonderd van het uurtje Looney Tunes en Tom & Jerry natuurlijk)

Bambi
27-07-2005, 09:37
Tom & Jerry
&
Looney Tunes

Pakken beter dan al die goedkope onzin die ze tegenwoordig op Cartoon Network uitzenden
AMEN!! (y)

Bas V.
28-07-2005, 13:38
http://www.dvdoutlet.nl/images/products/15614.jpg
http://www.dvdoutlet.nl/images/products/15615.jpg

Jajaja! 3 afleveringen per dvd, 5,49 per stuk bij dvdoutlet (4,49 bij Lapis, maar iets meer verzendkosten), besteldrang gaat erg kriebelen...

Hier staat trouwens een aardig overzicht van oude tekenfilms: http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment/tekenfilm.htm

nog een handig linkje waar dvd uitgaven van tekenfilms op een rij staan: http://www.kindertv.org/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=7&id=378&Itemid=188

Erwin_W
20-08-2005, 08:48
http://yahooligans.yahoo.com/content/tv/

Hier kan je episode van Link en Super Mario Brothers Super Show kijken!

Dagger
22-08-2005, 15:05
velen die ik nog ken en hier misschien nog niet genoemd werden:

Barbapapa
Budgy de kleine helicopter
The Flintstones
Samurai Pizzacats
Alfred J Kwak
Seabert
Ovide en z'n vrienden
Wicky the Viking
Dinobaby's :twisted:
Pinocchio ( wist 'm te spellen door het lied te zingen :D )

James Bond Jr.
Rescue Rangers
Calimero
Peter Pan
Tom Sawyer
De Snorkels
de aller eerste power rangers, mighty morphin power rangers.
Thunder cats
Simbad de zeeman
Beetle Borgs

Mystic Knights of Tyr Na Nog
King arthur and the knights of justice
de troetelberen ( carebears )
Superworm Jim
Teenage Mutant Hero Turtles
Boullie de sneeuwpop :D
the adams family
Darkwing Duck
Yogi Bear
OMG Technoman :shock: :D 8)

eerste batman
inspector gadget
animaniacs
Spiderwoman
Sonic the hedgehog
Spiderman the animated series
X-men the animated series
Lucky Luke
Pink Panter
Popeye

Ulysses 31
Starstreet :D
Maple Town
aaaaaaaaah Heatcliff :twisted: en die andere kat die in deze tekenfilm komt. ( herken nog wel een wordsworth )

Kid Video :D ( from my video, to my radio ) ( of was dat een programma waar die tomatengast kwam en ook nintendo game cheats werden verteld? )

Ik heb een tekenfilm van Super Mario World hier liggen.

C.O.P.S
Transformers
Captain N the game master
Captain Bucky 'O Hare
Thundercats

Wat vind ik hier
http://www.transformerscds.com/frames/cops.htm

https://www.dvdavenue.tv/index.php?iCollectionID=82

martwout
23-08-2005, 14:38
velen die ik nog ken en hier misschien nog niet genoemd werden:

(knip)
Pinocchio ( wist 'm te spellen door het lied te zingen :D )
(knip)


Dagger, ik zag vanochtend bij Primera Culemborg een dvd staan van 4 zoveel van, ik denk, deze serie. De figuren op de voorkant leken heel erg op de serie zoals RTL4 het vroeger eens uitzond. Zoals ik me herinner was de intro zodanig dat je Pinocchio zag lopen. Ik herkende op die voorkant ook die verkeerde vos die weleens voorkwam in de serie.

De figuren leken erg op de figuren op onderstaande cover (cover komt niet overeen):
http://www.71cs-shops.de/pro7resource/shop3/art_image/S24007016.jpg

Kimmie
23-08-2005, 15:33
http://www.axelmusic.com/resources/cache/front/300/200/826663481990_300x200.jpg

Bravestarr
23-08-2005, 15:44
http://www.axelmusic.com/resources/cache/front/300/200/826663481990_300x200.jpg
Meer info! :D R1? R2? Waar te bestellen?

Bravestarr
23-08-2005, 15:46
Offtopic: Iemand die het verzint om een cartoon Teddy Ruxpin te noemen is niet goed bij zijn hoofd!

Ik weet niet wanneer jij geboren bent, maar voor de generatie dat begin jaren '80 geboren is, was eind jaren '80 'Teddy Ruxpin' een van de betere series of een jeugdige doelgroep.
Tja, de Gummie Beren, de Wuzzels en de DuckTales volgens mij toen al door de afleveringen heen. Rescue Ranges was ook zeer geslaagd als serie.

Heeft iemand een link waar ik bepaalde tekenfilmseries nog kan opsporen?
Ik denk dat de kritiek gericht is op de naam van de tekenfilm, niet op de kwaliteit.

Kimmie
23-08-2005, 15:48
http://www.axelmusic.com/resources/cache/front/300/200/826663481990_300x200.jpg
Meer info! :D R1? R2? Waar te bestellen?

http://www.axelmusic.com/productDetails/826663481990

Bravestarr
23-08-2005, 15:50
Ducktales the movie zou geloof ik een regio 1 versie van uitkomen.
"DuckTales - The Movie" is verkrijgbaar bij Play.com in een NL-ondertitelde R2 versie voor GBP 8,-
Ben zelf erg blij met dat exemplaar: het maakte mijn collectie MovieToons compleet ;)
Ik heb hem R2 Nl versie. met de nederlandse stemmen. Is die soms niet bekend bij het grote publiek?

Joyrider
23-08-2005, 16:02
Ik heb afgelopen maandag een box van de troetelberen op de kop getikt voor een leuk prijsje....

TheGodfather
23-08-2005, 16:20
Ik heb afgelopen maandag een box van de troetelberen op de kop getikt voor een leuk prijsje....
cool :lol:
waar en voor hoeveel?

Joyrider
23-08-2005, 16:31
Bij de blokker voor €6,99. Je hebt dan 3 DVD's.

TheGodfather
23-08-2005, 16:36
Bij de blokker voor €6,99. Je hebt dan 3 DVD's.
kwaliteit een beetje goed?

Joyrider
23-08-2005, 16:37
ik vind van wel....net zoals op tv

rudyooms
23-08-2005, 16:48
Ducktales the movie zou geloof ik een regio 1 versie van uitkomen.
"DuckTales - The Movie" is verkrijgbaar bij Play.com in een NL-ondertitelde R2 versie voor GBP 8,-
Ben zelf erg blij met dat exemplaar: het maakte mijn collectie MovieToons compleet ;)
Ik heb hem R2 Nl versie. met de nederlandse stemmen. Is die soms niet bekend bij het grote publiek?

Ik heb hem ook gewoon in NL versie :)
Oom dagobert is veel leuker in NL :P