PDA

Bekijk de volledige versie : Dubbel Friss: ZOENEN ZOENEN



Erwin_W
29-07-2003, 21:37
Hey mensen,

ik heb een verzoekje.. ik ben al tijdje op zoek naar de reclame van Dubbel Friss... iedereen kent 'm: zakken met die heupen zwaaien met die armen.. ZOENEN ZOENEN... probleem: ik kan 'm wel vinden, maar dit zijn allemaal filmpjes... ik wil een mp3tje hebben van de volledige commercial... heeft iemand die voor mij of kan iemand die maken? zou ik onwijs tof vinden (zou een dvdtje willen aanbieden, maar wil nu nix van me collectie kwijt en geld om eentje te kopen heb ik nie ... sorry! :oops: )

Joost v.d. Ham
29-07-2003, 21:39
waarom...?

zo leuk is hij toch niet....

Erwin_W
29-07-2003, 21:41
ik vond van wel.. "kom op jongen je ziet er goed uit" :lol:

Thijs
29-07-2003, 22:03
Als ik je zou kunnen helpen.. graag. Maar helaas.

Vind deze reclame overigens hééél erg irritant en hij werkt echt op mijn zenuwen, zou binnen de kortste keren hier het raam uit springen als ik er een mp3 van zat te luisteren!

McReal
30-07-2003, 03:58
kijk eens op http://www.patrick.fm/entry_blog-185.html misschien zit er hier iets bij

greetzz McReal

Bahamut
30-07-2003, 06:59
ik vond van wel.. "kom op jongen je ziet er goed uit" :lol:

Zo zie je maar hoe smaken verschillen :?
Ik vind dit momenteel één van de meest irritante reclames op TV :wink:

John Sital
30-07-2003, 08:47
ik vond van wel.. "kom op jongen je ziet er goed uit" :lol:

Zo zie je maar hoe smaken verschillen :?
Ik vind dit momenteel één van de meest irritante reclames op TV :wink:

hm wel een heel mooie meid erin.... :P
kijk anders eens op www.winmix.com

Thijs
30-07-2003, 08:48
hm wel een heel mooie meid erin.... :P


Oké da's waar, da's dan tenminste íets :)

starbuck
30-07-2003, 09:01
Je bent niet de enige die hem leuk vind,......( bron FOK )

3FM maakt van reclameliedje een zomerhit
Gepost door Marco (MrSubtle) - woensdag 30 juli 2003 @ 08:05 - Bron: Radio 3FM
Stendersvroeg DJs Patrick Kicken en Maurice Verschuren hebben eigenhandig gezorgd voor een nieuwe zomerhit.

Vorige week vroegen de populaire DJs de luisteraars hun favoriete televisiereclame te melden. Als favoriet kwam de Dubbel Frisss commercial uit de bus. Prompt daarop werd door een oplettende geluidsstudio een mp3 gestuurd met een mix van het liedje dat tijdens de reclame te horen is.

Het zomerse liedje, dat inmiddels al diverse malen op Radio 3FM te horen is geweest, bleek onmiddellijk aan te slaan. Binnen enkele weken zal het liedje in de winkel liggen.

Update
De televisiereclame is opgenomen in discotheek The Movies in Volendam. Foto's van de shoot zijn hier te vinden. Op deze site is ook de commercial te downloaden in Divx formaat.

http://www.discomovies.com/?node_id=52

John Sital
30-07-2003, 09:10
Je bent niet de enige die hem leuk vind,......( bron FOK )

3FM maakt van reclameliedje een zomerhit
Gepost door Marco (MrSubtle) - woensdag 30 juli 2003 @ 08:05 - Bron: Radio 3FM
Stendersvroeg DJs Patrick Kicken en Maurice Verschuren hebben eigenhandig gezorgd voor een nieuwe zomerhit.

Vorige week vroegen de populaire DJs de luisteraars hun favoriete televisiereclame te melden. Als favoriet kwam de Dubbel Frisss commercial uit de bus. Prompt daarop werd door een oplettende geluidsstudio een mp3 gestuurd met een mix van het liedje dat tijdens de reclame te horen is.

Het zomerse liedje, dat inmiddels al diverse malen op Radio 3FM te horen is geweest, bleek onmiddellijk aan te slaan. Binnen enkele weken zal het liedje in de winkel liggen.

Update
De televisiereclame is opgenomen in discotheek The Movies in Volendam. Foto's van de shoot zijn hier te vinden. Op deze site is ook de commercial te downloaden in Divx formaat.

http://www.discomovies.com/?node_id=52

kijk dit is nou eens nuttige info! :P (y)