PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe Moderators voor de handelfora!



Eric van Ballegoie
30-07-2003, 09:32
Nieuwe Moderators voor de handelfora!



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=985)

Rochan
30-07-2003, 09:46
Veel succes Ernest en Ronald (y) :bier:

richard voskamp
30-07-2003, 10:47
Veel succes Ernest en Ronald :D (y) :bier:

Ronald Stiebolt
30-07-2003, 10:48
Mij vertellen ze ook nooit wat..... ;)

Succes heren! (y)

Philippe
30-07-2003, 12:42
Rein en Ronald hebben het voortreffelijk gedaan en Ernest en Ronald zullen het zeker ook goed doen. Alle succes toegewenst aan dit vierkoppig team!

Ludo Keeris
30-07-2003, 12:46
Ernest en Ronald lijken me een uitstekende keuze! Het zijn in ieder geval twee namen waarop ik gestemd heb :wink:

Veel succes jongens!

Ronald Dassen
30-07-2003, 17:20
Kijk, dit is nog eens goed nieuws :wink:

Persoonlijk wil ik even iedereen bedanken voor de felicitaties en de vele bossen bloemen.

Ik ben natuurlijk dolblij dat ik en Ernest dit mogen gaan doen, en voor Ronald en Rein is het natuurlijk ook lekker, dat er wat werk uit hun handen wordt genomen, zodat zij ook eindelijk eens een avondje 'ontspannen' op het forum kunnen zitten.

De eerste drie weken zal ik helaas nog niet zoveel kunnen doen, maar dat komt omdat er een vakantie voor de deur staat. Maar wees gerust, na mijn vakantie ga ik er lekker tegenaan, en ik vertrouw erop dat Ernest en ik Rein en Ronald goed bij zullen staan, en dat we de handelaren thread met z'n vieren in goede banen zullen leiden. Dat gebeurde natuurlijk al door Rein en Ronald, maar zoals Eric het al aangaf, de site groeit, en snel ook.

Hierbij wil ik Eric, Ronald en Rein ook nog even bedanken voor het benoemen van Ernest en mij. Helemaal Top! (y)