PDA

Bekijk de volledige versie : Back to the future op DVD?



Edwin V
08-11-2001, 08:52
In de toekomst zal het er toch van komen. De back to the future trilogie op DVD. ga je 'm kopen of niet?

Nathan Strik
08-11-2001, 14:30
Volgend jaar komt hij 80% zeker weten uit in een mooie Collector´s Box. Eind dit jaar verlopen namelijk de rechten erop en alle documentaires enzo zijn al klaar, dus even de tanden op elkaar mensen...
De Nederlandse release is trouwens nog steeds onzeker, daar waren volgens mij nog wel wat problemen met rechten enzo... maar ik haal toch de Regio 1 versie.

Dadaveke
08-11-2001, 17:05
Ik moet hem in mijn collectie hebben jeug sentimalteit he;)

groeten

Anonymous
08-11-2001, 17:28
Gozers,

Las ergens dat de datum nu voor juni 2002 vaststond, ze waren er al zeker van dat er making offs en commentaren op zouden komen te staan. Had van Zemecis (hierdoor mijn favoriete regiseur zo ongeveer) ook niet anders verwacht

starbuck
09-11-2001, 09:47
dus even de tanden op elkaar mensen...


hmmpffgfgrhdjhszjhdh:)

martin
09-11-2001, 16:55
wel hopen dat ze een beetje aandacht besteden aan het beeld en geluid.

we hebben al lang genoeg gewacht.
http://dvd.freehomepage.com/body1.gif

Marco
09-11-2001, 20:42
Las het volgende bericht van http://www.bttf.com/dvd

November 8, 2001

Universal Pictures Video France president Jacques Margules was interviewed for the November 2001 issue of French magazine Les Années Laser and discussed several upcoming Universal releases, including Back to the Future. The highlighted quote in the following interview indicates a 3rd or 4th Quarter release in France. Here's a rough translation:
"Another masterpiece: the 3 parts of Back to the Future, which DVD editions - for the second half of the year - will have serious advantages."

Also today, Dark Horizons states that "Universal has confirmed a box set will be coming out in Summer 2002", but cites no sources for this information.

Hoe dan ook, ik zie het wel verschijnen. Als de trilogy uitkomt gaan ik de trilogy box zeker aan schaffen :)

Dunky
09-11-2001, 21:00
Achter op mijn bootlegs stond dts-es op dus stiekem hopen op een dts track.:)

Marco
10-11-2001, 01:14
Nog een beetje info:

Documentary writer-producer-director Laurent Bouzereau has told DVD Review in the past what we may expect from the DVD set.

"For Back To The Future I did a half-hour documentary with Michael J Fox, director Robert Zemeckis and co-writer Bob Gale, a kind of retrospective look back at the trilogy. I know at the time there were a lot of good behind-the-scenes documentaries made so there was no point doing the same thing."

C-Jtje
12-11-2001, 10:41
een Engels dvd blad zegt in het derde
kwart van het jaar 2002

nog bijna een jaar wachten

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=C-Jtje

R. Schaap
09-03-2003, 02:29
Het jaar wachten is al ruimschoots voorbij en naar mijn mening is het een toprelease geworden!!

Nathan Strik
09-03-2003, 02:32
Het jaar wachten is al ruimschoots voorbij en naar mijn mening is het een toprelease geworden!!Amen to that!

R. Schaap
09-03-2003, 02:42
Het jaar wachten is al ruimschoots voorbij en naar mijn mening is het een toprelease geworden!!Amen to that!

Volgens een bericht eerder in deze thread wilde je kiezen voor de R1, wat is het uiteindelijk geworden?

Nathan Strik
09-03-2003, 02:58
Volgens een bericht eerder in deze thread wilde je kiezen voor de R1, wat is het uiteindelijk geworden?
Ik heb een zwakke zelfbeheersing en heb de R2 gekocht meteen toen hij uitkwam. :lol: :oops:

I´m weak... just couldn´t wait a few lousy months... ;)

Marco
09-03-2003, 12:57
Het jaar wachten is al ruimschoots voorbij en naar mijn mening is het een toprelease geworden!!Ondanks de verkeerde framing (op alle regio's tot zover bekend) :?:

Glenn Smits
09-03-2003, 17:05
ik mis een optie. familielid heeft hem al. Ik hoef hem dus niet zozeer te kopen en ben maar voor als ie goedkoper wordt gegaan. Als die goedkoper wordt koop ik hem zelf denk ik ook maar dat is niet zeker.

AlexandervanDongen
12-03-2003, 13:16
Het lag bij mij niet aan de financieen.
Ik heb hem namelijk gekregen van mijn vriendin.

Dat is al een kick op zich, een mooie vrouw die een goede filmserie voor je koopt. Wauw...