PDA

Bekijk de volledige versie : DVD.nl T-Shirt



Herjan
30-07-2003, 20:13
Moderator note: door een bug in de oude poll is er een nieuwe aangemaakt, heb je al gestemd in de oude poll, doe dit dan nogmaals.

Poll-Owner note: door een bug in de software is de nieuwe poll ook verdwenen. Heb je interesse in een shirt, post dan even welke maat en andere wensen.

Naar aanleiding van de thread DVD.nl Merchandise (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=15529) hier even een marktonderzoek. Het gaat mij er even om hoeveel mensen interesse zouden hebben in een Sport Shirt met het DVD.nl logo erop. Hier een getruukte foto van hoe het shirt zou kunnen worden:
http://www.esdoorn.demon.nl/_shirt.gif

In deze pol kun je aangeven of je interesse hebt door het kiezen van de gewenste maat of "Geen interesse". Mocht je aanvullende vragen of opmerkingen hebbe, dan kun je ze erbij plaatsen.

Een prijs is nog niet vastgesteld, maar daar ga ik naar op zoek. Deze zal ook afhankelijk zijn van de bestelde hoeveelheden.

Let op: door te reageren hier, wordt nog geen bestelling geplaatst! Wel ga ik er van uit dat iedereen die een maat aangeeft, ook een bestelling zal plaatsen!

EDIT: Heb je meer interesse in een normaal T-shirt i.p.v. een Polo, geef dat dan even aan middels een berichtje hieronder. Ik ben (nog) niet van plan om verder te gaan dan een t-shirt of iets dergelijks, dus peper & zoutstellen e.d. zul je zelf moeten maken. Wel zou een muismat tot de mogelijkheden kunnen horen.

Jaded
30-07-2003, 20:16
In deze pol kun je aangeven of je interesse hebt door het kiezen van de gewenste maat of "Geen interesse".
Deze laatste optie mis ik toch ... :?:

EDIT: Net zoals de rest van de poll. :)

Herjan
30-07-2003, 20:18
Ik wil zelf een XXL vanwege m'n enorme bier... euh... schouders...

Lars_JJ
30-07-2003, 20:19
Ik draag niet snel promotiekleding...

Nathan Strik
30-07-2003, 20:27
Ik heb even gekeken naar de dubbele entries, maar zo op het oog is er niks mis in die poll, erg vreemd...
Als ik de poll namelijk wil aanpassen zie ik alles maar 1 keer staan... heel raar...

Herjan
30-07-2003, 20:28
Nathan, je bent geweldig! (y)

Nathan Strik
30-07-2003, 20:31
Nathan, anders mag je deze hele thread wel weggooien, dan maak ik een nieuwe...
Ik zal nog even proberen of ik de poll opnieuw kan aanmaken, zo niet dan gooi ik hem weg.

/EDIT: Gelukt... ga jullie gang zou ik zeggen. ;)

Jaded
30-07-2003, 20:42
Nee, geen interesse, dat is mijn keuze.

Peefie
30-07-2003, 21:42
Iemand dan interesse in mijn 'Sick my duck!' shirts? :wink:

Johan van den D.
30-07-2003, 22:52
Iemand dan interesse in mijn 'Sick my duck!' shirts? :wink:Zijn daar ook foto,s van ??
http://www.smiliez.de/images/1261.gif

Tom van den Hout
31-07-2003, 00:42
ik heb ook gekozen voor geen interesse.

Gewoon omdat ik persoonlijk nooit met zon shirt de straat op zou gaan :D

Luther Hartog
31-07-2003, 01:57
Ik vind het mooie shirts....voor programmeurs e.d.

Harry V.
31-07-2003, 02:02
Is er geen ander soort merchandise mogelijk?

Met alle respect: Hoe leuk het shirt er ook uitziet, je zal mij er niet mee zien lopen... 8)

Bas de Jong
31-07-2003, 02:35
Maat XL voor mij 8)

Rob Technoid
31-07-2003, 05:59
Ik vind het mooie shirts....voor programmeurs e.d.

Volgens mij bedoel je audiofielen...

Enniewee, hier ook geen interesse...

starbuck
31-07-2003, 09:26
Polo's zijn niets voor mij, ik heb wel ja gestemd omdat polo tussen haakjes stond.

Een gewoon T-shirt spreekt mij meer aan.

evenals

*de dvd.nl sleutelhanger
*de dvd.nl flessenopener
*de dvd.nl pen
*de dvd.nl geodriehoek !?!

en natuurlijk en dvd.nl lingerie setje als goedmakertje voor de vrouw die zo vaak alleen moet zitten terwijl wij achter de pc zitten te posten. :wink:

Peefie
31-07-2003, 09:28
Hmmmm.....ik wacht na eerder postje gelezen te hebben dan toch maar op het DVD.nl peper- en zoutstel.

Henk Heideveld
31-07-2003, 09:38
Nee joh, niet doen.
Wel eens een meeting bijgewoond??? :? :?
Je schaamt je te barsten :oops: :oops: dan ga je middels een shirt niet nog eens accentueren dat je bij zo'n zooitje ongeregeld hoort. Ik was op de kermis in Tilburg blij dat niet zichtbaar was da'k bij Niels hoorde :mrgreen: (6) (6) :mrgreen:

Herjan
31-07-2003, 10:04
Kan iemand de poll nog zien? Ik zie hem niet meer namelijk...

GrMnrGr
31-07-2003, 10:05
hmmmpff, ik zie geen pol ... maar ik wil wel zo een polo en liefst M ...

ps zijn er geen andere kleuren?

Herjan
31-07-2003, 10:08
hmmmpff, ik zie geen pol ... maar ik wil wel zo een polo en liefst M ...
Kolere! Is die poll dus alweer verdwenen! Nou ja, dan maar gewoon posten welke maat je zou willen...

Ik meen dat de tussenstand was:
1. M
1. L
10. XL


ps zijn er geen andere kleuren?
Ehm... Welke kleur zou je wensen?

Henk Heideveld
31-07-2003, 10:18
Kan iemand de poll nog zien? Ik zie hem niet meer namelijk...Is er een poll dan????
Inderdaad: niks te zien!!!!!! :?

Herjan
31-07-2003, 10:21
Is er een poll dan????
Inderdaad: niks te zien!!!!!! :?
Is er een poll? Ja, ergens in de Bermuda-driehoek van de DVD.nl database... Ik heb er ondertussen al 2 gemaakt en ook Nathan (Strik, red.) heeft er 1 gemaakt... Maar telkens verdwijnt ie weer! En ik verwed er een t-shirt onder dat als ik 'm nog eens toevoeg, hij er weer dubbel staat!

Crew! Help me!

Henk Heideveld
31-07-2003, 10:22
In deze pol kun je aangeven of je interesse hebt door het kiezen van de gewenste maat of "Geen interesse".
Deze laatste optie mis ik toch ... :?:

EDIT: Net zoals de rest van de poll. :)
De poll was toch niet handig commercieel. Ik had de poll zo gemaakt dat men meerdere exemplaren had kunnen bestellen.
Bijvoorbeeld een reserve-exemplaar als ie in de wasmand ligt :o
Of een bestelling voor het gehele bejaardenoord.......of zo :roll:
Of.....een gezinspakket: 1x XL voor meneer, 1xS voor mevrouw, en maatje 152 en 164 voor de kids!!!! :P :P
Als het zwart is: 1 x L.

GrMnrGr
31-07-2003, 10:35
hmmmpff, ik zie geen pol ... maar ik wil wel zo een polo en liefst M ...
Kolere! Is die poll dus alweer verdwenen! Nou ja, dan maar gewoon posten welke maat je zou willen...

Ik meen dat de tussenstand was:
1. M
1. L
10. XL


ps zijn er geen andere kleuren?
Ehm... Welke kleur zou je wensen?

Owkee, kleur is ok voor mij, zwart ja toch? (Voor een of andere reden dacht ik dat de kleur donkerblauw was.)

Henk Heideveld
31-07-2003, 10:46
hmmmpff, ik zie geen pol ... maar ik wil wel zo een polo en liefst M ...
Kolere! Is die poll dus alweer verdwenen! Nou ja, dan maar gewoon posten welke maat je zou willen...

Ik meen dat de tussenstand was:
1. M
1. L
10. XL


ps zijn er geen andere kleuren?
Ehm... Welke kleur zou je wensen?

Owkee, kleur is ok voor mij, zwart ja toch? (Voor een of andere reden dacht ik dat de kleur donkerblauw was.)
Saai zeg:zwart. Ik heb maar 1 of 2 begrafenissen per jaar dus dan kan 'k 'm nauwelijks dragen. :(
De meiden willen in ieder geval frisse en modieuze kleuren, ikzelf wil ook een witte er bij! :roll:

GrMnrGr
31-07-2003, 10:52
hmmmpff, ik zie geen pol ... maar ik wil wel zo een polo en liefst M ...
Kolere! Is die poll dus alweer verdwenen! Nou ja, dan maar gewoon posten welke maat je zou willen...

Ik meen dat de tussenstand was:
1. M
1. L
10. XL


ps zijn er geen andere kleuren?
Ehm... Welke kleur zou je wensen?

Owkee, kleur is ok voor mij, zwart ja toch? (Voor een of andere reden dacht ik dat de kleur donkerblauw was.)
Saai zeg:zwart. Ik heb maar 1 of 2 begrafenissen per jaar dus dan kan 'k 'm nauwelijks dragen. :(
De meiden willen in ieder geval frisse en modieuze kleuren, ikzelf wil ook een witte er bij! :roll:

Frisse en modieuze kleuren ... een witte ... en dan nog witte sport sokken ... success verzekerd bij de meiden :D :D :D

Steven Maas
31-07-2003, 14:42
Frisse en modieuze kleuren ... een witte ... en dan nog witte sport sokken ... success verzekerd bij de meiden :D :D :DWe mogen een DVD.nl plaktattoo en een DVD.nl hangertje voor de ketting niet vergeten. Als we toch bezig zijn mag je ook een DVD.nl cap laten maken. Een paar DVD.nl stickers, om je auto mee te versieren en ga nog maar even door. :)

Bas de Jong
31-07-2003, 15:21
Nou Erik, animo genoeg voor merchadise volgens mij! :mrgreen:

En als we DVD's gaan kopen in een winkel of naar de bioscoop gaan zullen we allemaal gratis reclame maken voor DVD.nl. Alleen maar voordelen merchandise! 8)

Ronald Dassen
31-07-2003, 15:48
Herjan, heb je al wat meer info voor ons wat de prijsindicatie is van deze polo's?

M Balje
31-07-2003, 16:10
Wat dachten julie van een DVD.NL Dvd :wink:
Inside dvd.nl Met een kijkje achter de schermen bij dvd.nl.
De Future: Beter goed koop dan duur koop,met een kijkje met de verborgen camera bij de FRS & MM.
Future: Een kijkje bij iemand van de dvd.nl crue thuis die je percies laat zien hoe het met de beeldformaten en geluid zit op een Breedbeeld tv en normale tv.
Future: hoe sluit ik een dvd speler aan.
45 minuten durende Future: Is dvd's kopieren echt zielig voor de maatschapijen. Een lange documaintaire waar bij alle maatschapijen hun woord je doen over dit onderwerp.

Geluid: DD 1.0 Mono,DD 2.0 Stereo,DD 5.1 Ex en DTS 5.1 Es
Beeld: Alle belangrijke beeld formaten met oa 4:3 :lol:

Prijs: FRS 10,99
MM Arena 6,99
Overige MM 2,99
Op de site alleen per Sms te winnen voor 1,25 POB

Martin van Tuijl
31-07-2003, 17:09
Iemand dan interesse in mijn 'Sick my duck!' shirts? :wink:Ikke!! 8)

Nathan Strik
31-07-2003, 17:19
Wat dachten julie van een DVD.NL Dvd :wink: Hehe, hoe komen jullie toch op die maffe ideeën? Daar zouden we nou zelf nooit aan denken. ;)

Gabriel B.
31-07-2003, 17:23
Een XL is de goede maat maar spijtig genoeg niet haalbaar wegens mijn contract met Nike. ;)

Alexander V
31-07-2003, 17:33
Lijkt me wel een leuk idee, moet ik mijn standaard Boss of Ralph Lauren polo maar eens in de kast laten hangen. Een XL voor mij.

Misschien nog een aardig idee, een volledige DVD.NL airbrush voor op de auto (uitgevoerd door de crew natuurlijk), daar maak je pas de blits mee bij een illegale streetrace!

Kasper P.
31-07-2003, 17:53
Ik heb wel intresse in een XL mits de prijs redelijk is.

Herjan
31-07-2003, 18:45
Lijkt me wel een leuk idee, moet ik mijn standaard Boss of Ralph Lauren polo maar eens in de kast laten hangen. Een XL voor mij.

Misschien nog een aardig idee, een volledige DVD.NL airbrush voor op de auto (uitgevoerd door de crew natuurlijk), daar maak je pas de blits mee bij een illegale streetrace!
Sinds wanneer zijn er bij ons in 't dorp straatraces? Of was die sirene net voor jou?

Gabriel B.
31-07-2003, 19:33
daar maak je pas de blits mee bij een illegale streetrace!
Sinds wanneer zijn er bij ons in 't dorp straatraces? Of was die sirene net voor jou?
In tegenstelling tot al die legale streetraces ? :wink:

Herjan
31-07-2003, 19:42
Kleine verandering in de planning: ik ga toch maar alleen offertes aanvragen voor t-shirts, aangezien polo's toch wel een beetje bekakt staan... en duurder zijn...

Aangezien ik zelf V-hals mooier vind dan rond, wordt het dus (hoogst waarschijnlijk) een zwart t-shirt, met v-hals met een DVD.nl logo op de borst in ongeveer het zelfde formaat en kleurstelling als op de homepage (ietsje groter misschien: centimeter of 8 breed).

Ik ben nu offertes aan het aanvragen. Zodra ik meer weet, post ik het hier!

Peefie
31-07-2003, 20:27
Aangezien ik zelf V-hals mooier vind dan rond....



ICK :shock:. Maar je initiatief is lovenswaardig :).

X
31-07-2003, 20:35
Een XXL, maar ik wil eerst een prijs horen.

Overigens... is het dan géén idee om op je rug bijvoorbeeld te laten drukken....

Yes, i'm a DVD Freak ofzo.... :?: :?: :?: Of een andere leuke slagzin...
't Is maar een ideetje. :wink:

Maar eerst een prijs svp.

Herjan
31-07-2003, 20:46
Een XXL, maar ik wil eerst een prijs horen.

Overigens... is het dan géén idee om op je rug bijvoorbeeld te laten drukken....

Yes, i'm a DVD Freak ofzo.... :?: :?: :?: Of een andere leuke slagzin...
't Is maar een ideetje. :wink:

Maar eerst een prijs svp.

Een prijs komt, zodra ik iets weet. Een tekst op de rug, zoiets als je noemt is ook erg leuk. Mocht iemand anders nog goede ideeën hebben, dan zijn ze welkom.

Echter worden t-shirts wel weer iets duurder als je iets op de rug wilt printen... Maar ik zal ook hiervoor offertes aanvragen.

Peefie
31-07-2003, 20:54
Echter worden t-shirts wel weer iets duurder als je iets op de rug wilt printen... Maar ik zal ook hiervoor offertes aanvragen.

Het wordt nog duurder als je iets erop laat borduren maar ik wil geen shirt waarvan de tekst er na 2x wassen af is. Ik ben meer voor een klein applique dus :wink:

Ronald Dassen
31-07-2003, 21:33
Kleine verandering in de planning: ik ga toch maar alleen offertes aanvragen voor t-shirts, aangezien polo's toch wel een beetje bekakt staan... en duurder zijn...


Tja, polo's zijn wel duurder, maar kwalitatief toch weer wat sterker dan t-shirts......mijn voorkeur gaat in ieder geval uit naar een polo.

Bas de Jong
31-07-2003, 21:40
Kleine verandering in de planning: ik ga toch maar alleen offertes aanvragen voor t-shirts, aangezien polo's toch wel een beetje bekakt staan... en duurder zijn...


Tja, polo's zijn wel duurder, maar kwalitatief toch weer wat sterker dan t-shirts......mijn voorkeur gaat in ieder geval uit naar een polo.
Hetzelfde geld voor mij.

Kun je niet voor T-shirts en polo's een offerte aanvragen? Kost alleen 'hun' meer werk lijk mij ;) (en jij moet meer tikken ok :roll: ;))

Acinony
31-07-2003, 21:51
Overigens... is het dan géén idee om op je rug bijvoorbeeld te laten drukken....

Yes, i'm a DVD Freak ofzo....

Maar eerst een prijs svp.
Dat is idd een heel goed idee !!

Ik neem dan iig 1 x een XL en 1 x een cap :D

Herjan
31-07-2003, 23:01
Dus er zijn mensen met een voorkeur voor een polo? Dan zal ik die idd ook maar aanvragen. Caps e.d. begin ik (nog) niet aan. Sorry Acinony...

Laurens-Jan
31-07-2003, 23:07
Voor mij 1x (of 2x mits onder de 15 euro p.s.) polo maat XL.

JaapM
01-08-2003, 00:31
Wel zou een muismat tot de mogelijkheden kunnen horen.
Doe mij er maar 1

pavko
01-08-2003, 01:32
doe mij maar een xl

Steven Maas
08-08-2003, 18:59
Is er al meer bekend over prijs en uitvoering?

Niet dat ik interesse heb. :P

Martin van Tuijl
09-08-2003, 00:44
Doe mij maar een string, en dan dvd.nl in het string-gedeelte...
Wordt een topper! 8) :lol:

Alex van den Berg
09-08-2003, 00:50
Doe mij maar een string, en dan dvd.nl in het string-gedeelte...
Wordt een topper! 8) :lol:Zo! Die kun je in je **** stoppen! :mrgreen:

Peefie
09-08-2003, 00:52
Doe mij maar een string, en dan dvd.nl in het string-gedeelte...
Wordt een topper! 8) :lol:Zo! Die kun je in je **** stoppen! :mrgreen:

naad :confused:

Martin van Tuijl
09-08-2003, 00:56
Doe mij maar een string, en dan dvd.nl in het string-gedeelte...
Wordt een topper! 8) :lol:Zo! Die kun je in je **** stoppen! :mrgreen:

naad :confused:Mag ook :lol:

R. Schaap
09-08-2003, 18:05
Ik wil ook graag een dvd.nl Forum Crew t-shirt als die ooit gemaakt kan worden.........

Anders ben ik natuurlijk altijd blij met een dvd.nl t-shirt!!!

Charley Baak
27-10-2003, 16:11
Krijgt deze actie nog een vervolg?

Eric van Ballegoie
27-10-2003, 16:19
Voor de HCC Dagen laten we zowiezo DVD.nl CREW T-Shirts maken. Deze shirts zijn uiteraard ook zonder het 'CREW' gedeelte te maken. De kosten voor de shirts liggen iets boven de 10 Euro en dan staat het logo groot op zowel de voor als op de achterkant van het shirt. We hebben de shirts echter nog niet binnen, dus over de kwaliteit kunnen we nog niet echt veel zeggen. Mocht de kwaliteit goed zijn dan zullen we op het forum polssen of er voldoende mensen interesse in het shirt hebben om een herdruk op te starten.

Peefie
27-10-2003, 17:24
Ben jij niet tegen posts die off-topic zijn :shock:Ik wil HEEL GRAAG een XL T-shirt met DVD.nl MITS de OHT terugkomt oké? :twisted:

Michelle
27-10-2003, 18:52
Voor de HCC Dagen laten we zowiezo DVD.nl CREW T-Shirts maken. Deze shirts zijn uiteraard ook zonder het 'CREW' gedeelte te maken. De kosten voor de shirts liggen iets boven de 10 Euro en dan staat het logo groot op zowel de voor als op de achterkant van het shirt. We hebben de shirts echter nog niet binnen, dus over de kwaliteit kunnen we nog niet echt veel zeggen. Mocht de kwaliteit goed zijn dan zullen we op het forum polssen of er voldoende mensen interesse in het shirt hebben om een herdruk op te starten.
Ik zal wel op zoek gaan naar jullie dan. ;)
Ik heb op zich wel interesse in een shirt, maar niet met een groot DVD.nl logo op de voorkant van m'n shirt. Achterkant oké, maar op de voorkant zie ik liever een discreert logootje op de linkerborst.

Ronald Dassen
27-10-2003, 19:07
Voor de HCC Dagen laten we zowiezo DVD.nl CREW T-Shirts maken. Deze shirts zijn uiteraard ook zonder het 'CREW' gedeelte te maken. De kosten voor de shirts liggen iets boven de 10 Euro en dan staat het logo groot op zowel de voor als op de achterkant van het shirt. We hebben de shirts echter nog niet binnen, dus over de kwaliteit kunnen we nog niet echt veel zeggen. Mocht de kwaliteit goed zijn dan zullen we op het forum polssen of er voldoende mensen interesse in het shirt hebben om een herdruk op te starten.
Ik zal wel op zoek gaan naar jullie dan. ;)
Ik heb op zich wel interesse in een shirt, maar niet met een groot DVD.nl logo op de voorkant van m'n shirt. Achterkant oké, maar op de voorkant zie ik liever een discreert logootje op de linkerborst.

Dit lijkt mij idd ook mooier, Michelle (y)

Herjan
28-10-2003, 19:02
Ik heb op zich wel interesse in een shirt, maar niet met een groot DVD.nl logo op de voorkant van m'n shirt. Achterkant oké, maar op de voorkant zie ik liever een discreert logootje op de linkerborst.
Zoiets als mijn ontwerp? (zie post 1 van deze thread)

Eric van Ballegoie
28-10-2003, 22:33
Als je twee verschillende (formaten) afbeeldingen wilt dan moeten er ook twee zeven gemaakt worden en daarmee gaat de prijs gelijk ook stevig omhoog, voor bij kleine oplagen.

Ronald Dassen
28-10-2003, 22:37
Ik heb op zich wel interesse in een shirt, maar niet met een groot DVD.nl logo op de voorkant van m'n shirt. Achterkant oké, maar op de voorkant zie ik liever een discreert logootje op de linkerborst.
Zoiets als mijn ontwerp? (zie post 1 van deze thread)

Hoe zit het eigenlijk met jouw ontwerp, Herjan?
Heb je nog eens navraag gedaan naar prijzen?

Herjan
29-10-2003, 08:54
Ik heb op zich wel interesse in een shirt, maar niet met een groot DVD.nl logo op de voorkant van m'n shirt. Achterkant oké, maar op de voorkant zie ik liever een discreert logootje op de linkerborst.
Zoiets als mijn ontwerp? (zie post 1 van deze thread)

Hoe zit het eigenlijk met jouw ontwerp, Herjan?
Heb je nog eens navraag gedaan naar prijzen?
Goh, 't gaat wel lekker met die communicatie binnen de crew, of niet? (6)

't Mocht niet van je baas, dus ik ben er niet meer mee bezig geweest....