PDA

Bekijk de volledige versie : Deftones + A Perfect Circle



Roland1
31-07-2003, 10:35
Ik vroeg me af of hier nog meer mensen naartoe gaan :D
Het is 21 september in Ahoy` 8)

Frank J.
02-08-2003, 20:33
Uhm ik wil erheen :D
Maar alleen nog even afwachten wie er met me mee gaan en hoe het met mn stage gaat....
MUSE komt ook :D daar heb ik wel al een kaartje voor... (y)

Lagwagon Pennywise komen trouwens in de Melkweg ! :D Argh ik wil zo veel maar kan waarschijnlijk zooo weinig :(

GrTZ

BeQuietAndDrive
04-08-2003, 12:49
Ik ga zeker! Was een dure tijd trouwens, heb ook kaarten voor Marilyn Manson, Muse en Radio Head gekocht. Mah ja, ik ga niet naar Lowlands of Pukkelpop, dus dat scheelt weer.

Frank J.
04-08-2003, 12:50
Ik ga zeker! Was een dure tijd trouwens, heb ook kaarten voor Marilyn Manson, Muse en Radio Head gekocht. Mah ja, ik ga niet naar Lowlands of Pukkelpop, dus dat scheelt weer. haha ook al? :D en dan al die dvd's die eraan komen zucht dat wordt overwerken

GrTZ

Shadow010
04-08-2003, 21:05
present! Deftones op lowlands2000 gezien en dat was echt meesterlijk.

Frank J.
04-08-2003, 22:07
present! Deftones op lowlands2000 gezien en dat was echt meesterlijk.Ik zat bij Red Snapper toen
DAT WAS PAS MEESTERLIJK :lol:

Shadow010
05-08-2003, 17:58
present! Deftones op lowlands2000 gezien en dat was echt meesterlijk.Ik zat bij Red Snapper toen
DAT WAS PAS MEESTERLIJK :lol:

Red Snapper heb ik et begin van gezien. Waren goed op dreef ja (drummer vooral). En later heb ik Red Snapper nog in Nighttown gezien. Maar dat je deftones toen hebt gemist jongen!!! Dat was gewoon een bovennatuurlijk optreden. De adrenaline die daar vrij kwam.....:)

Frank J.
05-08-2003, 19:15
Red Snapper heb ik et begin van gezien. Waren goed op dreef ja (drummer vooral). En later heb ik Red Snapper nog in Nighttown gezien. Maar dat je deftones toen hebt gemist jongen!!! Dat was gewoon een bovennatuurlijk optreden. De adrenaline die daar vrij kwam.....:)Ik weet het maar ik heb er bewust voor gekozen... IEDEREEN ging naar Deftones... En mijn broer en ik dachten kom we kijken eens wat dat is... NOU WOOOWWWW we stonden rechts voor de speakers en echt die Contrabas waaaww superszzz 10 x beter dan Deftones :oops: ...
Daarna Red Snapper in Haarlem nog gezien GRATIS echt niet normaal zooo vet gewoon GRATIS! haha maarja, deftones in ahoy even kijken wie er meegaan ....

Grtz

Roland1
05-08-2003, 19:25
Hey, vergeet niet:
Special Guest: A Perfect Circle

APC = 8)

Gabriël de Rop
05-08-2003, 19:32
Hey, vergeet niet:
Special Guest: A Perfect Circle

APC = 8)

met meneer Maynard James Keenan ??

Shadow010
05-08-2003, 20:06
Hey, vergeet niet:
Special Guest: A Perfect Circle

APC = 8)

met meneer Maynard James Keenan ??

Ja. Ben ik ook heel benieuwd naar. Tool vind ik ook echt geweldig! APC ken ik minder goed, maar moet haast ook wel tof zijn.

Roland1
05-08-2003, 20:18
Tool vind ik ook echt geweldig! APC ken ik minder goed, maar moet haast ook wel tof zijn.
Tool is heilig.
Achterhaal ook Mers De Noms van APC even ... supergoed 8)
16 september komt het nieuwe APC album uit .... ben erg benieuwd.

En uiteraard kans op Passenger van Deftones featuring Maynard 8)

Morgen even mijn kaartjes ophalen ... anders is mijn reservering niet meer geldig :roll:

Gabriël de Rop
05-08-2003, 21:49
Tool vind ik ook echt geweldig! APC ken ik minder goed, maar moet haast ook wel tof zijn.
En uiteraard kans op Passenger van Deftones featuring Maynard 8)

Morgen even mijn kaartjes ophalen ... anders is mijn reservering niet meer geldig :roll:

Ja....lijkt me niet meer dan logisch : Passenger met Chino en Maynard. :)

Jammer genoeg kan ik die datum niet.....gelukkig heb ik al meerdere optreden van zowel Tool als Deftones meegemaakt. Alleen APC nooit live gezien.....

Roland1
06-08-2003, 19:06
INGANG: ARENA, VLOER Vrij zitten/staan rij 0 stoel

Jaja, de kaarten zijn binnen 8)

Shadow010
06-08-2003, 20:29
ik zou niet te laat gaan, want op een gegeven moment zetten ze een hek in de arena en is de arena dus verdeeld. Als je achter het hek staat heb je mooi pech, want dan kom je niet meer vooraan. Was ook zo bij de chili peppers....