PDA

Bekijk de volledige versie : dolby digital logo waar kan ik die vinden



Tom van Abeelen
31-07-2003, 23:20
Hoi ik ben op zoek na een plaatje van het dolby digital logo op hoge resolutie zodat ik hem op een a4 kan printen in een andere thread werd al verwezen na deze site http://www.fireweb.fi/logo/?letter=d
maar die doet het niet weet iemand anders misschien nog een site waar ik dit vandaan kan halen alvast bedankt.
tom

Dr_evil
31-07-2003, 23:36
http://www.logo.nino.ru/main/?id=1444&query_id=67097&page=1

Johan van den D.
01-08-2003, 07:56
http://www.logo.nino.ru/main/?id=1444&query_id=67097&page=1Leuke site , al die logo,s 8)

Tom van Abeelen
01-08-2003, 11:31
okeej maar nou heb ik een vraagje want het bestand wat je downloade is een .eps bestand nou zij windows dat ik dat met coreldraw kon open dus heb ik dat gedowload en geinstaleert maar hij doet nog niks weet iemand anders een ander programma of nog een site alvast bedankt
tom

Nathan Strik
01-08-2003, 11:54
Je zou het kunnen proberen met Photoshop. Of Adobe Illustrator. Of misschien dat een nieuwere versie van Coreldraw ze wel vreet. Ik weet niet welk nummer jouw huidige versie heeft?

rink
01-08-2003, 11:56
Je kan ook op het plaatje klikken met je rechter muisknop
en dan zeggen afbeelding opslaan als en niet bestand opslaan als.
dan slaat hij hem gewoon op als gif bestand.

Daar had ik net ook al problemen mee.

Succes

Nathan Strik
01-08-2003, 12:03
Je kan ook op het plaatje klikken met je rechter muisknop
en dan zeggen afbeelding opslaan als en niet bestand opslaan als.
dan slaat hij hem gewoon op als gif bestand.
Dan sla je alleen het laag-resolutie voorbeeld op. Het nut van EPS-bestanden is juist dat ze van hoogwaardige kwaliteit zijn. Dat haalt zo´n simpel GIF-je nooit. ;)

Tom van Abeelen
01-08-2003, 12:18
Ik heb een of ander vieuwer van coreldraw dus ik denk dat daar de fout zit ik ben nou eerst even een try versie photoshop aan downloaden kijken of het daar mee lukt en wat het rechter muisknop gebeuren betreft daar haal ik niet de benodigde resolutie mee zoals nathan al aangaf

BrokenTable
01-08-2003, 12:32
Ik heb een of ander vieuwer van coreldraw dus ik denk dat daar de fout zit ik ben nou eerst even een try versie photoshop aan downloaden kijken of het daar mee lukt en wat het rechter muisknop gebeuren betreft daar haal ik niet de benodigde resolutie mee zoals nathan al aangaf

Het voordeel van hem importeren is Corel is dat het een Vector blijft, Photoshop zet hem om naar een raster.

Nathan Strik
01-08-2003, 12:40
Het voordeel van hem importeren is Corel is dat het een Vector blijft, Photoshop zet hem om naar een raster.Klopt, en een Vector-plaatje kun je eindeloos groter en kleiner maker en bij een gerasterd (bitmap) bestand zit je vast aan een bepaalde resolutie.

Tom van Abeelen
01-08-2003, 12:44
ik zo direct ook nog coreldraw downloaden en dan kijken wat ik het fijnst vind maar iedereen bedankt

Dr_evil
01-08-2003, 12:45
Ja, ik zou gewoon ff rondkijken op internet en een (trail?) versie van illustrator zoeken..

Zijn maar weinig mensen die Illustrator of Photoshop thuis hebben, er ook de licentie van enkele honderden dollars bij hebben ;)

Dr_evil
01-08-2003, 12:46
Of misschien dat iemand het bestand tot a4 zou willen vergroten voor je en dan als jpg of gif op wil slaan...

Tom van Abeelen
01-08-2003, 12:48
dat kan ook nog maar mijn trailversie van photoshop is net klaar met downloaden ik ga even kijken wat ik daar mee kan en dan kijk ik wel verder

Dr_evil
01-08-2003, 12:51
suc6 :P

Tom van Abeelen
01-08-2003, 22:48
het is gelukt eigenlijk is da photoshop best wel een leuk programmatje ga daar is een beetje mee oefen en ooit een keer een vette avanter maken :lol:
iedereen bedankt
tom

Rolf
01-12-2003, 17:07
Of misschien dat een nieuwere versie van Coreldraw ze wel vreet.

Kun je in CorelDraw de achtergrond van het logo ook een andere kleur geven? Anders maak je mooie covers in kleur en waar dat logo staat krijg je een wit vierkantje om het logo heen. Hoe werkt dit?

Nathan Strik
01-12-2003, 18:16
Kun je in CorelDraw de achtergrond van het logo ook een andere kleur geven? Anders maak je mooie covers in kleur en waar dat logo staat krijg je een wit vierkantje om het logo heen. Hoe werkt dit?
Ik gooi die logo´s in Photoshop altijd op een aparte layer die ik op "Multiply" zet. Dan worden alle witte delen automatisch doorzichtig.