PDA

Bekijk de volledige versie : Cyberhome AD-L528



jeanreno
08-11-2001, 14:02
Bij Avides wordt momenteel de DVD speler: Cyberhome AD-L528 aangeboden die ook regiovrij afspelen kan. Wie kent dit apparaat en kan mij wat zeggen over de kwaliteit?

bmateijsen
08-11-2001, 14:28
Ik zou zeggen gebruik even de zoekfunctie in het forum... en je komt vanzelf -tig threads tegen die over de cyberhome gaan.

Persoonlijk zou ik de Pioneer 444 nemen als je een budget speler zoekt!!

groet Bjorn

jeanreno
08-11-2001, 15:03
Als ik Cyberhome intgeef krijg ik zegge en schrijve 1 thread ("Cyberhome introduceert progressive scan DVD spelers"). Ook heb ik het banner van dit type DVD-speler eens aangeklikt dat momenteel boven de pagina's van het forum knippert, maar daar wordt ik oo niet wijzer van.

bmateijsen
08-11-2001, 15:08
oke...

cyberhome is een dvd-rom speler zoals deze in je computer past, met een aantal goedkope attributen... filter, mpeg card, dac-je, etc.

Hij kost 333 piek, maar gaat eigenlijk niet eens zo lang mee... mensen zijn er in het begin blij mee, totdat ze andere spelers zien die vele malen beter beeld en geluid hebben...

Serieus ga eens kijken voor een pioneer 444, kost je geloof ik 550 piek.. maar het is absoluut een topper..(als budget player)

Groet Bjorn

eric1977
11-11-2001, 22:11
in een recensie hier op deze site las ik dat je de speler niet automatisch op pal/ntsc kunt zetten. Wat houdt dit nou precies in, als je regio code: geen, kiest. Als je bijv een regio 1 film speelt, moet je hem dan op ntsc zetten? of kan ie dan op pal blijven?

ps: bmateijsen, merken zeggen ook niet altijd alles, ik heb een sony dvd staan, nog geen jaar oud, en die begint last te krijgen van beeld dat ineens vastslaat, om vervolgens terug te keren naar een vroeger hoofdstuk. Zijn er trouwens mensen die ook dit probleem hebben?

TheRipper
15-11-2001, 14:46
Ik heb er een, ik vind best wel een goeie speler.
Alleen hij maakt een beetje herrie ( ronddraaien van de dvd ).
maar voor de rest is ie best wel goed... en zeker voor dat geld.
ik vind dat ie beter beeld heeft dan bv een hiteker-660. Het geluid heb ik optisch aan m'n creative DTT3500 zitten, en klinkt uitstekend.
Nog nooit stilstaande beelden gehad, of wat dan ook. speelt elke dvd die ik heb.
Ook niet standaard svcd's speelt ie goed.

Rolf Roggema
15-11-2001, 21:25
Ik heb ook een Cyberhome AD-L528 en ik ben er erg tevreden over. Voor weinig geld krijg je een DVD-speler die goed werkt en meer mogelijkheden heeft dan enkele duurdere modellen.

Peter Gloudemans
15-11-2001, 22:25
Ook ik heb er een en ben er wel tevreden over. Een groot voordeel van deze speler is dat hij standaard al regiovrij is en MP3 bestandjes direkt afspeelt. Nadelen vind ik dat hij af en toe vrij luidruchtig is (zeker bij een slechte disc) en de grote warmte-ontwikkeling. Hij staat bij mij nu nog onder de videorecorder maar ik denk dat het beter is als ie vrij staat. Ik heb wel nog een keer nieuwe firmware erin geflashd (V9.42) omdat hij met de firmware vanaf fabriek vaak de introschermen over licenties bla bla bla niet goed weergaf. Niet dat die erg belangrijk zijn maar toch...

Zoals ik heb gezien in enkele tests is het een goede speler voor een beetje geld, beeld en geluid vind ik in elk geval top! :) :). Het valt me overigens op dat er in het forum veel gezeken wordt over 'inferieure merken' die niet lang mee zouden gaan zoals Cyberhome dat zou zijn. Net alsof merk-apparaten onfeilbaar zijn (NOT!!!).